abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85973701
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:27 schreef OreO het volgende:

[..]

Eerder dat van de islam, kritiek leveren op de islam= doodsbedreigingen.

En de poll had beter kunnen zijn, Ik ga echt emigreren als wilders NIET gaat regeren.
Bepaalde islamieten hebben er ook een handje van, ja.
  donderdag 2 september 2010 @ 01:37:59 #102
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_85973702
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:27 schreef OreO het volgende:

[..]

Eerder dat van de islam, kritiek leveren op de islam= doodsbedreigingen.

En de poll had beter kunnen zijn, Ik ga echt emigreren als wilders NIET gaat regeren.
Ja gast. Al die Moslims die mij de hele dag door met de dood bedreigen. Sta je in zo'n zaak, bestel ik een kapsalon, je weet toch, kapsalon groot met extra sambal en kip, word ik met de dood bedreigd.
' Ey, swa als je nog een keer kapsalon besteld, I kill you, jeweettog'. :P

Vooral die Moslims die op zondagochtend aanbellen om je te bekeren en van de opdringerige Moslims die je in het stadscentrum een foldertje in je hand drukken van het ware geloof. Van die Moslims die omdat ze olie nodig hebben voor hun auto's en massaconsumptie Irakese steden met vrouwen en kinderen bombarderen.

Ik wil gewoon uitslapen op zondagochtend, kom niet met Wachttoren aan en het Einde der Tijden, stomme Moslims. :(

Of wacht even, dat waren niet de Moslims ... :')
  donderdag 2 september 2010 @ 01:39:59 #103
pi_85973739
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bepaalde islamieten hebben er ook een handje van, ja.
Nou, potjandosienogantoe.

:P
pi_85973797
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Nou, potjandosienogantoe.

:P
Al heb ik er geen last van, i.t.t. bepaalde christenen. :P
pi_85973839
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:37 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ja gast. Al die Moslims die mij de hele dag door met de dood bedreigen. Sta je in zo'n zaak, bestel ik een kapsalon, je weet toch, kapsalon groot met extra sambal en kip, word ik met de dood bedreigd.
' Ey, swa als je nog een keer kapsalon besteld, I kill you, jeweettog'. :P

Vooral die Moslims die op zondagochtend aanbellen om je te bekeren en van de opdringerige Moslims die je in het stadscentrum een foldertje in je hand drukken van het ware geloof. Van die Moslims die omdat ze olie nodig hebben voor hun auto's en massaconsumptie Irakese steden met vrouwen en kinderen bombarderen.

Ik wil gewoon uitslapen op zondagochtend, kom niet met Wachttoren aan en het Einde der Tijden, stomme Moslims. :(

Of wacht even, dat waren niet de Moslims ... :')
^O^

Precies!
  donderdag 2 september 2010 @ 01:52:51 #106
pi_85973909
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Al heb ik er geen last van, i.t.t. bepaalde christenen. :P
Gristenen bezorgen dit land in de regel veel meer ellende dan Moslims. Ik heb eigenlijk nooit last van Moslims, nu heb je hier ook niet erg veel Moslims :P je kan hier wel grote ruzie krijgen met een koe (Fryslan, jeweettog, niemand wil hier wonen, zelfs allochtonen mijden het _O- -even zelfspot tussendoor-).

Gristenen zijn georganiseerd overal en vrijwel de hele wetgeving inclusief sommige debiele (zeden)wetten komen voort uit het Gristendom. De regel dat winkels niet open mogen zijn op de Dag des Heeren der Heerscharen, de zondag dus (alhoewel als Gristenen hun Bijbel eens goed zouden lezen zouden ze tot de verschrikkelijke ontdekking komen dat ze de winkels op de verkeerde dag dichthouden, want de Sabbath is de zaterdag _O- Gaan ze toch alsnog allemaal naar de hel :+ ) komt voort uit de Bijbel. Het feit dat naaktrecreatie op veel plekken niet toegelaten is bijvoorbeeld, ook zo'n Gristenwetje dat nergens op slaat.

Ach, een hele waslijst.

De Koran is net zulke flauwekul als de Bijbel of de Thora, maar ik heb toch meer respect voor de Moslims, de Moslims die ik tegenkom zijn vaak erg sympatiek. Maar goed, dat zijn persoonlijke ervaringen.

Ik blijf bij Marx: Religie is de opium voor het volk. Weg met religie. Leve de Bolsjewistische revolutie. *O*
pi_85973962
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:12 schreef waht het volgende:

[..]

Misschien omdat onze "Judeo-Christelijke" waarden superieur zijn?

Dat 'oog om oog tand om tand'-gelul doe je maar met je moslimvrienden. Wij zijn beschaafd. Als je daar niet mee om kan gaan moet je wellicht een land opzoeken waar men net zo denkt als jij.
Hoezo superioriteitscomplexje :')
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_85974020
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Gristenen bezorgen dit land in de regel veel meer ellende dan Moslims. Ik heb eigenlijk nooit last van Moslims, nu heb je hier ook niet erg veel Moslims :P je kan hier wel grote ruzie krijgen met een koe (Fryslan, jeweettog, niemand wil hier wonen, zelfs allochtonen mijden het _O- -even zelfspot tussendoor-).

Gristenen zijn georganiseerd overal en vrijwel de hele wetgeving inclusief sommige debiele (zeden)wetten komen voort uit het Gristendom. De regel dat winkels niet open mogen zijn op de Dag des Heeren der Heerscharen, de zondag dus (alhoewel als Gristenen hun Bijbel eens goed zouden lezen zouden ze tot de verschrikkelijke ontdekking komen dat ze de winkels op de verkeerde dag dichthouden, want de Sabbath is de zaterdag _O- Gaan ze toch alsnog allemaal naar de hel :+ ) komt voort uit de Bijbel. Het feit dat naaktrecreatie op veel plekken niet toegelaten is bijvoorbeeld, ook zo'n Gristenwetje dat nergens op slaat.

Ach, een hele waslijst.

De Koran is net zulke flauwekul als de Bijbel of de Thora, maar ik heb toch meer respect voor de Moslims, de Moslims die ik tegenkom zijn vaak erg sympatiek. Maar goed, dat zijn persoonlijke ervaringen.

Ik blijf bij Marx: Religie is de opium voor het volk. Weg met religie. Leve de Bolsjewistische revolutie. *O*
Ik kan me wel vinden in jouw posts. Dit is ook weer exact mijn ervaring.
  donderdag 2 september 2010 @ 02:04:22 #109
pi_85974038
quote:
Op donderdag 2 september 2010 02:02 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Ik kan me wel vinden in jouw posts. Dit is ook weer exact mijn ervaring.
Dank je. :@
pi_85978439
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:57 schreef Avey het volgende:

[..]

Hoezo superioriteitscomplexje :')
Nee, sarcasme.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_85978524
Mocht het tot nieuwe verkiezingen komen en het ondenkbare gebeurt. Namelijk dat de VVD en de PVV samen een meerderheid halen (Nogmaals, lijkt mij onwaarschijnlijk maar je weet het nooit met dit gestoorde kutland) dan rest mij geen keus meer, vrees ik. Dan ben ik verplicht mijn koffers te pakken. Lijkt mij overigens geen heel onprettig vooruitzicht. Laatst op vakantie geweest en heb nu al weer zin om het buitenland op te zoeken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_85978553
quote:
Op donderdag 2 september 2010 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
Mocht het tot nieuwe verkiezingen komen en het ondenkbare gebeurt. Namelijk dat de VVD en de PVV samen een meerderheid halen (Nogmaals, lijkt mij onwaarschijnlijk maar je weet het nooit met dit gestoorde kutland) dan rest mij geen keus meer, vrees ik. Dan ben ik verplicht mijn koffers te pakken. Lijkt mij overigens geen heel onprettig vooruitzicht. Laatst op vakantie geweest en heb nu al weer zin om het buitenland op te zoeken.
:')

Zwakkeling.

En trouwens, wat denk je dat er gaat gebeuren als deze 2 partijen aan de macht zijn? Waar heb je nou echt last van?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85978610
quote:
Op donderdag 2 september 2010 10:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:')

Zwakkeling.

En trouwens, wat denk je dat er gaat gebeuren als deze 2 partijen aan de macht zijn? Waar heb je nou echt last van?
Ik krijg nergens last van waarschijnlijk. Tenzij de meest duistere voorboden waar blijken te zijn. Maar sowieso kan het geen kwaad om een paar jaartjes in het buitenland te toeven ;)
pi_85978664
quote:
Op donderdag 2 september 2010 10:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik krijg nergens last van waarschijnlijk. Tenzij de meest duistere voorboden waar blijken te zijn. Maar sowieso kan het geen kwaad om een paar jaartjes in het buitenland te toeven ;)
Dat ben ik met harte van je eens.

Maar als je verklaart dat je wil emigreren en als reden opgeeft een kabinet met VVD en PVV, ben ik benieuwd welk beleid je verwacht en waarom dat zo erg zou zijn?

EDIT: Of je halve vriendengroep bestaat uit kutMarokkanen die dan -eindelijk- hun Nederlands paspoort wordt ontnomen en op het vliegtuig naar de Rif gezet worden... ~O>
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_85980101
quote:
Op donderdag 2 september 2010 10:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat ben ik met harte van je eens.

Maar als je verklaart dat je wil emigreren en als reden opgeeft een kabinet met VVD en PVV, ben ik benieuwd welk beleid je verwacht en waarom dat zo erg zou zijn?

EDIT: Of je halve vriendengroep bestaat uit kutMarokkanen die dan -eindelijk- hun Nederlands paspoort wordt ontnomen en op het vliegtuig naar de Rif gezet worden... ~O>
Het beleid an sich zal waarschijnlijk nog niet eens zo vreselijk zijn. Althans, niet voor mij persoonlijk. Ik vrees dat de minima behoorlijk worden uitgeknepen door een rechtse meerderheid. Evenals de huurders, dat terwijl de huizenbezitters gespaard blijven. Vreemd vind ik dat.

Maar goed, de meeste wensen van Wilders kunnen niet worden doorgevoerd. Echter, indien het land wordt geregeerd door een kabinet met daarin een flinke PVV, dan is een vertrek zeer aanlokkelijk. Niet omdat de PVV moslims gaat deporteren of weet ik het wat. Maar simpelweg omdat ik ronduit misselijk word van het idee dat mijn land wordt geleid door een xenofobe randdebiel die denkt dat het westen wordt overgenomen door moslims en daarom maar de islam continu denkt te moeten bestrijden. Zijn absurde speeches doet hij dan in de hoedanigheid van minister. Brrrrr.
pi_85980178
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het beleid an sich zal waarschijnlijk nog niet eens zo vreselijk zijn. Althans, niet voor mij persoonlijk. Ik vrees dat de minima behoorlijk worden uitgeknepen door een rechtse meerderheid. Evenals de huurders, dat terwijl de huizenbezitters gespaard blijven. Vreemd vind ik dat.

Maar goed, de meeste wensen van Wilders kunnen niet worden doorgevoerd. Echter, indien het land wordt geregeerd door een kabinet met daarin een flinke PVV, dan is een vertrek zeer aanlokkelijk. Niet omdat de PVV moslims gaat deporteren of weet ik het wat. Maar simpelweg omdat ik ronduit misselijk word van het idee dat mijn land wordt geleid door een xenofobe randdebiel die denkt dat het westen wordt overgenomen door moslims en daarom maar de islam continu denkt te moeten bestrijden. Zijn absurde speeches doet hij dan in de hoedanigheid van minister. Brrrrr.
Ik werk veel in moslimlanden, maar heb nog niemand gehoord over Wilders.

Hier in Duitsland wel, maar goed.

Ik vind het een rare manier van denken van je.

Emigreren an sich niet, dat is een topplan! ;)

pi_85980291
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik werk veel in moslimlanden, maar heb nog niemand gehoord over Wilders.

Hier in Duitsland wel, maar goed.

Ik vind het een rare manier van denken van je.

Emigreren an sich niet, dat is een topplan! ;)
Het heeft meer met mijn eigen morele kompas te maken dan het gegeven dat moslimlanden wel of niet boos zijn op ome Geert :)
pi_85980486
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het heeft meer met mijn eigen morele kompas te maken dan het gegeven dat moslimlanden wel of niet boos zijn op ome Geert :)
Maar wordt jouw morele kompas bepaald door je EIGEN overtuigingen of die van iemand die toevallig minister dan wel minister-president is?

Erger vond ik dat de GRRRRISTENUNIE in de regering zat. Moest ik in het buitenland gaan uitleggen dat het ooit meest progressieve land van de wereld gristenidioten in de regering had die tegen drugs, tegen homo's en tegen koopzondagen zijn. Dingen waar ik juist trots op ben. Er is voor mij geen partij die verder van mijn idealen afstaat dan de CU. }:|

pi_85980775
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar wordt jouw morele kompas bepaald door je EIGEN overtuigingen of die van iemand die toevallig minister dan wel minister-president is?

Erger vond ik dat de GRRRRISTENUNIE in de regering zat. Moest ik in het buitenland gaan uitleggen dat het ooit meest progressieve land van de wereld gristenidioten in de regering had die tegen drugs, tegen homo's en tegen koopzondagen zijn. Dingen waar ik juist trots op ben. Er is voor mij geen partij die verder van mijn idealen afstaat dan de CU. }:|
Ik kan jou dezelfde vraag stellen. Wordt jouw morele kompas bepaald door je EIGEN overtuigingen of die van een partij die toevallig in de regering zat? ;) Overigens was ik ook absoluut niet gelukkig met de regering met het CDA en de CU.
pi_85980882
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik kan jou dezelfde vraag stellen. Wordt jouw morele kompas bepaald door je EIGEN overtuigingen of die van een partij die toevallig in de regering zat? ;) Overigens was ik ook absoluut niet gelukkig met de regering met het CDA en de CU.
Mijn morele kompas wordt bepaald door mijn eigen overtuigingen natuurlijk, anders zou ik wel een hele slappe liberaal zijn, niet? ;)

Collectivistische landen die dat niet inzien (mijn ervaring is dus dat gewone individuen dat wel gewoon zien), daar heb ik schijt aan. Balkenende was ook niet symbool voor Nederland.

Als ik symbolen O+ voor Nederland wil kiezen dan toch liever Peter R. de Vries, Johan Cruijff, Theo van Gogh (RIP) en Dj Tiesto. ;)

vrijdag 3 september 2010 @ 18:20:26 #121
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_86031942
Nou, cancel je ticket naar de tropen maar..... :D
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_86032901
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:20 schreef maartena het volgende:
Nou, cancel je ticket naar de tropen maar..... :D
Gedogen is toch anders als regeren, dus of die tickets to the tropics όberhaupt besteld zijn...

"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:21:17 #123
pi_86034771
De vliegbiljetten nog niet idd, maar ik heb wel al een afspraak met de ggd gemaakt voor volgende week voor de gele koorts prik. :@
pi_86034837
Volgens mij zit er nu anders de rode koorts aan te komen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:34:26 #125
pi_86035381
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:22 schreef Ferdo het volgende:
Volgens mij zit er nu anders de rode koorts aan te komen.
Ik hoop het. O+ :9

:D *O* комсомол!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')