abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85654187
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:39 schreef ukga het volgende:
We kunnen wel allemaal gaan huilen nu, maar je weet neit hoe het verhaal in elkaar steekt.
Een feit blijft dat dat kind van 3 zomaar op de weg liep kennelijk. Dus met een beetje pech kunnen de ouders gaan lappen
Heb je het verhaal uberhaupt gelezen? De schadeclaim is niet eens ingediend tegen de ouders, maar tegen iemand anders. Bovendien liep dat kind wel naast haar moeder, dat kun je niet uit het verhaal halen. Dus een claim dat de ouders beter hadden moeten opletten is onzinnig, want je weet niet hoe het verhaal in elkaar steekt.

Mijn god, sommige mensen zijn echt zo dom als het achtereind van een varken.
pi_85654269
Hopelijk komt er snel een foto van dit scooterklootzakje op GeenStijl!
pi_85654360
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Heb je het verhaal uberhaupt gelezen? De schadeclaim is niet eens ingediend tegen de ouders, maar tegen iemand anders. Bovendien liep dat kind wel naast haar moeder, dat kun je niet uit het verhaal halen. Dus een claim dat de ouders beter hadden moeten opletten is onzinnig, want je weet niet hoe het verhaal in elkaar steekt.

Mijn god, sommige mensen zijn echt zo dom als het achtereind van een varken.
Een waarheid als een ):O Je ziet het wel vaker, zodra een zaak 'zielig' is (denk aan peuters, katjes, weerloze bijstandmoedertjes etc) gaat alle verstand overboord, en hoe de zaken ook liggen maakt niet meer uit: de dader is in alle hoofd- en bijzaken automatisch schuldig aan alles en dient een zware lijfstraf te ontvangen.
pi_85654504
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:52 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Die rechters moeten eens uit hun ivoren toren komen en een tijdje in de schoenen gaan staan van normale burgers, die voortdurend last hebben van criminaliteit.
Nu wekken ze de indruk dat het ze allemaal geen flikker interesseert wat er in de samenleving gebeurt, wat de gevolgen zijn van hun halfzachte aanpak (nou ja, aanpak...) en dat ze daardoor mede aansprakelijk zijn voor de verharding in de samenleving.
Ik ben ongetwijfeld geen normale burger, maar ik heb eigenlijk nooit last van criminaliteit. Vertel eens, hoe is dat voor de normale burger?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_85654581
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:52 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Die rechters moeten eens uit hun ivoren toren komen en een tijdje in de schoenen gaan staan van normale burgers, die voortdurend last hebben van criminaliteit.
Nu wekken ze de indruk dat het ze allemaal geen flikker interesseert wat er in de samenleving gebeurt, wat de gevolgen zijn van hun halfzachte aanpak (nou ja, aanpak...) en dat ze daardoor mede aansprakelijk zijn voor de verharding in de samenleving.
Bij een bericht over iets waar nog geen rechter aan te pas is gekomen, gaan klagen over rechters 8)7
Leaf
pi_85654634
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:29 schreef DonJames het volgende:

[..]

Een waarheid als een ):O Je ziet het wel vaker, zodra een zaak 'zielig' is (denk aan peuters, katjes, weerloze bijstandmoedertjes etc) gaat alle verstand overboord, en hoe de zaken ook liggen maakt niet meer uit: de dader is in alle hoofd- en bijzaken automatisch schuldig aan alles en dient een zware lijfstraf te ontvangen.
Huh, dat zeg ik toch helemaal niet? .

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 24-08-2010 18:44:19 ]
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:49:48 #132
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85655125
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:42 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Misschien had ie biuj die aaanrijding al moeten stoppen en 112 bellen voor dat kind?
Die scooter rijder heeft geluk gehad
Wat HLO al zei, eerst feiten, daarna zoeken we de schuldigen wel op. Een volkbuurt vol getuigen klinkt niet echt betrouwbaar.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:51:44 #133
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85655211
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:00 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Kind heeft niets...maar niet had niets.
Kind is onvergereden..."meneer" is niet gestopt dus wist dat niet.

Bij een aanrijding stop je
en als dat zo hard ging...dan bel je zeker even voor een ambulance

Door rijden is een huftermentaliteit.
Nogmaals hij heeft geluk gehad dat
1) dat kind er niets aan overgehouden heeft
2) ik dat busje niet bestuurde
Ik was effe gaan chuck norrissen
Moet je wel weten wie er op zon scooter zit, ik heb ook wel een brommer gereden, maar dan in stevige kleding, stalen neuzen en carbon tegen je kop voel je wel :*
En doorrijden `mag` gewoon hoor.
pi_85655983
Zelf een keer mee gemaakt.

Reden op een scooter op de fietspad vlak langs de winkel .
KOmt er een kind van 3 tot 4jaar op eens uit de winkel rennen zo de fiets pad op.
De voetgangers pad was iets meer dan 1 meter breed.
En je verwacht zo iets gewoon niet als een 16jaige gozer.

Ik vol in de ankers bijna op mijn bek maar gelukkige nog wel het kind kunnen ontwijken .
Veel gejank van het kind en een zeer witte moeder.
Maar

IK STOPTE WEL OM TE KIJKEN HOE HET MET DE KIND EN OUDERS GING.

Tering was een verschil tussen nu en toen (15 jaar geleden)
pi_85656714
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:07 schreef Dagonet het volgende:
Maar de slager reed hem niet aan. De eigenaar van de sportwinkel pakte het busje van de slager en parkeerde die even later voor de scooter die nog op tijd kon stoppen.
Wanneer je hier getuigen voor kan vinden is het klaar toch? En verder; doorrijden na aanrijding :N
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_85656766
Kappen jullie eens met dat geflame naar elkaar :{
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:57:00 #137
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85657175
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Je zou je als ouders toch de ogen uit de kop schamen voor zo'n jong? Hij is 17 dus je mag toch aannemen dat ze hem even aan het verstand gepeuterd hebben dat hij a) een lamlul is b) niet mag claimen en c) te onverantwoordelijk is voor een scooter?
ik denk dat daar het probleem van het gedrag van deze klootzak aan ten grondslag ligt. dus pa zal wel een pijpje pils met hem hebben gedronken al foeterend over de fucking politie...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_85657607
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat daar het probleem van het gedrag van deze klootzak aan ten grondslag ligt. dus pa zal wel een pijpje pils met hem hebben gedronken al foeterend over de fucking politie...
Hij zal zijn zoon wel advies hebben gegeven om de volgende keer stevige kleding en stalen neuzen te dragen. Ach het is gewoon heel typisch gedrag. Weglopen (of in dit geval rijden) van je verantwoordelijkheden. Het zal mij in ieder geval niets verbazen, dat hij later na een dodelijk ongeluk met een auto ook gewoon door zal rijden.

Zeker als hij weet dat er ook nog zat mensen zijn gedrag 'goed praten'.
pi_85677667
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Hij zal zijn zoon wel advies hebben gegeven om de volgende keer stevige kleding en stalen neuzen te dragen. Ach het is gewoon heel typisch gedrag. Weglopen (of in dit geval rijden) van je verantwoordelijkheden. Het zal mij in ieder geval niets verbazen, dat hij later na een dodelijk ongeluk met een auto ook gewoon door zal rijden.

Zeker als hij weet dat er ook nog zat mensen zijn gedrag 'goed praten'.
Of de volgende keer dat iemand een kind nét raakt op een scooter, rijdt hij/zij uit voorzorg maar vast door omdat anders een hele menigte wel even "zijn asokop" komt inrammen omdat "de linkse rechters in hun ivoren toren" hem anders toch "maar een half uurtje schoffelen" geven. Terwijl hij, ook in dit geval, misschien helemaal niet schuldig is.

Er staat nergens een officiele, betrouwbare bron over:
- Dat het zijn schuld was dat hij het meisje aanreed
- Dat hij te hard reed

Dat zijn allemaal speculaties en hear-say verhalen van een winkelier die een auto aan een andere winkelier had uitgeleend en nu een claim in de bus kreeg. Nee, echt heel erg betrouwbaar ja. Gelukkig heeft die andere winkelier radar-ogen, want de jongen op de scooter reed zeker 40!
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_85680349
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Of de volgende keer dat iemand een kind nét raakt op een scooter, rijdt hij/zij uit voorzorg maar vast door omdat anders een hele menigte wel even "zijn asokop" komt inrammen omdat "de linkse rechters in hun ivoren toren" hem anders toch "maar een half uurtje schoffelen" geven. Terwijl hij, ook in dit geval, misschien helemaal niet schuldig is.

Er staat nergens een officiele, betrouwbare bron over:
- Dat het zijn schuld was dat hij het meisje aanreed
- Dat hij te hard reed

Dat zijn allemaal speculaties en hear-say verhalen van een winkelier die een auto aan een andere winkelier had uitgeleend en nu een claim in de bus kreeg. Nee, echt heel erg betrouwbaar ja. Gelukkig heeft die andere winkelier radar-ogen, want de jongen op de scooter reed zeker 40!
Maar hij reed wel door nadat hij een kind had aangereden. Je bent dan gewoon een hufter die best even als een hufter behandeld mag worden.
pi_85680835
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:52 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Maar hij reed wel door nadat hij een kind had aangereden. Je bent dan gewoon een hufter die best even als een hufter behandeld mag worden.
Je praat dus het recht in eigen hand nemen goed. Dan ben je minstens net zo'n grote hufter.
pi_85681142
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:07 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Je praat dus het recht in eigen hand nemen goed. Dan ben je minstens net zo'n grote hufter.
Weet je een betere manier om zo iemand tot stilstand te dwingen?
pi_85681332
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:15 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Uit jouw post begrijp ik dat je het niet erg zou vinden als men hem 'ff een lesje zou leren', maar dat is niet de taak van omstanders, maar de taak van rechters. Ik zie nergens dat de jongen voor moest komen, dus ik denk dat het verhaal enorm opgeklopt is. Had je de actie van de man in het busje ook goedgepraat als hij die jongen een dwarslaesie had gereden? Dat is namelijk niet ondenkbaar bij zo'n actie.

Hij had de jongen kunnen volgen en ondertussen de politie kunnen bellen. Maar ik heb zo'n idee dat niemand daarvoor de politie heeft gebeld, want het viel allemaal reuze mee.

[ Bericht 5% gewijzigd door Maverick_tfd op 25-08-2010 11:30:30 ]
pi_85681383
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:15 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

:Y
Druganov
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_85681505
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:22 schreef desiredbard het volgende:

[..]

:Y
Druganov
:')
pi_85681509
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:29 schreef DonJames het volgende:

[..]

Die aso reed waar hij niet mocht rijden....
. [punt]
pi_85681626
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:25 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Die aso reed waar hij niet mocht rijden....
. [punt]
Waar staat dat?
pi_85681800
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:29 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Waar staat dat?
quote:
Ardy Brouwer (44) stond de dag van het ongeluk voor z'n sportwinkel aan de Oude Vismarkt, een winkelstraat waar slechts stapvoets mag worden gereden. "De scooter reed met zeker 40 km door het smalle straatje en schepte het meisje, dat als een lappenpop door de lucht vloog. De jongen keek even achterom en scheurde toen hard door".

Binnen de bebouwde kom mogen die dingen sowieso maar 30
En zelfs dat is geen stapvoets

Aso reed us gewoon onverantwoordelijk

zou het sportiever vinden als ie geprobeerd had een vette MAN truk ondersteboven te rijden en dan door te karren.

Het geeft gewoon weer het kut kindernivo en aso achtergrond van bepaalde fokkers aan om toch vooral hun maatjes op scooters te blijven verdedigen.
pi_85682017
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:35 schreef desiredbard het volgende:

[..]

[..]

Binnen de bebouwde kom mogen die dingen sowieso maar 30
En zelfs dat is geen stapvoets

Aso reed us gewoon onverantwoordelijk
Snelheden zijn heel moeilijk in te schatten en worden bovendien vaak veel te hoog ingeschat. Jij weet dus helemaal niet hoe onverantwoordelijk het allemaal was. Bedoelen ze met stapvoets niet 30 toevallig? Verder zijn namelijk voor zover ik weet de enige gebieden waar echt stapvoets word gereden op een woonerf. Als dat zo is is het al helemaal onzin natuurlijk, want het verschil tussen 30 en 40 zie je echt niet als omstander.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:44:09 #150
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85682195
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:20 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Uit jouw post begrijp ik dat je het niet erg zou vinden als men hem 'ff een lesje zou leren', maar dat is niet de taak van omstanders, maar de taak van rechters. Ik zie nergens dat de jongen voor moest komen, dus ik denk dat het verhaal enorm opgeklopt is. Had je de actie van de man in het busje ook goedgepraat als hij die jongen een dwarslaesie had gereden? Dat is namelijk niet ondenkbaar bij zo'n actie.

Hij had de jongen kunnen volgen en ondertussen de politie kunnen bellen. Maar ik heb zo'n idee dat niemand daarvoor de politie heeft gebeld, want het viel allemaal reuze mee.
je mag als burger gewoon iemand staande houden en vasthouden totdat de polite er is. niet zo ontzettend zielig gaan lopen jengelen nu.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')