abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85879079
My God!! What the fuck wordt hier allemaal getyped??? :?
pi_85879179
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:29 schreef KurdKasim het volgende:
My God!! What the fuck wordt hier allemaal getyped??? :?
Ik kan er in ieder geval wel om lachen.
pi_85879521
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:32 schreef VaderVanJezus het volgende:

[..]

Ik kan er in ieder geval wel om lachen.
Dat gelukkig wel :Y

Maar geloven ze dit serieus of is het maar een grapje?
pi_85879651
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:44 schreef KurdKasim het volgende:

[..]

Dat gelukkig wel :Y

Maar geloven ze dit serieus of is het maar een grapje?
ga zelf op onderzoek uit, dat is wat William Bill Cooper zei; die dit onderwerp ook aan de kaart heeft gesteld,
ook Phil scheinder legt uit in zijn lectures,

dat je niemand moet geloven maar zelf op onderzoek uit gaan,

ik kan je hier wel een beetje bij helpen hier onder zijn een paar links die je waarschijnlijk op een ander gedachte laat komen over dit onderwerp, veel kijk plezier

Phil scheinder

Bill cooper,
they say it's already bin written, from day to day and nobody gonna change it, i say let's read the Forbiddenchapters.
pi_85879907
Nee sorry, maar reptielen en aliens gaat mij wat te ver.
pi_85880151
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:56 schreef KurdKasim het volgende:
Nee sorry, maar reptielen en aliens gaat mij wat te ver.
wat doe je hier dan?

het gaat hier bijna altijd maar over reptielen en aliens, ik bedoel we zijn tenslotte op een BNW topic,

[ Bericht 1% gewijzigd door ForbiddenChapters op 30-08-2010 18:11:35 ]
they say it's already bin written, from day to day and nobody gonna change it, i say let's read the Forbiddenchapters.
pi_85880226
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:04 schreef ForbiddenChapters het volgende:

[..]

het gaat hier vaak over reptielen en aliens, ik bedoel we zijn tenslotte op een BNW topic,
pi_85880313
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

bijna altijd,
pi_85881852
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:04 schreef ForbiddenChapters het volgende:

[..]

wat doe je hier dan?

het gaat hier bijna altijd maar over reptielen en aliens, ik bedoel we zijn tenslotte op een BNW topic,
Er is een verschil tussen theoriën met reptielen ( 8)7 ) en theoriën over Wall Street invloeden.
pi_85882252
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:01 schreef KurdKasim het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen theoriën met reptielen ( 8)7 ) en theoriën over Wall Street invloeden.
well, well, well, eindelijk is er iemand slim genoeg om te zeggen dat er verschillen tussen theorieën met reptielen en theorieën over wall street invloeden, ik dacht dat je het nooit zou ontdekken..

Touché KurdKasim,
pi_85882414
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:12 schreef ForbiddenChapters het volgende:

[..]

well, well, well, eindelijk is er iemand slim genoeg om te zeggen dat er verschillen tussen theorieën met reptielen en theorieën over wall street invloeden, ik dacht dat je het nooit zou ontdekken..

Touché KurdKasim,
:7
pi_85882557
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:17 schreef KurdKasim het volgende:

[..]

:7
http://en.wikipedia.org/wiki/Hollow_Earth
pi_85882694
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:21 schreef ForbiddenChapters het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Hollow_Earth
Ik blijf lachen om dit soort onzin ^O^ :')
pi_85882871
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:25 schreef KurdKasim het volgende:

[..]

Ik blijf lachen om dit soort onzin ^O^ :')
moet je ook blijven doen, lachen is gezond ^O^

het zou toch te gek voor woorden zijn een uitgeholde aarde, maar toch komen er mensen mee.
pi_85882935
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:29 schreef ForbiddenChapters het volgende:

[..]

moet je ook blijven doen, lachen is gezond ^O^

het zou toch te gek voor woorden zijn een uitgeholde aarde, maar toch komen er mensen mee.
You have a life, or you don't. :D
pi_85883427
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:31 schreef KurdKasim het volgende:

[..]

You have a life, or you don't. :D
je kan ook leven, maar dat betekent niet dat je alles moet aannemen wat verteld word, noch alles uitsluiten wat verteld wordt,

zullen weer ff ontopic gaan dankje :Y

Hollow earth theory :
pi_85888361
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:01 schreef KurdKasim het volgende:

[..]

Nee, er is geen verschil.

Wallstreet wordt bestuurd door de FED en de banken, die weer allemaal worden aangestuurd vanuit Frankfurt en Basel, waar de Rothschilds hun hoofdzetels hebben en zij zijn het die de banken controleren

De Rothschild-familie vormen de leiders der Illuminati; zij zijn een groep hybride wezens die 50% reptiel en 50% humanoide zijn. Zij controleren de wereld al meer dan 500 jaar. De vraag is voor hoe lang nog.

Overigens, onder Wallstreet, New-York City bevinden zich enorm grote ondergrondse steden en militaire bases.
pi_85889038
Gewoon een lukrake vraag aan jou Bankfurt.

Wat gebeurt er in de toekomst volgens jou? En heeft het invloed op de toekomst als ik mezelf zou bevrijden uit de mind-matrix?
pi_85890374
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:46 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Wallstreet wordt bestuurd door de FED en de banken, die weer allemaal worden aangestuurd vanuit Frankfurt en Basel, waar de Rothschilds hun hoofdzetels hebben en zij zijn het die de banken controleren

De Rothschild-familie vormen de leiders der Illuminati; zij zijn een groep hybride wezens die 50% reptiel en 50% humanoide zijn. Zij controleren de wereld al meer dan 500 jaar. De vraag is voor hoe lang nog.

Overigens, onder Wallstreet, New-York City bevinden zich enorm grote ondergrondse steden en militaire bases.
Vraag 1. Ben jij hier serieus van overtuigd?

Vraag 2. Ben jij maatschappelijk actief? Studeer je, heb je een baan (zo ja, wat?)?

Ik zal mensen niet gauw voor gek verklaren, maar hier wil ik toch wel meer van weten voor ik het geloof.
pi_85893429
Vergeleken met die onzin lijkt de Bijbel wel een wetenschappelijk leerboek
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:42:12 #121
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_85894542
quote:

[..]

Bron?
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 07:45:48 #122
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_85899822
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:42 schreef Killaht het volgende:

[..]

Bron?
Google zelf
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_85900593
quote:

[..]

Volgens onderzoekers begint de Rothschild familie rond 1744, toen Mayer Rothschild zijn geldwissel activiteiten uitbouwde tot het huidige imerium, waar komt die 500 jaar vandaan?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_85905932
Bankfurt heeft gelijk
pi_85905961
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:10 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
Bankfurt heeft gelijk
Okee, voor dat argument zwicht ik :)
pi_85906901
Wees niet gevreesd, ik ben een Annunaki.

