Mja, ik verving hem ook wel af en toe, maar ik ben dit seizoen pas weer fanatiek begonnen met fietsen (ben een tijdje i/h buitenland geweest en druk met allerlei andere zaken), dus waarschijnlijk gaat dit lintje tegelijk met de rest van de fiets vervangen wordenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:04 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb op m'n racefiets ook 'n zwart kurklintje, omdat m'n zadel ook zwart is en omdat je troep niet ziet
Al vervang ik 'm wel een of twee keer per jaar.
Wat voor fiets rijd je, en welke kleurstelling?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:27 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb een extreem vies wit stuurlint erop zitten, heb nog een reserve liggen: rood
Bianchi, grijs frame, met witte letters en zwarte wielen/zadelpen/handgrepen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:29 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Wat voor fiets rijd je, en welke kleurstelling?
Week vrijnemen, tassen aan de fiets hangen en ff een groot rondje gaan fietsen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:08 schreef Freddeh het volgende:
Zit nu op 4762km dit jaar. Mijn doel was 8000km. Je hoeft geen kernfysicus te zijn om te zien dat ik ietsjes achterlig op schema. Iemand tips om dat nog een beetje recht te trekken voor de laatste dag van week 52?
Die week heb ik misschien nog nodig voor de verbouwing/verhuizingquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:28 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Week vrijnemen, tassen aan de fiets hangen en ff een groot rondje gaan fietsen.
Dan kom ik toch weer bij die aanpassing van die fietscomp uitquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:32 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Die week heb ik misschien nog nodig voor de verbouwing/verhuizing
Ok, maar als ik nu een MTB derailleur monteer met cassette tot 30 of 32? Dat moet toch ook kunnen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:08 schreef ultra_ivo het volgende:
Met 39x27 kom je een eind op de kortere hellingen. Op de hele lange hellingen kan dit echter nog krap worden. Gezien je 45 als buitenblad zou ik dan gaan voor een compact of supercompact (30/45).
De vraag is natuurlijk wat goedkoper is. Dan is mijn eerste vraag welk type trapas je hebt, vierkant JIS of modern? Bij vierkant JIS zou ik gewoon een oude Stronglight LX 100 kopen (of lenen) en zo voor een prikkie ombouwen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:36 schreef horstjan het volgende:
[..]
Ok, maar als ik nu een MTB derailleur monteer met cassette tot 30 of 32? Dat moet toch ook kunnen?
Dat 45 blad kan natuurlijk ook weer 53 worden. Je begrijpt wel dat ik voor de goedkoopste oplossing kies.
Géén vierkant! Ik heb nog een Schram atb derailleur liggen met 9v cassette tot 30t. Dus dat ga ik eerst uitvogelen. Overigens bedankt voor de sugesties.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:24 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk wat goedkoper is. Dan is mijn eerste vraag welk type trapas je hebt, vierkant JIS of modern? Bij vierkant JIS zou ik gewoon een oude Stronglight LX 100 kopen (of lenen) en zo voor een prikkie ombouwen.
Materiaal uit de voorraadkast is natuurlijk altijd het goedkoopst. De LX100 heb ik hier in meervoud op voorraad liggen, vandaar mijn suggestie.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:37 schreef horstjan het volgende:
[..]
Géén vierkant! Ik heb nog een Schram atb derailleur liggen met 9v cassette tot 30t. Dus dat ga ik eerst uitvogelen. Overigens bedankt voor de sugesties.
Vet die bergen daar!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:07 schreef hetsjhokleek het volgende:
Zoals beloofd hier nog een aantal foto's van mijn fietsvakantie in Italie
[ afbeelding ]
Mijn aankomst op de Stelvio
[ afbeelding ]
Zicht van bovenop de Stelvio naar beneden met een aantal van de 48 haarspeldbochten
[ afbeelding ]
Sprintje op de Gavia
Wat is dat achter je zadel? Je weekendtas?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:07 schreef hetsjhokleek het volgende:
Zoals beloofd hier nog een aantal foto's van mijn fietsvakantie in Italie
[ afbeelding ]
Mijn aankomst op de Stelvio
[ afbeelding ]
Zicht van bovenop de Stelvio naar beneden met een aantal van de 48 haarspeldbochten
[ afbeelding ]
Sprintje op de Gavia
Het is mijn fietstasje. Hij lijkt inderdaad erg groot zeker omdat ik maar een kleine fiets heb. Wel handig want kan er veel reperatie materiaal + portemonnee + telefoon + sleutels in kwijt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:44 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat is dat achter je zadel? Je weekendtas?
Youtube is een hele goeie tip.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:29 schreef snakeman123 het volgende:
Ik heb een vraagje over de ketting. Als ik het voorblad op de zwaarste versnelling zet en achter ook op het zwaarste verzet en eena zwaarste dan komt de ketting tegen de het metaal van het ding dat de ketting doet verspringen voor. Kan ik dat zelf stellen met die 2 schroefjes of moet ik dat laten doen. Heb over 200km een servicebeurt pas.
ga even naar www.buienradar.nl en dan helemaal naar onder scrollen, helemaal (links) onder op de site staat een tabelletje: betekenis kleuren in radarbeeldquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:30 schreef Marurk het volgende:
Even een vraagje over de interpretatie van Buienradar.nl
Representeren alleen de donkere gebieden regen?
[ afbeelding ]
Dus in dit plaatje, klopt het dat alleen het gebied in het vierkant met regen te maken heeft? En de wolk in het rondje, is dat wel of geen regen?
Thanks!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:33 schreef 045represent het volgende:
[..]
ga even naar www.buienradar.nl en dan helemaal naar onder scrollen, helemaal (links) onder op de site staat een tabelletje: betekenis kleuren in radarbeeld
Nou, gezellig. Hij was net zo mooi gepoetst.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:42 schreef Freddeh het volgende:
Heb met zaterdagdiensten hier op kantoor ook wel met de fiets onder de douche gestaan. Wordt ie idd lekker schoon van
Dat is idd minder, als ik jou was zou ik er wel voor zorgen dat je het niet koud krijgt op de fiets. Ik het de afgelopen weken alleen maar met lange mouwen en beenstukken gefietst. Ik vind niks vervelender dan het koud hebben op de fiets...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:40 schreef Marurk het volgende:
Haha ok dan.
Heb helaas nog niets met lange mouwen, dus het zal wel wat fris worden. Zal een T-shirtje onder m'n pakje aan doen.
Hmmm jah, misschien toch maar een regenjasje meenemen. Tot nu toe heb ik het nooit echt koud gehad op de fiets, dat komt omdat ik altijd vrij goed doorfiets.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat is idd minder, als ik jou was zou ik er wel voor zorgen dat je het niet koud krijgt op de fiets. Ik het de afgelopen weken alleen maar met lange mouwen en beenstukken gefietst. Ik vind niks vervelender dan het koud hebben op de fiets...
Waar vind je dat?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:02 schreef Yankee het volgende:
Weercijfer vandaag: een 2. Morgen: een 8. Morgen dus maar even weer fietsen
"Het is vandaag half bewolkt en er valt lichte regen in Maastricht"quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:09 schreef Yankee het volgende:
[..]
op weeronline.nl:
http://www.weeronline.nl/(...)-Groningen/4056536/5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |