abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85605602
quote:
Anne Frankboom omgewaaid
AMSTERDAM - De Anne Frankboom is maandag omgewaaid.

© ANP
De boom in de tuin van het Achterhuis aan de Prinsengracht in Amsterdam, wereldberoemd geworden door het dagboek van Anne Frank, is bezweken door de harde windstoten van maandag.
Dat meldt AT5.
De kastanje kwam in 2007 wereldwijd in het nieuws toen de gemeente Amsterdam aankondigde hem te willen kappen.
pi_85605661
Ze hadden hem inderdaad gewoon neer moeten halen; achteraf blijkt dat dat ding zwak was, alleen nu is er nodeloos veel geld ingestopt om een boom drie maanden langer overeind te houden....

Heeft dat ding het hele achterhuis ook meegenomen? >:)
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:50:46 #3
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_85605669
nu is hij alsnog gekapt
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_85605704
Haha, die boom was toch zo sterk? Was daar laatst al niet een hoop ophef over? Dat de boom rot was en om zou kunnen waaien?

Edit: ja dus :)
pi_85605719
Sorry, maar dit is zo ironisch dat ik moest lachen.

Wel zonde natuurlijk.
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:52:48 #6
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_85605773
Tja, szonde van het geld dat ze erin hebben gestopt. Beter hadden ze die boom meteen omgekapt toen er al eerder werd medegedeeld dat 'ie ziek was.

[ Bericht 4% gewijzigd door TommyGun op 23-08-2010 13:57:59 ]
pi_85605827
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:52 schreef TommyGun het volgende:
Tja, sonde van het geld dat ze erin hebben gestopt. Beter hadden ze die boom meteen omgekapt toen er al eerder werd medegedeeld dat 'ie ziek was.
"Sonde" :').

Geen wonder dat hij kapot is gegaan als ze dat er in hebben gestopt.
Cool story, Hansel.
  Donald Duck held maandag 23 augustus 2010 @ 13:54:17 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_85605843
Kunnen ze nog lekker aan verdienen. In duizenden stukjes hakken en per stuk verkopen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_85605858
ze hebben er een sonde van geld ingestopt. Ja dat gaat nooit goed natuurlijk.

#taalnazi
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:56:26 #10
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85605954
Is dit nou nieuws? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:57:00 #11
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_85605983
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:53 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

"Sonde" :').

[ afbeelding ]

Geen wonder dat hij kapot is gegaan als ze dat er in hebben gestopt.
En dat voor een spellingnazi ;(

* TommyGun schaamt
pi_85606043
Zonde.
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:59:07 #13
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_85606081
Nu een mooi flatgebouw plaatsen *O*
pi_85606110
Taal/spellingnazi's in een topic over Anne Frank. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85606129
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:

Ja dit is nieuws ja.

Anne Frank is een belangrijk historisch figuur in Nederland. Ze symboliseert de stelselmatige vervolging van een minderheid in Nederland vanwege hun geloof/afkomst.
Ook in de rest van de wereld is ze bekend.

Er was een tijd terug nogal wat heisa om die boom, omdat die in het dagboek staat. En of hij omgehakt mocht worden. Nu is hij omgewaaid.

Dat is dus nieuws.

Met vriendelijke groet,
IHVK

ps. houd een keer op met trollen
pi_85606153
Oeh ja het woord nazi is ook wat ongepast in dit topic.
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:01:18 #17
78918 SeLang
Black swans matter
pi_85606193
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Kunnen ze nog lekker aan verdienen. In duizenden stukjes hakken en per stuk verkopen.
De kastanjes die er vanaf kwamen werden toch ook al voor grof geld verkocht?
Maar inderdaad, blokjes Anne Frank hout verkopen aan Japanse toeristen voor ¤29,95 per stuk.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_85606203
Nu hoeft tenminste niemand zich schuldig te voelen.
For great justice!
pi_85606220
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:

Ja, dit is nieuws! :{w 5.496.827.856.490.812.90578
pi_85606226
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:01 schreef Q. het volgende:
Nu hoeft tenminste niemand zich schuldig te voelen.
Nja God alleen een beetje.

Maar die greep toen ook al niet in dus ja..
pi_85606248
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:00 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja dit is nieuws ja.

Anne Frank is een belangrijk historisch figuur in Nederland. Ze symboliseert de stelselmatige vervolging van een minderheid in Nederland vanwege hun geloof/afkomst.

Er was een tijd terug nogal wat heisa om die boom, omdat die in het dagboek staat. En of hij omgehakt mocht worden. Nu is hij omgewaaid.

Dat is dus nieuws.

Met vriendelijke groet,
IHVK

IHVK formuleert het handig op zijn Kees Driehuis'. :')

Joden werden niet vervolgd vanwege hun geloof. Dus elke belachelijke verwijzing naar de huidige tijd, hoe handigjes erin gestopt ook, slaat nergens op. :N
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_85606292
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:02 schreef IHVK het volgende:

[..]

Allah greep ook niet in toen in Pakistan iets meer dan 1 boompje omwaaide. _O-

Wat een waardeloze godjes hebben die religieuzen toch eigenlijk. :')

pi_85606302
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:02 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het schuldgevoel van God is niet bijzonder goed ontwikkeld volgens mij. :7
For great justice!
pi_85606331
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Joden werden niet vervolgd vanwege hun geloof. Dus elke belachelijke verwijzing naar de huidige tijd, hoe handigjes erin gestopt ook, slaat nergens op. :N
Klopt.
Daarom werd er in nazi propaganda ook veelvuldig verwezen naar de Tora en bepaalde verzonnen geschriften.
pi_85606341
quote:

[..]

Maar Wilders wil wel discrimineren op afkomst. Het maakt niet uit of je een christen bent als je uit een islamitisch land komt, je gaat anders behandeld worden.

Niet dat Wilders in alles lijkt op de nazi's.
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 augustus 2010 @ 14:04:58 #26
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_85606354
Zonde. ;(
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_85606394
Overigens Spaanse Matador, het was geen verwijzing naar de PVV of iets dergelijks, maar een uitleg waarom het in Nederland belangrijk wordt geacht minderheden als mensen te blijven zien.
pi_85606477
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:03 schreef Q. het volgende:

[..]

Het schuldgevoel van God is niet bijzonder goed ontwikkeld volgens mij. :7
Het doorschuiven van het schuldgevoel van mensen naar God is wel goed ontwikkeld.
pi_85606506
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:04 schreef IHVK het volgende:

[..]

Klopt.
Daarom werd er in nazi propaganda ook veelvuldig verwezen naar de Tora en bepaalde verzonnen geschriften.
Dat was niet de reden. Dat waren strategische middelen om het volk de joden extra te gaan haten.

De grondreden was nog steeds het Arische RAS versus de Untermenschen.

maandag 23 augustus 2010 @ 14:09:48 #30
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_85606565
De wind is antisemitisch.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_85606589
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:05 schreef IHVK het volgende:
Overigens Spaanse Matador, het was geen verwijzing naar de PVV of iets dergelijks, maar een uitleg waarom het in Nederland belangrijk wordt geacht minderheden als mensen te blijven zien.
Kom op Kees, je weet zelf ook wel dat het niet zo is.

En het is onzin bovendien. Waarom zouden MINDERheden meer als mens gezien moeten worden dan MEERDERheden? :')

Het blijft natuurlijk belangrijk om individuen af te rekenen op die zaken waar ze iets aan kunnen doen. Religie, overtuiging, ideeen, uitspraken, daden, etc.

Niet op seksuele geaardheid, afkomst of mate van validiteit.

pi_85606590
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat was niet de reden. Dat waren strategische middelen om het volk de joden extra te gaan haten.

De grondreden was nog steeds het Arische RAS versus de Untermenschen.
Dan heb je zo nog een hele lading voorvallen in de geschiedenis waarin mensen vermoord werden vanwege hun geloof.
pi_85606628
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:09 schreef cerror het volgende:
De wind is antisemitisch.
Pieter Storms doet nog een klusje. :')

pi_85606637
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:10 schreef klausmeister het volgende:

[..]

Dan heb je zo nog een hele lading voorvallen in de geschiedenis waarin mensen vermoord werden vanwege hun geloof.
Nog dagelijks, helaas.

pi_85606685
Prachtig hoe de natuur dit oplost.
C'est le ton qui fait la musique.
pi_85606712
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het blijft natuurlijk belangrijk om individuen af te rekenen op die zaken waar ze iets aan kunnen doen. Religie, overtuiging, ideeen, uitspraken, daden, etc. En dan alleen op geweld tegen anderen.
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:14:18 #37
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_85606743
Als ze hem 5jr terug i.p.v. lopen stunten met kabels en wat niet, gewoon hadden gekapt zoals vele hebben geadviseerd, en toen gelijk een nieuw stekje van 1 v.d. kastanjes hadden gepoot, had je nu al weer een leuk boompje gehad.

Hij had eigenlijk gewoon dwars door dat hele huis heen moeten vallen.
pi_85606816
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:13 schreef klausmeister het volgende:

[..]

Ik vind van niet. :)

Andere ideeen mag je mensen op afrekenen. Betekent niet dat je hen geweld aan hoeft te doen als zij dat ook niet plegen. Dat is iets geheel anders.

pi_85606846
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:14 schreef RaymondK het volgende:
Als ze hem 5jr terug i.p.v. lopen stunten met kabels en wat niet, gewoon hadden gekapt zoals vele hebben geadviseerd, en toen gelijk een nieuw stekje van 1 v.d. kastanjes hadden gepoot, had je nu al weer een leuk boompje gehad.

Hij had eigenlijk gewoon dwars door dat hele huis heen moeten vallen.
Waarom in vredesnaam? Weet je hoeveel buiterlanders en ook nederlanders het huis bezoeken.
Het is nogal een toeristenattractie.
pi_85606863
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:50 schreef zatoichi het volgende:
Ze hadden hem inderdaad gewoon neer moeten halen; achteraf blijkt dat dat ding zwak was, alleen nu is er nodeloos veel geld ingestopt om een boom drie maanden langer overeind te houden....

Heeft dat ding het hele achterhuis ook meegenomen? >:)
Ben je nou echt zo dom? Waarom zou je daar in vredesnaam blij van worden.
pi_85606891
Ik vind het gewoon onzin hoe moeilijk er over die boom wordt gedaan omdat hij toevallig een keer wordt genoemd in dat dagboek. Ja leuk voor Anne Frank, maar een boom is boom. Niets eeuwig lopen stutten, of er een of andere metalen kunstwerk in de plaats zetten in de vorm van een kastanje.

Plaats gewoon een nieuwe kastanje en laat die weer lekker groeien; veel symbolischer als je dat er graag achter wil zoeken...
pi_85606913
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:00 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja dit is nieuws ja.

Dat is dus nieuws.

Met vriendelijke groet,
IHVK

Sterker nog, haar dagboek is na de Bijbel wereldwijd het meest gelezen dacht ik.

Toch niet, maar wel heel vaak gelezen.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Strawberry- op 23-08-2010 14:27:15 ]
pi_85606919
Heeft het Cidi al een tegenactie aangekondigd?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_85606945
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:17 schreef zatoichi het volgende:
Ik vind het gewoon onzin hoe moeilijk er over die boom wordt gedaan omdat hij toevallig een keer wordt genoemd in dat dagboek. Ja leuk voor Anne Frank, maar een boom is boom. Niets eeuwig lopen stutten, of er een of andere metalen kunstwerk in de plaats zetten in de vorm van een kastanje.

Plaats gewoon een nieuwe kastanje en laat die weer lekker groeien; veel symbolischer als je dat er graag achter wil zoeken...
Heb je het boek gelezen? Die boom werd echt niet 'toevallig een keer genoemd'. :')
Verder hadden ze de boom wel eerder moeten kappen, ja. Dan blijkt nu wel.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 augustus 2010 @ 14:18:59 #45
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85606953
Maar goed dat er geen klein joods meisje onder die boom stond ten tijde van het omwaaien. Vraag me af hoe de actie groepen voor 'behoud de boom' zich DAN gevoeld hadden.
pi_85606968
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom? Waarom zou je daar in vredesnaam blij van worden.
Niet blij, maar ik zie niet in waarom je koste wat kost een zieke oude boom wil blijven laten staan totdat er zoiets gebeurd als vandaag. Er is toen voor gewaarschuwd, alleen vonden een aantal eigenwijze mensen dat die boom zo belangrijk was dat hij kostte wat kost moest blijven staan. Dit is het gevolg, ze hebben alleen mazzel dat ie dus niet dwars door waar het echt om draait, het achterhuis, is gevallen.
pi_85607003
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vind van niet. :)

Andere ideeen mag je mensen op afrekenen. Betekent niet dat je hen geweld aan hoeft te doen als zij dat ook niet plegen. Dat is iets geheel anders.
Wat bedoel je dan met afrekenen? "Foei" zeggen?
pi_85607070
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sterker nog, haar dagboek is na de Bijbel wereldwijd het meest gelezen dacht ik.
Serieus? Heb er nog nooit ook maar een woord van gelezen en geloof ook niet dat ik het ooit ga doen...
En die boom... tja.. wat zovelen hier al zeiden; had dat ding gekapt en een van die kastanjes geplant en weer verder
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_85607139
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:19 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Niet blij, maar ik zie niet in waarom je koste wat kost een zieke oude boom wil blijven laten staan totdat er zoiets gebeurd als vandaag. Er is toen voor gewaarschuwd, alleen vonden een aantal eigenwijze mensen dat die boom zo belangrijk was dat hij kostte wat kost moest blijven staan. Dit is het gevolg, ze hebben alleen mazzel dat ie dus niet dwars door waar het echt om draait, het achterhuis, is gevallen.
En dat laatste had je dus helemaal niet erg gevonden, althans dat haalde ik uit je vorige post. Maar misschien had je het zo niet bedoeld dan.
pi_85607229
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Serieus? Heb er nog nooit ook maar een woord van gelezen en geloof ook niet dat ik het ooit ga doen...
En die boom... tja.. wat zovelen hier al zeiden; had dat ding gekapt en een van die kastanjes geplant en weer verder
Heb het net nog even opgezocht, maar klopt toch niet helemaal. Koran is bijvoorbeeld ook vaker gelezen, maar het is wel één van de meest gelezen boeken aller tijden. Ik kijk liever de films. :+
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 augustus 2010 @ 14:27:27 #51
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85607333
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Schandalig wat mij betreft hoort het achterhuis, samen met het bittere kruid op de verplichte boekenlijst van elke middelbare scholier.
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:29:16 #52
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_85607418
:D

http://www.siemsteur.nl/index.php?id=13688.

quote:
Een stalen ring moet nu voorkomen dat de boom breekt en omvalt. De constructie kan zelfs windkracht twaalf met harde windstoten aan.
pi_85607445
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Schandalig wat mij betreft hoort het achterhuis, samen met het bittere kruid op de verplichte boekenlijst van elke middelbare scholier.
Heb ik beide gelezen. :+
Vriendin van mij wilde het dagboek niet lezen voor school, vond ze 'te heftig'. :|W
pi_85607461
quote:
Oke dat is toch wel een beetje grappig. :')
pi_85607539
Krak
Flauw he?
pi_85607723
quote:
Hm, mischien kun ze hun geld terugvragen?
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:37:30 #57
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_85607758
Trending topic op Twitter :'). Wat een armoe.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_85607826
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:37 schreef Falco het volgende:
Trending topic op Twitter :'). Wat een armoe.
Dat is het al snel met Twitter natuurlijk.

Overigens moeten bijvoorbeeld Amerikanen eigenlijk allemaal wel Anne Frank's dagboek lezen op de middelbare school, misschien leeft het daar nog wel meer dan hier.
pi_85607928
Er is al een nieuwe boom.
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:45:26 #60
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_85608076
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dat is het al snel met Twitter natuurlijk.

Overigens moeten bijvoorbeeld Amerikanen eigenlijk allemaal wel Anne Frank's dagboek lezen op de middelbare school, misschien leeft het daar nog wel meer dan hier.
Ik vind Anne Frank maar overschat. Haar oeuvre is ook lang niet zo omvangrijk als die van een Harry Mulisch.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_85608188
quote:

[..]

Omdat het toen om afkomst ging en nu om geloof is het inderdaad hééééél wat anders :X
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:48:21 #62
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_85608225
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom in vredesnaam? Weet je hoeveel buiterlanders en ook nederlanders het huis bezoeken.
Het is nogal een toeristenattractie.
Omdat er een paar jaar terug een vermogen in is gestopt om dat ding overeind te houden terwijl iedereen wist dat dat ding op instorten stond.
pi_85608237
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:47 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Omdat het toen om afkomst ging en nu om geloof is het inderdaad hééééél wat anders :X
:') Waarom dit nou weer naar de PVV wordt getrokken...

De PVV wil islamisten op treinen naar vernietigingskampen zetten? :')
Hou het lekker on topic zeg.
pi_85608243
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:48 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Omdat er een paar jaar terug een vermogen in is gestopt om dat ding overeind te houden terwijl iedereen wist dat dat ding op instorten stond.
Ik heb het over het huis, niet die boom.
pi_85608252
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:45 schreef Falco het volgende:
Ik vind Anne Frank maar overschat. Haar oeuvre is ook lang niet zo omvangrijk als die van een Harry Mulisch.
Niemand kan natuurlijk tippen aan de Zelfuitgeroepen Vertegenwoordiging van Alles Wat Heilig is op Aarde.
pi_85608295
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:48 schreef Cassero het volgende:

[..]

:') Waarom dit nou weer naar de PVV wordt getrokken...

De PVV wil islamisten op treinen naar vernietigingskampen zetten? :')
Hou het lekker on topic zeg.
Goh, laat dat in de jaren 30 nou ook niemand hebben gedacht van Hitler.
pi_85608410
Tsja, hier kon je op wachten. Een zomerstorm (die in werkelijkheid nog niet eens een zomerstorm is) en dan de boom vol in blad, dan kan het snel afgelopen zijn.
pi_85608449
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:49 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Dit soort vergelijkingen in een anne frank topic zijn echt dieptriest.

Of heb je niet veel meegekregen/geleerd van de Nederlandse geschiedenis? Dan zou je niet in een topic als deze zo praten.
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:53:31 #69
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_85608491
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:49 schreef WilburQuant het volgende:
Godwin = diskwalificatie.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:54:04 #70
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_85608513
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:52 schreef Cassero het volgende:

[..]

Dit soort vergelijkingen in een anne frank topic zijn echt dieptriest.

Of heb je niet veel meegekregen/geleerd van de Nederlandse geschiedenis? Dan zou je niet in een topic als deze zo praten.
Maakt het uit, we hebben het hier over een boom die weggewaaid is.
pi_85608589
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is totaal mijn genre niet, en ik heb het dus ook nooit gelezen, en toch weet ik dat je niet racistisch moet zijn, dat het niet goed is om oorlog te voeren en dat je geen mensen/volkeren moet vermoorden. Laat iedereen lekker zelf kiezen wat hij/zij leest.
pi_85608702
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:55 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Het is totaal mijn genre niet, en ik heb het dus ook nooit gelezen, en toch weet ik dat je niet racistisch moet zijn, dat het niet goed is om oorlog te voeren en dat je geen mensen/volkeren moet vermoorden. Laat iedereen lekker zelf kiezen wat hij/zij leest.
Dus als een leerling een boekverslag maakt van de Donald Duck, dan vind je het ook best?
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:58:16 #73
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_85608731
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:57 schreef klausmeister het volgende:

[..]

Dus als een leerling een boekverslag maakt van de Donald Duck, dan vind je het ook best?
:')!!!!
pi_85608763
quote:

[..]

Als een leerling 10 kantjes (zonder te gaan zwammen) vol kan krijgen met een grondige analyse van de Donald Duck, zeker.
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:59:22 #75
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_85608771
quote:
De Donald Duck gaat te ver maar een Suske & Wiske moet kunnen.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')