Hm, nee, maar ik denk dat Ainnir (Die niet meer veel post) en tliciouz (Die post wel veel) het wel wetenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:17 schreef bibi het volgende:
Heeft iemand een idee hoe duur het is om bij TD te bestellen en dan te laten bezorgen in amerika?
miijn salaris staat er ook op, plus bonusquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:23 schreef Diconnected het volgende:
@ -Juud: SS Rotterdam is erg tof! Ben er ook een keer geweest, met de watertaxi! En die watertaxi's gaan trouwens knoerthard.
Oeh, epic! M'n salaris is gestort, dus kan weer gaan falen
Licht eraan hoeveel het is niet duur iigquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:17 schreef bibi het volgende:
Heeft iemand een idee hoe duur het is om bij TD te bestellen en dan te laten bezorgen in amerika?
nopequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, want een spoiler houdt SQ tegen dit te lezen, denk het niet he
Hm, ik hoor vaker dat daar de dental care wat beter is dan hierquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
@ Ren; GEFELI
@ SQ; pffff... hoop maar wel dat je hierna er vnaaf bent!
Toen ik naar Amsterdam verhuisde moest ik ook een andere tandarts zoeken. Ik heb nu een tandarts in de PC Hootstraat ( ja ->) want dat was de enige straat die ik wist te vinden!
maar ik heb een inimini chinees vrouwtje die eerst haar krukje helemaal omhoog moet krikken voordat ze erbij kan, heel slecht Nederlands spreekt, maar ze is zo lief en zoooooooooooo geweldige tandarts! Ik wil echt nooit meer een ander! Ze is super voorzichtig, en heeft echt veel dingen vervangen die mijn andere tandarts dus niet echt netjes had gedaan blijkbaar.
ze had in china een universitaire opleiding afgerond, en in nederland nog 4 universitaire opleidingen gedaan, echt wtf
als ik die diplomas aan de muur zie hangen dan voel ik me echt een slacker wat school betreft!
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Licht eraan hoeveel het is niet duur iigvoor een lakje of 30/40 $ 15 met UPS ground
ga je toch verhuizen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:33 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga vanmiddag naar de stad met vriendin, maar ik moet eigenlijk niet zoveel gaan falen want alleen een Amerikaans paspoort aanvragen kost iets van 135 dollar en dan nog extra kosten enzulks
heb je een doorstuuriemand gevonden, of ga je binnenkort naar amerika?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:33 schreef bibi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik geloof dat ik een beetje los ga.
Vriendinnetje gaat drie weken naar Amerika, en logeert daar bij vrienden. Dus kan het naar hun adres laten sturen, en dan neemt zij het mee. Ze gaat ongeveer twee keer per jaar, en ze neemt altijd spullen voor me mee. Maar nu dan een TD bestellingquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je een doorstuuriemand gevonden, of ga je binnenkort naar amerika?
oeh, goeie regeling!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:40 schreef bibi het volgende:
[..]
Vriendinnetje gaat drie weken naar Amerika, en logeert daar bij vrienden. Dus kan het naar hun adres laten sturen, en dan neemt zij het mee. Ze gaat ongeveer twee keer per jaar, en ze neemt altijd spullen voor me mee. Maar nu dan een TD bestelling
cute!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef samsuus het volgende:
Gister in Rdam gewinkeld ffies bij Mooi naar binnen en daar stond Mad as a Hatter!!
Ik stond er lekker bij te kwijlenmaar vind 14 euro voor 1 flesje toch echt teveel....
Toen was k mn shopmaatje (die van de swapdoos fotos) ineens kwijt
![]()
Zitten we later op een terrasje krijg ik een cadeautjeHad meneer stiekem MAAH voor me gekocht
Gaaf!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:14 schreef Debsterr het volgende:
Op vakantie ga ik heul misschien zwemmen met dolfijnen.
waar ga je heen op vakantie?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:14 schreef Debsterr het volgende:
Op vakantie ga ik heul misschien zwemmen met dolfijnen.
neuh, die verhalen vertelt mijn moeder me al in geuren en kleurenquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:46 schreef Puckzzz het volgende:
Feli Ren!!
SQ nog eventjes op je tanden bijten....garpje
I feel your pain, maar gelukkig is het straks hopelijk gefixt
Ik zal maar niet beginnen over mijn lijdensweg van 10 jaar chronische ontstekingen die elke maand wel weer in een andere kies opkwamen. Met bloed op je kussen wakker worden etc.etc. Heb niet voor niets een kunstklappert.
Albufeira, Portugal. Daar in de buurt zit ZooMarine en daar kan dat dusquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:33 schreef DeltaCephei het volgende:
Kijk eens wat NET op eBay stond: http://cgi.ebay.com/CLARI(...)t=LH_DefaultDomain_0
Iemand heeft ze allemaal gekocht, wss om weer duur door te verkopen
Ik had ze denk ik idd ook allemaal gekochtquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]ja, zou jij ook gedaan hebben. Ik ook
WHUUUUUUUT???!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:33 schreef DeltaCephei het volgende:
Kijk eens wat NET op eBay stond: http://cgi.ebay.com/CLARI(...)t=LH_DefaultDomain_0
Iemand heeft ze allemaal gekocht, wss om weer duur door te verkopen
ahw mopquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
inmiddels ben ik ook gezegend met een koortskop. Past goed bij mijn mislukte bulldog kaak
Nog maar 26 minuten!quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga maar ff een potje plant vs zombies doennog een uur!
quote:
ik hoor een vrouw heel verhit praten en moeilijk doen in de behandelkamer en er is nog 1 wachtende voor mequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hopop dat je snel van al die pijn af bent
Die in de wachtkamer...quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoor een vrouw heel verhit praten en moeilijk doen in de behandelkamer en er is nog 1 wachtende voor me
Nix... hup... t is ramadan toch? ( Of issie alweer afgelopen, ben nie zo thuis in dat soort dingen)quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
Zo te horen een marokkaanse, die zijn allemaal zo hypochonder als de pest, kan nog wel ff duren dus
Ze heeft t tot nu toe allemaal overleefd...Laatste stukkier edt ze ook wel...quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Aaah spannend, hoop dat SQ het overleefd!
SQ kennende doet ze straks alsof er nooit iets gebeurd isquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ze heeft t tot nu toe allemaal overleefd...Laatste stukkier edt ze ook wel...
Toch![]()
Ik vind het persoonlijk wat veel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
9.5 euro voor een claire's mood lakje... Is dat redelijk??
duurquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
Vind ik nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
Oh, lekker is dat!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:05 schreef Holyme het volgende:
Tis hier kermis, en nou hoor ik normaal al geluiden en gegil enzo, maar nu waait 't keihard en de wind staat deze kant op. Heb dus constant zo'n gezellige omroep stem en AAAAH en IEEEEEEEEEE behoorlijk hard op de achtergrond
Is dat die paarse?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
Helemaal duidelijk. Heb het ook vriendelijk afgeslagen![]()
Ik wacht wel tot iemand anders z'n wild/calm lakje beu is
ja de eerste pagina wel, maar als ik dan bijvoorbeeld de pastels wil zien gaat het niet lukken...quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:25 schreef Holyme het volgende:
https://www.modelsownit.com/nails/nail-polish.html
werkt voor mij
Ja die wil ik ook nog steeds heel graag, maar geen zin om de moeite te nemen van ebay of een of andere overzeese webshop voor 1lakjequote:Op maandag 23 augustus 2010 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
Helemaal duidelijk. Heb het ook vriendelijk afgeslagen![]()
Ik wacht wel tot iemand anders z'n wild/calm lakje beu is
Mijn tomatenoogst is sowieso al naar de klote. Stomme gevoelige plantquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:48 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!
@RenRen, gefeli!![]()
@SQ, leef je nog?Hoop dat het hele kies-drama snel over is!
Ik ben chagrijnig zeg. Er is een tak geknakt van mijn met liefde gekweekte tomatenplant. Stomme windDaar gaat m'n tomatenoogst
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn tomatenoogst is sowieso al naar de klote. Stomme gevoelige plant
klopt, en na een hysterische jankbui bij de tandarts op de oprit heeft mijn moeder me opgehaald om langs de apotheek te gaan. Heb nu wel maagbeschermers. En 2 kilo ijs. En een depressiequote:Op maandag 23 augustus 2010 16:18 schreef Holyme het volgende:
Denk dat ze nu in de stoel een antibiotica receptje krijgt
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, en na een hysterische jankbui bij de tandarts op de oprit heeft mijn moeder me opgehaald om langs de apotheek te gaan. Heb nu wel maagbeschermers. En 2 kilo ijs. En een depressie
Maar hoe voel je je nu? Is de kies eruit? Hoe gaat het met de pijn?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, en na een hysterische jankbui bij de tandarts op de oprit heeft mijn moeder me opgehaald om langs de apotheek te gaan. Heb nu wel maagbeschermers. En 2 kilo ijs. En een depressie
er is niks gebeurd, heb alleen antibiotica en andere pijnstillers gekregenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:56 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Maar hoe voel je je nu? Is de kies eruit? Hoe gaat het met de pijn?
Ai!quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nope, gaat niet bij een ontsteking
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er is niks gebeurd, heb alleen antibiotica en andere pijnstillers gekregenwoensdag mag ik weer terug.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er is niks gebeurd, heb alleen antibiotica en andere pijnstillers gekregenwoensdag mag ik weer terug.
Nouwww.... ook dat is kutquote:
mijn (Roma) tomaatjes groeien mooi en worden groot en al een beetje rood, en dan begint het onderaan bruinig te worden en rot ie wegquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:53 schreef AmyGrace het volgende:
Ik zal ook nooit een linksdraaiende zelf-groenten-en-fruit-telende geitenwollensokkenvrouw worden
Oh nomquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:04 schreef Lindytje het volgende:
Pannekoeken etenEn de hond weer ophalen van d'r logeerpartijtje
geen foto's van een stonede SQ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook mij AD al een paar dagen niet geslikt omdat ik er gewoon niet aan denk numaar bedankt voor alle support, betekent echt veel voor me
En nu zal ik jullie niet meer verder lastig vallen
Aww doe niet zo gek, tuurlijk mag je hier vertellen, als mensen d'r geen zin in hebben kunnen ze d'r overheen lezenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook mij AD al een paar dagen niet geslikt omdat ik er gewoon niet aan denk numaar bedankt voor alle support, betekent echt veel voor me
En nu zal ik jullie niet meer verder lastig vallen
Dat!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:10 schreef Holyme het volgende:
[..]
Aww doe niet zo gek, tuurlijk mag je hier vertellen, als mensen d'r geen zin in hebben kunnen ze d'r overheen lezen
Zien!quote:
maar als je duim korter is hoeft de rest toch niet? Die zit niet in het rijtje. Of denk ik nou krom?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:17 schreef Holyme het volgende:
Bah chipte net trouwens 'n stuk van m'n duimnagelKlein stukje maar, maar heb ik al lang niet meer gehad en wel zo'n stukje dat je meteen veel eraf moet vijlen om het recht te krijgen. Nu is alles dus vrij kort, raar!
heb je geen echte pijnstillers?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
Echt hè, 600 mg ibu en 1500 mg paracetamol en dan krap 2 uur na inname alweer verkrimpen van de pijn. Ik snap dat echt niet
nee, wel om gevraagd natuurlijk. Ze hebben me nu naproxen gegeven.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je geen echte pijnstillers?
Kan ik meestal niet hebben, als er eentje korter isquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar als je duim korter is hoeft de rest toch niet? Die zit niet in het rijtje. Of denk ik nou krom?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, wel om gevraagd natuurlijk. Ze hebben me nu naproxen gegeven.
welnee, hou toch op.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
Door dit gemodder krijg ik wel meer en meer het gevoel dat ik een gruwelijke aansteller ben trouwens...
nee, pijn is fijn...quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
En de huisarts wilde me ook al niks sterkers geven
Wat liefquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
Telefoontje van de spoeddienst-tandarts van zondagHij wilde weten hoe het met me ging enzo. Ik denk dat ik ga vragen of ik bij hem mag komen voortaan
word je nu binnenkort geholpen, of moet je wachten en anti biotoca slikken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ben benieuwd of die naproxen gaat werken... Half uur geleden genomen en nog nauwelijks effect
sorry maar.... wtf? ... waarom hebben ze je weer niet geholpen!!!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, maar de verdoving werkt niet als het ontstoken isquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De kies trekken kan toch wel?
Dat is recent uit de handel genomen en 'bestaat' dus niet meer. Corsodyl mondspoeling is in nu je heldquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Aw SQ, ik heb echt de hele dag op mn werk aan je gedacht.... Mag ik je een tipje geven? Koop een doosje bocasan, da's een ontsmettend middel voor je mond. Daarmee kun je ook de ontsteking een beetje helpen om sneller schoon te worden.....
Uiltjesquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:07 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Zie net alleen dat de vlindertjes ondersteboven zitten
Ja! Ze hadden best wel veel uiltjes dingen enzo, maar anders word ik straks zelf nog een uilquote:
Keb nog wel wat Zaldiar in de aanbiedingquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, wel om gevraagd natuurlijk. Ze hebben me nu naproxen gegeven.
En dat levert ook meer op natuurlijk....quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Maar goed een tandarts prutst liever als dat hij een kies trekt
Ik mis ook een kies, nooit ergens last van enzo kan prima.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ken zat mensen met een kies minder en de rest blijft netjes staan hoor...
En een kroon ofzo is niet persee nodig.
Maar goed een tandarts prutst liever als dat hij een kies trekt
Jupquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:18 schreef Joysa het volgende:
Hoi, pc overleden, zit op mini laptop. typt rot.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:27 schreef Diconnected het volgende:
Zo, met lappie op de bank voor de tv. Grey's
how come?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:18 schreef Joysa het volgende:
Hoi, pc overleden, zit op mini laptop. typt rot.
Zodra pc aangaat vliegt alle stroom eruit, daardoor is zekering gisteravond stuk gegaan.. dus doe 'm maar niet meer aanquote:
nu pas!quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:23 schreef Mirjam het volgende:
zo, net m'n allereerste nagelwiel gelakt
ik heb kennelijk 16 orly's
ja, ik ben echt een kei in dingen uitstellenquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, ik ben echt een kei in dingen uitstellen
ze zouden daar diploma's voor moeten maken, ik heb 'm met vlag en winmpel en trompetters verdiend.
cloverleaf volgens mijquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:51 schreef Juud- het volgende:
Meiden, help: wat is 'klavertje vier' in het Engels? Lucky..nogiets?
Cloverquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:51 schreef Juud- het volgende:
Meiden, help: wat is 'klavertje vier' in het Engels? Lucky..nogiets?
Wat fijn!quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
Vriendje slim, vriendje bips-paracetamol gehaald. Maag zegt dankie. Nabru dinges werkt na een uur feilloos; heb al bijna 5 uur geslapen en ga nu stug door! Tot morgen!
Goed voor jou! Gelukkig maarquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
Vriendje slim, vriendje bips-paracetamol gehaald. Maag zegt dankie. Nabru dinges werkt na een uur feilloos; heb al bijna 5 uur geslapen en ga nu stug door! Tot morgen!
Oh katten somsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, ik ben wakker. Die KUTKATTEN hebben iets van mijn dressoir laten vallen, bovenop mijn prachtige loeidure keramieken drinkftonein. De schaal ligt in een heleboel stukjes. Nu moet ik weer 80 euro ergens vandaag krabbelen en weer 6 weken wachten op een nieuwe schaal. Ik ben zo verschrikkelijk verdrietig, overstuur en kwaad dat ik er geen oog meer dicht van zal doen vannacht.... Ik had hem net anderhalve maand![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:49 schreef mirannie het volgende:
@ Zoeper
Zonde van die drinkfontein!! En sterkte met de rugpijn!
@ SQ
Wat goed te horen dat je je wat beter voelt en eindelijk wat kunt slapen!
Ik ook weer onwijs slecht geslapen. Aangezien er wat bekenden van mij op Fok rond dwalen waarvan ik niet wil dat ze weten hoe of wat, ga ik hier niet uit de doeken doen wat er aan de hand is. Maar de stress van de afgelopen weken heeft zeker ook een voordeel, ben 2,5 kilo afgevallen en heb er niks voor gedaan, haha.
hangt er van af?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zocht jij dat OPI setje nog?
Awakening setje van CG is nu te bestellen bij TD trouwens
wat is victoria?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij Victoria hebben ze hem nu wel staan voor $ 7.5
a, zo!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat is een webshop http://www.victoriasnailsupply.com/colorclubminis.html
Ikkeeeee!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:33 schreef Sharana_LV het volgende:
iemand die CG awakening mee wilt bestellen?
natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Yes please
Als het geen probleem is he
Thankyouuuquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
natuurlijk niet!
we hebben dan samen 2x 4 lakjes, volgens mij wou zoeper nog losse lakjes dus misschien kunnen die er dan ook ngo bij!
eentje dan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
natuurlijk niet!
we hebben dan samen 2x 4 lakjes, volgens mij wou zoeper nog losse lakjes dus misschien kunnen die er dan ook ngo bij!
zoeper wilt 2 lakjes, bij mij past er nog 1, misschien kan die ander er bij jou bij?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:56 schreef Stormqueen het volgende:
iemand anders nog een awakening setje?
6 dollarquote:
kan, maar dan moet ik zelf weer vier extra lakjes falen. Tenzij iemand dus awakening wilquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zoeper wilt 2 lakjes, bij mij past er nog 1, misschien kan die ander er bij jou bij?
ja ik bedoelde meer dat als er nog iemand het setje wilt hou jij ook pcies 1 plekje overquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
6 dollar
[..]
kan, maar dan moet ik zelf weer vier extra lakjes falen. Tenzij iemand dus awakening wil
klopftquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ik bedoelde meer dat als er nog iemand het setje wilt hou jij ook pcies 1 plekje over
Dat zullen ze wel moeten denk ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
TD heeft de prijzen van orly ff omhoog gejoept
zoeper wilt ick-abody en zombie zest. Ik heb ick-a-body alvast besteld, dus als je een plekje over hebt kun jij dan zombie chest erbij gooien?quote:
Ikkeeee!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:33 schreef Sharana_LV het volgende:
iemand die CG awakening mee wilt bestellen?
bestquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zoeper wilt ick-abody en zombie zest. Ik heb ick-a-body alvast besteld, dus als je een plekje over hebt kun jij dan zombie chest erbij gooien?
geen setje dus? De drie losse lakken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mag ik ze dan alle 3 bij jou nog meebestellen?
Yep is retail volgens mij die zullen wel gezever gehad hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat vind ik echt asociale prijzen. Ben blij dat ik ze al heb
Setje past niet toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen setje dus? De drie losse lakken?
waarom past dat niet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Setje past niet toch?Dan 3 losse lakjes
jawel hoor. Vier lakjes moeten alleen in 2 enveloppen, dus dan ben je iets meer kwijt aan verzenden enzo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:08 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet genoeg plekkies had![]()
Nja ik denk niet dat ik die TC gebruik (heb er nog zoveel) dus 3 losse lakjes is goed genoegquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel hoor. Vier lakjes moeten alleen in 2 enveloppen, dus dan ben je iets meer kwijt aan verzenden enzo.
plus twee dollar extra verzenden vanuit TDDus zeg het maar!
Dit is een soort van groepsorder, toch Sharaan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer zou bestellen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:14 schreef DeltaCephei het volgende:
Later vandaag zet ik een Glitter Gal winactie online, 2 holo lakjes naar keuze! Ik roep wel als hij on staat dan kunnen jullie meedoen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer zou bestellen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
maar dit zijn maar 4 lakjes, dat is geen hele bestelling!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
oke oke ... vanaf nu dan maar weer tot de vakantie niet bestellen!Wanneer ga je op vakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
games kun je downloadenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga sterk zijn en 'm niet kopen. Wantz gamez...
meegedaannnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:32 schreef DeltaCephei het volgende:
http://deltacephei.nl/glitter-gal-australia-giveaway/ meedoennnn
Ew, vies!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:35 schreef princess-a het volgende:
Haaay![]()
Ik zit helemaal stuk te gaan in de bus, kachel staat aan, kachel staat hoog en het is bloedheet. Gatverdamme!
Oh, dat zal gerust nog wel gebeuren.quote:
Dank je SQquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Lieve zoeper en mirannie, voorzichtige kusjes met drakenadem voor jullie,![]()
![]()
ik geef de klaagstok met liefde door.![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:14 schreef DeltaCephei het volgende:
Later vandaag zet ik een Glitter Gal winactie online, 2 holo lakjes naar keuze! Ik roep wel als hij on staat dan kunnen jullie meedoen!![]()
![]()
Tuurlijk, PM mij even jouw adres!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Sharana, laat je me nog even weten hoeveel ik moet overmaken voor die OPI?
Maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
@ delta, ik probeer de P2 zo aan menne vent mee te geven als die booschappen gaat doen. Is er ivm omstandigheden even niet van gekomen
betaal jij met paypal of met cc?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn TD is pas zondag geshipped, terwijl ze toen al weer een hele poos voorraad hadden en het dus veel eerder had gekund
paypal.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
betaal jij met paypal of met cc?
ik merk dat die vaak veel later geshipt worden.quote:
Ik heb zondag met PP betaald en zondagavond was het shippedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik merk dat die vaak veel later geshipt worden.
Bij mij, mits voorradig, altijd dezelfde dag tot nu toe
vaak, niet altijd...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:26 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb zondag met PP betaald en zondagavond was het shipped
Wanneer was de jouwe geshipt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:11 schreef Loqi het volgende:
Morgen! Hopelijk TD vandaag.. maar ik denk het nog niet
Helemaal van Nederlandse websites verwacht je snellerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:48 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm beetje teleurgesteld in enchantra.eu.. Vorige week dinsdag besteld en meteen betaald en verder niks meer gehoord en niks binnen gekregen. Afgelopen weekend gemaild of ze mijn betaling eigenlijk wel hebben ontvangen. Vanmorgen een mailtje terug dat de betaling is aangekomen en dat ze nu de order gaan verwerken..
Ben benieuwd of ik de lakje morgen (of wellicht eerder overmorgen) binnen heb.. Heeft maar anderhalve week geduurd (ja ik ben ongeduldig en ik ben sneller gewend van andere webshops)
PS: Laatste weekje dan vakantie woohooo !
ze zijn weer terug van vakantie... maar was wel zuur iddquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
Lol ah kijk! Dat verklaart. Nee inderdaad echt nergens op de site gevonden dat ze vakantie hadden. Is wellicht handiger dat ze dat op de homepage weergeven ofzo.
Blegh ik ben ook ongeduldig normaal (niet bij jou SQquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:48 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm beetje teleurgesteld in enchantra.eu.. Vorige week dinsdag besteld en meteen betaald en verder niks meer gehoord en niks binnen gekregen. Afgelopen weekend gemaild of ze mijn betaling eigenlijk wel hebben ontvangen. Vanmorgen een mailtje terug dat de betaling is aangekomen en dat ze nu de order gaan verwerken..
Ben benieuwd of ik de lakje morgen (of wellicht eerder overmorgen) binnen heb.. Heeft maar anderhalve week geduurd (ja ik ben ongeduldig en ik ben sneller gewend van andere webshops)
PS: Laatste weekje dan vakantie woohooo !
Vorige week waren ze er wel weer hoor, maar ik denk dat ze zich door heel veel mail heen hebben moeten worstelen omdat er heel veel vragen waren van mensen die niks hoorden van zequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
Lol ah kijk! Dat verklaart. Nee inderdaad echt nergens op de site gevonden dat ze vakantie hadden. Is wellicht handiger dat ze dat op de homepage weergeven ofzo.
Goedzo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik had net bijna een paar HTF OPI's besteld. En toen dacht ik: NIET DOEN!
En nu ben ik trots
Mee trots isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
En nu ben ik trots
Voorzichtig meid; spijt ligt op de loerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
En nu ben ik trots
En dan? Dan heb ik nagellak van 20 euro per potje, terwijl ik al zoveel mooie lakjes heb.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:44 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Goedzo.
Ben je ook zo trots als ze weg zijn straks?
Ben ook trotsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig, al die wijven hier willen me aanpraten dat ik er spijt van krijg
Hihi, 35,5 dollar voor een nagellak uit 1996... dachtutniequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan? Dan heb ik nagellak van 20 euro per potje, terwijl ik al zoveel mooie lakjes heb.
Doe ik voor dat geld wel wat anders
Maar als je het wil weten:
http://www.mbeautylounge.(...)nued-opi-nail-polish
Shipping rond de $3,50 per flesje naar NL
ja, da's 1 lakje... er zitten best tofferds bij, en je kan burlesque pre-orderenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hihi, 35,5 dollar voor een nagellak uit 1996... dachtutnie![]()
zeg wil je mij dit soort dingen niet laten zienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan? Dan heb ik nagellak van 20 euro per potje, terwijl ik al zoveel mooie lakjes heb.
Doe ik voor dat geld wel wat anders
Maar als je het wil weten:
http://www.mbeautylounge.(...)nued-opi-nail-polish
Shipping rond de $3,50 per flesje naar NL
Sorry, lees dan de post boven je ook maar nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg wil je mij dit soort dingen niet laten zien
te laatquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry, lees dan de post boven je ook maar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |