Het is mijn fietstasje. Hij lijkt inderdaad erg groot zeker omdat ik maar een kleine fiets heb. Wel handig want kan er veel reperatie materiaal + portemonnee + telefoon + sleutels in kwijt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:44 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat is dat achter je zadel? Je weekendtas?
Youtube is een hele goeie tip.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:29 schreef snakeman123 het volgende:
Ik heb een vraagje over de ketting. Als ik het voorblad op de zwaarste versnelling zet en achter ook op het zwaarste verzet en eena zwaarste dan komt de ketting tegen de het metaal van het ding dat de ketting doet verspringen voor. Kan ik dat zelf stellen met die 2 schroefjes of moet ik dat laten doen. Heb over 200km een servicebeurt pas.
ga even naar www.buienradar.nl en dan helemaal naar onder scrollen, helemaal (links) onder op de site staat een tabelletje: betekenis kleuren in radarbeeldquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:30 schreef Marurk het volgende:
Even een vraagje over de interpretatie van Buienradar.nl
Representeren alleen de donkere gebieden regen?
[ afbeelding ]
Dus in dit plaatje, klopt het dat alleen het gebied in het vierkant met regen te maken heeft? En de wolk in het rondje, is dat wel of geen regen?
Thanks!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:33 schreef 045represent het volgende:
[..]
ga even naar www.buienradar.nl en dan helemaal naar onder scrollen, helemaal (links) onder op de site staat een tabelletje: betekenis kleuren in radarbeeld
Nou, gezellig. Hij was net zo mooi gepoetst.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:42 schreef Freddeh het volgende:
Heb met zaterdagdiensten hier op kantoor ook wel met de fiets onder de douche gestaan. Wordt ie idd lekker schoon van
Dat is idd minder, als ik jou was zou ik er wel voor zorgen dat je het niet koud krijgt op de fiets. Ik het de afgelopen weken alleen maar met lange mouwen en beenstukken gefietst. Ik vind niks vervelender dan het koud hebben op de fiets...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:40 schreef Marurk het volgende:
Haha ok dan.
Heb helaas nog niets met lange mouwen, dus het zal wel wat fris worden. Zal een T-shirtje onder m'n pakje aan doen.
Hmmm jah, misschien toch maar een regenjasje meenemen. Tot nu toe heb ik het nooit echt koud gehad op de fiets, dat komt omdat ik altijd vrij goed doorfiets.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat is idd minder, als ik jou was zou ik er wel voor zorgen dat je het niet koud krijgt op de fiets. Ik het de afgelopen weken alleen maar met lange mouwen en beenstukken gefietst. Ik vind niks vervelender dan het koud hebben op de fiets...
Waar vind je dat?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:02 schreef Yankee het volgende:
Weercijfer vandaag: een 2. Morgen: een 8. Morgen dus maar even weer fietsen
"Het is vandaag half bewolkt en er valt lichte regen in Maastricht"quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:09 schreef Yankee het volgende:
[..]
op weeronline.nl:
http://www.weeronline.nl/(...)-Groningen/4056536/5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |