Krijgt zo toch alweer een prijsje. 125 euro voor die wheel stand en nog eens betalen voor de G25 (maar die had je waarschijnlijk al). Twijfel nog sterkquote:Op woensdag 1 september 2010 14:52 schreef woessie het volgende:
[..]
De rest heeft toch wel een cockpit maar daarvan kan de cockpit van binnen gewoon niet kapot, toch?
Ach, ik wacht er sowieso op
Vandaag een Wheel Stand Pro aangeschaft voor de G25
www.wheelstandpro.com
Geen zooitje meer in mijn huiskamer, gewoon inklappen en in de kast zetten (Y)
Wat heb je in totaal moeten betalen?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:52 schreef woessie het volgende:
[..]
De rest heeft toch wel een cockpit maar daarvan kan de cockpit van binnen gewoon niet kapot, toch?
Ach, ik wacht er sowieso op
Vandaag een Wheel Stand Pro aangeschaft voor de G25
www.wheelstandpro.com
Geen zooitje meer in mijn huiskamer, gewoon inklappen en in de kast zetten (Y)
De 2ehands G25 deed 150 euro (verliest zijn waarde maar minimaal na een 2ehands aankoop), de wheelstand pro inclusief verzending 125 euro.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat heb je in totaal moeten betalen?
Was te verwachten, lekker boeiend, rij toch meestal met hood/roofcam.quote:Op woensdag 1 september 2010 07:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
"Sadly, the will be no behind the wheel view in standard cars" (07:30)
Dus alleen maar cockpit view in de premium cars.
Laat maarrrrrrrrrrrr
Denk meer ter illustratie dat je niet een track tot op het detail kan aanpassen. Naar wat ik begrepen heb maak je een track door wat met schuifbalkjes te spelenquote:Op woensdag 1 september 2010 17:21 schreef Bolleke_666 het volgende:
Effe wat verwarring over Spa.
Ik las in het vorige topic dat Spa er in zou zitten, en in de video werd er gesproken over de track editor waarbij er werd gezegd dat je dus niet een baan als Spa perfect na kan bouwen.
Kwam dus over dat ie er toch niet in zit......of wel??
Gelukkig, ik wil wel tracks proberen te maken maar kan er geen uren en uren aan besteden.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:36 schreef n8n het volgende:
[..]
Denk meer ter illustratie dat je niet een track tot op het detail kan aanpassen. Naar wat ik begrepen heb maak je een track door wat met schuifbalkjes te spelen
Daar heb ik ook voor gekeken, maar ik vind hem toch meer een plastic look hebben. En met shiftholder kost ie al 160 euro, dan heb je nog verzendkosten extra erbij. Dan zit je al snel op 60 euro meer dan bij de wheelstandpro.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:10 schreef Wii-Style het volgende:
Fanatec Wheel Stand is een stuk beter had ik gelezen.
Ik heb de G25 een jaar geleden nieuw voor 148 euro gekocht, toch mooi om te lezen dat ie dat 2dehands ook nog waard isquote:Op woensdag 1 september 2010 16:16 schreef woessie het volgende:
De 2ehands G25 deed 150 euro (verliest zijn waarde maar minimaal na een 2ehands aankoop), de wheelstand pro inclusief verzending 125 euro.
Waar heb jij een nieuwe G25 voor nog geen 150 euro gekocht?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:22 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik heb de G25 een jaar geleden nieuw voor 148 euro gekocht, toch mooi om te lezen dat ie dat 2dehands ook nog waard isDe Wheelstandpro heb ik vrij snel daarna ook gekocht (was binnen een week binnen!) en die bevalt echt zeer goed. Zit echt goed in elkaar en de G25 zit erop vastgeschroefd, dus die zit muurvast
Joh, als die bevestigingen hetzelfde zijn, is dat idd een slimmere keuze, sowieso omdat de kabels binnendoor gaan.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:44 schreef Gkhn het volgende:
Ik had de G25 voor 130 euro gekocht van een webwinkel. Had het gevonden via Tweakers Pricewatch.
Maar even een vraagje over de wheelstand pro. Op die foto's is duidelijk te zien dat de G27 dikkere buizen heeft. En volgens mij kosten ze ook evenveel, is het dan niet slimmer om de G27 stand te kopen aangezien de bevestigingsmechanismen het zelfde zijn?
Hebben die kabels er wat mee te maken dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef woessie het volgende:
[..]
Joh, als die bevestigingen hetzelfde zijn, is dat idd een slimmere keuze, sowieso omdat de kabels binnendoor gaan.
Foei woessie, beter opletten
quote:Hi,
it's not so much about stability because G25 and G27 stands are both
very stable, however g27 stand feels more solid because of the bigger
tubes which connect front with back of the stand.
Yours faithfully,
Sebastian Bik
Nou, volgens die plaatjes gaan de kabels bij de g25-versie buitenom en dat ziet er wat minder netjes uit bedoel ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:00 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Hebben die kabels er wat mee te maken dan?
Een snelle mail naar wheel stand pro levert het volgende op:
[..]
Ik ook, geeft toch net wat meer zicht op de baan en tegenstanders.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:18 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Was te verwachten, lekker boeiend, rij toch meestal met hood/roofcam.
Goeie tip!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:02 schreef delano.888 het volgende:
Driving force GT is goedkoper, en toffer (tijdens het rijden je vering ed veranderen? tof!)
Gelukkig leef je nog!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:29 schreef SToRM81 het volgende:
Een jaar geleden is ie een korte periode op meerdere sites voor ongeveer die prijs aangeboden. Ik heb m bij een winkel opzij laten zetten waar ik er direct om kon komen. Ze vertelden me toen al dat het de laatste voorraden waren en dat ze daarom zo goedkoop waren. Echt veel meer zou ik er ook niet voor over hebben moet ik zeggen, maar ik ben er erg tevreden mee
Een game als GT5 Prologue wordt met een stuur echt gelijk 10 keer zo goed. Dat spel heeft eerst een jaar stof liggen happen voordat ik de G25 had, maar ondertussen heb ik m al vele uren gespeeld.
Hopelijk werkt dit beetje nice trouwens, dan is al het auto's halen in prologue ook niet zo voor niks geweest en heb je tenminste direct wat om te rijden.quote:Players who own Gran Turismo PSP and Gran Turismo 5 Prologue can transfer cars unlocked in that game directly to their garage in Gran Turismo 5 for use in Arcade Mode through special cross-talk interoperability.
SPOILER: Lijst van auto's die ik nog moetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want iedereen is bijv. wel zo 'teleurgesteld' dat alleen de premium modellen maar cockpits hebben enzo, maar als je naar deze getallen kijkt qua credits, dan is het echt zooo veel werk om honderden auto's te gaan halen. 10 miljoen credits nu in prologue kost al flink wat uurtjes... Dus denk dat weinig mensen snel meer dan 200 auto's gaan bezitten in GT5.
Jack does it in real time...
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hopelijk werkt dit beetje nice trouwens, dan is al het auto's halen in prologue ook niet zo voor niks geweest en heb je tenminste direct wat om te rijden.
Weer beetje prologue zitten spelen en net even zitten kijken:
74 auto's, in totaal 9.686.320 credits waard (kleine 10 miljoen dus).
Heb er nu zelf 63/74 en moet nog 1.580.000 credits om de laatste 11 te halen, dus valt mee...Het lijkt me alleen niet dat je vanaf de start met alleen maar premium cars kunt gaan werken, zou tof zijn, maar heb het vermoeden dat dat niet gaat lukken.SPOILER: Lijst van auto's die ik nog moetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want iedereen is bijv. wel zo 'teleurgesteld' dat alleen de premium modellen maar cockpits hebben enzo, maar als je naar deze getallen kijkt qua credits, dan is het echt zooo veel werk om honderden auto's te gaan halen. 10 miljoen credits nu in prologue kost al flink wat uurtjes... Dus denk dat weinig mensen snel meer dan 200 auto's gaan bezitten in GT5.
En dat is balen, als je het liefst cockpit view wilt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Niks mis met de driving force gt, neem dan wel de bedrade ivm force feedback die de wireless niet heeft, en de grotere draaicircel van de bedrade versie.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:02 schreef delano.888 het volgende:
Driving force GT is goedkoper, en toffer (tijdens het rijden je vering ed veranderen? tof!)
De wireless versie heet dan ook geen driving force GT, maar gewoon driving force wireless. En die laatste is idd prut.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:53 schreef woessie het volgende:
[..]
Niks mis met de driving force gt, neem dan wel de bedrade ivm force feedback die de wireless niet heeft, en de grotere draaicircel van de bedrade versie.
Natuurlijk is de G25/G27 wel op vele fronten beter. Dat is niet te ontkennen. En het gebruik van een H-shifter met koppeling, daar kan niets tegenop, naar mijn bescheiden mening
Tsja, ik neem juist aan dat de 'premium'-modellen ook een 'premium'-rol in het spel gaan spelen...quote:Op donderdag 2 september 2010 13:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het lijkt me alleen niet dat je vanaf de start met alleen maar premium cars kunt gaan werken, zou tof zijn, maar heb het vermoeden dat dat niet gaat lukken.
En dat is balen, als je het liefst cockpit view wilt.
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hopelijk werkt dit beetje nice trouwens, dan is al het auto's halen in prologue ook niet zo voor niks geweest en heb je tenminste direct wat om te rijden.
Weer beetje prologue zitten spelen en net even zitten kijken:
74 auto's, in totaal 9.686.320 credits waard (kleine 10 miljoen dus).
Heb er nu zelf 63/74 en moet nog 1.580.000 credits om de laatste 11 te halen, dus valt mee...The Art Morrison, die je nog moet, is zo'n vette bak.SPOILER: Lijst van auto's die ik nog moetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want iedereen is bijv. wel zo 'teleurgesteld' dat alleen de premium modellen maar cockpits hebben enzo, maar als je naar deze getallen kijkt qua credits, dan is het echt zooo veel werk om honderden auto's te gaan halen. 10 miljoen credits nu in prologue kost al flink wat uurtjes... Dus denk dat weinig mensen snel meer dan 200 auto's gaan bezitten in GT5.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Dat heet Head tracking en is idd. over gesproken dat het in GT5 zou zitten. Of dit gelijk bij de introductie is, of als DLC, geen idee ?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:25 schreef Dutchguy het volgende:
Ik las op stuff.tv een recensie over Move toen ik dit las:
'Later in 2010 the first big titles will arrive in the form of Heavy Rain’s Move Edition, SOCOM 4, Echocrome II, a PAIN Move Edition, Sly Collection and LittleBigPlanet 2. Gran Turismo will also screech into town, with its ability to let the Eye to track your head and adjust the viewpoint depending on where you look.'
Is daar iets meer over bekend? Ik had er verder nog nergens iets over gelezen.
Bron: http://stuff.tv/Review/Sony-PlayStation-Move-review/
Ik zat al vol enthousiasme op het welbekende *ploeink* te wachten, toen ie de disc erin schoof.quote:
Ik zal er morgen eens mee gaan crossen, heb nu alle auto's wel in ieder geval in Prologue.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
The Art Morrison, die je nog moet, is zo'n vette bak.
nog 60 dagen....quote:
Consoleshop heeft 'm staan, maar nog geen prijs. Binnenkort vast wel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Kan je in nederland ook de duurste collectors edition pre-orderen?
Die 2e heeft wel een autootje erbij, mocht je die willen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:55 schreef Cyberia18 het volgende:
https://dynabyte.nl/artik(...)ollector%27s_Edition
72 euro na aftrek klantenkaartkorting.
http://www.consoleshop.nl(...)dium=pricecomparison!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:01 schreef Gkhn het volgende:
Zijn er ook nog beelden van de schademodellen dan?
Gadverdamme wat is dat @ 1:50 met die onderkant?quote:
De normal cars hebben geen onderkant, premium wel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:20 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Gadverdamme wat is dat @ 1:50 met die onderkant?
Helemaal zwart. Ik hoop maar dat het komt door het kwaliteit van het filmpje.
Anyway; ik sta op het punt om GT5 voor 47.66 incl te pre-orderen.
Weet iemand nog een goedkopere optie?.
Damn dat is toch fugly. Maak dan gewoon een standaard onderkant en zet die onder alle standaard auto's.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De normal cars hebben geen onderkant, premium wel.
Dat roep ik dus ook al een half jaar over de cockpits van de standard cars, maar luisteren ho maarquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:34 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Damn dat is toch fugly. Maak dan gewoon een standaard onderkant en zet die onder alle standaard auto's.
Anyway GT5 besteld.
Ik voel met je mee broeder.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat roep ik dus ook al een half jaar over de cockpits van de standard cars, maar luisteren ho maar
Het is wel jammer, maar 200 van die gedetailleerde auto's is wel erg veel, hoor.quote:
Nopequote:Op zaterdag 4 september 2010 18:16 schreef bleiblei het volgende:
Wat bedoel je met 5 extra auto's? Zijn die niet achteraf nog te downloaden?
Mij boeien al die extra rommel (modelletje, boekje, sleutelhanger, dat werk) niets, maar inhoud van de game vind ik wel belangrijk.
Nope.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:38 schreef bleiblei het volgende:
Tering, 180 euro voor een PS3 spel.
Al zijn die stealth wagens wel vet.
Maar die komen dus niet beschikbaar als downloadable content?
Dit begint er meer op te lijken.quote:GT Planet: Surprisingly not a lot of effort! The damage here seemed to be more "sensitive" plus It took me about 2 head on collisions against the barrier at approx 140 mph to get it to look like that
EDIT: And after 1 more crash the lambo "emblem" dissapeared!!! maybe fell to the ground or something
Voor mij ook.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:57 schreef jackson het volgende:
Doe mij gewoon de standaardversie maar... Ik zie later aan de hand van downloadbare content wel wat ik eventueel nog extra uitgeef
Het is dus geen definitieve boxart, voordat daar vragen over komenquote:When Joey Logano went up against Kazunori Yamauchi in GT5 at the private GameStop manager convention, everyone in attendance won a free copy of the game. While Sony (obviously) wasn’t able to just hand it over yet, they did provide attendees with empty Blu-Ray cases sporting special-edition box art for Logano and Yamauchi to sign. This has, interestingly, provided us with the first look at the back of the game’s case, which showcases 2005 Gran Turismo Award winner Stephen Papadakis’ Honda S2000.
Keep in mind the rear box art can and and probably will be change before release, but that doesn’t make it any less cool to see right now.
Vandaar dat ik ook "gamestop editiie" er boven had gezetquote:Op woensdag 8 september 2010 15:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Het is dus geen definitieve boxart, voordat daar vragen over komen
Stuurtje hou ik nog even in overweging. Lijkt me inderdaad wel lekkerder gamen maar ja.... duur.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:17 schreef Meike26 het volgende:
Sixaxis heb ik tot nu toe maar 2 keer gebruikt.... 1 keer bij GTA4 en tot de ontdekking komen dat het helemaal niets is en de 2e keer was een half uur later, weer in GTA4, ook in die sixaxis tut.![]()
Ik vind het leuk op de Wii, met Mario Kart, maar zoals dat PS Move ook....van mij hoeft het niet zo. Gewoon lekker met een stuurtje voor m'n neus en op de pedalen kunnen trappen !![]()
Geen idee, maar ik heb het idee dat ze nog bezig zijn met het schademodel. Het ziet er nu al weer anders uit dan eerst.quote:
Zoiets bepaal je pas op het moment dat je de keuze moet makenquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:12 schreef jackson het volgende:
Even een vraag... Wat doen jullie wanneer je begint aan die career-mode zeg maar binnen GT5. Ga je eerst alle licenties halen of haal je bijvoorbeeld de eerste twee eerst en ga je dan aan career beginnen? Twijfel daar altijd zelf over want als je alle licenties gaat rijden eerst, dan rij je meteen al in van die achterlijk dikke bakken. Aan de andere kant, je kan het maar gehad hebben.
Ben zeer benieuwd wat jullie doen
Meestal de licenties halen tot dat ze heel erg moeilijk worden en ik ze niet meer in 1 keer haal. Dan career, en als ik dan wat beter ben geworden de licenties afmaken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:12 schreef jackson het volgende:
Even een vraag... Wat doen jullie wanneer je begint aan die career-mode zeg maar binnen GT5. Ga je eerst alle licenties halen of haal je bijvoorbeeld de eerste twee eerst en ga je dan aan career beginnen? Twijfel daar altijd zelf over want als je alle licenties gaat rijden eerst, dan rij je meteen al in van die achterlijk dikke bakken. Aan de andere kant, je kan het maar gehad hebben.
Ben zeer benieuwd wat jullie doen
Ja precies, dat is ook nog een mogelijkheid. Er zal wel weer een drama licentie inzitten waar je een beul van een auto binnen 8min rond de ring moet gooienquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:38 schreef matthisl het volgende:
[..]
Meestal de licenties halen tot dat ze heel erg moeilijk worden en ik ze niet meer in 1 keer haal. Dan career, en als ik dan wat beter ben geworden de licenties afmaken.
Net als de SLR missie in GT4, waar je 12 andere Mercedessen moet inhalen in 1 lap op de ring. Was wel een van de mooiste driver missions (geen licence) vond ik.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja precies, dat is ook nog een mogelijkheid. Er zal wel weer een drama licentie inzitten waar je een beul van een auto binnen 8min rond de ring moet gooien
Van Monza zijn er al lang beelden (van de Gamescom):quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:56 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk dat je wel gelijk hebt. Zijn er al beelden van Spa en Monza? Volgens mij nog niet toch? Als we die straks te zien krijgen valt onze mond waarschijnlijk weer open van verbazing. En de honderden auto's die we ook nog niet gezien hebben zullen hetzelfde doen. En dan de dag-nacht cyclus op circuits als de Nurburgring en op Le Mans, ook nog niet gezien...
Het kan nog een paar euro goedkoperquote:Op zondag 12 september 2010 14:20 schreef WSquater het volgende:
Mensen, even een vraagje. Meestal zou ik gewoon de Engelse versie van games kopen, maar van GT5 wil ik toch echt de Nederlandse versie. Is 58,49 dan een mooie prijs (dat is dus de Nederlandse versie, inclusief verzendkosten en garantie dat je op dag van release in huis hebt)?
Ik heb de Nederlandse versie nog niet voor een goedkopere prijs gevonden. Blijft natuurlijk wel duur, maar goed. Beter dan die van 64.99 en dan nog verzendkosten
Ja, maar die eerste 3 zijn Engelse versies en alleen die zijn goedkoper. De rest zijn Engelse of Nederlandse versies maar wel duurderquote:Op zondag 12 september 2010 14:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het kan nog een paar euro goedkoper
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/gran+turismo+5_PS3.html
Woeps sorry, ik dacht NL winkel = NL versie, niet dusquote:Op zondag 12 september 2010 14:32 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, maar die eerste 3 zijn Engelse versies en alleen die zijn goedkoper. De rest zijn Engelse of Nederlandse versies maar wel duurder
Ik bedoel of de Nederlandse versie ergens nog goedkoper is (want ik wil de Nederlandse)?
Prologue is gewoon Nederlands bij mij.quote:Op zondag 12 september 2010 16:29 schreef DeeBee het volgende:
Er komt wel verschil tussen US, EU en Japanese versie dat je met accounts uit die regio moet spelen volgens mij...
Maar ik zou niet eens weten of je wel Nederlands in kunt stellen, lijkt mij niet dat ze hem gaan vertalen eigenlijk. En een aparte 'versie' voor elk land is gewoon onzin...
Dit is eigenlijk de belangrijkste rede waarom ik een Nederlandse versie wil. Dat je eventueel de Nederlandse taal (zou kunnen?) kan kiezen is gewoon een extra voordeel. Ik heb absoluut geen moeite met de Engelse taal, dus dat is het probleem niet.quote:Op zondag 12 september 2010 16:29 schreef DeeBee het volgende:
Er komt wel verschil tussen US, EU en Japanese versie dat je met accounts uit die regio moet spelen volgens mij...
Maar ik zou niet eens weten of je wel Nederlands in kunt stellen, lijkt mij niet dat ze hem gaan vertalen eigenlijk. En een aparte 'versie' voor elk land is gewoon onzin...
Ik heb de mijne bij mediaoffer.nl voor 47,66 besteld. Maarja, als je zo graag NL versie wilt dan lijkt mij dat wel een aardig prijsje jaquote:Op zondag 12 september 2010 17:07 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de belangrijkste rede waarom ik een Nederlandse versie wil. Dat je eventueel de Nederlandse taal (zou kunnen?) kan kiezen is gewoon een extra voordeel. Ik heb absoluut geen moeite met de Engelse taal, dus dat is het probleem niet.
Maar uh, 58.49 euro een mooie prijs dan?
Uh, dat je eigenlijk tussen accounts moet switchen als je online wilt (dus uit de regio waar het vandaan komt). Met multiplatform games heb je dat probleem niet, maar bij Sony-exclusives welquote:Op zondag 12 september 2010 17:13 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ik heb de mijne bij mediaoffer.nl voor 47,66 besteld. Maarja, als je zo graag NL versie wilt dan lijkt mij dat wel een aardig prijsje ja.
En wat is nou eigenlijk de belangrijkste reden? Ik snap het even niet.
Engeland is wel dezelfde regio als ons toch? Gewoon EU?quote:Op zondag 12 september 2010 17:17 schreef WSquater het volgende:
[..]
Uh, dat je eigenlijk tussen accounts moet switchen als je online wilt (dus uit de regio waar het vandaan komt). Met multiplatform games heb je dat probleem niet, maar bij Sony-exclusives wel
'T is natuurlijk een kleine moeite om een ander account te switchen uit land x, maar goed...
Ik weet het niet echt zeker en neem het zekere voor het onzekere. Neem bijvoorbeeld Heavy Rain. Als daar multiplayer in zat en je had de Engelse versie, dan had je ook een Engels PSN account nodig (nou was daar geen multiplayer, dus heb je dat probleem niet maar het was dus ook een voorbeeld). Is vaker bij PS3-only exclusives (en bij Heavy Rain had je trouwens ook niet de optie voor Nederlands).quote:Op zondag 12 september 2010 17:59 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Engeland is wel dezelfde regio als ons toch? Gewoon EU?
Ja, het is allemaal een beetje vaag. Soms snap ik het ook niet helemaal, maar wat ik wel snap is dat sommige PS3-only games alleen van DLC gebruik kunnen maken of online spelen met een account uit de regio waar de game is gekocht.quote:Op zondag 12 september 2010 18:17 schreef FinalD87 het volgende:
Heavy Rain is misschien niet zo'n goed voorbeeld dan
Maar bij Uncharted 2 (Engelse versie) kan ik gewoon multiplayeren met m'n NL account.
Ik dus ook.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:38 schreef matthisl het volgende:
[..]
Meestal de licenties halen tot dat ze heel erg moeilijk worden en ik ze niet meer in 1 keer haal. Dan career, en als ik dan wat beter ben geworden de licenties afmaken.
Of met die Avantime binnen 1 lap op Le Mans die andere Renaults inhalen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:14 schreef DeeBee het volgende:
Hehe, alle gouden medailles halen is altijd best ambitieus, maar zeker wel leuk.In prologue lukte het wel, maar waren sommige timetrials best bitch, o.a. met die Suzuki Cappuccino.
Hier ook een pre-order, voor 65 euro maar dat boeit me weinig. Zie hem wel verschijnen in de bus, dan hoef ik ook niet spastisch release-dates in de gaten te houdenquote:Op zondag 12 september 2010 20:44 schreef WSquater het volgende:
Zo, heb de Nederlandse versie voor 53.49 besteld!
In Gran Turismo valt er toch bijna niks om te bouwen? Behalve de velgen, spoiler en motorisch.quote:Op maandag 13 september 2010 07:37 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Ik dus ook.
Plus dat ik in het begin altijd een paar van die rammelbakken koop en ze helemaal ombouw.
Vandaar dat ik hoop dat je in multi/online/arcade nu ook je eigen auto,s weer kan gebruiken.
quote:Here’s an interesting new video from some type of GT5 demonstration session in Russia, which appears to show off a unique build of the game we haven’t seen before. While it does not have the skidmarks revealed at Gamescom 2010, it does have an updated damage model similar -- though not necessarily identical to -- the one found in the GT5 Kiosk Demo that’s been popping up at retail stores around the United States.
Beter dan ik vermoedde, ik dacht dat die eerdere vrijgegeven screenshots fake waren, maar ach echt waar, een damagemodel is zwaar ondergeschikt aan de game. Gewoon racen, niet crashen, en als je crashed is het kut met peren (omdat je niet kan terugspoelen in gt5, net zo uitdagend) maar zichtbare damage maakt het maar een beetje beter om te crashen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |