hoooowwwquote:
Pssstttt... dat mag niet meer. Dat moet in dat andere topic. Je mag dit alleen nog maar hier bespreken als je een mailtje of interesse berichtje van haar hebt gehad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:03 schreef Maanvis het volgende:
NL84176859, ben ik de enige die haar supereng vindt?
stil nou!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:09 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Pssstttt... dat mag niet meer. Dat moet in dat andere topic. Je mag dit alleen nog maar hier bespreken als je een mailtje of interesse berichtje van haar hebt gehad.
Het zegt niet dat ze elke avond stappen, maar dat ze van beide houden. Ze willen verklaren dat ze niet zo saai zijn dat ze elke dag op de bank hangen, maar ook niet zo'n feestbeest dat ze elke avond in de discotheek staan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:13 schreef Maanvis het volgende:
Ik probeer me even een voorstelling te maken bij die legio vrouwen die in hun profiel hebben staan "Ik hou van lekker stappen maar ook een avondje samen op de bank op zijn tijd is niet mis". Iemand een verklaring hiervoor? Hoe ziet je weekend er dan uit? Stappen alleen nog als de vrouw in kwestie zin heeft?
Dat "een beetje van beide" komt op mij meer over als alle opties open houdenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:14 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Het zegt niet dat ze elke avond stappen, maar dat ze van beide houden. Ze willen verklaren dat ze niet zo saai zijn dat ze elke dag op de bank hangen, maar ook niet zo'n feestbeest dat ze elke avond in de discotheek staan.
Een beetje van beide zijn ze dus
Ja klopt. Ze spelen het op safe, want ze weten immers niet hoe de man die hun profiel bekijkt over deze kwestie denkt. Het kán een indicatie zijn dat ze geen eigen mening hebben..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat "een beetje van beide" komt op mij meer over als alle opties open houden.
het schrikt mij in zekere mate wel af, alsof ze perse ieder weekend samen wat wil doen. als zij op de bank zit blijf jij op de bank, als zij wil stappen stap jij meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:16 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Ja klopt. Ze spelen het op safe, want ze weten immers niet hoe de man die hun profiel bekijkt over deze kwestie denkt. Het kán een indicatie zijn dat ze geen eigen mening hebben..
Tja ik denk zelf dat we dan iets te veel op die ene regel tekst gaan. Je komt er pas achter hoe die persoon is bij de eerste date. Probeer zelf nooit te snel te oordelen op de tekst, alhoewel sommige teksten me wel laten afknappen op die persoon..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het schrikt mij in zekere mate wel af, alsof ze perse ieder weekend samen wat wil doen. als zij op de bank zit blijf jij op de bank, als zij wil stappen stap jij mee.
Whehehe je hebt gewoon een interesse berichtje van haar gehad...quote:
ja waar ik echt op afknap is op vrouwen die houden van 'gezelligheid' en een 'betrouwbare man' zoekenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:19 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Tja ik denk zelf dat we dan iets te veel op die ene regel tekst gaan. Je komt er pas achter hoe die persoon is bij de eerste date. Probeer zelf nooit te snel te oordelen op de tekst, alhoewel sommige teksten me wel laten afknappen op die persoon..
Geen foto..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef Maanvis het volgende:
Zojuist bekeek ik het profiel van NL84463239 , Man o man wat een plastisch profiel zeg.
ik heb haar een bericht gestuurd want ik heb meelij met haarquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:52 schreef Ijscodude het volgende:
Whoohoo, al twee pagina's. I'm getting stronger![]()
[ afbeelding ]Zo zo! Playert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk-mij-eens-lekker-zijn-postquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg tegenwoordig ook elke dag een interessebericht.
Waar rook is, is vuur!quote:
Wel origineel gevonden *proest*quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:43 schreef Natalie78 het volgende:
Het ging van de week over hihi's bij mannen. Ik heb er weer één!![]()
hooi ik leez net in je profiel dat er iemand ontbrak nou daar ben ik dan hihihi grtjs *naam*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |