Ik kan er in ieder geval wel om lachen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:29 schreef KurdKasim het volgende:
My God!! What the fuck wordt hier allemaal getyped???
Dat gelukkig welquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:32 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Ik kan er in ieder geval wel om lachen.
ga zelf op onderzoek uit, dat is wat William Bill Cooper zei; die dit onderwerp ook aan de kaart heeft gesteld,quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:44 schreef KurdKasim het volgende:
[..]
Dat gelukkig wel![]()
Maar geloven ze dit serieus of is het maar een grapje?
wat doe je hier dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:56 schreef KurdKasim het volgende:
Nee sorry, maar reptielen en aliens gaat mij wat te ver.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:04 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
het gaat hier vaak over reptielen en aliens, ik bedoel we zijn tenslotte op een BNW topic,
bijna altijd,quote:
Er is een verschil tussen theoriën met reptielen (quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:04 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
wat doe je hier dan?
het gaat hier bijna altijd maar over reptielen en aliens, ik bedoel we zijn tenslotte op een BNW topic,
well, well, well, eindelijk is er iemand slim genoeg om te zeggen dat er verschillen tussen theorieën met reptielen en theorieën over wall street invloeden, ik dacht dat je het nooit zou ontdekken..quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:01 schreef KurdKasim het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen theoriën met reptielen () en theoriën over Wall Street invloeden.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:12 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
well, well, well, eindelijk is er iemand slim genoeg om te zeggen dat er verschillen tussen theorieën met reptielen en theorieën over wall street invloeden, ik dacht dat je het nooit zou ontdekken..
Touché KurdKasim,
Ik blijf lachen om dit soort onzinquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:21 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hollow_Earth
moet je ook blijven doen, lachen is gezondquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:25 schreef KurdKasim het volgende:
[..]
Ik blijf lachen om dit soort onzin![]()
You have a life, or you don't.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:29 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
moet je ook blijven doen, lachen is gezond![]()
het zou toch te gek voor woorden zijn een uitgeholde aarde, maar toch komen er mensen mee.
je kan ook leven, maar dat betekent niet dat je alles moet aannemen wat verteld word, noch alles uitsluiten wat verteld wordt,quote:
Nee, er is geen verschil.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:01 schreef KurdKasim het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen theoriën met reptielen () en theoriën over Wall Street invloeden.
Vraag 1. Ben jij hier serieus van overtuigd?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:46 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nee, er is geen verschil.
Wallstreet wordt bestuurd door de FED en de banken, die weer allemaal worden aangestuurd vanuit Frankfurt en Basel, waar de Rothschilds hun hoofdzetels hebben en zij zijn het die de banken controleren
De Rothschild-familie vormen de leiders der Illuminati; zij zijn een groep hybride wezens die 50% reptiel en 50% humanoide zijn. Zij controleren de wereld al meer dan 500 jaar. De vraag is voor hoe lang nog.
Overigens, onder Wallstreet, New-York City bevinden zich enorm grote ondergrondse steden en militaire bases.
Bron?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:46 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Wallstreet wordt bestuurd door de FED en de banken, die weer allemaal worden aangestuurd vanuit Frankfurt en Basel, waar de Rothschilds hun hoofdzetels hebben en zij zijn het die de banken controleren
De Rothschild-familie vormen de leiders der Illuminati; zij zijn een groep hybride wezens die 50% reptiel en 50% humanoide zijn. Zij controleren de wereld al meer dan 500 jaar. De vraag is voor hoe lang nog.
Overigens, onder Wallstreet, New-York City bevinden zich enorm grote ondergrondse steden en militaire bases.
Google zelfquote:
Volgens onderzoekers begint de Rothschild familie rond 1744, toen Mayer Rothschild zijn geldwissel activiteiten uitbouwde tot het huidige imerium, waar komt die 500 jaar vandaan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:46 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar, dat is een hele opluchtingquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:45 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
Wees niet gevreesd, ik ben een Annunaki.
Bankfurt is de aardse boodschapper. Ik ben enkel de berichtgever.
Lol ok, en hoe zij jij eruit. Ik weet het namelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:45 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
Als u al beschikt over het antwoord, is het vragen overbodig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:58 schreef Killaht het volgende:
[..]
Lol ok, en hoe zij jij eruit. Ik weet het namelijk.
Haha, das een goeie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:07 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
[..]
Als u al beschikt over het antwoord, is het vragen overbodig.
Hier! Ik lees aandachtig mee met dit topicquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:03 schreef Sar2007 het volgende:
We gaan van D.U.M.B's naar Hollow Earth naar Aliens naar reptilians...
Maar waar is de TS eigenlijk gebleven?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:45 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
Laat ons niet langer wachten, wat is je boodschapquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:03 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
Mijn identiteit is voor u niet van belang, enkel mijn boodschap zal brengen wat u zoekt.
Doe de groeten aan Salusa van Sirius.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:03 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
Mijn identiteit is voor u niet van belang, enkel mijn boodschap zal brengen wat u zoekt.
Jaja... het is nu wel weer leuk geweest.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:10 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
De aardse boodschappers verspreiden mijn berichten al enkele jaren. Maak gebruik van deze boodschappers, zoek naar de waarheid en wanneer u deze waarheid heeft gevonden zult u verlichting in het donkere bestaan vinden.
Ja, maar wat is je boodschap dan. En mijn bestaan is niet zo donker hor, en dat verlichting gepraat al 100.000keer gehoord.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:10 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
De aardse boodschappers verspreiden mijn berichten al enkele jaren. Maak gebruik van deze boodschappers, zoek naar de waarheid en wanneer u deze waarheid heeft gevonden zult u verlichting in het donkere bestaan vinden.
Die mijnwerkers in Chili zitten niets voor niets zo diep onder de grond vast. Wat waren zij daar aan het doen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:38 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Bankfurt even een vraagje he, hoe kom je aan deze info als ik vragen mag. Wat jij beschrijft is wel hele diepe shit man.
En nee ik wil geen antwoord van "je moet op onderzoek gaan", want heel internet is verspreid met allemaal misleidende onderwerpen. Ik wil het van jou horen hoe jij tot deze conclusies bent gekomen.
Niet dat ik je niet geloof, ik geloof je juist wel. Ik denk zelf ook heel diep over bepaalde dingen zoals dat wij mensen en dieren en dit leven is gemaakt en dat alles loopt hoe het lopen moet. Ook al wil je je leven in een bepaalde richting sturen je valt alsnog altijd terug in het wat hoort.
Daarbij zoals jij zegt dat sommige bassisen hebben op de maan en mars zou kunnen verklaren wat Ticker probeerde duidelijk te maken in het maan HoaX topic, namelijk dat NASA dingen verbergt. Wat ik in zijn topic meekreeg was volgens mij ook een piramide net zoals hier op aarde die bepaalde toegangen naar iets leid. Dit zou ook op andere planeten kunnen zijn.
mijn werk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die mijnwerkers in Chili zitten niets voor niets zo diep onder de grond vast. Wat waren zij daar aan het doen?
De toekomst is moeilijk te voorspellen omdat er nu zoveel krachtige invloeden tot elkaar komen:quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Orchestra. het volgende:
Gewoon een lukrake vraag aan jou Bankfurt.
Wat gebeurt er in de toekomst volgens jou? E
Bewustwording is alvast een grote stap.quote:n heeft het invloed op de toekomst als ik mezelf zou bevrijden uit de mind-matrix?
Jammer van die brakke geluidskwaliteit. Iemand een beter versie hiervan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:28 schreef DeMolay het volgende:
Zo heb ik lang geleden nog een lezing van Phil Schneider bijgewoond die claimed mee te hebben geholpen de tunnels te bouwen
http://video.google.nl/vi(...)=8180572860678943465
idd het is behoorlijk shit op deze planeet; het is de kunst om uit deze shit te komen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:38 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Bankfurt even een vraagje he, hoe kom je aan deze info als ik vragen mag. Wat jij beschrijft is wel hele diepe shit man.
Onderzoek, zelfonderzoek, de juiste mensen ontmoeten, mensen observeren, kritisch blijven t.a.v. het onderwijs m.n. biologie, economie en natuurkunde, de verkeerde mensen ontwijken, analyses plegen, bewustzijn ontwikkelen.quote:En nee ik wil geen antwoord van "je moet op onderzoek gaan", want heel internet is verspreid met allemaal misleidende onderwerpen. Ik wil het van jou horen hoe jij tot deze conclusies bent gekomen.
Terugvallen komt veel voor ja; het is belangrijk eerst bewust te worden, jezelf te observeren, voordat je maar een stap vooruit kan komen.quote:Niet dat ik je niet geloof, ik geloof je juist wel. Ik denk zelf ook heel diep over bepaalde dingen zoals dat wij mensen en dieren en dit leven is gemaakt en dat alles loopt hoe het lopen moet. Ook al wil je je leven in een bepaalde richting sturen je valt alsnog altijd terug in het wat hoort.
Het hele zonnestelsel zit vol alien bases, zowel bovengrondse als ondergrondse van diverse groeperingen. Maar pas op voor internetverhalen over aliens; de meeste zijn nonsens, maar sommige juist niet. Verwacht ook geen alien invasies die de mensheid zou komen redden, die zijn voor 99,99 procent Iluminati verzinsels.quote:Daarbij zoals jij zegt dat sommige bassisen hebben op de maan en mars zou kunnen verklaren wat Ticker probeerde duidelijk te maken in het maan HoaX topic, namelijk dat NASA dingen verbergt.
Ja, ook op de maan, en ook op andere planeten. Ze bevatten zowel onderaardse fysieke toegangen, alswel interdimensionale toegangen, zoals sterrepoorten en tijd/ruimte-vortexen.quote:Wat ik in zijn topic meekreeg was volgens mij ook een piramide net zoals hier op aarde die bepaalde toegangen naar iets leid. Dit zou ook op andere planeten kunnen zijn.
Mijd alle politici en/of zogenaamde filantropie.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:08 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Bankfurt kun je misschien dingen wat meer toelichten en ook ben ik heel benieuwd naar de gesprekken met die mensen waar je contact mee hebt gehad etc.. etc..
Hier ben ik dan wel erg benieuwd naar. Aangezien dat gehele stelsel al groter is dan onze melkweg. Daar zullen dan theoretisch miljoenen beschavingen kunnen zijn. Waarom zouden die dan enige interesse tonen in 'onze' aarde. Zo afgelegen en zo niets betekenend voor hen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:52 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De toekomst is moeilijk te voorspellen omdat er nu zoveel krachtige invloeden tot elkaar komen:
De Illuminati agendapunten, de interne ruzies binnen de Illuminati, het 4e Reich, het Andromeda stelsel, de ontwikkelingen in de Kuipergordel en de stand van zaken m.b.t. het LHC experiment.
[..]
Waarschijnlijk zelfde redenen als mensen hadden toen men op "ontdekkingsreis" ging paar honderd jaar terug....quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:24 schreef Knarf het volgende:
[..]
Hier ben ik dan wel erg benieuwd naar. Aangezien dat gehele stelsel al groter is dan onze melkweg. Daar zullen dan theoretisch miljoenen beschavingen kunnen zijn. Waarom zouden die dan enige interesse tonen in 'onze' aarde. Zo afgelegen en zo niets betekenend voor hen.
Kuipergordel en 'anunaki' kan ik mij nog wel iets bij voorstellen omdat die nog enigsinds bij ons in de buurt zitten.
Trap dus niet in Project Blue Beam.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:59 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Mijd alle politici en/of zogenaamde filantropie.
Ga zelf op onderzoek uit, m.n. Amerikaanse conspiracy sites/forums.
David Icke is een startpunt; Icke is weliswaar de wekker om wakker te worden, maar voor meer nauwkeurigheid richt je je op de Amerikaanse sites.
Wees ook open voor het zogenaamde paranormale en voor je eigen spirituele ontwikkeling, christelijk denken en zo.
Pas op voor de conpiracy w.b.t. Jezus Christus.
Er zijn plannen voor een fake wederkomst van J.C. met hologrammen in de hemel e.d.,
een J.C. die bi-sexuele relaties promoot. Trap er niet in.
Christus is een geestelijk concept van bewustzijn in relatie tot je eigen ziel, het is geen letterlijk personage.
Dus je reist 2,5 miljoen lichtjaar en je hebt de beschikking over waarschijnlijk miljoenen beschaveningen. En toch is de aarde belangrijk genoeg om daar complotten tegen/met de lokale bewoners te beginnen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:12 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zelfde redenen als mensen hadden toen men op "ontdekkingsreis" ging paar honderd jaar terug....
De reistijd is verwerpelijk toch.. 2,5 miljoen lichtjaren zal totaal geen belang hebben indien we het hebben over een geavanceerde beschaving.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dus je reist 2,5 miljoen lichtjaar en je hebt de beschikking over waarschijnlijk miljoenen beschaveningen. En toch is de aarde belangrijk genoeg om daar complotten tegen/met de lokale bewoners te beginnen.
Dat komt toch zo ongeveer overeen dat jij samen met een aantal bacterien een complot tegen andere bacterien gaat onderhouden op Pluto.
Al is de Bijbel wel bevorderlijk om te lezen, zoals je hebt gezegd. De uitspraken van 'Jezus' daar hebben wel importantie voor de toekomst.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:59 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Pas op voor de conpiracy w.b.t. Jezus Christus.
Er zijn plannen voor een fake wederkomst van J.C. met hologrammen in de hemel e.d.,
een J.C. die bi-sexuele relaties promoot. Trap er niet in.
Christus is een geestelijk concept van bewustzijn in relatie tot je eigen ziel, het is geen letterlijk personage.
Wat niet juist 1 van die annuaki (ofzoiets) theorieen dat wij door hen gecreeerd zijn als werkvolk om goud te delven maar doordat zij het onderling niet helemaal eens waren wij meer vrijheid kregen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dus je reist 2,5 miljoen lichtjaar en je hebt de beschikking over waarschijnlijk miljoenen beschaveningen. En toch is de aarde belangrijk genoeg om daar complotten tegen/met de lokale bewoners te beginnen.
Dat komt toch zo ongeveer overeen dat jij samen met een aantal bacterien een complot tegen andere bacterien gaat onderhouden op Pluto.
Volgens mij wel ja, en waar is het goud nu? Misschien hebben wij net genoeg om mee te spelen en hier en daar wat neer te leggen maar zijn de kluizen van de CB's allemaal allang leeg en is het 'gekocht' (met papierquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:52 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Wat niet juist 1 van die annuaki (ofzoiets) theorieen dat wij door hen gecreeerd zijn als werkvolk om goud te delven maar doordat zij het onderling niet helemaal eens waren wij meer vrijheid kregen?
Dan rest dus de vraag, wat is er zo speciaal aan die zeldzame grondstof dat ze daarvoor een nieuw ras creeeren om het te delven, dat heb ik nooit uit die verhalen op kunnen maken.....quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, en waar is het goud nu? Misschien hebben wij net genoeg om mee te spelen en hier en daar wat neer te leggen maar zijn de kluizen van de CB's allemaal allang leeg en is het 'gekocht' (met papier) door de Alien overlord dudes. Goed geregeld, 'wij geven jullie papier met een fictieve waarde en jullie geven deze uiterst zeldzame grondstof aan ons zodat we [whatever]'
Ach joh, het zijn gewoon intergalactische Dagobert Ducks ofzoquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:23 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dan rest dus de vraag, wat is er zo speciaal aan die zeldzame grondstof dat ze daarvoor een nieuw ras creeeren om het te delven, dat heb ik nooit uit die verhalen op kunnen maken.....
Als je je echt ervoor interesseert dan moet je het boek, De Twaalfde Planeet van Sacharia Sitchin lezen. Hij is de grondlegger van deze theorie.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:23 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dan rest dus de vraag, wat is er zo speciaal aan die zeldzame grondstof dat ze daarvoor een nieuw ras creeeren om het te delven, dat heb ik nooit uit die verhalen op kunnen maken.....
Mja maar verder dan speculaties en ongegronde aannames, kwam Sitchin ook niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:16 schreef Killaht het volgende:
[..]
Als je je echt ervoor interesseert dan moet je het boek, De Twaalfde Planeet van Sacharia Sitchin lezen. Hij is de grondlegger van deze theorie.
Ohja, klopt inderdaad. Op zich is het wel interessant om in de (vermeende?) Demonisering van Sitchin en zijn (vermeende) gedwongen uitgave van die over obvious fake foto's etc etc etc. te duiken. Ah well, het leuke van onze tijdservaring is dat de toekomst vanzelf dichterbij komt voor ons.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:17 schreef Ticker het volgende:
[..]
Mja maar verder dan speculaties en ongegronde aannames, kwam Sitchin ook niet.
Volgens zijn theorie zou het goud gebruikt worden om de atmosfeer van de thuis planeet Nibiru weer te herstellen.
Ja, maar dan kan je elke theorie en conspiracy een speculatie en ongegronde aanname noemen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:17 schreef Ticker het volgende:
[..]
Mja maar verder dan speculaties en ongegronde aannames, kwam Sitchin ook niet.
Volgens zijn theorie zou het goud gebruikt worden om de atmosfeer van de thuis planeet Nibiru weer te herstellen.
Die heb ik.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:16 schreef Killaht het volgende:
[..]
Als je je echt ervoor interesseert dan moet je het boek, De Twaalfde Planeet van Sacharia Sitchin lezen. Hij is de grondlegger van deze theorie.
Fascinerend is het zeker.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind dit zo'n leuk topic.
Ondergrondse steden, dat idee is toch fascinerend?
Reistijd is irrelevant, klopt, maar ik heb het meer over alle beschavingen die je binnen die afstand tegenkomt. Waarom vanuit een ander sterrestelsel naar het onze komen, en dan ook nog naar de aarde.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:45 schreef Ticker het volgende:
[..]
De reistijd is verwerpelijk toch.. 2,5 miljoen lichtjaren zal totaal geen belang hebben indien we het hebben over een geavanceerde beschaving.
Maar dan ga je er ervan uit dat er miljoenen beschavingen in onze buurt zitten? Dat lijkt me dan weer niet te kloppen met het huidige wetenschappelijke beeld.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:45 schreef Knarf het volgende:
[..]
Reistijd is irrelevant, klopt, maar ik heb het meer over alle beschavingen die je binnen die afstand tegenkomt. Waarom vanuit een ander sterrestelsel naar het onze komen, en dan ook nog naar de aarde.
wat maakt het uit of het miljoenen of 1 is. en feit dat mensen met zulke theorieën naar buiten komen is al space genoeg. maar al dit is het halve werk , we zouden eens in actie moeten komen inplaats van via internet discussieeren als er aliens zijn of niet.. of niet?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Maar dan ga je er ervan uit dat er miljoenen beschavingen in onze buurt zitten? Dat lijkt me dan weer niet te kloppen met het huidige wetenschappelijke beeld.
Ik acht er zeker wel een aantal bewoond, en technologisch verder gevorderd, maar niet miljoenen.
Er zijn bij de inval in Irak zijn er ook vele museums zijn geplunderd door U.S soldaten. Op veel kleitabletten zou waardevolle informatie staan en die zijn nu spoorloos.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:56 schreef Bankfurt het volgende:
Er zijn al vele langer ondergrondse bases, lang niet alle zijn alien; De Illuminati zijn ontstaan ongeveer 5000 jaar geleden in het gebied van het huidige Irak.
De tweede kan ook makkelijk een hoax zijn, geen ideequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:34 schreef ForbiddenChapters het volgende:
1e foto was een hoax als ik het goed heb
maar er zijn wel theoreen gaande.
ook over dat er een keer een grot was gevonden vol met grote mensen botten.
Photoshop, allebei en die derde is met paint.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:49 schreef Aquars het volgende:
[..]
Er zijn bij de inval in Irak zijn er ook vele museums zijn geplunderd door U.S soldaten. Op veel kleitabletten zou waardevolle informatie staan en die zijn nu spoorloos.
Er zijn tabletten gevonden die spreken over een ras van ‘goden’ van een andere wereld die geavanceerde kennis naar de aarde brachten en zich vermengden met de mensen om hybride bloedlijnen te scheppen, de eerder genoemde Annunaki. Weet je toevallig of er ook tabletten waren die niet ontcijferd zijn en of die plunderingen daarmee te maken hebben, of beter gezegd, heeft de inval in Irak hier mede mee te maken?
Ik heb ook gelezen dat op plaatsen waar archeologische opgravingen waren mensen zijn vermoord door de VS en zijn vervolgens zelf opgravingen gaan doen. Er zouden bijvoorbeeld reuzemensen zijn gevonden;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zien er aardig groot uit in ieder geval
dan mag je die van mij wel voor 200 Euro overnemenquote:WTF... dat boek van die Sitchin is 2de hands nogal prijzig. Rond de ¤400,-
Waar koop je dat dan? Bij een antiquariaat? Wat een prijs zegquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
WTF... dat boek van die Sitchin is 2de hands nogal prijzig. Rond de ¤400,-
Sorry, maar die foto's met reuzen is nep. Dat waren inzendingen voor een Photoshop contest van een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:49 schreef Aquars het volgende:
[..]
Er zijn bij de inval in Irak zijn er ook vele museums zijn geplunderd door U.S soldaten. Op veel kleitabletten zou waardevolle informatie staan en die zijn nu spoorloos.
Er zijn tabletten gevonden die spreken over een ras van ‘goden’ van een andere wereld die geavanceerde kennis naar de aarde brachten en zich vermengden met de mensen om hybride bloedlijnen te scheppen, de eerder genoemde Annunaki. Weet je toevallig of er ook tabletten waren die niet ontcijferd zijn en of die plunderingen daarmee te maken hebben, of beter gezegd, heeft de inval in Irak hier mede mee te maken?
Ik heb ook gelezen dat op plaatsen waar archeologische opgravingen waren mensen zijn vermoord door de VS en zijn vervolgens zelf opgravingen gaan doen. Er zouden bijvoorbeeld reuzemensen zijn gevonden;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zien er aardig groot uit in ieder geval
Welk boek van Sitchin bedoel je? Kep er aardig wat van hem.quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
WTF... dat boek van die Sitchin is 2de hands nogal prijzig. Rond de ¤400,-
Ok, maar niet helemaal; Het is niet alleen een NWO-complot of NWO-verhaal, er zijn meerdere alien en aardse groeperingen erbij betrokken. De meest interessante info heb ik juist niet van internet; maar uit persoonlijke contacten, onbekende boeken en eigen onderzoek; verder is nog veel te achterhalen uit de diepere geschiedenis van de 2e wereldoorlog.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:30 schreef Ticker het volgende:
Bankfurt schrijft de hardcore lijnen op van het NWO complot.. gezien wat er op internet circuleert dan.
Die informatie van Al Bielek, Phil Schneider en het Montauk project; dat is een van de verstgaande.quote:Toch ben ik bij sommige uitspraken wel benieuwd naar wat bronnen. ergens wat meer over inlezen kan geen kwaad Bank!
De illuminati hebben de bijbel deels "herschreven" voor satanische doeleinden;quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:50 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Al is de Bijbel wel bevorderlijk om te lezen, zoals je hebt gezegd. De uitspraken van 'Jezus' daar hebben wel importantie voor de toekomst.
je geestelijke kern en je ziel zijn er een onderdeel van.quote:Of er een God bestaat, geen idee.
Wat bedoel je ? Er is veel disinfo over Pleiadiers die zgn. de Aarde komen redden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:52 schreef Chooselife het volgende:
Pleiaden, komt je dat bekend voor?
Dat is inderdaad waar voor de meeste verhalen over aliens op internet, maar niet allemaal.quote:Op zondag 5 september 2010 01:59 schreef kweek89 het volgende:
En wat als al deze aliens die jij ziet nou de NWO is die ons aan het mindfucken zijn?
Dat ze ons laten geloven dat we bang moeten zijn voor een buitenaardse etniteit?
Dat is inderdaad het geval, maar het uitdunnen geldt alleen voor de "minder bruikbare" delen van de aardse bevolking: bejaarden, zieken, mensen uit Afrika, Azie, Zuid-Amerika en sommige wezens uit het binnenste van de aarde en ook moslims.quote:Dat ze momenteel al bezig zijn met oorlog en rampen om de wereldbevolking uit te dunnen en dan met een zogenaamde aanval van de 'aliens' 1 world order te krijgen.
De NWO is er al, dat nuken gebeurt niet. Zie boven.quote:misschien zijn de DUMBS wel het lange termijn plan waar ze mensen gaan laten 'schuilen' voor de aliens om vervolgens de wereld te nuken om van de overige mensen af te komen en een X aantal jaren later bovengronds de New World Order echt begint.
Het enige wat mensen kunnen doen is hun bewustzijn verhogen, hun ziel wakker maken, meer kennis vergaren en hun slachtofferrol verwerpen. Het is een mentaal proces, geen fysieke revolutie.quote:Niets Jezus christus of god of satan pure mindfuck van machtige mensen die technologie voor zichzelf houden om jaren op ons vooruit te zijn en ons daarmee uiteindelijk te overheersen.
Je kwam al aardig in de buurt van de huidige realiteit.quote:Goed ik zeg niet dat ik iets geloof van wat ik hierboven heb neergekwakt ik vind het puur alleen interessant om de discussie aan de gang te krijgen.
er staat zelfs het worth1000 logo opquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:27 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Sorry, maar die foto's met reuzen is nep. Dat waren inzendingen voor een Photoshop contest van een paar jaar geleden.
Raar dat dit nog steeds rond zwerft alszijnde bewijs voor reuzen.
Het "wakker worden" kan ik begrijpen, dat is ook een reis die ik persoonlijk onderneem, maar ik verbaas me een beetje over wat jij allemaal zegt. Je weet een heleboel over de illuminati, wat ze hebben gedaan, wat ze gaan doen etc. Het zijn dingen als het bouwen van die tijdmachine in CERN enzovoort. Maar je maakt ook onderscheid in dit soort verhalen/stellingen, want je weet wel precies wat échte verhalen en desinformatie is. Dan vraag ik mij af, met alle respect, hoe je tussen allerlei ogenschijnlijk onmogelijke fantasiën nog afwegingen maakt van wat wel dé echte waarheid is en wat niet (en het ook zo propageert).quote:Op zondag 5 september 2010 11:54 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar voor de meeste verhalen over aliens op internet, maar niet allemaal.
Er is idd ook een plan voor een opgezette nep invasie van aliens, om de NWO te verstevigen.
09/11 was een test voor de Illuminati.
Als de mensen in hun ogen het opgezette verhaal van 09/11 geloven, dan zullen de mensen ook geloven in een nep-invasie van aliens, en de volgende stap is een fake wederkomst van Jezus Christus, en de man die Jezus Christus zal gaan spelen, zal dan gaan zeggen dat de NWO voor iedereen goed is en God's wil is.
Perfecte controle voor de NWO met God's zegen.
[..]
Dat is inderdaad het geval, maar het uitdunnen geldt alleen voor de "minder bruikbare" delen van de aardse bevolking: bejaarden, zieken, mensen uit Afrika, Azie, Zuid-Amerika en sommige wezens uit het binnenste van de aarde en ook moslims.
In de blanke bevolking van de wereld hebben ze al teveel in geinvesteerd (implants, vaccinaties, carrieredrang, geldzucht, porno, gen-food, indoctrinatie, onderwijs, steden, fabrieken). Dit deel van de aardse bevolking is zeer bruikbaar voor de Illuminati in hun verdere agenda voor dit zonnestelsel en verder.
[..]
De NWO is er al, dat nuken gebeurt niet. Zie boven.
Wel oorlogen, milieurampen, Aids, vaccinaties, Ebola, chemtrails, vergif etc.
De volgende stap is evacuatie van de rest naar andere maan-planeten bij Jupiter, Neptunus etc.
Daarom staat om de zoveel tijd in de krant dat ze een nieuwe planeet hebben ontdekt of er weer een maan bewoonbaar is, b.v. de maan Europa of Titan.
[..]
Het enige wat mensen kunnen doen is hun bewustzijn verhogen, hun ziel wakker maken, meer kennis vergaren en hun slachtofferrol verwerpen. Het is een mentaal proces, geen fysieke revolutie.
[..]
Je kwam al aardig in de buurt van de huidige realiteit.![]()
.
Nee... Waarom niet? Omdat mensen zoals jij dit dus denken, samen met 90% van de bevolking... Reverse Psychology!quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:58 schreef fokemigrant het volgende:
Een vraag; als dit echt is. Waarom is dit allemaal toegankelijk op internet? zouden die gasten dan niet allang alle info wissen?
Maar waar trek je de grens. Wat zijn de onzin- en wat zijn de echte verhalen? dat vraag ik me dus af. Want voor de meeste van deze verhalen zijn geen directe bewijzen, dus het is allemaal op vertrouwen.Het nadeel van die zoektocht naar de waarheid is dat als je nooit tevreden bent gesteld erin je door blijft gaan totdat het nergens meer op slaat. Je hebt misschien zelf het gevoel het even allemaal te snappen (en misschien geeft dat een gevoel van vermogen) maar het blijft achteraf toch een soort raarverhaal over een stargate waar een monster uit komt, of een gigantisch oud technologisch bouwwerk in irak waarmee ze in de toekomst kunnen kijken of wat ook. Dan vraag ik me af of dat tesamen niet allemaal desinfo is.quote:Op zondag 5 september 2010 13:26 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Nee... Waarom niet? Omdat mensen zoals jij dit dus denken, samen met 90% van de bevolking... Reverse Psychology!
Stel ze doen heeeeeeeel geheimzinnig en er lekt wat uit: RAMP! De hele wereld staat meteen op z'n kop.
Stel ze laten hier en daar waarheden online staan, waardoor mensen als jij (en vele anderen) het als onzin bestempelen, tussen WEL duidelijke onzinverhalen: en het kleine groepje dat denkt dat het echt is vormt absoluut geen bedreiging meer
Dat klinkt logischer dan je dacht zeker heh?
Dat klinkt ook al als een complot![]()
''Men zorgt ervoor dat complot theorien als onzin worden bestempeld en gemengd worden met onzin verhalen, op deze manier zal de echte waarheid nooit boven komen, of simpelweg ook als onzin beschouwd worden.''
Voorbeeldje: Area 51. Er staan interviews met een ex-medewerker (schijnbaar) op youtube... Mensen reagere meteen fel: ''Als dit dus allemaal waar is, was dit allang van Youtube afgehaald en die man leefde al niet meer hoor!!!''
En dat is precie wat ze willen... Men geloofd het niet meer omdat 't makkelijk te vinden is.
Je kan het ook van mijn kant bekijken: je hebt dus geen flauw idee of het onzin is, of dat ze de waarheid juist als onzin willen laten klinken. Lekker makkelijk: gedeeltelijke waarheid kan je overal vinden, maarjah... als iedereen denkt dat 't bullshit is omdat 't zo makkelijk te bereiken is, denk jij dat hoogstwaarschijnlijk zelf ook...
Je moet de waarheid onder ogen zien: wij krijgen allen te ZIEN en HOREN wat we mogen zien en horen... Dat is gewoon ECHT een feit... Conspiracy Theory of niet, in 't dagelijks leven zijn cencuur en geheimdhouding heel erg belangrijk. En of dat dan goed of slecht is is een hele andere discussie.quote:Op zondag 5 september 2010 13:33 schreef Ontlastingreguleerder het volgende:
[..]
Maar waar trek je de grens. Wat zijn de onzin- en wat zijn de echte verhalen? dat vraag ik me dus af. Want voor de meeste van deze verhalen zijn geen directe bewijzen, dus het is allemaal op vertrouwen.Het nadeel van die zoektocht naar de waarheid is dat als je nooit tevreden bent gesteld erin je door blijft gaan totdat het nergens meer op slaat. Je hebt misschien zelf het gevoel het even allemaal te snappen (en misschien geeft dat een gevoel van vermogen) maar het blijft achteraf toch een soort raarverhaal over een stargate waar een monster uit komt, of een gigantisch oud technologisch bouwwerk in irak waarmee ze in de toekomst kunnen kijken of wat ook. Dan vraag ik me af of dat tesamen niet allemaal desinfo is.
Ik hou het in gedachten. Kom alleen nooit in A'dam.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:13 schreef DeMolay het volgende:
[..]
dan mag je die van mij wel voor 200 Euro overnemen
Als je eens in A'dam bent ff naar de frontier bookstore gaan
http://www.frontierbookshop.nl/
Ik zag het op de site van Bol.comquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar koop je dat dan? Bij een antiquariaat? Wat een prijs zeg
De twaalfde planeet.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:29 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Welk boek van Sitchin bedoel je? Kep er aardig wat van hem.
Ik kan me niet voorstellen dat jij serieus bent, maar voor een troll doe je wel veel moeite. Sta je onder professionele behandeling?quote:Op zondag 5 september 2010 11:54 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar voor de meeste verhalen over aliens op internet, maar niet allemaal.
Er is idd ook een plan voor een opgezette nep invasie van aliens, om de NWO te verstevigen.
09/11 was een test voor de Illuminati.
Als de mensen in hun ogen het opgezette verhaal van 09/11 geloven, dan zullen de mensen ook geloven in een nep-invasie van aliens, en de volgende stap is een fake wederkomst van Jezus Christus, en de man die Jezus Christus zal gaan spelen, zal dan gaan zeggen dat de NWO voor iedereen goed is en God's wil is.
Perfecte controle voor de NWO met God's zegen.
[..]
Dat is inderdaad het geval, maar het uitdunnen geldt alleen voor de "minder bruikbare" delen van de aardse bevolking: bejaarden, zieken, mensen uit Afrika, Azie, Zuid-Amerika en sommige wezens uit het binnenste van de aarde en ook moslims.
In de blanke bevolking van de wereld hebben ze al teveel in geinvesteerd (implants, vaccinaties, carrieredrang, geldzucht, porno, gen-food, indoctrinatie, onderwijs, steden, fabrieken). Dit deel van de aardse bevolking is zeer bruikbaar voor de Illuminati in hun verdere agenda voor dit zonnestelsel en verder.
[..]
De NWO is er al, dat nuken gebeurt niet. Zie boven.
Wel oorlogen, milieurampen, Aids, vaccinaties, Ebola, chemtrails, vergif etc.
De volgende stap is evacuatie van de rest naar andere maan-planeten bij Jupiter, Neptunus etc.
Daarom staat om de zoveel tijd in de krant dat ze een nieuwe planeet hebben ontdekt of er weer een maan bewoonbaar is, b.v. de maan Europa of Titan.
[..]
Het enige wat mensen kunnen doen is hun bewustzijn verhogen, hun ziel wakker maken, meer kennis vergaren en hun slachtofferrol verwerpen. Het is een mentaal proces, geen fysieke revolutie.
[..]
Je kwam al aardig in de buurt van de huidige realiteit.![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |