Oh gelukkig maar, dat is een hele opluchtingquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:45 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
Wees niet gevreesd, ik ben een Annunaki.
Bankfurt is de aardse boodschapper. Ik ben enkel de berichtgever.
Lol ok, en hoe zij jij eruit. Ik weet het namelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:45 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
Als u al beschikt over het antwoord, is het vragen overbodig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:58 schreef Killaht het volgende:
[..]
Lol ok, en hoe zij jij eruit. Ik weet het namelijk.
Haha, das een goeie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:07 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
[..]
Als u al beschikt over het antwoord, is het vragen overbodig.
Hier! Ik lees aandachtig mee met dit topicquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:03 schreef Sar2007 het volgende:
We gaan van D.U.M.B's naar Hollow Earth naar Aliens naar reptilians...
Maar waar is de TS eigenlijk gebleven?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:45 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
Laat ons niet langer wachten, wat is je boodschapquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:03 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
Mijn identiteit is voor u niet van belang, enkel mijn boodschap zal brengen wat u zoekt.
Doe de groeten aan Salusa van Sirius.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:03 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
Mijn identiteit is voor u niet van belang, enkel mijn boodschap zal brengen wat u zoekt.
Jaja... het is nu wel weer leuk geweest.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:10 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
De aardse boodschappers verspreiden mijn berichten al enkele jaren. Maak gebruik van deze boodschappers, zoek naar de waarheid en wanneer u deze waarheid heeft gevonden zult u verlichting in het donkere bestaan vinden.
Ja, maar wat is je boodschap dan. En mijn bestaan is niet zo donker hor, en dat verlichting gepraat al 100.000keer gehoord.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:10 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
De aardse boodschappers verspreiden mijn berichten al enkele jaren. Maak gebruik van deze boodschappers, zoek naar de waarheid en wanneer u deze waarheid heeft gevonden zult u verlichting in het donkere bestaan vinden.
Die mijnwerkers in Chili zitten niets voor niets zo diep onder de grond vast. Wat waren zij daar aan het doen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:38 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Bankfurt even een vraagje he, hoe kom je aan deze info als ik vragen mag. Wat jij beschrijft is wel hele diepe shit man.
En nee ik wil geen antwoord van "je moet op onderzoek gaan", want heel internet is verspreid met allemaal misleidende onderwerpen. Ik wil het van jou horen hoe jij tot deze conclusies bent gekomen.
Niet dat ik je niet geloof, ik geloof je juist wel. Ik denk zelf ook heel diep over bepaalde dingen zoals dat wij mensen en dieren en dit leven is gemaakt en dat alles loopt hoe het lopen moet. Ook al wil je je leven in een bepaalde richting sturen je valt alsnog altijd terug in het wat hoort.
Daarbij zoals jij zegt dat sommige bassisen hebben op de maan en mars zou kunnen verklaren wat Ticker probeerde duidelijk te maken in het maan HoaX topic, namelijk dat NASA dingen verbergt. Wat ik in zijn topic meekreeg was volgens mij ook een piramide net zoals hier op aarde die bepaalde toegangen naar iets leid. Dit zou ook op andere planeten kunnen zijn.
mijn werk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die mijnwerkers in Chili zitten niets voor niets zo diep onder de grond vast. Wat waren zij daar aan het doen?
De toekomst is moeilijk te voorspellen omdat er nu zoveel krachtige invloeden tot elkaar komen:quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Orchestra. het volgende:
Gewoon een lukrake vraag aan jou Bankfurt.
Wat gebeurt er in de toekomst volgens jou? E
Bewustwording is alvast een grote stap.quote:n heeft het invloed op de toekomst als ik mezelf zou bevrijden uit de mind-matrix?
Jammer van die brakke geluidskwaliteit. Iemand een beter versie hiervan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:28 schreef DeMolay het volgende:
Zo heb ik lang geleden nog een lezing van Phil Schneider bijgewoond die claimed mee te hebben geholpen de tunnels te bouwen
http://video.google.nl/vi(...)=8180572860678943465
idd het is behoorlijk shit op deze planeet; het is de kunst om uit deze shit te komen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:38 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Bankfurt even een vraagje he, hoe kom je aan deze info als ik vragen mag. Wat jij beschrijft is wel hele diepe shit man.
Onderzoek, zelfonderzoek, de juiste mensen ontmoeten, mensen observeren, kritisch blijven t.a.v. het onderwijs m.n. biologie, economie en natuurkunde, de verkeerde mensen ontwijken, analyses plegen, bewustzijn ontwikkelen.quote:En nee ik wil geen antwoord van "je moet op onderzoek gaan", want heel internet is verspreid met allemaal misleidende onderwerpen. Ik wil het van jou horen hoe jij tot deze conclusies bent gekomen.
Terugvallen komt veel voor ja; het is belangrijk eerst bewust te worden, jezelf te observeren, voordat je maar een stap vooruit kan komen.quote:Niet dat ik je niet geloof, ik geloof je juist wel. Ik denk zelf ook heel diep over bepaalde dingen zoals dat wij mensen en dieren en dit leven is gemaakt en dat alles loopt hoe het lopen moet. Ook al wil je je leven in een bepaalde richting sturen je valt alsnog altijd terug in het wat hoort.
Het hele zonnestelsel zit vol alien bases, zowel bovengrondse als ondergrondse van diverse groeperingen. Maar pas op voor internetverhalen over aliens; de meeste zijn nonsens, maar sommige juist niet. Verwacht ook geen alien invasies die de mensheid zou komen redden, die zijn voor 99,99 procent Iluminati verzinsels.quote:Daarbij zoals jij zegt dat sommige bassisen hebben op de maan en mars zou kunnen verklaren wat Ticker probeerde duidelijk te maken in het maan HoaX topic, namelijk dat NASA dingen verbergt.
Ja, ook op de maan, en ook op andere planeten. Ze bevatten zowel onderaardse fysieke toegangen, alswel interdimensionale toegangen, zoals sterrepoorten en tijd/ruimte-vortexen.quote:Wat ik in zijn topic meekreeg was volgens mij ook een piramide net zoals hier op aarde die bepaalde toegangen naar iets leid. Dit zou ook op andere planeten kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |