abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:57:24 #100
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85623355
Shirley, een extra echo wat leuk!
Ticootje slaap lekker! Goed uitrusten want morgen is DE dag (hoop ik voor je)
Cantare *O* misschien helpt aanmoedigen wat....

Huup, dat wordt dus morgen vol spanning op berichten van Chan wachten ;) Ben echt benieuwd wat je krijgt hoor!
En Claudia_X, ik weet zeker dat jouw waarschijnlijke meisje een prachtig dametje wordt! En wat maken die extra echo's nu uit? (Dat is bij mij het voordeel van een dysmatuurtje als eerste, als het goed is krijg ik heul veul echo's deze zwangerschap, heb ik toch nog iets positiefs eraan ontdekt!)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_85624029
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:12 schreef Basboussa het volgende:

En nu ik het allemaal zie, wil ik even nog geen baby.... blegh, ben er gewoon een beetje verdrietig van. Ik was het hele spuug en slecht/niet drinken drama helemaal vergeten/verdrongen... Damn, wat heb ik me toen alleen en onbegrepen gevoeld, zeg.
Dit is een ander kindje! En jij bent een andere moeder, want meer ervaring. En je hebt nog héél veel tijd, hè? In de regel werkt het zo dat je tegen het einde van je zwangerschap ook wel toe bent aan bevallen.

Rot hoor, die gevoelens. Mijn opbeurende woorden helpen natuurlijk niets. Het is in ieder geval oké om je hier rot om te voelen. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85626410
Fijn sonnetje dat het goed gaat met jullie, het ook zo'n schattig ventje!
Ik heb de ijzerpillen maar een uur voor het avondeten ingenomen, ik hoop dat dat hetzelfde heeft.
Heb ze toch wel nodig want ik slaap zowat de hele dag!

Ik ben stiekem wel jaloers op jullie echo's hoor, ook al doen ze er in principe niks mee. Ik merk dat ik 15 weken na de 20-wekenecho toch weer wat onzeker word of alles nog goed is met de baby en mijn baarmoeder ofzo.
Die 2x een minuutje voelen van de verloskundige stelt me niet echt gerust.
Maar goed, hij beweegt genoeg in mijn buik, dus voor zover zal het wel goed gaan.
En ik hoef nog maar 4 daagjes van 4 uur te werken en dan verlof!!! En wat duurde het lang al die weken en wat word het nu ineens eng allemaal!! Hadden jullie dat gevoel ook?
pi_85626701
troeta thanks O+ hij is ook heel schattig :D
pi_85628052
hallo iedereen

hopelijk kan iemand me helpen?
ik heb mijn implanon laten verwijderen op 18/06/2010 en tot op vandaag nog geen duivels te zien!
Ik heb gisteren een test gedaan en die is negatief ik begrijp er echt niks van!!
heeft er iemand ervaring met dit soort toestand?

hopend op mede ervaringen xxx
pi_85628114
Poeh, ik denk dat je cyclus gewoon op gangmoet komen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 augustus 2010 @ 22:47:24 #106
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85628225
even je huisarts bellen lijkt me het slimste Poeh8 ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85630484
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:44 schreef Ticootje het volgende:
Poeh, ik denk dat je cyclus gewoon op gangmoet komen.
Jij zou slapen! o|O

Hier nog steeds actie, maar het wordt maar zó langzaam erger... Beetje bluh, want 1) dan gaat het nog wel even duren en 2) dan kan ik vannacht niet slapen terwijl het ergste nog moet komen. Nouja, niks aan te doen. Morgen moet ik sowieso naar de VK, dat is wel fijn.
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:48:45 #108
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_85630541
Lieve poeh8 veel meiden vinden een verstoorde cyclus na het verwijderen van de implanon, mocht je toch twijfelen of alles goed is kun je het beste Maandag even contact met je huisarts opnemen.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_85630632
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:47 schreef Cantare het volgende:

[..]

Jij zou slapen! o|O

Hier nog steeds actie, maar het wordt maar zó langzaam erger... Beetje bluh, want 1) dan gaat het nog wel even duren en 2) dan kan ik vannacht niet slapen terwijl het ergste nog moet komen. Nouja, niks aan te doen. Morgen moet ik sowieso naar de VK, dat is wel fijn.
Heb je al gedoucht?
Begrijpelijk als je er geen zin in hebt hoor, maar het kan dingen echt ineens in een versnelling gooien.
En anders, 2 paracetamol nemen en proberen te slapen, wie weet kan de vk morgen wel kijken voor je hoe het ervoor staat.

Hoe dan ook succes voor vannacht!! :*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85631123
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:50 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Heb je al gedoucht?
Begrijpelijk als je er geen zin in hebt hoor, maar het kan dingen echt ineens in een versnelling gooien.
En anders, 2 paracetamol nemen en proberen te slapen, wie weet kan de vk morgen wel kijken voor je hoe het ervoor staat.

Hoe dan ook succes voor vannacht!! :*
Tnx! Ik ben net in bad geweest. Terwijl ik erin zat maakte het niet echt uit, maar nu lijkt het wel iets feller te worden. Ik wacht nog even af en als het niet erger wordt dan ga ik idd proberen nog wat slaap te pakken. :Y
pi_85631133
Kom ff m'n kind showen hoor!

Je kijkt zo tegen het gezichtje aan...

Aan het gapen! O+

Claudia...jouw echo was trouwens ook mooi!
Cantare....sterkte :*
Back in business.
pi_85631433
Wat schattig Shirley! O+ Die onderste doet me denken aan een van de foto's van mijn beeb met 20 weken, ook met zo'n gaapmondje.
pi_85631587
cantare succes!
hopelijk gaat het doorzetten!
ben benieuwd naar je dochter :+
pi_85631917
Heuh, ik dacht dat de krampen maar 20-30 seconden duurden ofzo, maar nu time ik ze en ze duren dus gewoon 45-60 seconden. Phew, ik vond het toch wel een beangstigend idee dat dit geen echte weeën zouden zijn, maar dat valt dan misschien wel mee.

Spanneeeeeeeend. :X :o :{ :') Net of ik nu kan slapen.
pi_85632138
en om de hoeveel minuten komen ze?
spannend!
en als het echt weeën zijn kan je ook niet slapen denk ik, althans dat was bij mij zo!
pi_85632310
Oeeeh...gaat je kleine vannacht doorzetten? :% Spannend!!!
Back in business.
pi_85632396
ongeveer om de 5 minuten. en nee, door de pijn kan ik zeker niet heenslapen. ik moet echt m'n ogen dichtdoen en concentreren om te ontspannen. maar als ik maar ff lekker kan liggen, gewoon zonder licht en geluid om me heen, dan kan mijn hoofd iig uitrusten.

maar er klopt hier iets niet. het kan namelijk helemaal niet zo zijn dat ik er binnen afzienbare tijd een kind uit ga werken :o :') :?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:39:21 #118
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_85632469
Cantare! Daar gaat echt wel een kindje op volgen hoor! Da's heul geen 'rommelen' meer, dat zijn heuse weeën!

*O*

Veel succes! :% :% :%

Wat rust zal je mentale gesteldheid vast goed doen, inderdaad!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_85632554
Voordat ik 2 weken in 'onbereikbaar' land zit, wil ik alle llm's succes wensen!
Ticootje hoopte dat je al bevallen was voor ik weg zou gaan Nouja, ben nog niet helemaalweg :+
Cantare succes! Als je er niet door kan slapen kan het weleens een serieus begin zijn. Al een douche geprobeerd??

Shirley, leuk zo'n onverwachte echo! En wat lief van Steven. ;) Toen je over zijn pensioen schreef wist ik gelijk over wie je het had. Naam boven echo bevestigde dit. Leuke praktijk! Ben je van plan om in het ZH te bevallen?
pi_85633618
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:42 schreef Zuster87 het volgende:
Voordat ik 2 weken in 'onbereikbaar' land zit, wil ik alle llm's succes wensen!
Ticootje hoopte dat je al bevallen was voor ik weg zou gaan Nouja, ben nog niet helemaalweg :+
Cantare succes! Als je er niet door kan slapen kan het weleens een serieus begin zijn. Al een douche geprobeerd??

Shirley, leuk zo'n onverwachte echo! En wat lief van Steven. ;) Toen je over zijn pensioen schreef wist ik gelijk over wie je het had. Naam boven echo bevestigde dit. Leuke praktijk! Ben je van plan om in het ZH te bevallen?
Haha...wat grappig dat je hem kent! Ja lieve man...en nee, wil thuis bevallen. Jij hebt daar ervaring?
Back in business.
pi_85635306
Whaaa Cantare! Maak jij het even spannend! Hoe is het nu?
pi_85635341
Pff ik zit er nu even doorheen ;( de hele nacht is het zo doorgegaan, weeën om de 4 minuten van tussen de 45-60 seconden. Net niet genoeg om te bellen dus eigenlijk. En voor mijn gevoel doet het veel te weinig en ik word niet echt blij van het vooruitzicht dat het nog veel erger moet worden.
pi_85635351
Maar dan is het misschien juist wel even goed om te bellen? Misschien doet het meer dan je denkt en dat zou een fijne opsteker kunnen zijn?
pi_85635449
Ja, sowieso bellen we vanochtend wel even. Mja, ik ben denk ik een beetje emo doordat ik niet geslapen heb, het vloog me gewoon ff aan. :@
pi_85635581
Cantare :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 07:49:58 #126
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85635657
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 06:36 schreef Cantare het volgende:
Pff ik zit er nu even doorheen ;( de hele nacht is het zo doorgegaan, weeën om de 4 minuten van tussen de 45-60 seconden. Net niet genoeg om te bellen dus eigenlijk. En voor mijn gevoel doet het veel te weinig en ik word niet echt blij van het vooruitzicht dat het nog veel erger moet worden.
:*

Zo'n doorwaakte nacht is niet fijn voor de moraal nee... Als ze zo heftig zijn als jij ze beschrijft kan ik me niet voorstellen dat ze helemaal niets gedaan hebben. Gewoon de VK bellen joh en die kan dan hopelijk het goeie nieuws brengen dat er wel degelijk vooruitgang in zit.

Zet 'm op meid, lang kan het nu zeker niet meer duren! :% :%
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 augustus 2010 @ 07:57:13 #127
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85635684
cantare :*
anddere llm's :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85635704
Cantare.. Ff bellen joh!

Hier niets.
pi_85635706
Cantare meis :*
Sterkte, ben benieuwd wat je vk zegt.

Ik hoop dat je heel snel je kindje vast kunt houden!! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:11:04 #130
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_85635786
Cantare, gewoon bellen! Dadelijk ben je bekaf voor het echte werk. En echt, ook dat hou je vol, maar even wat frisse moed en hulp helpt! Succes!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_85635838
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 08:11 schreef Lishe het volgende:
Cantare, gewoon bellen! Dadelijk ben je bekaf voor het echte werk. En echt, ook dat hou je vol, maar even wat frisse moed en hulp helpt! Succes!
dat ja. :Y

Shirley wat een geweldige echofoto die van bovenaf zo!! :o O+ wat een toetje zeg O+
en ik heb jouw vk aan het werk gezien op tv dan :D haha bij de naam wist k gelijk over wie t ging :+ leek me een leuke man.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85636223
Cantare :* Hopelijk heeft het wel iets gedaan.
pi_85636302
Oh, Cantare, wat spannend! Ik neem aan dat je inmiddels al gebeld hebt. Als de verloskundige goed nieuws brengt (ontsluiting!) dan geeft dat inderdaad frisse moed, en anders kun je nu over alternatieven na gaan denken! Maar misschien is het gewoon al genoeg om even wat ondersteuning te krijgen, dat kan echt al zoveel verschil maken! :*

Shirley, wat een ontzettend lieve echofoto, die eerste! O+
pi_85636516
* stengeltje komt ook weer eens binnenvallen...

De afgelopen weken heb ik mijn kop een beetje in het zand gestoken. Ik voel(de) me belabberd en vond er eigenlijk weinig aan en was erg zenuwachtig en bang dat het fout zou gaan. Heb dus ook niet echt meegelezen.

Maar, gistermiddag de termijnecho gehad en alles was in orde. Volgens de metingen ben ik zelfs zes dagen verder, dus mijn datum is verplaatst naar 4 maart. *O* Zes dagen minder te gaan! *O*

Ben wel enorm opgelucht, maar gisteravond ook weer steeds boven de wc gehangen, dus jubelgevoel blijft beperkt. Vandaag maar weer crackers en water en kijken of het beter gaat...
pi_85636918
Cantare, meid ik hoop dat het wel iets opgeleverd heeft al. Zet 'm op :%

Stengeltje, ik weet hoe het voelt. Sterkte en vergeet niet om aan de bel te trekken als je blijft overgeven.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85637221
Oh Cantare, wat balen dat je zon slechte nacht hebt gehad. Maar ik neem aan dat er wel iets gebeurd is hoor. Heb je al gebeld?

Ik moet zo weer naar de gyn...
pi_85637335
Ze komt tussen 12 en 1.
pi_85637494
*O* gefeliciteerd Stengeltje, ik hoop dat je je gauw weer beter voelt... :*

Cantare, ik hoop heel erg dat de activiteit van vannacht je al veel verder hebben geholpen :*
pi_85637507
En hoe gaat het nu met je?
Beetje kunnen rusten, misschien wel slapen?
pi_85637524
Dan pas? :o
of is ze al geweest intussen? Trek jij het nog een beetje tot die tijd Cantare?
Arme jij :{
ik weet nog hoe ik me vasthield aan die uren die de vk aangaf van hoe laat ze langs zou komen, men ik keek de minuten van de klok af geloof ik :@

Fannetje succes bij de gyn!!

Stengeltje woehoe! fijn dat de termijnecho helemaal keurig in orde was! En zomaar wat dagen kado ook nog! :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85637683
Nee, ze is nog niet eerder geweest. Ze is nu bij een bevalling, daarna moest ze nog naar iemand anders en daarna komt ze naar mij. Natuurlijk wil ik ook liever dat ze eerder komt, want ik wil dat het sneller gaat, maar dat is nu gewoon niet zo.
pi_85637730
Cantare, ik hoop dat het gerommel vannacht al voor wat cm'tjes gezorgd heeft!
Sterkte meis! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85637757
oh okay, ja dan zit er niets anders op dan af te wachten.
T is natuurlijk nooit zo dat een vk even rustig op de wc een krantje gaat zitten lezen terwijl jij haar nodig hebt :P maar soms dan lees ik zoiets en dan denk ik van he damn man! waarom komen ze niet gewoon! maar ohja, je bent niet de enige die bevalt enzo :') :+

nouja goed. Moeten wachten is vervelend. Aan de andere kant, wie weet komt ze wel en hoeft ze niet meer weg te gaan daarna. Ik hoop echt zo voor je dat het allemaal goed doorzet!
Bijna je kindje joh! O+ maak nog even snel een buikfoto!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:14:13 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85637962
Cantare, succes vandaag, zo'n wakkere nacht maakt het allemaal niet makkelijker :*

Claudia en Shirley, wat een mooie echo's weer O+

Stengeltje, wat fijn dat de termijnecho goed was ^O^

De linkjes in de OP ontbreken trouwens :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:42:57 #145
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_85638779
Cantare, ik wens je veel sterkte en kracht toe. Dat kun je wel gebruiken zo te lezen. Je kleintje komt er nu vast snel aan :Y
.... met gevoel voor drama....
pi_85638903
Cantare heel veel succes!

Huup, ik kom je hier even vertellen dat ik gedroomd heb dat je bevalt van een meisje dat sprekend op Amélie lijkt, alleen d'r haar is een flinke tint lichter. En ze heet Aurélie :D
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:51:50 #147
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_85638983
Shirley, die gaap wat leuk! Fijn dat alles goed was!

Stengeltje, gefeliciteerd, ik hoop dat de misselijkheid snel over is. Wat iemand anders al zei, loop er niet te lang mee door, je kunt ook tabletjes of pillen krijgen die het minder erg maken!

Cantare, spannend allemaal. Jammer dat de verloskundige zo laat pas kan komen. Ik hoop dat je het nog een beetje volhoudt! Je hebt zeer waarschijnlij vandaag je kleine in je handen!
pi_85639553
Zo, ben weer terug van de gyn. Toevallig kregen we dezelfde arts-assistent als twee weken geleden tijdens ons nachtelijke avontuur in het ziekenhuis en die is zeer vriendelijk, niet zo zakelijk als sommige andere gyns.

Bloeddruk was nu weer prima voor mijn doen, 135/85 en geen eiwit in de urine. Uk ligt al een heel stuk ingedaald (nog niet helemaal klem, maar wel op de goede weg) en ze had de hele tijd haar handje op haar gezicht, wat een eigenwijsje hè? :D

Ze heeft ook even uitgelegd hoe het nu verder gaat met het oog op evt. inleiden. Volgende week ben ik 37 weken en vanaf dat moment is het "veilig" om in te leiden. Zolang de medicijnen hun werk blijven doen, doen ze echter liever niets. Iedere week wordt dus bekeken hoe het zit met mijn bloeddruk en eiwit in de urine en wordt evt. terplekke besloten of ze gaan inleiden of niet.
pi_85639571
Cantare, wat spannend! Jammer dat je nog even moet wachten voor de vk komt kijken, maar hopelijk heeft ze dan wel gelijk goed nieuws en heb je al heel wat cm's ontsluiting!

Shirley, wat een ontzettend mooie echo foto's zeg! Zo duidelijk!

Ik moet zo naar de vk. Ben wel blij, want sinds gister is Anna zo rustig, dus wel fijn dat ik toch al een afspraak had staan. En ff zeiken hoor, maar ik ben zo ontzettend moe. Elke keer als ik denk dat dat niet erger kan worden, wordt het toch nog erger. Ik baal er zo van, zie er al tegenop om gewoon naar de vk te gaan omdat ik dan het huis uit moet :') En vind het voor Graeme ook echt niet leuk, want ik kan zo weinig met hem doen nu :'(
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:15:02 #150
186094 Floria
Ghost of shark
pi_85639636
Och Cantare wat een teleurstelling :*
Ik herken veel in je verhaal en een klein, klein mogelijk voordeel: zoveel voorwerk is echt vaak niet voor niets. Ik hoop dat het voor jou ook geld.
Laat je niet ontmoedigen mocht je geen of weinig ontsluiting hebben, da kan zo zo zo snel gaan! In de ochtend had ik 1,5 cm en die avond beviel ik.

En Ticootje, jij zal er ook wel klaar mee zijn. Datum tweeling kan nog steeds!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:29:45 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85640158
Fannetje, fijn dat alles goed was ^O^

Tessie, succes bij de VK zometeen, en vermoeidheid is sowieso al vervelend, maar met zo'n klein knulletje erbij helemaal...
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:49:04 #152
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_85642580
* maffemuts F5't voor Cantare updates (of tico natuurlijk)

[ Bericht 0% gewijzigd door maffemuts op 24-08-2010 12:49:32 (spatie staat netter) ]
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_85642975
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:49 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts F5't voor Cantare updates (of tico natuurlijk)
Voor mij hoef je niet te f5-en hoor...

Niets.. helemaal niets hier.
Ben lekker vampire diaries aan het kijken.
pi_85643290
Cantare is de vk al geweest?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_85644517
Nog geen update van Cantare? Spannend!
pi_85645979
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:11 schreef Fannetje het volgende:
Zo, ben weer terug van de gyn. Toevallig kregen we dezelfde arts-assistent als twee weken geleden tijdens ons nachtelijke avontuur in het ziekenhuis en die is zeer vriendelijk, niet zo zakelijk als sommige andere gyns.

Bloeddruk was nu weer prima voor mijn doen, 135/85 en geen eiwit in de urine. Uk ligt al een heel stuk ingedaald (nog niet helemaal klem, maar wel op de goede weg) en ze had de hele tijd haar handje op haar gezicht, wat een eigenwijsje hè? :D

Ze heeft ook even uitgelegd hoe het nu verder gaat met het oog op evt. inleiden. Volgende week ben ik 37 weken en vanaf dat moment is het "veilig" om in te leiden. Zolang de medicijnen hun werk blijven doen, doen ze echter liever niets. Iedere week wordt dus bekeken hoe het zit met mijn bloeddruk en eiwit in de urine en wordt evt. terplekke besloten of ze gaan inleiden of niet.
klinkt goed Fannetje! Ik hoop dat het gewoon tot de volle 40 weken goed blijft, maar anders is 12 september ook een leuke dag O+ (leuk verjaarscadeautje... ;) )
pi_85646074
Kwam kijken voor een update van Cantare.
Is de vk al geweest?

(of zal ze nu liggen te bevallen)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:17:11 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85646138
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:13 schreef mijsje het volgende:
[..]
klinkt goed Fannetje! Ik hoop dat het gewoon tot de volle 40 weken goed blijft, maar anders is 12 september ook een leuke dag O+ (leuk verjaarscadeautje... ;) )
:o Mijsje ook van 12 september?! ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:26:50 #159
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85646592
Stengeltje, hopelijk is de misselijkheid snel weg hoor!
Cantare, had de VK een beetje goed nieuws, of kun je gewoon niet updaten omdat je heftig aan het bevallen bent :Y ?
Ticootje, geniet lekker van de Vampire Diaries nu het nog kan ;)
En verder,tja, niet veel te melden hier, kan niet wachten tot het volgende week is, want dan heb ik rond deze tijd hopelijk mijn eerste echo......

Oh ja, Huup, succes vanmiddag!!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_85646606
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

:o Mijsje ook van 12 september?! ^O^
:Y jij ook dus! :D 12 september rules ^O^
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:35:04 #161
186094 Floria
Ghost of shark
pi_85647027
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef mijsje het volgende:

[..]

:Y jij ook dus! :D 12 september rules ^O^
Ah mijn beval datum *)

Cantare! Joehoe? :% ^O^
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_85648396
Cantare heeft het vast te druk O+

zet hem op meid!! :% :% :% :%
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85648505
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef huuphuup het volgende:
Cantare heeft het vast te druk O+

zet hem op meid!! :% :% :% :%
nog 3 kwartier *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:14:54 #164
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85648651
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:11 schreef Vicky het volgende:

[..]

nog 3 kwartier *O*
wat weet jij wat wij niet weten?

Cantare :% :% voor jou, omdat het eigenlijk niet kan missen...
pi_85648684
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:14 schreef chacama het volgende:

[..]

wat weet jij wat wij niet weten?

Cantare :% :% voor jou, omdat het eigenlijk niet kan missen...
Huup heeft om 16.00 uur een geslachtsbepalende echo :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:17:18 #166
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85648774
Owh... ik dacht dat het om Cantare ging..... snapte er al niets van...

In dat geval: Huup....heel veel plezier... en ik zeg: meisje :D
pi_85648862
lol :D thanks!
we gaan zo weg. Ik vind het spannend!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85648987
Huupie, spannend! Ik ben heel benieuwd of je gevoel klopt en je weer zo'n moppie krijgt.
The way you rock'n'roll
pi_85649441
Huup, spannend hoor.
Veel plezier vooral!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:34:12 #170
186094 Floria
Ghost of shark
pi_85649485
F5 :% F5 :% F5 :% F5 :% F5 :% F5 :% F5 :% F5 :% F5 :% F5 :% F5 :% F5 :% F5 :% F5 :%
pi_85650150
Huup heel veel plezier, en ik denk nog steeds jongetje... :D
pi_85650845
huup ik denk jongen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85650910
Ik zet 10 euro in op een meisje.
pi_85650953
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:06 schreef Claudia_x het volgende:
Oooh nu wordt het pas echt interessant :7
The way you rock'n'roll
pi_85651095
Hoe lang duurt zo'n echo ongeveer? *wacht in spanning af op smsje*
pi_85651163
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:10 schreef Chan het volgende:
Hoe lang duurt zo'n echo ongeveer? *wacht in spanning af op smsje*
Die van mij was 25 minuten maar volgens mij duren ze bij babyvision 15 minuten.
The way you rock'n'roll
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:13:57 #177
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85651236
duimt en f5t mee :%
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:15:26 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85651315
Ik denk dat Huup gewoon weer een meisje krijgt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:15:28 #179
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85651318
huup ik ben zo benieuwd!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_85651352
Ik denk een jochie!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85651366
Babyvision wil nog wel eens uitlopen....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_85651397
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:06 schreef Claudia_x het volgende:
dat zou ik dit geval ook wel durven :)

dml waar had jij je echo dan eigenlijk?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:17:59 #183
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85651417
oh is dat vandaag! spannend!!! ik denk een jongen. :)
in de haak.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:18:58 #184
186094 Floria
Ghost of shark
pi_85651465
Ik ga voor een meisje voor Huup. Durf er geen geld op in te zetten aangezien ik het altijd fout heb...
pi_85651502
Nog geen cantare en huup nieuws??

Ik lig nu aan de ctg, Anna vind het duidelijk maar niets, maar ik voel haar nu in elk geval wel weer de hele tijd schoppen :D
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85651692
Jaaaa sms van Huup, ze krijgt er nog een meisje bij *O*
pi_85651783
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Aurélie in aantocht *O* *O* *O* *O* *O*

Gefeliciteerd Huupske! :*
pi_85651796
Aww wat leuk en ook zij zat met haar gevoel goed O+

Gefeliciteerd!
The way you rock'n'roll
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:26:49 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85651815
Top!! *O*

Gefeliciteerd met nog een jongedame Huup :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_85651842
Pff, ik zou nu toch niet meer zo hormonaal moeten zijn?

Krijg er waterige oogjes van, nog een Huupmeiske
pi_85651859
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:24 schreef Chan het volgende:
Jaaaa sms van Huup, ze krijgt er nog een meisje bij *O*
Woah! *O* Wat leuk Huup en lief <3 Nog zo'n leukerd!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_85651906
dus toch :D poppedein je had gelijk (en de andere echo mevrouw ook)

leuk huup, nog een meid! *O*
pi_85651920
Oh wat heeft mijn zoon een geluk met zoveel leuke meiden. En er komt er weer een bij.
Leuk huup en man :)
pi_85652004
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:17 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

dat zou ik dit geval ook wel durven :)

dml waar had jij je echo dan eigenlijk?
Helemaal in Westfriesland omdat ze daar een combipakket aanboden (we gaan nog een keer) en er familie van de meneer daar in de buurt woont dus dat we daar toch vaker komen.
Hier in de regio boden ze zo'n pakket pas aan vanaf 18 weken en ik kon niet wachten :')
The way you rock'n'roll
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:33:52 #195
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_85652095
HuupHoi! Leuk, gefeliciteerd met nog een meisje!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_85652164
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Helemaal in Westfriesland omdat ze daar een combipakket aanboden (we gaan nog een keer) en er familie van de meneer daar in de buurt woont dus dat we daar toch vaker komen.
Hier in de regio boden ze zo'n pakket pas aan vanaf 18 weken en ik kon niet wachten :')
waar precies in Westfriesland? ;) handig vast voor op de lijst... :P

*O* *O* *O* ik zat helemaal fout!!! Huup, nog een meid, wat leuk!!! *O* *O* *O*
pi_85652178
Amélie krijgt een zusje, wat leuk! O+
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_85652205
Toch een meisje!

Nog een Améliefje! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')