Uhoh..... wat zal mijn Turkse buurvrouw daar wel niet van zeggen....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar heb ik al helaas gezeten
Zo nog ff een koffie en een peuk, en dan op naar Lotusss.
Lotusss????? Ik kom in uniform
INVASIE!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Uhoh..... wat zal mijn Turkse buurvrouw daar wel niet van zeggen....
Neuh ik denk:"iesh jouw man???"quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo nog ff een koffie en een peuk, en dan op naar Lotusss.
Lotusss????? Ik kom in uniform
Jij niet shnap knipoog smiley??quote:
Snap ik!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Neuh ik denk:"iesh jouw man???"
Doet ze altijd als er een mannelijke vriend of kennis naar boven komt
Dan ben jij zo'n vent die op vrijdag compleet omgehangen op het centraal station staat?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zou nogsteeds niet weten wat
bugs in me handen, 1e en 2e lijns om, liefst met al me grantaathouders vol, de colt op me rug en een mag in naast de heup. RAWRquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan ben jij zo'n vent die op vrijdag compleet omgehangen op het centraal station staat?
Wat ben je met die insecten van plan dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
bugs in me handen, 1e en 2e lijns om, liefst met al me grantaathouders vol, de colt op me rug en een mag in naast de heup. RAWR
Ik neem aan dat je je buks bedoelt..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
bugs in me handen, 1e en 2e lijns om, liefst met al me grantaathouders vol, de colt op me rug en een mag in naast de heup. RAWR
Wanneer vraag je der ten huwelijk?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Snap ik!
En zo hoort het ook!
Geen mannelijk privebezoek eer gij getrouwd zijt!
Vuige slettebak!
Het was jou beurt vandaag.. dus jij mag beginnen met het 1e gedichtje vandaagquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:34 schreef EllaN het volgende:
Oehh ja! En dan gaat hij voor de landmacht tram staan en ziet niemand hem. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |