Dit is een ander kindje! En jij bent een andere moeder, want meer ervaring. En je hebt nog héél veel tijd, hè? In de regel werkt het zo dat je tegen het einde van je zwangerschap ook wel toe bent aan bevallen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:12 schreef Basboussa het volgende:
En nu ik het allemaal zie, wil ik even nog geen baby.... blegh, ben er gewoon een beetje verdrietig van. Ik was het hele spuug en slecht/niet drinken drama helemaal vergeten/verdrongen... Damn, wat heb ik me toen alleen en onbegrepen gevoeld, zeg.
Jij zou slapen!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:44 schreef Ticootje het volgende:
Poeh, ik denk dat je cyclus gewoon op gangmoet komen.
Heb je al gedoucht?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:47 schreef Cantare het volgende:
[..]
Jij zou slapen!![]()
Hier nog steeds actie, maar het wordt maar zó langzaam erger... Beetje bluh, want 1) dan gaat het nog wel even duren en 2) dan kan ik vannacht niet slapen terwijl het ergste nog moet komen. Nouja, niks aan te doen. Morgen moet ik sowieso naar de VK, dat is wel fijn.
Tnx! Ik ben net in bad geweest. Terwijl ik erin zat maakte het niet echt uit, maar nu lijkt het wel iets feller te worden. Ik wacht nog even af en als het niet erger wordt dan ga ik idd proberen nog wat slaap te pakken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Heb je al gedoucht?
Begrijpelijk als je er geen zin in hebt hoor, maar het kan dingen echt ineens in een versnelling gooien.
En anders, 2 paracetamol nemen en proberen te slapen, wie weet kan de vk morgen wel kijken voor je hoe het ervoor staat.
Hoe dan ook succes voor vannacht!!
Haha...wat grappig dat je hem kent! Ja lieve man...en nee, wil thuis bevallen. Jij hebt daar ervaring?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:42 schreef Zuster87 het volgende:
Voordat ik 2 weken in 'onbereikbaar' land zit, wil ik alle llm's succes wensen!
Ticootje hoopte dat je al bevallen was voor ik weg zou gaan Nouja, ben nog niet helemaalweg![]()
Cantare succes! Als je er niet door kan slapen kan het weleens een serieus begin zijn. Al een douche geprobeerd??
Shirley, leuk zo'n onverwachte echo! En wat lief van Steven.Toen je over zijn pensioen schreef wist ik gelijk over wie je het had. Naam boven echo bevestigde dit. Leuke praktijk! Ben je van plan om in het ZH te bevallen?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 06:36 schreef Cantare het volgende:
Pff ik zit er nu even doorheende hele nacht is het zo doorgegaan, weeën om de 4 minuten van tussen de 45-60 seconden. Net niet genoeg om te bellen dus eigenlijk. En voor mijn gevoel doet het veel te weinig en ik word niet echt blij van het vooruitzicht dat het nog veel erger moet worden.
dat ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:11 schreef Lishe het volgende:
Cantare, gewoon bellen! Dadelijk ben je bekaf voor het echte werk. En echt, ook dat hou je vol, maar even wat frisse moed en hulp helpt! Succes!
Voor mij hoef je niet te f5-en hoor...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:49 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts F5't voor Cantare updates (of tico natuurlijk)
klinkt goed Fannetje! Ik hoop dat het gewoon tot de volle 40 weken goed blijft, maar anders is 12 september ook een leuke dagquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:11 schreef Fannetje het volgende:
Zo, ben weer terug van de gyn. Toevallig kregen we dezelfde arts-assistent als twee weken geleden tijdens ons nachtelijke avontuur in het ziekenhuis en die is zeer vriendelijk, niet zo zakelijk als sommige andere gyns.
Bloeddruk was nu weer prima voor mijn doen, 135/85 en geen eiwit in de urine. Uk ligt al een heel stuk ingedaald (nog niet helemaal klem, maar wel op de goede weg) en ze had de hele tijd haar handje op haar gezicht, wat een eigenwijsje hè?
Ze heeft ook even uitgelegd hoe het nu verder gaat met het oog op evt. inleiden. Volgende week ben ik 37 weken en vanaf dat moment is het "veilig" om in te leiden. Zolang de medicijnen hun werk blijven doen, doen ze echter liever niets. Iedere week wordt dus bekeken hoe het zit met mijn bloeddruk en eiwit in de urine en wordt evt. terplekke besloten of ze gaan inleiden of niet.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:13 schreef mijsje het volgende:
[..]
klinkt goed Fannetje! Ik hoop dat het gewoon tot de volle 40 weken goed blijft, maar anders is 12 september ook een leuke dag(leuk verjaarscadeautje...
)
Ah mijn beval datumquote:
nog 3 kwartierquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef huuphuup het volgende:
Cantare heeft het vast te druk![]()
zet hem op meid!!![]()
![]()
![]()
Huup heeft om 16.00 uur een geslachtsbepalende echoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:14 schreef chacama het volgende:
[..]
wat weet jij wat wij niet weten?
Cantare![]()
voor jou, omdat het eigenlijk niet kan missen...
Die van mij was 25 minuten maar volgens mij duren ze bij babyvision 15 minuten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:10 schreef Chan het volgende:
Hoe lang duurt zo'n echo ongeveer? *wacht in spanning af op smsje*
Woah!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:24 schreef Chan het volgende:
Jaaaa sms van Huup, ze krijgt er nog een meisje bij
Helemaal in Westfriesland omdat ze daar een combipakket aanboden (we gaan nog een keer) en er familie van de meneer daar in de buurt woont dus dat we daar toch vaker komen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dat zou ik dit geval ook wel durven
dml waar had jij je echo dan eigenlijk?
waar precies in Westfriesland?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Helemaal in Westfriesland omdat ze daar een combipakket aanboden (we gaan nog een keer) en er familie van de meneer daar in de buurt woont dus dat we daar toch vaker komen.
Hier in de regio boden ze zo'n pakket pas aan vanaf 18 weken en ik kon niet wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |