abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85906901
Wees niet gevreesd, ik ben een Annunaki.

Bankfurt is de aardse boodschapper. Ik ben enkel de berichtgever.
pi_85906974
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:45 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:

Oh gelukkig maar, dat is een hele opluchting :o
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:58:44 #128
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_85907355
quote:

Lol ok, en hoe zij jij eruit. Ik weet het namelijk.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_85907508
We gaan van D.U.M.B's naar Hollow Earth naar Aliens naar reptilians...

Maar waar is de TS eigenlijk gebleven?
pi_85907637
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:58 schreef Killaht het volgende:

[..]

Lol ok, en hoe zij jij eruit. Ik weet het namelijk.
Als u al beschikt over het antwoord, is het vragen overbodig.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:09:25 #131
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_85907713
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:07 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:

[..]

Als u al beschikt over het antwoord, is het vragen overbodig.
Haha, das een goeie.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_85908811
:o

Verzameling dorpsgekken?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:40:47 #133
274271 Aquars
Beta Aquarii
pi_85908859
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:03 schreef Sar2007 het volgende:
We gaan van D.U.M.B's naar Hollow Earth naar Aliens naar reptilians...

Maar waar is de TS eigenlijk gebleven?
Hier! Ik lees aandachtig mee met dit topic :)
Wat betreft de hollow earth theorie en reptilians, daar heb ik me nog nooit echt in verdiept en kan er zodoende ook niet over meepraten. Mijn interesse is in ieder geval gewekt nav dit topic en ben inmiddels begonnen met de links in dit topic door te nemen en de lezingen van Schneider en Cooper te bekijken.
pi_85909526
quote:

:')

Wie ben je echt?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2010 14:00:00 ]
pi_85909713
Mijn identiteit is voor u niet van belang, enkel mijn boodschap zal brengen wat u zoekt.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:06:20 #136
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_85909799
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:03 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
Mijn identiteit is voor u niet van belang, enkel mijn boodschap zal brengen wat u zoekt.
Laat ons niet langer wachten, wat is je boodschap :Y)
pi_85909856
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:03 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
Doe de groeten aan Salusa van Sirius. :W

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2010 14:08:36 ]
pi_85909942
De aardse boodschappers verspreiden mijn berichten al enkele jaren. Maak gebruik van deze boodschappers, zoek naar de waarheid en wanneer u deze waarheid heeft gevonden zult u verlichting in het donkere bestaan vinden.
pi_85910024
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:10 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
De aardse boodschappers verspreiden mijn berichten al enkele jaren. Maak gebruik van deze boodschappers, zoek naar de waarheid en wanneer u deze waarheid heeft gevonden zult u verlichting in het donkere bestaan vinden.
Jaja... het is nu wel weer leuk geweest. :W
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:18:08 #140
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_85910216
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:10 schreef Anu.Amu.Naku het volgende:
Ja, maar wat is je boodschap dan. En mijn bestaan is niet zo donker hor, en dat verlichting gepraat al 100.000keer gehoord.
pi_85910990
Bankfurt even een vraagje he, hoe kom je aan deze info als ik vragen mag. Wat jij beschrijft is wel hele diepe shit man.

En nee ik wil geen antwoord van "je moet op onderzoek gaan", want heel internet is verspreid met allemaal misleidende onderwerpen. Ik wil het van jou horen hoe jij tot deze conclusies bent gekomen.

Niet dat ik je niet geloof, ik geloof je juist wel. Ik denk zelf ook heel diep over bepaalde dingen zoals dat wij mensen en dieren en dit leven is gemaakt en dat alles loopt hoe het lopen moet. Ook al wil je je leven in een bepaalde richting sturen je valt alsnog altijd terug in het wat hoort.

Daarbij zoals jij zegt dat sommige bassisen hebben op de maan en mars zou kunnen verklaren wat Ticker probeerde duidelijk te maken in het maan HoaX topic, namelijk dat NASA dingen verbergt. Wat ik in zijn topic meekreeg was volgens mij ook een piramide net zoals hier op aarde die bepaalde toegangen naar iets leid. Dit zou ook op andere planeten kunnen zijn.
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
pi_85911503
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:38 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Bankfurt even een vraagje he, hoe kom je aan deze info als ik vragen mag. Wat jij beschrijft is wel hele diepe shit man.

En nee ik wil geen antwoord van "je moet op onderzoek gaan", want heel internet is verspreid met allemaal misleidende onderwerpen. Ik wil het van jou horen hoe jij tot deze conclusies bent gekomen.

Niet dat ik je niet geloof, ik geloof je juist wel. Ik denk zelf ook heel diep over bepaalde dingen zoals dat wij mensen en dieren en dit leven is gemaakt en dat alles loopt hoe het lopen moet. Ook al wil je je leven in een bepaalde richting sturen je valt alsnog altijd terug in het wat hoort.

Daarbij zoals jij zegt dat sommige bassisen hebben op de maan en mars zou kunnen verklaren wat Ticker probeerde duidelijk te maken in het maan HoaX topic, namelijk dat NASA dingen verbergt. Wat ik in zijn topic meekreeg was volgens mij ook een piramide net zoals hier op aarde die bepaalde toegangen naar iets leid. Dit zou ook op andere planeten kunnen zijn.
Die mijnwerkers in Chili zitten niets voor niets zo diep onder de grond vast. Wat waren zij daar aan het doen? :o
pi_85918951
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die mijnwerkers in Chili zitten niets voor niets zo diep onder de grond vast. Wat waren zij daar aan het doen? :o
mijn werk.
they say it's already bin written, from day to day and nobody gonna change it, i say let's read the Forbiddenchapters.
pi_85923087
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Orchestra. het volgende:
Gewoon een lukrake vraag aan jou Bankfurt.

Wat gebeurt er in de toekomst volgens jou? E
De toekomst is moeilijk te voorspellen omdat er nu zoveel krachtige invloeden tot elkaar komen:

De Illuminati agendapunten, de interne ruzies binnen de Illuminati, het 4e Reich, het Andromeda stelsel, de ontwikkelingen in de Kuipergordel en de stand van zaken m.b.t. het LHC experiment.

quote:
n heeft het invloed op de toekomst als ik mezelf zou bevrijden uit de mind-matrix?
Bewustwording is alvast een grote stap.

Voor jezelf heb je een betere toekomst als je jezelf bevrijdt, ja, als je er bewust mee omgaat;

Belangrijk is jezelf te beschermen tegen lagere invloeden en negatieve gedachten over jezelf en andere mensen; Vergeving en loslaten van negatieve emoties maken je sterker; rede, zelfrespect en eigenwaarde zijn ook belangrijk. Zoek een balans; maar vergeven van je oude vijanden maakt je zeer sterk in het spirituele proces.

Schud je gevoel van slachtofferschap van je af. Sta er boven, ongeacht wat er gebeurt in de toekomst.

Bescherm jezelf door bewust te zijn van je zielevermogens en je spirituele connectie. Sta niet toe dat je slachtoffer bent of het kan worden.
pi_85923722
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:28 schreef DeMolay het volgende:
Zo heb ik lang geleden nog een lezing van Phil Schneider bijgewoond die claimed mee te hebben geholpen de tunnels te bouwen

http://video.google.nl/vi(...)=8180572860678943465
Jammer van die brakke geluidskwaliteit. Iemand een beter versie hiervan?
pi_85924942
Heeft iemand hier ook iets zinnigs over het sterrenstelsel de Pleiaden te vertellen?

Bankfurt, jij bijvoorbeeld?

Bestaat daar een connectie mee?
pi_85986848
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:38 schreef Your_Business_Partner het volgende:
idd het is behoorlijk shit op deze planeet; het is de kunst om uit deze shit te komen.

quote:
Onderzoek, zelfonderzoek, de juiste mensen ontmoeten, mensen observeren, kritisch blijven t.a.v. het onderwijs m.n. biologie, economie en natuurkunde, de verkeerde mensen ontwijken, analyses plegen, bewustzijn ontwikkelen.

quote:
Terugvallen komt veel voor ja; het is belangrijk eerst bewust te worden, jezelf te observeren, voordat je maar een stap vooruit kan komen.

quote:
Daarbij zoals jij zegt dat sommige bassisen hebben op de maan en mars zou kunnen verklaren wat Ticker probeerde duidelijk te maken in het maan HoaX topic, namelijk dat NASA dingen verbergt.
Het hele zonnestelsel zit vol alien bases, zowel bovengrondse als ondergrondse van diverse groeperingen. Maar pas op voor internetverhalen over aliens; de meeste zijn nonsens, maar sommige juist niet. Verwacht ook geen alien invasies die de mensheid zou komen redden, die zijn voor 99,99 procent Iluminati verzinsels.

quote:
Wat ik in zijn topic meekreeg was volgens mij ook een piramide net zoals hier op aarde die bepaalde toegangen naar iets leid. Dit zou ook op andere planeten kunnen zijn.
Ja, ook op de maan, en ook op andere planeten. Ze bevatten zowel onderaardse fysieke toegangen, alswel interdimensionale toegangen, zoals sterrepoorten en tijd/ruimte-vortexen.
pi_85987215
Ervan uitgaande dat Bankfurt niet gewoon 100% gestoord is.

Waarom zou je al deze kennis/waarheid willen weten? Als je jezelf enig zins conformeert aan de gecontroleerde samenleving dan heb je een verdomt goed leven. Je moet 40 uur in de week je best doen voor een ander, en als je het goed doet zelfs met iets wat je zelf ook leuk vind. Vervolgens heb je de rest van de tijd vrij om dingen te doen die je leuk en/of belangrijk vind.

Daar staat tegenover een wereld in totale staat van oorlog tussen allerlei groepen die de wereld willen bezitten. Als je de waarheid weet moet je hier tegen strijden en zullen ze ook achter jou aankomen zodat je geen gevaar kan worden voor die machthebbers.

Beetje te vergelijken met de Matrix. Waarom zou je in een grot willen leven onder de grond en een hopeloze oorlog voeren als je ook in een virtuele wereld kan leven die je zo goed als alles geeft wat je wilt/nodig hebt. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je dan ook echt ignorant bent van de "echte" wereld.

Dus ik vraag me oprecht af als je hierin gelooft wat dan je motieven zijn? Waarom zo je de mensen wakker maken die in een betere wereld leven dan dat jij ze in wilt slepen? Puur voor de waarheid? Is die zo belangrijk dat het boven alles gaat, zelf het geluk van al die mensen?
pi_85987349
Het zit in je ziel, arie_bc.
pi_85987366
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:32 schreef Orchestra. het volgende:
Het zit in je ziel, arie_bc.
Dat zegt niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')