Bankfurt is de aardse boodschapper. Ik ben enkel de berichtgever.
pi_85906974
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:45 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:

Oh gelukkig maar, dat is een hele opluchting :o
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:58:44 #128
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_85907355
quote:

Lol ok, en hoe zij jij eruit. Ik weet het namelijk.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_85907508
We gaan van D.U.M.B's naar Hollow Earth naar Aliens naar reptilians...

Maar waar is de TS eigenlijk gebleven?
pi_85907637
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:58 schreef Killaht het volgende:

[..]

Lol ok, en hoe zij jij eruit. Ik weet het namelijk.
Als u al beschikt over het antwoord, is het vragen overbodig.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:09:25 #131
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_85907713
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:07 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:

[..]

Als u al beschikt over het antwoord, is het vragen overbodig.
Haha, das een goeie.
pi_85908811
:o

Verzameling dorpsgekken?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:40:47 #133
274271 Aquars
Beta Aquarii
pi_85908859
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:03 schreef Sar2007 het volgende:
We gaan van D.U.M.B's naar Hollow Earth naar Aliens naar reptilians...

Maar waar is de TS eigenlijk gebleven?
Hier! Ik lees aandachtig mee met dit topic :)
Wat betreft de hollow earth theorie en reptilians, daar heb ik me nog nooit echt in verdiept en kan er zodoende ook niet over meepraten. Mijn interesse is in ieder geval gewekt nav dit topic en ben inmiddels begonnen met de links in dit topic door te nemen en de lezingen van Schneider en Cooper te bekijken.
pi_85909526
quote:

:')

Wie ben je echt?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2010 14:00:00 ]
pi_85909713
Mijn identiteit is voor u niet van belang, enkel mijn boodschap zal brengen wat u zoekt.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:06:20 #136
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_85909799
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:03 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
Mijn identiteit is voor u niet van belang, enkel mijn boodschap zal brengen wat u zoekt.
Laat ons niet langer wachten, wat is je boodschap :Y)
pi_85909856
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:03 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
Doe de groeten aan Salusa van Sirius. :W

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2010 14:08:36 ]
pi_85909942
De aardse boodschappers verspreiden mijn berichten al enkele jaren. Maak gebruik van deze boodschappers, zoek naar de waarheid en wanneer u deze waarheid heeft gevonden zult u verlichting in het donkere bestaan vinden.
pi_85910024
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:10 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
De aardse boodschappers verspreiden mijn berichten al enkele jaren. Maak gebruik van deze boodschappers, zoek naar de waarheid en wanneer u deze waarheid heeft gevonden zult u verlichting in het donkere bestaan vinden.
Jaja... het is nu wel weer leuk geweest. :W
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:18:08 #140
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_85910216
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:10 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
Ja, maar wat is je boodschap dan. En mijn bestaan is niet zo donker hor, en dat verlichting gepraat al 100.000keer gehoord.
pi_85910990
Bankfurt even een vraagje he, hoe kom je aan deze info als ik vragen mag. Wat jij beschrijft is wel hele diepe shit man.

En nee ik wil geen antwoord van "je moet op onderzoek gaan", want heel internet is verspreid met allemaal misleidende onderwerpen. Ik wil het van jou horen hoe jij tot deze conclusies bent gekomen.

Niet dat ik je niet geloof, ik geloof je juist wel. Ik denk zelf ook heel diep over bepaalde dingen zoals dat wij mensen en dieren en dit leven is gemaakt en dat alles loopt hoe het lopen moet. Ook al wil je je leven in een bepaalde richting sturen je valt alsnog altijd terug in het wat hoort.

Daarbij zoals jij zegt dat sommige bassisen hebben op de maan en mars zou kunnen verklaren wat Ticker probeerde duidelijk te maken in het maan HoaX topic, namelijk dat NASA dingen verbergt. Wat ik in zijn topic meekreeg was volgens mij ook een piramide net zoals hier op aarde die bepaalde toegangen naar iets leid. Dit zou ook op andere planeten kunnen zijn.
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
pi_85911503
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:38 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Bankfurt even een vraagje he, hoe kom je aan deze info als ik vragen mag. Wat jij beschrijft is wel hele diepe shit man.

En nee ik wil geen antwoord van "je moet op onderzoek gaan", want heel internet is verspreid met allemaal misleidende onderwerpen. Ik wil het van jou horen hoe jij tot deze conclusies bent gekomen.

Niet dat ik je niet geloof, ik geloof je juist wel. Ik denk zelf ook heel diep over bepaalde dingen zoals dat wij mensen en dieren en dit leven is gemaakt en dat alles loopt hoe het lopen moet. Ook al wil je je leven in een bepaalde richting sturen je valt alsnog altijd terug in het wat hoort.

Daarbij zoals jij zegt dat sommige bassisen hebben op de maan en mars zou kunnen verklaren wat Ticker probeerde duidelijk te maken in het maan HoaX topic, namelijk dat NASA dingen verbergt. Wat ik in zijn topic meekreeg was volgens mij ook een piramide net zoals hier op aarde die bepaalde toegangen naar iets leid. Dit zou ook op andere planeten kunnen zijn.
Die mijnwerkers in Chili zitten niets voor niets zo diep onder de grond vast. Wat waren zij daar aan het doen? :o
pi_85918951
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die mijnwerkers in Chili zitten niets voor niets zo diep onder de grond vast. Wat waren zij daar aan het doen? :o
mijn werk.
pi_85923087
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Orchestra. het volgende:
Gewoon een lukrake vraag aan jou Bankfurt.

Wat gebeurt er in de toekomst volgens jou? E
De toekomst is moeilijk te voorspellen omdat er nu zoveel krachtige invloeden tot elkaar komen:

De Illuminati agendapunten, de interne ruzies binnen de Illuminati, het 4e Reich, het Andromeda stelsel, de ontwikkelingen in de Kuipergordel en de stand van zaken m.b.t. het LHC experiment.

quote:
n heeft het invloed op de toekomst als ik mezelf zou bevrijden uit de mind-matrix?
Bewustwording is alvast een grote stap.

Voor jezelf heb je een betere toekomst als je jezelf bevrijdt, ja, als je er bewust mee omgaat;

Belangrijk is jezelf te beschermen tegen lagere invloeden en negatieve gedachten over jezelf en andere mensen; Vergeving en loslaten van negatieve emoties maken je sterker; rede, zelfrespect en eigenwaarde zijn ook belangrijk. Zoek een balans; maar vergeven van je oude vijanden maakt je zeer sterk in het spirituele proces.

Schud je gevoel van slachtofferschap van je af. Sta er boven, ongeacht wat er gebeurt in de toekomst.

Bescherm jezelf door bewust te zijn van je zielevermogens en je spirituele connectie. Sta niet toe dat je slachtoffer bent of het kan worden.
pi_85923722
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:28 schreef DeMolay het volgende:
Zo heb ik lang geleden nog een lezing van Phil Schneider bijgewoond die claimed mee te hebben geholpen de tunnels te bouwen

http://video.google.nl/vi(...)=8180572860678943465
Jammer van die brakke geluidskwaliteit. Iemand een beter versie hiervan?
pi_85924942
Heeft iemand hier ook iets zinnigs over het sterrenstelsel de Pleiaden te vertellen?

Bankfurt, jij bijvoorbeeld?

Bestaat daar een connectie mee?
pi_85986848
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:38 schreef Your_Business_Partner het volgende:
idd het is behoorlijk shit op deze planeet; het is de kunst om uit deze shit te komen.

quote:
Onderzoek, zelfonderzoek, de juiste mensen ontmoeten, mensen observeren, kritisch blijven t.a.v. het onderwijs m.n. biologie, economie en natuurkunde, de verkeerde mensen ontwijken, analyses plegen, bewustzijn ontwikkelen.

quote:
Terugvallen komt veel voor ja; het is belangrijk eerst bewust te worden, jezelf te observeren, voordat je maar een stap vooruit kan komen.

quote:
Daarbij zoals jij zegt dat sommige bassisen hebben op de maan en mars zou kunnen verklaren wat Ticker probeerde duidelijk te maken in het maan HoaX topic, namelijk dat NASA dingen verbergt.
Het hele zonnestelsel zit vol alien bases, zowel bovengrondse als ondergrondse van diverse groeperingen. Maar pas op voor internetverhalen over aliens; de meeste zijn nonsens, maar sommige juist niet. Verwacht ook geen alien invasies die de mensheid zou komen redden, die zijn voor 99,99 procent Iluminati verzinsels.

quote:
Wat ik in zijn topic meekreeg was volgens mij ook een piramide net zoals hier op aarde die bepaalde toegangen naar iets leid. Dit zou ook op andere planeten kunnen zijn.
Ja, ook op de maan, en ook op andere planeten. Ze bevatten zowel onderaardse fysieke toegangen, alswel interdimensionale toegangen, zoals sterrepoorten en tijd/ruimte-vortexen.
pi_85987215
Ervan uitgaande dat Bankfurt niet gewoon 100% gestoord is.

Waarom zou je al deze kennis/waarheid willen weten? Als je jezelf enig zins conformeert aan de gecontroleerde samenleving dan heb je een verdomt goed leven. Je moet 40 uur in de week je best doen voor een ander, en als je het goed doet zelfs met iets wat je zelf ook leuk vind. Vervolgens heb je de rest van de tijd vrij om dingen te doen die je leuk en/of belangrijk vind.

Daar staat tegenover een wereld in totale staat van oorlog tussen allerlei groepen die de wereld willen bezitten. Als je de waarheid weet moet je hier tegen strijden en zullen ze ook achter jou aankomen zodat je geen gevaar kan worden voor die machthebbers.

Beetje te vergelijken met de Matrix. Waarom zou je in een grot willen leven onder de grond en een hopeloze oorlog voeren als je ook in een virtuele wereld kan leven die je zo goed als alles geeft wat je wilt/nodig hebt. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je dan ook echt ignorant bent van de "echte" wereld.

Dus ik vraag me oprecht af als je hierin gelooft wat dan je motieven zijn? Waarom zo je de mensen wakker maken die in een betere wereld leven dan dat jij ze in wilt slepen? Puur voor de waarheid? Is die zo belangrijk dat het boven alles gaat, zelf het geluk van al die mensen?
pi_85987349
Het zit in je ziel, arie_bc.
pi_85987366
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:32 schreef Orchestra. het volgende:
Het zit in je ziel, arie_bc.
Dat zegt niks.
pi_85988577
Bankfurt kun je misschien dingen wat meer toelichten en ook ben ik heel benieuwd naar de gesprekken met die mensen waar je contact mee hebt gehad etc.. etc..
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
pi_85996177
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:08 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Bankfurt kun je misschien dingen wat meer toelichten en ook ben ik heel benieuwd naar de gesprekken met die mensen waar je contact mee hebt gehad etc.. etc..
Mijd alle politici en/of zogenaamde filantropie.

Ga zelf op onderzoek uit, m.n. Amerikaanse conspiracy sites/forums.

David Icke is een startpunt; Icke is weliswaar de wekker om wakker te worden, maar voor meer nauwkeurigheid richt je je op de Amerikaanse sites.

Wees ook open voor het zogenaamde paranormale en voor je eigen spirituele ontwikkeling, christelijk denken en zo.

Pas op voor de conpiracy w.b.t. Jezus Christus.

Er zijn plannen voor een fake wederkomst van J.C. met hologrammen in de hemel e.d.,
een J.C. die bi-sexuele relaties promoot. Trap er niet in.

Christus is een geestelijk concept van bewustzijn in relatie tot je eigen ziel, het is geen letterlijk personage.
  donderdag 2 september 2010 @ 20:02:07 #153
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_85996276
Di is toch wel één van de beste topics die ik in tijden heb gelezen, bedankt daarvoor. De toekomst stat inderdaad niet vast en inhaligheid en machtswellust zijn wel een paar kernpunten van degene die vervelende plannen heeft met de mensheid dus dan kan je nog weleens kijken naar Ouroboros 'Uit het Oude Egypte werd het symbool overgeleverd aan de Feniciërs en dan aan de Griekse filosofen, die er de naam Ouroborus ("zelfverslinder") aan gaven.'. Dus tja, hopelijk komen die negatieve dwangmatigheden van 'hunnie' ons (uiteindelijk) goed uit.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 3 september 2010 @ 08:30:38 #154
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86011269
Bankfurt schrijft de hardcore lijnen op van het NWO complot.. gezien wat er op internet circuleert dan.

Toch ben ik bij sommige uitspraken wel benieuwd naar wat bronnen.. ergens wat meer over inlezen kan geen kwaad Bank!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 3 september 2010 @ 08:38:08 #155
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86011387
Zeer interessante persoonlijkheden hier bij elkaar.
The truth was in here.
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:24:12 #156
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_86015305
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:52 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

De toekomst is moeilijk te voorspellen omdat er nu zoveel krachtige invloeden tot elkaar komen:

De Illuminati agendapunten, de interne ruzies binnen de Illuminati, het 4e Reich, het Andromeda stelsel, de ontwikkelingen in de Kuipergordel en de stand van zaken m.b.t. het LHC experiment.
[..]

Hier ben ik dan wel erg benieuwd naar. Aangezien dat gehele stelsel al groter is dan onze melkweg. Daar zullen dan theoretisch miljoenen beschavingen kunnen zijn. Waarom zouden die dan enige interesse tonen in 'onze' aarde. Zo afgelegen en zo niets betekenend voor hen.
Kuipergordel en 'anunaki' kan ik mij nog wel iets bij voorstellen omdat die nog enigsinds bij ons in de buurt zitten.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_86016958
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:24 schreef Knarf het volgende:

[..]

Hier ben ik dan wel erg benieuwd naar. Aangezien dat gehele stelsel al groter is dan onze melkweg. Daar zullen dan theoretisch miljoenen beschavingen kunnen zijn. Waarom zouden die dan enige interesse tonen in 'onze' aarde. Zo afgelegen en zo niets betekenend voor hen.
Kuipergordel en 'anunaki' kan ik mij nog wel iets bij voorstellen omdat die nog enigsinds bij ons in de buurt zitten.
Waarschijnlijk zelfde redenen als mensen hadden toen men op "ontdekkingsreis" ging paar honderd jaar terug....
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:29:28 #158
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_86019901
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:59 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Mijd alle politici en/of zogenaamde filantropie.

Ga zelf op onderzoek uit, m.n. Amerikaanse conspiracy sites/forums.

David Icke is een startpunt; Icke is weliswaar de wekker om wakker te worden, maar voor meer nauwkeurigheid richt je je op de Amerikaanse sites.

Wees ook open voor het zogenaamde paranormale en voor je eigen spirituele ontwikkeling, christelijk denken en zo.

Er zijn plannen voor een fake wederkomst van J.C. met hologrammen in de hemel e.d.,

Christus is een geestelijk concept van bewustzijn in relatie tot je eigen ziel, het is geen letterlijk personage.
Trap dus niet in Project Blue Beam.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:34:25 #159
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_86020145
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:12 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zelfde redenen als mensen hadden toen men op "ontdekkingsreis" ging paar honderd jaar terug....
Dus je reist 2,5 miljoen lichtjaar en je hebt de beschikking over waarschijnlijk miljoenen beschaveningen. En toch is de aarde belangrijk genoeg om daar complotten tegen/met de lokale bewoners te beginnen.

Dat komt toch zo ongeveer overeen dat jij samen met een aantal bacterien een complot tegen andere bacterien gaat onderhouden op Pluto.
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:45:07 #160
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86023023
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef Knarf het volgende:

[..]

Dus je reist 2,5 miljoen lichtjaar en je hebt de beschikking over waarschijnlijk miljoenen beschaveningen. En toch is de aarde belangrijk genoeg om daar complotten tegen/met de lokale bewoners te beginnen.

Dat komt toch zo ongeveer overeen dat jij samen met een aantal bacterien een complot tegen andere bacterien gaat onderhouden op Pluto.
De reistijd is verwerpelijk toch.. 2,5 miljoen lichtjaren zal totaal geen belang hebben indien we het hebben over een geavanceerde beschaving.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_86023239
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:59 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Al is de Bijbel wel bevorderlijk om te lezen, zoals je hebt gezegd. De uitspraken van 'Jezus' daar hebben wel importantie voor de toekomst.

Of er een God bestaat, geen idee.
pi_86023315
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef Knarf het volgende:

[..]

Wat niet juist 1 van die annuaki (ofzoiets) theorieen dat wij door hen gecreeerd zijn als werkvolk om goud te delven maar doordat zij het onderling niet helemaal eens waren wij meer vrijheid kregen?
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:58:56 #163
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_86023583
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:52 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Wat niet juist 1 van die annuaki (ofzoiets) theorieen dat wij door hen gecreeerd zijn als werkvolk om goud te delven maar doordat zij het onderling niet helemaal eens waren wij meer vrijheid kregen?
Volgens mij wel ja, en waar is het goud nu? Misschien hebben wij net genoeg om mee te spelen en hier en daar wat neer te leggen maar zijn de kluizen van de CB's allemaal allang leeg en is het 'gekocht' (met papier :') ) door de Alien overlord dudes. Goed geregeld, 'wij geven jullie papier met een fictieve waarde en jullie geven deze uiterst zeldzame grondstof aan ons zodat we [whatever]'
Vrijheid
pi_86024682
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja, en waar is het goud nu? Misschien hebben wij net genoeg om mee te spelen en hier en daar wat neer te leggen maar zijn de kluizen van de CB's allemaal allang leeg en is het 'gekocht' (met papier :') ) door de Alien overlord dudes. Goed geregeld, 'wij geven jullie papier met een fictieve waarde en jullie geven deze uiterst zeldzame grondstof aan ons zodat we [whatever]'
Dan rest dus de vraag, wat is er zo speciaal aan die zeldzame grondstof dat ze daarvoor een nieuw ras creeeren om het te delven, dat heb ik nooit uit die verhalen op kunnen maken.....
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:59:00 #165
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_86026280
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:23 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Dan rest dus de vraag, wat is er zo speciaal aan die zeldzame grondstof dat ze daarvoor een nieuw ras creeeren om het te delven, dat heb ik nooit uit die verhalen op kunnen maken.....
Ach joh, het zijn gewoon intergalactische Dagobert Ducks ofzo :P.

Maar even serieus, het is een redelijk uniek stukje grondstof voor zover ik weet, goeie geleiding bijvoorbeeld

Ach, google is je vriend: http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=cf77e1351356b19f "gold unique properties". Zal vast wel wat bruikbaars inzitten voor onze vriendelijke vrienden de cognitieve reptielen :P
Vrijheid
  vrijdag 3 september 2010 @ 16:16:01 #166
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_86027034
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:23 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Als je je echt ervoor interesseert dan moet je het boek, De Twaalfde Planeet van Sacharia Sitchin lezen. Hij is de grondlegger van deze theorie.
  vrijdag 3 september 2010 @ 16:17:57 #167
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86027107
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:16 schreef Killaht het volgende:

[..]

Als je je echt ervoor interesseert dan moet je het boek, De Twaalfde Planeet van Sacharia Sitchin lezen. Hij is de grondlegger van deze theorie.
Mja maar verder dan speculaties en ongegronde aannames, kwam Sitchin ook niet.
Volgens zijn theorie zou het goud gebruikt worden om de atmosfeer van de thuis planeet Nibiru weer te herstellen.
  vrijdag 3 september 2010 @ 16:38:40 #168
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_86027918
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:17 schreef Ticker het volgende:

[..]

Volgens zijn theorie zou het goud gebruikt worden om de atmosfeer van de thuis planeet Nibiru weer te herstellen.
Ohja, klopt inderdaad. Op zich is het wel interessant om in de (vermeende?) Demonisering van Sitchin en zijn (vermeende) gedwongen uitgave van die over obvious fake foto's etc etc etc. te duiken. Ah well, het leuke van onze tijdservaring is dat de toekomst vanzelf dichterbij komt voor ons.
Vrijheid
  vrijdag 3 september 2010 @ 16:39:50 #169
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_86027964
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:17 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ja, maar dan kan je elke theorie en conspiracy een speculatie en ongegronde aanname noemen.
pi_86028316
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:16 schreef Killaht het volgende:

[..]

Die heb ik.

In nieuwstaat zelfs.

*)
pi_86028378
Ik vind dit zo'n leuk topic.
Ondergrondse steden, dat idee is toch fascinerend?
pi_86028813
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind dit zo'n leuk topic.
Ondergrondse steden, dat idee is toch fascinerend?
Fascinerend is het zeker.
  vrijdag 3 september 2010 @ 17:45:07 #173
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_86030348
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:45 schreef Ticker het volgende:

[..]

