Voor mij hoef je niet te f5-en hoor...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:49 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts F5't voor Cantare updates (of tico natuurlijk)
klinkt goed Fannetje! Ik hoop dat het gewoon tot de volle 40 weken goed blijft, maar anders is 12 september ook een leuke dagquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:11 schreef Fannetje het volgende:
Zo, ben weer terug van de gyn. Toevallig kregen we dezelfde arts-assistent als twee weken geleden tijdens ons nachtelijke avontuur in het ziekenhuis en die is zeer vriendelijk, niet zo zakelijk als sommige andere gyns.
Bloeddruk was nu weer prima voor mijn doen, 135/85 en geen eiwit in de urine. Uk ligt al een heel stuk ingedaald (nog niet helemaal klem, maar wel op de goede weg) en ze had de hele tijd haar handje op haar gezicht, wat een eigenwijsje hè?
Ze heeft ook even uitgelegd hoe het nu verder gaat met het oog op evt. inleiden. Volgende week ben ik 37 weken en vanaf dat moment is het "veilig" om in te leiden. Zolang de medicijnen hun werk blijven doen, doen ze echter liever niets. Iedere week wordt dus bekeken hoe het zit met mijn bloeddruk en eiwit in de urine en wordt evt. terplekke besloten of ze gaan inleiden of niet.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:13 schreef mijsje het volgende:
[..]
klinkt goed Fannetje! Ik hoop dat het gewoon tot de volle 40 weken goed blijft, maar anders is 12 september ook een leuke dag(leuk verjaarscadeautje...
)
Ah mijn beval datumquote:
nog 3 kwartierquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef huuphuup het volgende:
Cantare heeft het vast te druk![]()
zet hem op meid!!![]()
![]()
![]()
Huup heeft om 16.00 uur een geslachtsbepalende echoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:14 schreef chacama het volgende:
[..]
wat weet jij wat wij niet weten?
Cantare![]()
voor jou, omdat het eigenlijk niet kan missen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |