Die van mij was 25 minuten maar volgens mij duren ze bij babyvision 15 minuten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:10 schreef Chan het volgende:
Hoe lang duurt zo'n echo ongeveer? *wacht in spanning af op smsje*
Woah!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:24 schreef Chan het volgende:
Jaaaa sms van Huup, ze krijgt er nog een meisje bij
Helemaal in Westfriesland omdat ze daar een combipakket aanboden (we gaan nog een keer) en er familie van de meneer daar in de buurt woont dus dat we daar toch vaker komen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dat zou ik dit geval ook wel durven
dml waar had jij je echo dan eigenlijk?
waar precies in Westfriesland?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Helemaal in Westfriesland omdat ze daar een combipakket aanboden (we gaan nog een keer) en er familie van de meneer daar in de buurt woont dus dat we daar toch vaker komen.
Hier in de regio boden ze zo'n pakket pas aan vanaf 18 weken en ik kon niet wachten
oh okeequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Helemaal in Westfriesland omdat ze daar een combipakket aanboden (we gaan nog een keer) en er familie van de meneer daar in de buurt woont dus dat we daar toch vaker komen.
Hier in de regio boden ze zo'n pakket pas aan vanaf 18 weken en ik kon niet wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |