Ik heb onregelmatige werktijden en ben soms dagen van 9 tot 21 weg..quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:21 schreef Greys het volgende:
Mooie dieren, ze hebben een beetje Bengalenstrepen op hun poten
Even ter info voor eventuele nieuwe baasjes:
Omdat jij zegt dat je te weinig tijd voor ze hebt... wat is te weinig tijd? Dus hoe vaak ben je nu bij ze? Want als jij nu een 9-5 baan hebt en iemand anders neemt ze ook met een 9-5 baan, dan gaan de katten er niet zo zeer op vooruit bedoel ik. Dus even ter vergelijk.
Ze konden gewoon door het huis lopen zonder dingen te slopen maar nu ze veel alleen zijn gaan ze aan dingen krassen en knauwen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:33 schreef Naamah het volgende:
Waar merk je dan aan dat ze te weinig aandacht krijgen? En hoe komt het dat je een jaar geleden niet hebt kunnen inschatten dat je te weinig tijd voor ze zou gaan hebben?
Ik heb op de overloop mijn zeil losliggen aan de traprand, hier zijn ze spelenderwijs achtergekomen en toen zijn ze het kapot gaan bijten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:40 schreef Naamah het volgende:
Oh balen.. Misschien moet je dat krassen en knauwen nog een beetje toelichten? Kan me voorstellen dat het voor iemand die geïnteresseerd is wel belangrijk is om te weten hoe dat zit.
Huis, Tuin en Keuken katquote:
Fijn voor de beestjesquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:07 schreef Ruudt het volgende:
De katten zijn zojuist opgehaald door WinnieWana.
Dag vriendjes..
[ afbeelding ]
Mogelijk moet ik dat over een tijdje ook gaan doen (mijn kat + kat van vriendje).quote:Op donderdag 30 september 2010 12:18 schreef WinnieWana het volgende:
Oja ik denk ook wel dat het bijtrekt.
Minous haar reactie valt me echt 100 % mee. Het enige wat ze doet is onder de tafel zitten en aan het kijken wat die twee jonge gekke katten nu weer doen.![]()
Als ze te dicht bij komen gaat ze blazen, komen ze nog dichterbij dat blaast en gromt ze.
Ik krijg morgen een feliwat stekker. Ik hoop dat zo`n stekker het proces wat versneld.
Nog meer mensen ervaringen met katten aan elkaar voorstellen?
dank jequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:26 schreef WinnieWana het volgende:
Ik heb een deur tussen de woonkamer en trap naar boven. Eerst verhuis je ze heen en weer, voor de geur. Dan laat je ze " zien" aan elkaar met een deur ertussen en dan ga je met ze spelen. Touwtje onder de deur door. Daarna stel je ze pas echt aan elkaar voor. Er is wel veel informatie te vinden op internet. Veel succes.
Ik heb het echt nooit zo gedaan, vind dat zo overdreven. Ik heb het nu een stuk of 5 keer meegemaakt en elke keer heb ik ze gewoon bij elkaar gezet en als ik niet thuis was/ging slapen zette ik ze apart. Dit is de snelste manier om ze aan elkaar te laten wennen en ik heb nooit vechtpartijen oid meegemaakt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:26 schreef WinnieWana het volgende:
Ik heb een deur tussen de woonkamer en trap naar boven. Eerst verhuis je ze heen en weer, voor de geur. Dan laat je ze " zien" aan elkaar met een deur ertussen en dan ga je met ze spelen. Touwtje onder de deur door. Daarna stel je ze pas echt aan elkaar voor. Er is wel veel informatie te vinden op internet. Veel succes.
quote:Dan vervelen ze zich gewoon. Koop eens een krabpaal ofzo.Op maandag 23 augustus 2010 14:46 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik heb op de overloop mijn zeil losliggen aan de traprand, hier zijn ze spelenderwijs achtergekomen en toen zijn ze het kapot gaan bijten.
quote:Ik had een krabpaal en heel m'n huis lag vol met speeltjes.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan vervelen ze zich gewoon. Koop eens een krabpaal ofzo.
Of lijm de vloer vast.
quote:Dan de vloer vastlijmen dus.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:03 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik had een krabpaal en heel m'n huis lag vol met speeltjes.
quote:Dat zal de volgende keer ook echt wel gebeuren.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan de vloer vastlijmen dus.![]()
Maar ik las nadat ik gepost had dat ze een nieuw fijn huis hadden gevonden.
quote:Toch jammer, mensen die niet alles willen proberen voor hun huisdieren..Op vrijdag 22 oktober 2010 16:10 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat zal de volgende keer ook echt wel gebeuren.
Toch bedankt voor je tip.
quote:Lees het hele topic maar even door voordat je zo'n debiele conclusie trekt.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Toch jammer, mensen die niet alles willen proberen voor hun huisdieren..![]()
Blij dat ze een nieuw huisje hebben.
quote:Hij had ze ook bij het asiel kunnen dumpen, maar dat heeft ie niet gedaan.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
quote:PannekoekOp vrijdag 22 oktober 2010 16:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |