abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85879079
My God!! What the fuck wordt hier allemaal getyped??? :?
pi_85879179
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:29 schreef KurdKasim het volgende:
My God!! What the fuck wordt hier allemaal getyped??? :?
Ik kan er in ieder geval wel om lachen.
pi_85879521
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:32 schreef VaderVanJezus het volgende:

[..]

Ik kan er in ieder geval wel om lachen.
Dat gelukkig wel :Y

Maar geloven ze dit serieus of is het maar een grapje?
pi_85879651
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:44 schreef KurdKasim het volgende:

[..]

Dat gelukkig wel :Y

Maar geloven ze dit serieus of is het maar een grapje?
ga zelf op onderzoek uit, dat is wat William Bill Cooper zei; die dit onderwerp ook aan de kaart heeft gesteld,
ook Phil scheinder legt uit in zijn lectures,

dat je niemand moet geloven maar zelf op onderzoek uit gaan,

ik kan je hier wel een beetje bij helpen hier onder zijn een paar links die je waarschijnlijk op een ander gedachte laat komen over dit onderwerp, veel kijk plezier

Phil scheinder

Bill cooper,
they say it's already bin written, from day to day and nobody gonna change it, i say let's read the Forbiddenchapters.
pi_85879907
Nee sorry, maar reptielen en aliens gaat mij wat te ver.
pi_85880151
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:56 schreef KurdKasim het volgende:
Nee sorry, maar reptielen en aliens gaat mij wat te ver.
wat doe je hier dan?

het gaat hier bijna altijd maar over reptielen en aliens, ik bedoel we zijn tenslotte op een BNW topic,

[ Bericht 1% gewijzigd door ForbiddenChapters op 30-08-2010 18:11:35 ]
they say it's already bin written, from day to day and nobody gonna change it, i say let's read the Forbiddenchapters.
pi_85880226
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:04 schreef ForbiddenChapters het volgende:

[..]

het gaat hier vaak over reptielen en aliens, ik bedoel we zijn tenslotte op een BNW topic,
pi_85880313
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

bijna altijd,
pi_85881852
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:04 schreef ForbiddenChapters het volgende:

[..]

wat doe je hier dan?

het gaat hier bijna altijd maar over reptielen en aliens, ik bedoel we zijn tenslotte op een BNW topic,
Er is een verschil tussen theoriën met reptielen ( 8)7 ) en theoriën over Wall Street invloeden.
pi_85882252
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:01 schreef KurdKasim het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen theoriën met reptielen ( 8)7 ) en theoriën over Wall Street invloeden.
well, well, well, eindelijk is er iemand slim genoeg om te zeggen dat er verschillen tussen theorieën met reptielen en theorieën over wall street invloeden, ik dacht dat je het nooit zou ontdekken..

Touché KurdKasim,
pi_85882414
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:12 schreef ForbiddenChapters het volgende:

[..]

well, well, well, eindelijk is er iemand slim genoeg om te zeggen dat er verschillen tussen theorieën met reptielen en theorieën over wall street invloeden, ik dacht dat je het nooit zou ontdekken..

Touché KurdKasim,
:7
pi_85882557
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:17 schreef KurdKasim het volgende:

[..]

:7
http://en.wikipedia.org/wiki/Hollow_Earth
pi_85882694
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:21 schreef ForbiddenChapters het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Hollow_Earth
Ik blijf lachen om dit soort onzin ^O^ :')
pi_85882871
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:25 schreef KurdKasim het volgende:

[..]

Ik blijf lachen om dit soort onzin ^O^ :')
moet je ook blijven doen, lachen is gezond ^O^

het zou toch te gek voor woorden zijn een uitgeholde aarde, maar toch komen er mensen mee.
pi_85882935
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:29 schreef ForbiddenChapters het volgende:

[..]

moet je ook blijven doen, lachen is gezond ^O^

het zou toch te gek voor woorden zijn een uitgeholde aarde, maar toch komen er mensen mee.
You have a life, or you don't. :D
pi_85883427
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:31 schreef KurdKasim het volgende:

[..]

You have a life, or you don't. :D
je kan ook leven, maar dat betekent niet dat je alles moet aannemen wat verteld word, noch alles uitsluiten wat verteld wordt,

zullen weer ff ontopic gaan dankje :Y

Hollow earth theory :
pi_85888361
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:01 schreef KurdKasim het volgende:

[..]

Nee, er is geen verschil.

Wallstreet wordt bestuurd door de FED en de banken, die weer allemaal worden aangestuurd vanuit Frankfurt en Basel, waar de Rothschilds hun hoofdzetels hebben en zij zijn het die de banken controleren

De Rothschild-familie vormen de leiders der Illuminati; zij zijn een groep hybride wezens die 50% reptiel en 50% humanoide zijn. Zij controleren de wereld al meer dan 500 jaar. De vraag is voor hoe lang nog.

Overigens, onder Wallstreet, New-York City bevinden zich enorm grote ondergrondse steden en militaire bases.
pi_85889038
Gewoon een lukrake vraag aan jou Bankfurt.

Wat gebeurt er in de toekomst volgens jou? En heeft het invloed op de toekomst als ik mezelf zou bevrijden uit de mind-matrix?
pi_85890374
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:46 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Wallstreet wordt bestuurd door de FED en de banken, die weer allemaal worden aangestuurd vanuit Frankfurt en Basel, waar de Rothschilds hun hoofdzetels hebben en zij zijn het die de banken controleren

De Rothschild-familie vormen de leiders der Illuminati; zij zijn een groep hybride wezens die 50% reptiel en 50% humanoide zijn. Zij controleren de wereld al meer dan 500 jaar. De vraag is voor hoe lang nog.

Overigens, onder Wallstreet, New-York City bevinden zich enorm grote ondergrondse steden en militaire bases.
Vraag 1. Ben jij hier serieus van overtuigd?

Vraag 2. Ben jij maatschappelijk actief? Studeer je, heb je een baan (zo ja, wat?)?

Ik zal mensen niet gauw voor gek verklaren, maar hier wil ik toch wel meer van weten voor ik het geloof.
pi_85893429
Vergeleken met die onzin lijkt de Bijbel wel een wetenschappelijk leerboek
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:42:12 #121
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_85894542
quote:

[..]

Bron?
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 07:45:48 #122
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_85899822
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:42 schreef Killaht het volgende:

[..]

Bron?
Google zelf
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_85900593
quote:

[..]

Volgens onderzoekers begint de Rothschild familie rond 1744, toen Mayer Rothschild zijn geldwissel activiteiten uitbouwde tot het huidige imerium, waar komt die 500 jaar vandaan?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_85905932
Bankfurt heeft gelijk
pi_85905961
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:10 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
Bankfurt heeft gelijk
Okee, voor dat argument zwicht ik :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')