De reistijd is verwerpelijk toch.. 2,5 miljoen lichtjaren zal totaal geen belang hebben indien we het hebben over een geavanceerde beschaving.
Reistijd is irrelevant, klopt, maar ik heb het meer over alle beschavingen die je binnen die afstand tegenkomt. Waarom vanuit een ander sterrestelsel naar het onze komen, en dan ook nog naar de aarde.
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:06:06 #174
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86031286
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:45 schreef Knarf het volgende:

[..]

Reistijd is irrelevant, klopt, maar ik heb het meer over alle beschavingen die je binnen die afstand tegenkomt. Waarom vanuit een ander sterrestelsel naar het onze komen, en dan ook nog naar de aarde.
Maar dan ga je er ervan uit dat er miljoenen beschavingen in onze buurt zitten? Dat lijkt me dan weer niet te kloppen met het huidige wetenschappelijke beeld.
Ik acht er zeker wel een aantal bewoond, en technologisch verder gevorderd, maar niet miljoenen.
pi_86038518
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:06 schreef Ticker het volgende:

[..]

Maar dan ga je er ervan uit dat er miljoenen beschavingen in onze buurt zitten? Dat lijkt me dan weer niet te kloppen met het huidige wetenschappelijke beeld.
Ik acht er zeker wel een aantal bewoond, en technologisch verder gevorderd, maar niet miljoenen.
wat maakt het uit of het miljoenen of 1 is. en feit dat mensen met zulke theorieën naar buiten komen is al space genoeg. maar al dit is het halve werk , we zouden eens in actie moeten komen inplaats van via internet discussieeren als er aliens zijn of niet.. of niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door ForbiddenChapters op 03-09-2010 20:57:20 ]
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:49:46 #176
274271 Aquars
Beta Aquarii
pi_86041224
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:56 schreef Bankfurt het volgende:
Er zijn al vele langer ondergrondse bases, lang niet alle zijn alien; De Illuminati zijn ontstaan ongeveer 5000 jaar geleden in het gebied van het huidige Irak.
Er zijn bij de inval in Irak zijn er ook vele museums zijn geplunderd door U.S soldaten. Op veel kleitabletten zou waardevolle informatie staan en die zijn nu spoorloos.
Er zijn tabletten gevonden die spreken over een ras van ‘goden’ van een andere wereld die geavanceerde kennis naar de aarde brachten en zich vermengden met de mensen om hybride bloedlijnen te scheppen, de eerder genoemde Annunaki. Weet je toevallig of er ook tabletten waren die niet ontcijferd zijn en of die plunderingen daarmee te maken hebben, of beter gezegd, heeft de inval in Irak hier mede mee te maken?

Ik heb ook gelezen dat op plaatsen waar archeologische opgravingen waren mensen zijn vermoord door de VS en zijn vervolgens zelf opgravingen gaan doen. Er zouden bijvoorbeeld reuzemensen zijn gevonden;

Ze zien er aardig groot uit in ieder geval :P
pi_86043314
1e foto was een hoax als ik het goed heb
maar er zijn wel theoreen gaande.

ook over dat er een keer een grot was gevonden vol met grote mensen botten.
  vrijdag 3 september 2010 @ 22:52:58 #178
274271 Aquars
Beta Aquarii
pi_86044283
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 22:34 schreef ForbiddenChapters het volgende:
1e foto was een hoax als ik het goed heb
maar er zijn wel theoreen gaande.

ook over dat er een keer een grot was gevonden vol met grote mensen botten.
De tweede kan ook makkelijk een hoax zijn, geen idee :)
Op deze site staat een lijst met locaties waar ze grote botten hebben gevonden
http://www.returnofthenephilim.com/GiantBonesDiscoveries.html
  zaterdag 4 september 2010 @ 00:58:53 #179
316685 fokemigrant
Ik ga emigreren
pi_86049289
Een vraag; als dit echt is. Waarom is dit allemaal toegankelijk op internet? zouden die gasten dan niet allang alle info wissen?
ladialalre
pi_86050141
WTF... dat boek van die Sitchin is 2de hands nogal prijzig. Rond de ¤400,-
pi_86052595
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:49 schreef Aquars het volgende:

[..]

Er zijn bij de inval in Irak zijn er ook vele museums zijn geplunderd door U.S soldaten. Op veel kleitabletten zou waardevolle informatie staan en die zijn nu spoorloos.
Er zijn tabletten gevonden die spreken over een ras van ‘goden’ van een andere wereld die geavanceerde kennis naar de aarde brachten en zich vermengden met de mensen om hybride bloedlijnen te scheppen, de eerder genoemde Annunaki. Weet je toevallig of er ook tabletten waren die niet ontcijferd zijn en of die plunderingen daarmee te maken hebben, of beter gezegd, heeft de inval in Irak hier mede mee te maken?

Ik heb ook gelezen dat op plaatsen waar archeologische opgravingen waren mensen zijn vermoord door de VS en zijn vervolgens zelf opgravingen gaan doen. Er zouden bijvoorbeeld reuzemensen zijn gevonden;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Photoshop, allebei en die derde is met paint.

Ik sta open voor alles, echt waar. Reptielen, Illuminati, hybride humanoide, manbearpigs whatever. Overtuig me. Maar anderen overtuigen met "Stoppen met politiek volgen, "bewust" worden en zogenaamd zelf nadenken" gaat niet lukken. Waar blijven de wiki leaks documentjes en de keiharde bewijzen?

Hollow earth zou wel mooi zijn. Laat je BP een gaatje boren, zakt de zeespiegel en verdrinken de reptielen. Win-Win.
  zaterdag 4 september 2010 @ 13:13:21 #182
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_86058210
quote:
dan mag je die van mij wel voor 200 Euro overnemen ~O>

Als je eens in A'dam bent ff naar de frontier bookstore gaan

http://www.frontierbookshop.nl/
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_86058417
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 01:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waar koop je dat dan? Bij een antiquariaat? Wat een prijs zeg :o
pi_86058626
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:49 schreef Aquars het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Sorry, maar die foto's met reuzen is nep. Dat waren inzendingen voor een Photoshop contest van een paar jaar geleden.

Raar dat dit nog steeds rond zwerft alszijnde bewijs voor reuzen.
pi_86058682
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 01:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Welk boek van Sitchin bedoel je? Kep er aardig wat van hem.
pi_86074402
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 08:30 schreef Ticker het volgende:
Bankfurt schrijft de hardcore lijnen op van het NWO complot.. gezien wat er op internet circuleert dan.

Ok, maar niet helemaal; Het is niet alleen een NWO-complot of NWO-verhaal, er zijn meerdere alien en aardse groeperingen erbij betrokken. De meest interessante info heb ik juist niet van internet; maar uit persoonlijke contacten, onbekende boeken en eigen onderzoek; verder is nog veel te achterhalen uit de diepere geschiedenis van de 2e wereldoorlog.

quote:
Toch ben ik bij sommige uitspraken wel benieuwd naar wat bronnen. ergens wat meer over inlezen kan geen kwaad Bank!
Die informatie van Al Bielek, Phil Schneider en het Montauk project; dat is een van de verstgaande.

Daarnaast zijn Jim Keith, Jerry Smith en David Hatcher Childress goede algemene bronnen; en nogmaals David Icke als overkoepelende basisbron (als eerste hulp voor verder zoeken).

De kunst is persoonlijke vertrouwelijke relaties te vinden en ervaringen uit te wisselen over programmering en mind-control, m.n. mind-control via studie, onderwijs, electronica, sex, vaccinaties, teleportatie en implantaten.

Ik ken mensen van het 4e Reich, Rothschild-agent-slaven, Romanov- en Windsor-agent-slaven; sommige zijn zeer belangrijk voor de agenda van deze planeet en sommigen staan niet meer onder controle van de Illuminati; Sommige (ex)slaven hebben hun verhaal in boeken beschreven.

Het is heel goed mogelijk dat er ook in Nederland veel specifieke elite-slaven (m.n. Rothschild, Windsor of 4e Reich) zijn geprogrammeerd voor bepaalde agendapunten.

4e Reich-slaven zijn meestal mensen die geboren zijn tussen 1940 en 1980 die Germaanse lichamelijke kenmerken hebben en die zich tegen het Amerikaanse imperialisme keren.

Rothschild-slaven herken je vaak aan een anti-Republikeinse (USA), "linkse", socialistische of pro-Duitse, pro-Franse, gematigd anti-Israel en/of gematigde pro-NATO houding; de zgn. "politiek correcten".

Windsor-slaven herken je aan een pro-USA-Britse, of "rechtse" houding en voorstanders van harder kapitalisme en zij voeren ook vaker een openlijke anti-moslim campagne.

Die Fritz Springmeier is bijv. verder alleen interessant als vocabulaire; maar let op, Springmeier is een Illuminati agent (de Windsors) en zijn verhalen bevatten veel disinfo dat moeilijk te achterhalen is.

Het hele internet zit vol disinfo-agenten van de Illuminati; voor mij is het simpel om ze te herkennen, maar voor de meeste van ons zeker niet;

daarom mijn advies: doe je eigen onderzoek en vertrouw vooral op je eigen intuitie en oordeelvermogen.
pi_86074636
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:50 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Al is de Bijbel wel bevorderlijk om te lezen, zoals je hebt gezegd. De uitspraken van 'Jezus' daar hebben wel importantie voor de toekomst.
De illuminati hebben de bijbel deels "herschreven" voor satanische doeleinden;
Maar sommige delen van het NT zijn nog behoorlijk zuiver en bruikbaar als opfrisser voor de ziel.

quote:
Of er een God bestaat, geen idee.
je geestelijke kern en je ziel zijn er een onderdeel van.

God is zuivere levende Geest. Christus is het perfecte bewustzijn van de ziel die dit erkent/herkent.
De Heilige Geest is de kosmische kracht die dit bewustzijn continu opwekt.
pi_86076051
Pleiaden, komt je dat bekend voor?
pi_86076925
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 23:52 schreef Chooselife het volgende:
Pleiaden, komt je dat bekend voor?
Wat bedoel je ? Er is veel disinfo over Pleiadiers die zgn. de Aarde komen redden.

er zijn wel meer dan 10 soorten wezens komende van het Pleiaden sterrestelsel.

Atlantiers waren bijvoorbeeld oorspronkelijk een groep bannelingen komende van de Pleiaden.

Er is verder een groep Pleiadiers onder het Himalaya gebergte in ondergrondse bases, maar die werken samen met de 100%-reptilelen.

Dan is er ook een groep welwillende Pleiadiers die in contact was met de Zwitser Eduard Meier; deze groep aliens heeft de persoon op aarde gezet 2000 jaar geleden die de Jezus Christus moest spelen.
Zijn kruisigingsdood was fake dankzij drugs en samenwerking met Romeinse vrienden. Hij is daarna gevlucht naar India. Zijn vrouw, Maria Magdalena is met kinderen gevlucht naar Zuid Frankrijk.
pi_86079459
En wat als al deze aliens die jij ziet nou de NWO is die ons aan het mindfucken zijn?
Dat ze ons laten geloven dat we bang moeten zijn voor een buitenaardse etniteit?
Dat ze momenteel al bezig zijn met oorlog en rampen om de wereldbevolking uit te dunnen en dan met een zogenaamde aanval van de 'aliens' 1 world order te krijgen.
misschien zijn de DUMBS wel het lange termijn plan waar ze mensen gaan laten 'schuilen' voor de aliens om vervolgens de wereld te nuken om van de overige mensen af te komen en een X aantal jaren later bovengronds de New World Order echt begint.
Niets Jezus christus of god of satan pure mindfuck van machtige mensen die technologie voor zichzelf houden om jaren op ons vooruit te zijn en ons daarmee uiteindelijk te overheersen.

Goed ik zeg niet dat ik iets geloof van wat ik hierboven heb neergekwakt ik vind het puur alleen interessant om de discussie aan de gang te krijgen.

Wat ik hierboven schrijf (plus nog een beetje conspiracy denken van mezelf) komt uit deze docu die interessant materiaal bij elkaar brengt.
you might aswell do the white line
pi_86084263
quote:
Op zondag 5 september 2010 01:59 schreef kweek89 het volgende:
En wat als al deze aliens die jij ziet nou de NWO is die ons aan het mindfucken zijn?

Dat ze ons laten geloven dat we bang moeten zijn voor een buitenaardse etniteit?
Dat is inderdaad waar voor de meeste verhalen over aliens op internet, maar niet allemaal.

Er is idd ook een plan voor een opgezette nep invasie van aliens, om de NWO te verstevigen.

09/11 was een test voor de Illuminati.

Als de mensen in hun ogen het opgezette verhaal van 09/11 geloven, dan zullen de mensen ook geloven in een nep-invasie van aliens, en de volgende stap is een fake wederkomst van Jezus Christus, en de man die Jezus Christus zal gaan spelen, zal dan gaan zeggen dat de NWO voor iedereen goed is en God's wil is.

Perfecte controle voor de NWO met God's zegen.

quote:
Dat ze momenteel al bezig zijn met oorlog en rampen om de wereldbevolking uit te dunnen en dan met een zogenaamde aanval van de 'aliens' 1 world order te krijgen.
Dat is inderdaad het geval, maar het uitdunnen geldt alleen voor de "minder bruikbare" delen van de aardse bevolking: bejaarden, zieken, mensen uit Afrika, Azie, Zuid-Amerika en sommige wezens uit het binnenste van de aarde en ook moslims.

In de blanke bevolking van de wereld hebben ze al teveel in geinvesteerd (implants, vaccinaties, carrieredrang, geldzucht, porno, gen-food, indoctrinatie, onderwijs, steden, fabrieken). Dit deel van de aardse bevolking is zeer bruikbaar voor de Illuminati in hun verdere agenda voor dit zonnestelsel en verder.

quote:
misschien zijn de DUMBS wel het lange termijn plan waar ze mensen gaan laten 'schuilen' voor de aliens om vervolgens de wereld te nuken om van de overige mensen af te komen en een X aantal jaren later bovengronds de New World Order echt begint.
De NWO is er al, dat nuken gebeurt niet. Zie boven.
Wel oorlogen, milieurampen, Aids, vaccinaties, Ebola, chemtrails, vergif etc.

De volgende stap is evacuatie van de rest naar andere maan-planeten bij Jupiter, Neptunus etc.
Daarom staat om de zoveel tijd in de krant dat ze een nieuwe planeet hebben ontdekt of er weer een maan bewoonbaar is, b.v. de maan Europa of Titan.

quote:
Niets Jezus christus of god of satan pure mindfuck van machtige mensen die technologie voor zichzelf houden om jaren op ons vooruit te zijn en ons daarmee uiteindelijk te overheersen.
Het enige wat mensen kunnen doen is hun bewustzijn verhogen, hun ziel wakker maken, meer kennis vergaren en hun slachtofferrol verwerpen. Het is een mentaal proces, geen fysieke revolutie.

quote:
Goed ik zeg niet dat ik iets geloof van wat ik hierboven heb neergekwakt ik vind het puur alleen interessant om de discussie aan de gang te krijgen.
Je kwam al aardig in de buurt van de huidige realiteit. :)
.
pi_86084355
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:27 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Sorry, maar die foto's met reuzen is nep. Dat waren inzendingen voor een Photoshop contest van een paar jaar geleden.

Raar dat dit nog steeds rond zwerft alszijnde bewijs voor reuzen.
er staat zelfs het worth1000 logo op :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86084696
Maar Bankfurt, waarom zijn we hier dan? Waarom zijn we hier als slaven?
pi_86086656
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:54 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat is inderdaad waar voor de meeste verhalen over aliens op internet, maar niet allemaal.

Er is idd ook een plan voor een opgezette nep invasie van aliens, om de NWO te verstevigen.

Als de mensen in hun ogen het opgezette verhaal van 09/11 geloven, dan zullen de mensen ook geloven in een nep-invasie van aliens, en de volgende stap is een fake wederkomst van Jezus Christus, en de man die Jezus Christus zal gaan spelen, zal dan gaan zeggen dat de NWO voor iedereen goed is en God's wil is.

[..]

Dat is inderdaad het geval, maar het uitdunnen geldt alleen voor de "minder bruikbare" delen van de aardse bevolking: bejaarden, zieken, mensen uit Afrika, Azie, Zuid-Amerika en sommige wezens uit het binnenste van de aarde en ook moslims.

In de blanke bevolking van de wereld hebben ze al teveel in geinvesteerd (implants, vaccinaties, carrieredrang, geldzucht, porno, gen-food, indoctrinatie, onderwijs, steden, fabrieken). Dit deel van de aardse bevolking is zeer bruikbaar voor de Illuminati in hun verdere agenda voor dit zonnestelsel en verder.
[..]

De volgende stap is evacuatie van de rest naar andere maan-planeten bij Jupiter, Neptunus etc.
Daarom staat om de zoveel tijd in de krant dat ze een nieuwe planeet hebben ontdekt of er weer een maan bewoonbaar is, b.v. de maan Europa of Titan.
[..]

Het enige wat mensen kunnen doen is hun bewustzijn verhogen, hun ziel wakker maken, meer kennis vergaren en hun slachtofferrol verwerpen. Het is een mentaal proces, geen fysieke revolutie.
[..]

.
Het "wakker worden" kan ik begrijpen, dat is ook een reis die ik persoonlijk onderneem, maar ik verbaas me een beetje over wat jij allemaal zegt. Je weet een heleboel over de illuminati, wat ze hebben gedaan, wat ze gaan doen etc. Het zijn dingen als het bouwen van die tijdmachine in CERN enzovoort. Maar je maakt ook onderscheid in dit soort verhalen/stellingen, want je weet wel precies wat échte verhalen en desinformatie is. Dan vraag ik mij af, met alle respect, hoe je tussen allerlei ogenschijnlijk onmogelijke fantasiën nog afwegingen maakt van wat wel dé echte waarheid is en wat niet (en het ook zo propageert).

Ik heb me ook een tijd verdiept in dit materiaal, over de stargates, de jumprooms to mars en tijdmachines etc. etc., en ondanks dat er mensen zijn die er geloofwaardig over spreken is er geen direct bewijs voor. Opzich is dat geen reden om het af te wijzen, maar ik vraag me af waarop jij je afweging baseert van welke "fictie" "echt" of "desinfo" is, want voor mij is het allemaal hetzelfde, namelijk leuke verhalen maar erg onrealistisch. Mocht het wel waar zijn dan weet ik er wel iets vanaf maar ik kies er bewust voor om grenzen te stellen in hoever ik wil gaan in het geloven van "rare" verhalen.

Ik ben zelfs al een hele tijd helemaal gestopt met de hele conspiracy-meuk als onderdeel van het "wakker-worden"/"bewust-zijn", om te gaan leven in plaats van achter een spook aan te gaan. Daarnaast voed ik het liever ook niet door het aandacht te geven. Liever richt ik mezelf in mezelf om daar de spoken achteraan te gaan, verantwoordelijkheid nemen voor mijn eigen denken en handelen, de matrix doorgronden ipv. kijken hoe dicht ik bij de "echte waarheid" uit kan komen over reptielachtigen.

Uiteraard no pun intended, maar zo sta ik er in. Maar mijn grote vraag blijft "waarop jij je afweging baseert van welke "fictie" "echt" of "desinfo" is, want voor mij is het allemaal hetzelfde"
Even mijn ontlasting reguleren.
pi_86086897
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 00:58 schreef fokemigrant het volgende:
Een vraag; als dit echt is. Waarom is dit allemaal toegankelijk op internet? zouden die gasten dan niet allang alle info wissen?
Nee... Waarom niet? Omdat mensen zoals jij dit dus denken, samen met 90% van de bevolking... Reverse Psychology!

Stel ze doen heeeeeeeel geheimzinnig en er lekt wat uit: RAMP! De hele wereld staat meteen op z'n kop.
Stel ze laten hier en daar waarheden online staan, waardoor mensen als jij (en vele anderen) het als onzin bestempelen, tussen WEL duidelijke onzinverhalen: en het kleine groepje dat denkt dat het echt is vormt absoluut geen bedreiging meer ;)

Dat klinkt logischer dan je dacht zeker heh? :)
Dat klinkt ook al als een complot :o :D ''Men zorgt ervoor dat complot theorien als onzin worden bestempeld en gemengd worden met onzin verhalen, op deze manier zal de echte waarheid nooit boven komen, of simpelweg ook als onzin beschouwd worden.''

Voorbeeldje: Area 51. Er staan interviews met een ex-medewerker (schijnbaar) op youtube... Mensen reagere meteen fel: ''Als dit dus allemaal waar is, was dit allang van Youtube afgehaald en die man leefde al niet meer hoor!!! :( ''

En dat is precie wat ze willen... Men geloofd het niet meer omdat 't makkelijk te vinden is.
Je kan het ook van mijn kant bekijken: je hebt dus geen flauw idee of het onzin is, of dat ze de waarheid juist als onzin willen laten klinken. Lekker makkelijk: gedeeltelijke waarheid kan je overal vinden, maarjah... als iedereen denkt dat 't bullshit is omdat 't zo makkelijk te bereiken is, denk jij dat hoogstwaarschijnlijk zelf ook...
pi_86087126
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:26 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Nee... Waarom niet? Omdat mensen zoals jij dit dus denken, samen met 90% van de bevolking... Reverse Psychology!

Stel ze doen heeeeeeeel geheimzinnig en er lekt wat uit: RAMP! De hele wereld staat meteen op z'n kop.
Stel ze laten hier en daar waarheden online staan, waardoor mensen als jij (en vele anderen) het als onzin bestempelen, tussen WEL duidelijke onzinverhalen: en het kleine groepje dat denkt dat het echt is vormt absoluut geen bedreiging meer ;)

Dat klinkt logischer dan je dacht zeker heh? :)
Dat klinkt ook al als een complot :o :D ''Men zorgt ervoor dat complot theorien als onzin worden bestempeld en gemengd worden met onzin verhalen, op deze manier zal de echte waarheid nooit boven komen, of simpelweg ook als onzin beschouwd worden.''

Voorbeeldje: Area 51. Er staan interviews met een ex-medewerker (schijnbaar) op youtube... Mensen reagere meteen fel: ''Als dit dus allemaal waar is, was dit allang van Youtube afgehaald en die man leefde al niet meer hoor!!! :( ''

En dat is precie wat ze willen... Men geloofd het niet meer omdat 't makkelijk te vinden is.
Je kan het ook van mijn kant bekijken: je hebt dus geen flauw idee of het onzin is, of dat ze de waarheid juist als onzin willen laten klinken. Lekker makkelijk: gedeeltelijke waarheid kan je overal vinden, maarjah... als iedereen denkt dat 't bullshit is omdat 't zo makkelijk te bereiken is, denk jij dat hoogstwaarschijnlijk zelf ook...
Maar waar trek je de grens. Wat zijn de onzin- en wat zijn de echte verhalen? dat vraag ik me dus af. Want voor de meeste van deze verhalen zijn geen directe bewijzen, dus het is allemaal op vertrouwen.Het nadeel van die zoektocht naar de waarheid is dat als je nooit tevreden bent gesteld erin je door blijft gaan totdat het nergens meer op slaat. Je hebt misschien zelf het gevoel het even allemaal te snappen (en misschien geeft dat een gevoel van vermogen) maar het blijft achteraf toch een soort raarverhaal over een stargate waar een monster uit komt, of een gigantisch oud technologisch bouwwerk in irak waarmee ze in de toekomst kunnen kijken of wat ook. Dan vraag ik me af of dat tesamen niet allemaal desinfo is.
Even mijn ontlasting reguleren.
pi_86087634
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:33 schreef Ontlastingreguleerder het volgende:

[..]

Maar waar trek je de grens. Wat zijn de onzin- en wat zijn de echte verhalen? dat vraag ik me dus af. Want voor de meeste van deze verhalen zijn geen directe bewijzen, dus het is allemaal op vertrouwen.Het nadeel van die zoektocht naar de waarheid is dat als je nooit tevreden bent gesteld erin je door blijft gaan totdat het nergens meer op slaat. Je hebt misschien zelf het gevoel het even allemaal te snappen (en misschien geeft dat een gevoel van vermogen) maar het blijft achteraf toch een soort raarverhaal over een stargate waar een monster uit komt, of een gigantisch oud technologisch bouwwerk in irak waarmee ze in de toekomst kunnen kijken of wat ook. Dan vraag ik me af of dat tesamen niet allemaal desinfo is.
Je moet de waarheid onder ogen zien: wij krijgen allen te ZIEN en HOREN wat we mogen zien en horen... Dat is gewoon ECHT een feit... Conspiracy Theory of niet, in 't dagelijks leven zijn cencuur en geheimdhouding heel erg belangrijk. En of dat dan goed of slecht is is een hele andere discussie.

Stel: er zijn echt aliens. De aarde is echt Hol en Jezus was een vrouw met een penis... Ik noem maar wat. Wij komen het nooit te weten ;)
Er zijn ook onderzoekers die zich dit echt afvragen, maar die worden niet in de buurt van oude documenten gelaten of mogen bepaalde plaatsen op aarde gewoon niet bezoeken... Mocht het ze wel lukken, word het verhaal verdraaid, in de doofdpot gestopt, OF op youtube gepost waardoor iedereen automatisch al denkt dat 't onzin is ;)

En wij als gewone burger hebben een NOG kleinere kans om ''eckte geheimen'' te ontdekken. En daar kan je je maar beter bij neerleggen. Filosoferen en praten over dit soort dingen is leuk, maar tenzij er een echte grootschalige alien invasie is krijgen wij alleen te weten wat men denkt dat we MOGEN weten.

EDIT: of dacht je dat de CIA en dergelijke organisaties zich echt alleen maar bezighielden met de FBI met Bin Laden helpen? Nee, ik betwijfelel Het. Er zijn gewoon grote organen die zich richten op het ''kalm'' houden van de bevolking als er iets geheims gebeurt. en zelfs dat is reden voor conspiracy Theories ;)

Vrij logisch ook... Kan je je voorstellen wat er gebeurd als men nar boven brengt dat bijvoorbeeld de bijbel en de koran werkelijk nep zijn? Alle moslimlanden verklaren de oorlog aan het westen... Veel plezier... dit soort dingen denken mensen niet over na, maar soms is het gewoon beter voor het algemeen volk om niet alles te weten...
pi_86093548
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:13 schreef DeMolay het volgende:

[..]

dan mag je die van mij wel voor 200 Euro overnemen ~O>

Als je eens in A'dam bent ff naar de frontier bookstore gaan

http://www.frontierbookshop.nl/
Ik hou het in gedachten. Kom alleen nooit in A'dam.

quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waar koop je dat dan? Bij een antiquariaat? Wat een prijs zeg :o
Ik zag het op de site van Bol.com

quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:29 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Welk boek van Sitchin bedoel je? Kep er aardig wat van hem.
De twaalfde planeet.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2010 17:15:42 ]
pi_86096739
Valt er ook iets speciaals te vermelden over dolfijnen?
pi_86096852
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:54 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

.
Ik kan me niet voorstellen dat jij serieus bent, maar voor een troll doe je wel veel moeite. Sta je onder professionele behandeling?

Overigens blijven mensen de term NWO maar verkeerd begrijpen, geen wonder dat ze gaan gillen elke keer als een publiek figuur iets in die richting zegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')