Ik kan er in ieder geval wel om lachen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:29 schreef KurdKasim het volgende:
My God!! What the fuck wordt hier allemaal getyped???
Dat gelukkig welquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:32 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Ik kan er in ieder geval wel om lachen.
ga zelf op onderzoek uit, dat is wat William Bill Cooper zei; die dit onderwerp ook aan de kaart heeft gesteld,quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:44 schreef KurdKasim het volgende:
[..]
Dat gelukkig wel![]()
Maar geloven ze dit serieus of is het maar een grapje?
wat doe je hier dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:56 schreef KurdKasim het volgende:
Nee sorry, maar reptielen en aliens gaat mij wat te ver.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:04 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
het gaat hier vaak over reptielen en aliens, ik bedoel we zijn tenslotte op een BNW topic,
bijna altijd,quote:
Er is een verschil tussen theoriën met reptielen (quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:04 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
wat doe je hier dan?
het gaat hier bijna altijd maar over reptielen en aliens, ik bedoel we zijn tenslotte op een BNW topic,
well, well, well, eindelijk is er iemand slim genoeg om te zeggen dat er verschillen tussen theorieën met reptielen en theorieën over wall street invloeden, ik dacht dat je het nooit zou ontdekken..quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:01 schreef KurdKasim het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen theoriën met reptielen () en theoriën over Wall Street invloeden.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:12 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
well, well, well, eindelijk is er iemand slim genoeg om te zeggen dat er verschillen tussen theorieën met reptielen en theorieën over wall street invloeden, ik dacht dat je het nooit zou ontdekken..
Touché KurdKasim,
Ik blijf lachen om dit soort onzinquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:21 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hollow_Earth
moet je ook blijven doen, lachen is gezondquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:25 schreef KurdKasim het volgende:
[..]
Ik blijf lachen om dit soort onzin![]()
You have a life, or you don't.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:29 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
moet je ook blijven doen, lachen is gezond![]()
het zou toch te gek voor woorden zijn een uitgeholde aarde, maar toch komen er mensen mee.
je kan ook leven, maar dat betekent niet dat je alles moet aannemen wat verteld word, noch alles uitsluiten wat verteld wordt,quote:
Nee, er is geen verschil.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:01 schreef KurdKasim het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen theoriën met reptielen () en theoriën over Wall Street invloeden.
Vraag 1. Ben jij hier serieus van overtuigd?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:46 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nee, er is geen verschil.
Wallstreet wordt bestuurd door de FED en de banken, die weer allemaal worden aangestuurd vanuit Frankfurt en Basel, waar de Rothschilds hun hoofdzetels hebben en zij zijn het die de banken controleren
De Rothschild-familie vormen de leiders der Illuminati; zij zijn een groep hybride wezens die 50% reptiel en 50% humanoide zijn. Zij controleren de wereld al meer dan 500 jaar. De vraag is voor hoe lang nog.
Overigens, onder Wallstreet, New-York City bevinden zich enorm grote ondergrondse steden en militaire bases.
Bron?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:46 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Wallstreet wordt bestuurd door de FED en de banken, die weer allemaal worden aangestuurd vanuit Frankfurt en Basel, waar de Rothschilds hun hoofdzetels hebben en zij zijn het die de banken controleren
De Rothschild-familie vormen de leiders der Illuminati; zij zijn een groep hybride wezens die 50% reptiel en 50% humanoide zijn. Zij controleren de wereld al meer dan 500 jaar. De vraag is voor hoe lang nog.
Overigens, onder Wallstreet, New-York City bevinden zich enorm grote ondergrondse steden en militaire bases.
Google zelfquote:
Volgens onderzoekers begint de Rothschild familie rond 1744, toen Mayer Rothschild zijn geldwissel activiteiten uitbouwde tot het huidige imerium, waar komt die 500 jaar vandaan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:46 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |