Jaa maar niet enkel in Duitsland maar elders ook.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:12 schreef Socios het volgende:
Was afgelopen weekend ook een dagje in Duitsland. Kneitergeile wijven daar.
Je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:19 schreef IrCute het volgende:
Dat gezeik altijd van ''alle lekkere wijven wonen in x land''. Ga eens naar buiten en je zult overal mooie meiden zien.
bullshit, duitse dames zijn knettertje geil.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:23 schreef Drinky het volgende:
Ik was in duitsland maar ik vond van niet.
Duitse meiden zijn veelal dikker, en anders zijn het alto's/gothics enz. . Je hebt er wel prachtexemplaren tussen zitten, maar die zijn zeldzaam, soort van Lugia of Mew
Niet waar ik was swaquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:24 schreef ASroma het volgende:
[..]
bullshit, duitse dames zijn knettertje geil.
Nein im Süden und denn ins Südwestenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wären Sie im Osten? Daar zijn ze inderdaad lelijker..
Berlijn hier. Confirmed.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:12 schreef Socios het volgende:
Was afgelopen weekend ook een dagje in Duitsland. Kneitergeile wijven daar.
In deelstaat Bayern? Hoor juist vaak dat Zuid-Duitse vrouwen heel lekka zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nein im Süden und denn ins Südwesten
Meiden vergelijken met Pokemon.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:23 schreef Drinky het volgende:
Duitse meiden zijn veelal dikker, en anders zijn het alto's/gothics enz. . Je hebt er wel prachtexemplaren tussen zitten, maar die zijn zeldzaam, soort van Lugia of Mew
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:28 schreef W1ckeDxt het volgende:
ik heb vernomen dat in Breda mooie meiden wonen.
Na een krat bier zijn alle vrouwen mooi.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:28 schreef W1ckeDxt het volgende:
Dat zou je denken ja, maar sinds ik een weekje in Roemeniė ben geweest weet ik wel beter.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:19 schreef IrCute het volgende:
Dat gezeik altijd van ''alle lekkere wijven wonen in x land''. Ga eens naar buiten en je zult overal mooie meiden zien.
Hoe dichter bij DORD hoe ROTTER het wordt. Dus daar lopen egt geen lekkere wijven !!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:15 schreef blabla1645 het volgende:
Dan ben je nog niet in Zuid-Holland Dordrecht / Amersfoort geweest *kwijl*. Helaas wel arrogant
Dat kan ik beamen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:59 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
HOAX, alle lelijke Engelse wijven zijn in het buitenland, in Londen zijn ze allemaal lekker
Sloveniequote:Op maandag 23 augustus 2010 18:48 schreef Agiath het volgende:
Ga eens naar Ljubljana, 50% van de inwoners is daar gewoon een chick, echt ongelooflijk
De geile snolquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:14 schreef panjaboy het volgende:
Ja en op vakantie is de gedachte van die wijven ook: aaah die zie ik toch nooit terug en komt niemand van mijn vrienden/vriendinnen achter
Je neukt haar en zegt gewoon tegen je vrienden dat ze kklekker was, ookal was ze het net nietquote:
Portugalquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef Peachcore het volgende:
In Portugal en Frankrijk zag ik zulke mooie jongens... In Nederland zien ik dat veel minder en de enige leuke jongens die ik hier zie, zitten in de grote steden. Maar dan blijken ze meestal buitenlands te zijn.
Dan nietquote:
ik weet precies wat je bedoelt, en als ze zich niet emo kleden dan doen ze wel emo (altijd van die facebook-berichten van "was habe ich falsch gemacht, ich weisse es nicht.."quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:23 schreef Drinky het volgende:
Bulgarije is ook prima te doen. Voordeel van die oostblok landen is dat obesitas er nog niet zo'n hype is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:19 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat zou je denken ja, maar sinds ik een weekje in Roemeniė ben geweest weet ik wel beter.
P.S. Ik heb het dus niet over het Oostblok in het algemeen hč. Bulgaren zijn bijvoorbeeld alweer totaal anders.
Omdat ze een snor hebben?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als alle mooi meiden buitenlands zijn, waarom zijn alle buitenlandse wijven hier dan lelijk?
Oei dan moet ik hier toch eens beter rondkijken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:28 schreef W1ckeDxt het volgende:
Die al jaren niet meer bestaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bulgarije is ook prima te doen. Voordeel van die oostblok landen is dat obesitas er nog niet zo'n hype is.
Mja, ik woon in Dublin en heb een mooie Oost-Europese vriendin.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:12 schreef poo het volgende:
...waarom toch??![]()
TS was dus in Duitsland, Aachen om precies te zijn, en ziet de ene verbazing na de andere. Kwestie van smaak zou je kunnen zeggen maar dit gebeurt vaker en dan moet ik toch concluderen dat mooie meiden zich vaak over de Nederlandse grenzen bevinden. Ik vind dit jammer.
Het is niet zo dat Nederlandse meiden lelijk zijn, maar gemiddeld zie ik vaker een "leuk" meisje lopen als ik ergens buiten Nederland over straat loop dan in Nederland.
Meer mensen die dit vinden?
Mooie mensen en dordt in één zin plaatsen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:15 schreef blabla1645 het volgende:
Dan ben je nog niet in Zuid-Holland Dordrecht / Amersfoort geweest *kwijl*. Helaas wel arrogant
Waarheid. In Londen kun je een heel weekend rondlopen zonder een lekker wijf te zienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Eind van de week weer naar Zweden.
Vlaamse en Engelse "vrouwen"!
!
Ik vind ze wel een betere lichaamsbouw hebben dan de Nederlandse meisjes. De meeste Nederlandse meisjes hebben een beetje "lompe" lichaamsbouw en zijn niet echt vrouwelijk.quote:
Lichaamsbouw vind ik bij Hollandse dames ook niet mooi, te brede heupen en zijn erg groot.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:24 schreef poo het volgende:
Bedankt voor de schoonmaak.
[..]
Ik vind ze wel een betere lichaamsbouw hebben dan de Nederlandse meisjes. De meeste Nederlandse meisjes hebben een beetje "lompe" lichaamsbouw en zijn niet echt vrouwelijk.
`quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:49 schreef Outlined het volgende:
In Tsjechiė waren ze lelijk.
Duitsland kom ik bijna nooit.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Minerva_L het volgende:
Ga eens naar London, 50 procent is daar A-Class. En je krijgt het accent er ook nog bij
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:00 schreef Splutje het volgende:
[..]
Waarheid. In Londen kun je een heel weekend rondlopen zonder een lekker wijf te zien
In Zweden zijn zelfs de McDonalds medewerksters knap![]()
Retourtje naar de gemiddelde Oost-Europese stad kost je geen zak, dus wat let je?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik ben nu toch wel nieuwsgierig naar die Oost-Europese chicks.
Die kontjes idd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:52 schreef BigBif het volgende:
[..]
`
In die 2 jaar dat ik in tsjechie op vakantie ben geweest, vond ik het merendeel in de leeftijdscategorie 18 - 25 toch zeker wel fapbaar hoorde kontjes vielen het meeste op.
Ik ook, ik kom soms ogen tekort hier lopen ze vaak te zeuren dat er geen in Nederland zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:12 schreef edcetera het volgende:
Als ik in Nederland kom, valt me juist op, dat er best veel lekkere vrouwen rondlopen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik ben nu toch wel nieuwsgierig naar die Oost-Europese chicks.
Eens.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:44 schreef laforest het volgende:
[..]
![]()
Oost-Europese vrouwen behoren tot de mooiste ter wereld.
Als je geilt op snorren, ja dan geef ik je gelijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:32 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht ja. En als je in Nederland mooie vrouwen ziet, zijn ze meestal allochtoon.
hier in de omgeving heel veel duitse studentes, mjummie hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als je geilt op snorren, ja dan geef ik je gelijk.
True, daarom ben ik ook wel tevreden met mijn vriendin uit Litouwen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:34 schreef Olle. het volgende:
Ga maar eens een weekend naar Vilnius in Litouwen...
keek mijn ogen uit hoeveel moois als daar rond loopt.. In de discotheken daar bijna alleen maar vrouwen en bijna geen mannen (ivm vrouw overschot )
Eens, en in Tsjechiė zijn (jonge)dames allemaal zo lekker slank.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:52 schreef BigBif het volgende:
[..]
`
In die 2 jaar dat ik in tsjechie op vakantie ben geweest, vond ik het merendeel in de leeftijdscategorie 18 - 25 toch zeker wel fapbaar hoorde kontjes vielen het meeste op.
Maak er een topic over?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:48 schreef DE_krumpel het volgende:
Mag ik mee klagen over de lelijke en saaie nederlandse man?
Laten we dit topic trollvrij houden a.u.b.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:48 schreef DE_krumpel het volgende:
Lemmingquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:48 schreef DE_krumpel het volgende:
Off topicquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:49 schreef DE_krumpel het volgende:
Nee ik vind het mooi dat jullie zeiken over nederlandse vrouwen, maar wat hebben jullie zelf te bieden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |