Update
Ik ben met Sammy en Bailey naar de dierenarts geweest. Een chip, inenting en ontworming. Bailey is helemaal gezond. Bij Sammy hoorde de dierenarts een klein hartruisje. De dierenarts wil het aankijken of hij erover heen groeit. Ik weet niet zo goed wat ik hier nou mee moet met dat advies...
Verder complimenteerde de dierenarts mij over hoe de katten eruit zagen, zo netjes, schoon en op gewicht. Dus Ruud ook een compliment voor jou.
Verder zijn het gewoon erg gekke leuke katten. Elk nieuw speeltje wordt met enthousiasme ontvangen.
Eten: Ik geef ze nog steeds whiskas junior en een zakje vlees in de avond. Maar meestal eet sammy het eten van Minous op (Sanabelle). En Minous eet het eten van hun op en ze is nu ook een halve kilo dikker van dat kittenvoer

Als de whiskas op is, dan stap ik over naar sanabelle
Ze gaan nu ook naar buiten. In de tweede week ben ik begonnen met ze naar buiten doen. Eerst bleven ze in de tuin. Nu gaan ze ook in de tuin van de buren en verder. Maar Sammy is meestal binnen een kwartier terug en dit zal je misschien verbazen, maar Bailey kan rustig 45 minuten wegblijven. Als ik ze roep komen ze er aan rennen. Ze zijn niet meer bang buiten, in het begin liepen ze heel laag over de grond de tuin te verkennen, maar nu lopen ze in het rond alsof ze nooit anders gedaan hebben.
Ze hebben de buurkater ook al ontmoet. Een dikke zwart witte kater. Die keek vanaf het garagedak naar de tuin. Sammy en Bailey renden naar binnen en waren bang. Minous niet die springt op het dak en jaagt hem weg. Daarna kijkt ze verbaast naar Sammy en Bailey. Echt zo van
Er is geen ruzie geweest tussen Minous en de katers. Wel blaast Minous nog, zo'n 5 keer op een dag naar ze. Vooral als ze te dichtbij komen.
Hier zijn wat foto's
Ik denk dat Sammy gewoon heel sneaky de bank is opgeslopen toen Minous lag te slapen.
![DSC_14193.jpg]()
![DSC_14204.jpg]()