abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85722869
Ik moet vandaag longeren, dus dan kan ik hij om de plassen heen, althans, als niet ALLES blank staat. ellende... w/
pi_85723083
We gaan wel gewoon met water spelen, goed moment om eens te testen hoe waterplas zeker ze zijn ;)
De kleine meid heb ik een paar maanden geleden waterzeker gemaakt, eens zien wat ervan is blijven hangen, of ze nogsteeds nieuwschierig is naar water en er dan ook doorheen durft op een rustige manier en wat harder zonder vluchtgedrag.

Met de haf wilde ik deze zomer eigenlijk een keertje gaan zwemmen, maar dan moet het weer wel een beetje meewerken!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_85724082
Onze bak is óók met dit weer gewoon goed te rijden. _O_ We kunnen alleen vanavond niet. :P
pi_85724089
Enneh, WTF zijn wateraders? :?
pi_85724291
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:59 schreef Isegrim het volgende:
Enneh, WTF zijn wateraders? :?
Aardstralen, maar dan met water.
La derecha oprime, la izquierda libera
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:06:25 #106
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_85724315
Ik hoop dat mijn paarden binnen staan als ik vanavond kom, anders wordt het een leuke zwem en glijpartij.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_85725545
quote:
Wateraders zijn onderaardse kanalen die
onder de grond lopen. Hun diepte kan variëren tussen
de 8 en de 30 meter diep. De breedte varieert van
50 cm tot 12 meter en meer. Wateraders kunnen
elkaar ook kruisen en als er dan ook nog een kruising
van aardstralen voorkomt dan is het helemaal fout op
die plaats. De wateraders lopen dan op verschillende
dieptes over elkaar heen en er komt dan in combinatie
met aardstralen heel veel negatieve straling naar boven.
In die wateraders kunnen ook nog draaikolken voorkomen
en die verergeren het geheel nog meer.
Indien er een waterader aanwezig is:

Voelt men vaak koude optrekken.

Men is 's morgens nog vaak moe en niet uitgerust.

De hele nacht liggen woelen in bed.

Moeilijk in slaap kunnen komen.

Dieren zijn heel gevoelig voor een waterader,
want als die door een paardenstal loopt
met een kruising van aardstralen dan zijn
die paarden vaak heel onrustig,
ze schoppen als het ware alles stuk.

In een kippenhok waar de dieren vrij rond
kunnen lopen zie je als er een waterader loopt
nooit kippen slapen op die baan.
Een hond zal nooit in zijn mand gaan slapen
als die op een kruising van aardstralen met een
waterader staat. Staat er een bed van een kind
op een kruising van 2 wateraders dan kan
krijgt men die kinderen nooit droog. (bedplassers)

BREUKEN.

Breuken zijn onderaardse scheuren die ontstaan
door aardbevingen en trillingen in de grond.
Hun breedte varieert.
Indien er een breuk aanwezig is dan kan
de negatieve energie heel gemakkelijk naar boven stijgen.
Als er breuken aanwezig zijn dan
liggen de aardstralen vaak korter op elkaar.
http://www.msteenbakkers.nl/praktijkervaring.html

http://ontstoringstechniek.nl/pdf/Ontstoringstechniek_paarden.pdf
pi_85725827
Ik geloof er helemaal niets van. :')
  Moderator donderdag 26 augustus 2010 @ 12:51:36 #109
155227 crew  Guppy
dus
pi_85726111
Gossie:

[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_85726190
Das best wat water ja, ze hadden beter een rubberband voor achter een speedboot achter die paarden kunnen hangen :D
pi_85726300
Ik denk trouwens niet dat dat waterstralen zijn.
pi_85726583
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:45 schreef Isegrim het volgende:
Misschien toch eens doen... Ga eens neuzen op internet..
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:52:29 #113
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_85731579
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:45 schreef Isegrim het volgende:
Daar zou ik niet zo zeker van zijn als ik jou was ;)
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_85734121
quote:
Het bestaan van aardstralen is nooit aangetoond, noch met conventionele meetapparatuur noch met wichelroedes of andere pseudowetenschappelijke opsporingsmethoden.[2] De vermeende werking van wichelroedes berust volgens onderzoek op het reeds honderd jaar bekende Carpenter-effect.[bron?] Het gaat om een ideomotorische beweging veroorzaakt door het verwachtingspatroon van de bediener. Door de voorstelling of de waarneming van bewegingen worden in de spieren tonusveranderingen veroorzaakt die onwillekeurig tot de voleindiging van de beweging voeren. Als een wichelroedeloper een uitslag verwacht dan slaat de roede ook uit en ze zal steeds op dezelfde plaats uitslaan, net daar waar hij of zij een 'waterader' of een 'stoorzone' verwacht.
Vergelijk het met de indianen. Die waren van mening dat je paard door jouw ogen kijkt als je er op zit. Nu weten we dat je door naar de gewenste richting te kijken, je een subtiele gewichtsverplaatsing veroorzaakt. Daar anticipeert je paard op. Net als dat de wichelroedeloper dat met aardstralen/wateraders doet.
pi_85740087
-> TRU :6

Sorry, maar is gewoon quatsch. Dat je ergens geen logische verklaring voor kunt vinden, wil nog niet zeggen dat die er niet is en dat je sprookjes moet gaan verzinnen.

Of bestaan bakkabouters soms ook echt? :+
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:08:45 #116
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_85740661
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Vergelijk het met de indianen. Die waren van mening dat je paard door jouw ogen kijkt als je er op zit. Nu weten we dat je door naar de gewenste richting te kijken, je een subtiele gewichtsverplaatsing veroorzaakt. Daar anticipeert je paard op. Net als dat de wichelroedeloper dat met aardstralen/wateraders doet.
Euh, het gaat over wateraderen :)
pi_85740806
Ja, waar een zelfde soort wazig verhaal over wordt opgehangen. Niet kunnen slapen vanwege grondwater, ehhh, yeah, right. :{
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:14:14 #118
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_85740864
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:12 schreef Isegrim het volgende:
Ja, waar een zelfde soort wazig verhaal over wordt opgehangen. Niet kunnen slapen vanwege grondwater, ehhh, yeah, right. :{
Jij gelooft zeker ook niet in het paranormale, zesde zintuigen, dat soort dingen? :) Dat is prima, maar het hoeft niet te betekenen dat zoiets niet bestaat. Vroeger dachten we ook nog dat de aarde plat was en dat de zon om de aarde draaide ipv andersom.
pi_85740930
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij gelooft zeker ook niet in het paranormale, zesde zintuigen, dat soort dingen? :) Dat is prima, maar het hoeft niet te betekenen dat zoiets niet bestaat. Vroeger dachten we ook nog dat de aarde plat was en dat de zon om de aarde draaide ipv andersom.
Ja, en dat was net zo dom als denken dat er een zesde zintuig bestaat. Wishful thinking, vraag maar aan James Randi.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:17:11 #120
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_85740982
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:15 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ja, en dat was net zo dom als denken dat er een zesde zintuig bestaat. Wishful thinking, vraag maar aan James Randi.
Wat jij wilt :) Laat mensen die willen geloven dat aardstralen en wateraderen bestaan toch lekker. Word jij daar anders van?
pi_85741067
Nee, maar ik heb een ongelooflijke aan volksverlakkerij en onwetendheid. Mensen die dat soort dingen willen geloven, veroorzaken niet zelden forse schade bij anderen (kunnen ook dieren zijn).
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:24:08 #122
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_85741247
Er zijn ook mensen die er profijt van hebben. Zo zijn er ook mensen en dieren die forse schade ondervinden van de wetenschap.
pi_85741690
Yeah right. :') Ik zou hier nu een heel verhaal kunnen typen over wat wetenschap is en waarom je opmerking volstrekt onzinnig is, maar het is een beetje offtopic en in TRU kom ik verder niet. :P
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:37:49 #124
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_85741786
Ik kan je een leuk verhaaltje vertellen over dokters, volledig bevoegde dokters, en verzekeringsmaatschappijen die uit geldelijk oogpunt, placebo's aan kankerpatiënten hebben gegeven :) Dat vind ik een heel groot eind erger dan iemand die met een wichelroede door een huis loopt en adviseert een magneet onder het bed te leggen.

En je hoeft mij niet te vertellen wat wetenschap is, ik studeer het zelf. Misschien had ik beter iets over aliens kunnen typen.
pi_85742129
Ja, leuk verhaal, alleen zie ik niet in hoe het de wetenschap in diskrediet brengt aangezien het niets met wetenschap van doen heeft.

Maar ik ga nu echt ophouden, voordat ik me echt kwaad maak. :X

Iedereen die Bachbloesems aan z'n paard wil geven gaat maar lekker zijn gang. Ik behoud me alleen het recht voor om die mensen uit te lachen. :P
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:48:12 #126
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_85742223
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:45 schreef Isegrim het volgende:
Ja, leuk verhaal, alleen zie ik niet in hoe het de wetenschap in diskrediet brengt aangezien het niets met wetenschap van doen heeft.

Iedereen die Bachbloesems aan z'n paard wil geven gaat maar lekker zijn gang. Ik behoud me alleen het recht voor om die mensen uit te lachen. :P
Dan heb je er nog lol aan ook. Iedereen blij.

Dat verhaaltje van die dokters heeft inderdaad niks met wetenschap te maken. Maar laat gewoon zien dat er in het gewone medische wereld ook genoeg kwakzalvers en geldkloppers lopen.
pi_85748308
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:45 schreef Isegrim het volgende:

Geloof je niet in fytotherapie dan?
Want zover ik weet zijn bachbloesems plantenextracten, vrij lage potentie meestal, maar toch.

Vind het geldklopperij omdat de kruiden op zichzelf veel goedkoper en potenter zijn, maar ze maken wel leuke mixjes waarvan de kruiden ook wel werkelijk in die richting werken, je houdt de potentie zo laag dat eventuele overdoseringen(afhankelijk van het kruid) niet voor kunnen komen en je hebt een simpel te verkopen product dat veilig is en ook enige werking kent.

Het zijn gewoon kruidentincturen, maar dat is zover ik het weet, hou me er niet mee bezig verder.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_85750865
Natuurlijk zijn er planten die een bepaalde werking hebben. :Y Ik rook ze regelmatig. :+ Maar die Bachbloesems zijn echt onzin, net als homeopathie. Maar goed, ook bij dieren werken placebo's tot op zekere hoogte. Paard is gespannen -> baasje geeft Bachbloesem -> baasje is ervan overtuigd dat Bachbloesem werkt -> baasje is veel relaxter in de buurt van paard -> paard is ook relaxter.
pi_85755175
Hm, in het dierenasiel waar ik 100 jaar geleden stage heb gelopen gebruikten ze ook Bachbloesems. Dan kunnen ze het geld dus beter ergens anders aan spenderen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_85761296
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Euh, het gaat over wateraderen :)
Ja, daar heb ik het toch ook over? Wat denk jij dan dat ze met een wichelroede zoeken? :) En wat ik dus aangaf: Dat is onzin. Waar de wichelroedeloper een 'waterader' verwacht, zal hij onbewust (althans, dat stukje vertrouwen wil ik die gene dan nog meegeven, het kan ook economisch gezien juist bewust zijn) zijn wichelroede bewegen. Net als dat op je paard in een bepaalde richting kijken werkt - niet omdat je paard door jouw ogen kijkt, maar doordat jij onbewust je gewicht verplaatst.

quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:
Er zijn ook mensen die er profijt van hebben. Zo zijn er ook mensen en dieren die forse schade ondervinden van de wetenschap.
Zoals Sylvia Millecam profijt had van Jomanda?

Bachbloesems moest ik even opzoeken. Die was nieuw voor mij.

quote:
Gebruik makend van dit placebo-effect zou de Bach-bloesems dus toch zinvol in de klinische praktijk kunnen worden ingezet bij mensen die in de werkzaamheid van Bach-bloesemtherapie geloven. Als arts of hulpverlener ben je echter juridisch en ethisch verplicht om je patiënt zo goed mogelijk in te lichten over de werkzaamheid van een therapie. Dit nalaten en dus een therapie aanbevelen die geen rationele basis heeft voldoet aan de criteria van kwakzalverij.
pi_85762588
Wat is er mis met Bachbloesem?

Niet oordelen als je het zelf nog nooit gebruikt hebt. Ik geef mijn paard voor de wedstrijd inderdaad bach bloesem, omdat ik hem na die ene locatie nooit meer rondgestuurd kreeg.

Waar ligt het probleem volgens jou dan? Als het paard overal lief is, loopt en zich normaal gedraagd, en op 1 locatie kaarsrecht overeind komt?

Laat het vooraanstaan dat ik te nuchter ben voor die zweverij, en dat dit paard volledig onderzocht is.

[ Bericht 13% gewijzigd door Xs2Shanna op 27-08-2010 10:12:14 ]
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:11:35 #132
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_85762730
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:42 schreef Isegrim het volgende:
Natuurlijk zijn er planten die een bepaalde werking hebben. :Y Ik rook ze regelmatig. :+ Maar die Bachbloesems zijn echt onzin, net als homeopathie. Maar goed, ook bij dieren werken placebo's tot op zekere hoogte. Paard is gespannen -> baasje geeft Bachbloesem -> baasje is ervan overtuigd dat Bachbloesem werkt -> baasje is veel relaxter in de buurt van paard -> paard is ook relaxter.
Ik weet wel dat ik homeopathie geen onzin vind. Ik ben nog nooit sneller van m'n kneuzing afgekomen dan met een beetje arnica zalf en druppels O+

Het is wél zo, dat homeopathie niet voor ieder mens werkt.

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:06 schreef Xs2Shanna het volgende:

Niet oordelen als je het zelf nog nooit gebruikt hebt. Ik geef mijn paard voor de wedstrijd inderdaad bach bloesem, omdat ik hem na die ene locatie nooit meer rondgestuurd kreeg.

Waar ligt het probleem volgens jou dan? Als het paard overal lief is, loopt en zich normaal gedraagd, en op 1 locatie kaarsrecht overeind komt?
Toeval :Y)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:12:49 #133
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_85762764
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik het toch ook over? Wat denk jij dan dat ze met een wichelroede zoeken? :) En wat ik dus aangaf: Dat is onzin. Waar de wichelroedeloper een 'waterader' verwacht, zal hij onbewust (althans, dat stukje vertrouwen wil ik die gene dan nog meegeven, het kan ook economisch gezien juist bewust zijn) zijn wichelroede bewegen. Net als dat op je paard in een bepaalde richting kijken werkt - niet omdat je paard door jouw ogen kijkt, maar doordat jij onbewust je gewicht verplaatst.
[..]

Zoals Sylvia Millecam profijt had van Jomanda?

Bachbloesems moest ik even opzoeken. Die was nieuw voor mij.
[..]

Dat is wel een heel sneu beredeneerd he :)
pi_85762773
Ja, laten we het daar maar ophouden. Elke keer als hij daar komt (zonder een nare ervaring te hebben gehad) wil hij het niet meer.

Toevallig! _O-
pi_85762848
quote:

Laat het vooraanstaan dat ik te nuchter ben voor die zweverij, en dat dit paard volledig onderzocht is.
Je eigen houding tegenover je paard misschien? :)

Er is met bachbloesem niets mis, anders dan dat het aangetoond net zo goed werkt als een placebo.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:16:27 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_85762861
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:13 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ja, laten we het daar maar ophouden. Elke keer als hij daar komt (zonder een nare ervaring te hebben gehad) wil hij het niet meer.

Toevallig! _O-
Hee, ik geloof wel in aardstralen, wateraders en dergelijke hoor ;) Ik bedacht me dat 'toeval' wel eens zou kunnen zijn wat Isegrim en LHO zouden zeggen :P
pi_85762897
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Er is met bachbloesem niets mis, anders dan dat het aangetoond net zo goed werkt als een placebo.
En wat verschilt die met andere locatie's? Ik ben nuchterheidje zelf.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:18:28 #138
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_85762911
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Het is ook aangetoond dat placebo's een nuttig effect kunnen hebben, alleen omdat het de houding van de patiënt verandert. Dus dankzij die placebo, kunnen toch kwaaltjes verholpen/verminderd worden. Prima toch :)
pi_85762913
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hee, ik geloof wel in aardstralen, wateraders en dergelijke hoor ;) Ik bedacht me dat 'toeval' wel eens zou kunnen zijn wat Isegrim en LHO zouden zeggen :P
I know ^O^
pi_85762930
Vind de toon waarop alleen weer zo jammer. Als je iets niet geloofd okee... ik geloof ook niet in die horsemanship zooi waar zij zich mee bezig houden.

Ik maak het alleen niet belachelijk, dat is het verschil.
pi_85762949
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik weet wel dat ik homeopathie geen onzin vind. Ik ben nog nooit sneller van m'n kneuzing afgekomen dan met een beetje arnica zalf en druppels O+

Het is wél zo, dat homeopathie niet voor ieder mens werkt.
[..]

Toeval :Y)
Ik zal straks in een potje niezen, dit met 60 liter water uitdunnen, en op straat verkopen tegen verkoudheid.

Ook Homeopathie werkt net zo goed als een placebo.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:22:51 #142
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_85763017
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik zal straks in een potje niezen, dit met 60 liter water uitdunnen, en op straat verkopen tegen verkoudheid.

Ook Homeopathie werkt net zo goed als een placebo.
Schiet op zeg :') Doe je nu bewust zo kortzichtig? Homeopathie werkt voor de een wel en voor de ander niet. Dat is gewoon zo. Homeopathie werkt voor mij gewoon, zoals ik al vertelde van de Arnica. Maar ook calendula zalf, Cardiflor emulsie en prrrrikweg helpen goed (Ik gebruik het zelfs op de paarden) :) Dat dit voor jou niet werkt is jammer, maar ga het dan niet afdoen als onzin.

En je weet dat er 300 miljoen verschillende griep- en verkoudheidvirussen zijn? Daar word je niet resistent voor, daarvoor koop je geen homeopathische 'geneesmiddelen', die koop je om de symptomen te verzachten net als dat iemand reguliere medicijnen koopt.
pi_85763104
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:19 schreef Xs2Shanna het volgende:
Vind de toon waarop alleen weer zo jammer. Als je iets niet geloofd okee... ik geloof ook niet in die horsemanship zooi waar zij zich mee bezig houden.

Ik maak het alleen niet belachelijk, dat is het verschil.
:D Ja, een werkmethode is inderdaad te vergelijken met kwakzalverij (lees: oplichterij).

Oa. homeopathie, aardstralen en wateraders zijn wetenschappelijk aantoonbaar bullshit. Onzin, enkel bedoeld zodat mensen 50 euro voor een potje niets betalen, of 100 euro voor iemand die met een wichelroede rond gaat lopen.

NH heeft met houding en interactie te maken. En, wat ik eerder aangaf, dat is de reden dat jouw paard wel eens op een bepaalde plek anders zou kunnen reageren. Jij neemt onbewust een andere houding aan op of tenopzichte van je paard, en die reageert daarop.

Dat is precies ook waarom een wichelroedeloper zijn wichelroede ziet 'bewegen' waar hij wateraders verwacht.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:30:11 #144
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_85763196
Ho ho, JIJ vindt het kwakzalverij. Dat betekent niet dat het dat ook daadwerkelijk IS.
pi_85763205
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Schiet op zeg :') Doe je nu bewust zo kortzichtig? Homeopathie werkt voor de een wel en voor de ander niet. Dat is gewoon zo. Homeopathie werkt voor mij gewoon, zoals ik al vertelde van de Arnica. Maar ook calendula zalf, Cardiflor emulsie en prrrrikweg helpen goed (Ik gebruik het zelfs op de paarden) :) Dat dit voor jou niet werkt is jammer, maar ga het dan niet afdoen als onzin.

En je weet dat er 300 miljoen verschillende griep- en verkoudheidvirussen zijn? Daar word je niet resistent voor, daarvoor koop je geen homeopathische 'geneesmiddelen', die koop je om de symptomen te verzachten net als dat iemand reguliere medicijnen koopt.
Nee, jij doet kortzichtig. Om te beginnen is Goudsbloem ('calendula') geen homeopathie. Homeopathie is een klein beetje van wat je ziek maakt uitdunnen en dat zou dan werken. Dus wat ik zei: Ik nies in een potje, doe dat in een emmer water, dan zou dat (volgens de homeopaten) moeten werken tegen verkoudheid.

Althans, mits de homeopaten er 100 euro voor kunnen vragen natuurlijk. Dat bepaalde kruiden tegen bepaalde dingen werken: Prima. Maar het 1:10000 oplossen van bloesem met alcohol en water gaat echt nergens tegen helpen.
pi_85763221
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:30 schreef Samzz het volgende:
Ho ho, JIJ vindt het kwakzalverij. Dat betekent niet dat het dat ook daadwerkelijk IS.
Het is wetenschappelijk aangetoond dat het niet werkt. De 'behandelaars' verkopen dus een product waarvan ze weten dat het onzin is. Het is dus kwakzalverij.
pi_85763352
quote:

Daar kunnen toch heel veel oorzaken voor zijn? Er hoeft niets mis te zijn met het paard. Het gehoor en de reukzin van paarden zijn duizendmaal beter dan van ons. Misschien hoort of ruikt hij daar iets wat bij hem een bepaalde associatie oproept, weet jij veel. Er zijn honderden verklaringen te bedenken die niet vragen om wazig gedoe.
pi_85763440
Er is een enorm verschil tussen homeopathie en fytotherapie! Homeopathie is aantoonbaar onzin, fytotherapie niet.
pi_85763459
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:36 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Daar kunnen toch heel veel oorzaken voor zijn? Er hoeft niets mis te zijn met het paard. Het gehoor en de reukzin van paarden zijn duizendmaal beter dan van ons. Misschien hoort of ruikt hij daar iets wat bij hem een bepaalde associatie oproept, weet jij veel. Er zijn honderden verklaringen te bedenken die niet vragen om wazig gedoe.
Maar ze is de nuchterheid zelve hoor!
pi_85763639
Het zou ook nog kunnen dat er een hoogspanningsleiding daar in de buurt loopt? Zo'n leiding veroorzaakt een elektrisch veld en dat kunnen paarden voelen. Sommige paarden hebben er een hekel aan.

En zo kan ik nog duizend mogelijke oorzaken opnoemen. Helaas ben ik niet helderziend en zullen we het wel nooit weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')