quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Player.quote:
JA NEEquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:34 schreef GenusButeo het volgende:
WEET JE WAT TOF IS OM TE DOEN, EEN HEEL TOPIC VULLEN MET #PO'S TOT EN MET DRIEHONDERDPO
quote:
Ja, kom. Vanaf volgende topic.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ja kom laten we dat voortaan alleen maar doen in het Turkentopic!!!!
quote:
Pokkewerk. Stel ik zou nu een topic openen..quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:34 schreef GenusButeo het volgende:
WEET JE WAT TOF IS OM TE DOEN, EEN HEEL TOPIC VULLEN MET #PO'S TOT EN MET DRIEHONDERDPO
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:39 schreef Squirrel.D het volgende:
nog 21 minuten en ik ben vrijgezel mijn wijf zeurt te veel
Jemigquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pokkewerk. Stel ik zou nu een topic openen..
zG, WTFquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pokkewerk. Stel ik zou nu een topic openen..
quote:
Ik verklaar dat topic legendarisch.quote:
zolang ik er lol in blijf houden zal je me hier zien rondhangen vrees ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wanneer gaat iedereen stoppen met fokken? Of zitten we hier later met z'n allen in oud?l,.
wanneer we van elkaar scheiden om 00:00quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wanneer gaat iedereen stoppen met fokken? Of zitten we hier later met z'n allen in oud?l,.
Goed.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:46 schreef BrandX het volgende:
Hoi
hoe gaat het met mijn ramadanTurken?
IHVK ik ga je met wik laten trouwenquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Goed.![]()
Hoe gaat het met onze nietRamadanmaarwelvechtsportBrandX?
ja goed!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Goed.![]()
Hoe gaat het met onze nietRamadanmaarwelvechtsportBrandX?
Zo?quote:
Nee.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:48 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
IHVK ik ga je met wik laten trouwen
O, dus je sluit mij buiten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:46 schreef BrandX het volgende:
Hoi
hoe gaat het met mijn ramadanTurken?
Nee, ik ben gewoon Turks, maar ik doe niet mee met de Ramadan.quote:
Ies haram.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:48 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
IHVK ik ga je met wik laten trouwen
Tof! Waar ga je heen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja goed!
keb een huisje gekregen, en ik ga vrijdag 14 dagen op vakantie, en op mijn werk komt alles nu eindelijk op zijn pootjes terecht
edit: oh en ik ga dinsdag een proefles krav maga nemen
Thanks!quote:
Oh? waarom niet? Geen moslim (meer)? Of ziek?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon Turks, maar ik doe niet mee met de Ramadan.![]()
Google is echt leuk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tof! Waar ga je heen?
EN wat is Krav maga
http://nl.wikipedia.org/wiki/Krav_magaquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tof! Waar ga je heen?
EN wat is Krav maga
Eerste, ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:54 schreef BrandX het volgende:
Oh? waarom niet? Geen moslim (meer)? Of ziek?
ik ga in de buurt wonen van waar ik nu woon, maar helemaal van en voor mezelfquote:
Nice! Is het huis al helemaal af, of moet je nog vloeren en zo leggen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ga in de buurt wonen van waar ik nu woon, maar helemaal van en voor mezelf
groot apartement, vlak bij het strand
Omdat IHVK zojuist heeft opgeroepen tot een showdown.quote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gewoon, omdat dat kan in Nederland!
er ligt al mooi laminaat, maar de muren moeten wel helemaal geschilderd worden enzo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nice! Is het huis al helemaal af, of moet je nog vloeren en zo leggen?
wtf, ik zou zweren dat dit net ergens anders stondquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
er ligt al mooi laminaat, maar de muren moeten wel helemaal geschilderd worden enzo.
Tis nog even de vraag of ik dat voor elkaar ga krijgen (ik ga al vrij snel over) nog deze zomer, en anders wordt dat dit voorjaar.
Maar ga wel helemaal kijken hoe ik e.e.a. in ga richten, wat voor spullen ik nodig heb enz. Heb nog nooit zo groot gewoond!![]()
ohw, jullie gaan elkaar weer de tyfus in vloeken en bashen en schreeuwen en trollen en flamen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Omdat IHVK zojuist heeft opgeroepen tot een showdown.
Ali en ik?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw, jullie gaan elkaar weer de tyfus in vloeken en bashen en schreeuwen en trollen en flamen?
So what else is new in this thread
Leuk hè, inrichten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
er ligt al mooi laminaat, maar de muren moeten wel helemaal geschilderd worden enzo.
Tis nog even de vraag of ik dat voor elkaar ga krijgen (ik ga al vrij snel over) nog deze zomer, en anders wordt dat dit voorjaar.
Maar ga wel helemaal kijken hoe ik e.e.a. in ga richten, wat voor spullen ik nodig heb enz. Heb nog nooit zo groot gewoond!![]()
Daar ben je in een paar uurtjes toch mee klaar, waar wacht je op?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Leuk hè, inrichten.
Ik ben al twee maanden bezig met m'n kamer.Maar komende week maak ik het eckt eckt af. Geverfd, laminaat gelegd, al m'n spullen (van de IKEA
) liggen er al. Alleen nog in elkaar zetten.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, wacht. Die stomme bilmiyorem verwart mij.
mag ik die ene tranny in je nieuwe kamer batsen..quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Leuk hè, inrichten.
Ik ben al twee maanden bezig met m'n kamer.Maar komende week maak ik het eckt eckt af. Geverfd, laminaat gelegd, al m'n spullen (van de IKEA
En jij ook mijn man.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:03 schreef IHVK het volgende:
Ayça de komende 24 uur ben je mijn vrouw he.
Dat je het weet.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw, jullie gaan elkaar weer de tyfus in vloeken en bashen en schreeuwen en trollen en flamen?
So what else is new in this thread
Niet veel praten en eten maken jij.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
En jij ook mijn man.
Dat je het weet.
Sowieso, vrouwen. Ik trouw liever met Burakius.quote:
wanneer gaan wij trouwen..quote:
ja heel leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Leuk hè, inrichten.
Er zullen geen tranny's worden gebatst in mijn kamer, dat doe je maar in je blue light district.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:04 schreef turnazz het volgende:
[..]
mag ik die ene tranny in je nieuwe kamer batsen..
30 minuten was het, squirrel.d heeft de regels veranderd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
En jij ook mijn man.
Dat je het weet.
2 zielen, 1 gedachte. Dat had ik net even voor je geregeld.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Sowieso, vrouwen. Ik trouw liever met Burakius.
maak even een corba voor mij nu je toch in de keuken bezig bent..quote:
Klopt. Als ik zin heb, ga ik aan de slag.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar ben je in een paar uurtjes toch mee klaar, waar wacht je op?
Ksstquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:06 schreef turnazz het volgende:
[..]
maak even een corba voor mij nu je toch in de keuken bezig bent..
Zo praat je niet tegen mijn vrouw.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:06 schreef turnazz het volgende:
[..]
maak even een corba voor mij nu je toch in de keuken bezig bent..
Dit is een verkeerde levensinstelling!quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:06 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt. Als ik zin heb, ga ik aan de slag.
Je moet gewoon een bezoekje brengen aan de IKEA en inspiratie opdoen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja heel leuk
heb het in gedachten al 1000000 keer anders neergezet allemaal
Dat is zo met alle moslimmannen. Nadat ze trouwen veranderen ze.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En daar komt zijn ware persoonlijkheid boven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die vrouw van jou is elke middag bij mij, wanneer jij op school bent..quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
2 zielen, 1 gedachte. Dat had ik net even voor je geregeld.
Dat deed ik, en toen kocht ik zoveel rommel dat ik amper in mijn kamer rond kan lopen. 'k Heb er nu wel spijt van.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je moet gewoon een bezoekje brengen aan de IKEA en inspiratie opdoen.
kiz bana bir corba yap..quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is zo met alle moslimmannen. Nadat ze trouwen veranderen ze.
Kijk maar Not without my daughter!!!De waarheid is gewoon hard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Nee dat is je linkerhand.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:08 schreef turnazz het volgende:
[..]
die vrouw van jou is elke middag bij mij, wanneer jij op school bent..
IHVK zit in de ontkenningsfase..quote:
Juistemquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef GenusButeo het volgende:
Ik hoef Burakius niet eens meer te verkrachten. Hij moet gewoon gehoorzamen.
Je hebt gelijk. Komt wel goed, deze week nog.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is een verkeerde levensinstelling!
Burakius wordt in zijn reet genaaid door imam Haatbaardquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef GenusButeo het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is zo met alle moslimmannen. Nadat ze trouwen veranderen ze.
Kijk maar Not without my daughter!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kutfilm.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Alleen hij weet er niets van. Dat is dan weer wel lullig man.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef GenusButeo het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:11 schreef turnazz het volgende:
[..]
Burakius wordt in zijn reet genaaid door imam Haatbaard
bu ne bicim corba be, ineklere verirler bunu..quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lafina az dikkat et
Maar omdat ik de ergste niet ben, al sana bir corba: [ afbeelding ]
Imam Haatbaard?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:11 schreef turnazz het volgende:
[..]
Burakius wordt in zijn reet genaaid door imam Haatbaard
Jij hebt ons gekoppeld, hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alleen hij weet er niets van. Dat is dan weer wel lullig man.
Yerini iyi biliyorsunquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:12 schreef turnazz het volgende:
[..]
bu ne bicim corba be, ineklere verirler bunu..
korkma.. ik ga slapen...quote:
Ah, we hebben een "uit het oog, uit het hart"-persoon in de zaal!quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:12 schreef IHVK het volgende:
Maar Burakius is gewoon weg, dus vergeet hem.
Je wist gewoon wat ik wilde.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, omdat twee zielen, een gedachte. Ik deed het voor jou.
Je zus is te lief voor ideereen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef Squirrel.D het volgende:
WE MOETEN MIJ N ZUS NOG UITHUWELIJKEN SNEL WIE?
wij zijn ook man en vrouwquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, omdat twee zielen, een gedachte. Ik deed het voor jou.
Dat is wel onderdeel van mijn levensfilosofie ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, we hebben een "uit het oog, uit het hart"-persoon in de zaal!
SWJquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je zus is te lief voor ideereen.
Eee?quote:
Wat heb ik toch een grondige hekel aan het woord "kliko"quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef GenusButeo het volgende:
Nee, hoor. Alleen z'n kloon zit in de kliko.
Ik snap 'm niet.quote:
Eens. Serieus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat heb ik toch een grondige hekel aan het woord "kliko".
Kut voor je, man.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat heb ik toch een grondige hekel aan het woord "kliko".
Kut voor je, chick.quote:
O.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het was een gok. Etos. Scheermes. Turk. Behaard.
Het klinkt gewoon zo verkeerdquote:
quote:
HAHA GOEIE GARPquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die dingen hebben ze in Rotterdam niet eensquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:17 schreef IHVK het volgende:
Omdat je niet bent opgegroeid in Holland met deze dingen
[ afbeelding ]
daarom is ze mijn vrouwquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O.
Jouw associatieve vermogen is echt baas.
Kom naar Alkmaar dan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca, helaas hebben we niet kunnen daten bij de ss.
Tenksquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O.
Jouw associatieve vermogen is echt baas.
Bij gebrek aan de Waffen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dáárom?quote:
Oh, je bent er zo eentje? NSB'er.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
WAAROM MOET JIJ OOK ALLES WETEN LAAT HET GEWOONquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die dingen hebben ze in Rotterdam niet eens.
Oke wik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon zo verkeerd. En al die yuppen het maar om de haverklap gebruiken, "omdat het zo lekker bekt (
ook een kutwoord
), met zo'n smakkende rotuitspraak
. Noem het gewoon een vuilnisbak.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:20 schreef IHVK het volgende:
PRULLENBAK (3 lettergrepen 10 letters)
KLIKO (2 lettergreen 6 letters)
Uit milieuvriendelijke overwegingen kies ik voor Kliko.
quote:
Je denkt zelfs groen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:20 schreef IHVK het volgende:
Bæk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:20 schreef IHVK het volgende:
Femke Halsemaquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je denkt zelfs groen?
Je bent gebreinwast.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je denkt zelfs groen?
Je bent gebreinwast.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook helemaal geen excuus om het een kl*ko te nemen, dit was gewoon een knap staaltje argumenteren van mij.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
WAAROM MOET JIJ OOK ALLES WETEN LAAT HET GEWOON
Ik weet dat je het aardig bedoeld. Maar.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:22 schreef Gochme het volgende:
[..]
Vind Turken wel heel lief. En oprecht. Je zult nooit een Turk tegenkomen die doet alsof hij je mag terwijl dit niet zo is.
Oh, mijn Godje.quote:
Dan ken je mij nog niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:22 schreef Gochme het volgende:
[..]
Vind Turken wel heel lief. En oprecht. Je zult nooit een Turk tegenkomen die doet alsof hij je mag terwijl dit niet zo is.
Wat de. Spaghettiesaus, van die gevulde pastadingen, room en gemalen chocoladevlokkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik was manti aan het maken.![]()
[ afbeelding ]
quote:Ali zegt (0:21):
KOMT EEN TURK BIJ DE DOKTER
Ali zegt (0:21):
HAHA
Ali zegt (0:21):
MET EEN PUIST OP ZN KOP
Ali zegt (0:22):
ZEGT DE DOKTER, JEZUS WAT ZIE JIJ ERUIT
Sinan zegt (0:22):
HAHAHAHAHA
WACHT WACHT IK BEN NOG NIET KLAAR
ZEGT DE PUIST, TJA...
HAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH
LOLLLLERCOPPTERRRR
Ali zegt (0:23):
GOEIE HE
Ik ben niet zo into de fok-smiley's, dus ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet dat je het aardig bedoeld. Maar.
Eerlijkheid zit in onze genen?quote:
Het gaat hier niet om foksmileys, het kan zo zijn dat je een probleem hebt met het begrijpen van afbeeldingen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:27 schreef Gochme het volgende:
[..]
Ik ben niet zo into de fok-smiley's, dus ik snap niet wat je bedoelt.
JUUUISTEM JIJ SNAPT 'M HAHA GOEIE HEquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
ZEGT DE PUIST: IK HEB LAST VAN TURKEN.
Je bent funny.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om foksmileys, het kan zo zijn dat je een probleem hebt met het begrijpen van afbeeldingen.
WAT EEN GOEI!quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
JUUUISTEM JIJ SNAPT 'M HAHA GOEIE HE
Eenschquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
WAT EEN GOEI!
Ik moest denken aan Kabouter Wesley, derhalve het leukste Kabouter Wesley-filmpje:
Ja, KW is de shit.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
WAT EEN GOEI!
Ik moest denken aan Kabouter Wesley, derhalve het leukste Kabouter Wesley-filmpje:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 03:47 schreef Ayca het volgende:
Maar zG. je weet toch Ik..ik...hou van je..
HOUD JE VAST WANT AYCA & ZARGON GAAN SAMEN DOOR HET LINT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HIHIquote:Op maandag 23 augustus 2010 03:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
HOUD JE VAST WANT AYCA & ZARGON GAAN SAMEN DOOR HET LINT.
Hahah nice.quote:Op maandag 23 augustus 2010 05:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja. Ik zit nu af te wegen of slapen wel zo slim/handig is.
kaçmaz tabiquote:Op maandag 23 augustus 2010 05:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ayça'nın gözünden hiç bir şey kaçmıyor.
Zou het niet doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 05:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
06:30.. Ik heb 's avonds ook weinig/niet geslapen.
Succes.quote:Op maandag 23 augustus 2010 05:36 schreef zarGon het volgende:
Het is slapen geworden. Op twee telefoons vijf keer (op verschillende tijden) het alarm ingesteld. Dat zou moeten voldoen..
Welterusten, dotje. Ik spreek je morgen. Slaap zacht, droom zoet..
Hoef ik niet te doen alsof, op een maandag. Brakker kankeren op alles en iedereen voelt lekkerder en natuurlijker aan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 05:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zou het niet doen.![]()
Waarschijnlijk voel je je na een uurtje slapen nog brakker.
Ooh, bugun mi basladin?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:48 schreef zarGon het volgende:
Ik heb dan zelf geen zusjes en broertjes, maar ik speel wel de bezorgde broer bij m'n nichtjes.
Hehe, maar ik had wel een jas..
Nee, geen werk, maar afstudeerstage. Zo rond augustus/begin september ben ik er klaar mee.
Is er iets mis met de tas? Vanaf Zaandam naar Amsterdam duurt blijkbaar een kwartiertje. Moet te doen zijn met dit weer.
Mijn zusje gaat naar Utrecht. En dat betekent 420 euro betalen voor een kamertje van 10m2, áls je al iets kan vinden. Dan is het in Rotterdam tenminste nog een beetje te doen en betaalbaar.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet tevreden met je huidige kamer?
Nee joh, ik ben de hele vakantie al bezig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ooh, bugun mi basladin?
Ik had twee tassen gehaald omdat ik niet kon kiezen.
Kan je net zo goed een hele huis gaan huren. Wel ietsjes duurder, maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn zusje gaat naar Utrecht. En dat betekent 420 euro betalen voor een kamertje van 10m2, áls je al iets kan vinden. Dan is het in Rotterdam tenminste nog een beetje te doen en betaalbaar.
Laat haar intrekken bij jou..quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn zusje gaat naar Utrecht. En dat betekent 420 euro betalen voor een kamertje van 10m2, áls je al iets kan vinden. Dan is het in Rotterdam tenminste nog een beetje te doen en betaalbaar.
Hoe denk je? Voor de spiegel... hehequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben de hele vakantie al bezig..
Hehe, wel een goede oplossing. En hoe heb je bepaald welke je wel houdt en welke je terugbrengt?
Tenzij je 30 jaar staat ingeschreven kun je moeilijk een betaalbare woning daar krijgen, hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan je net zo goed een hele huis gaan huren. Wel ietsjes duurder, maar dan heb je ook wat..
Ze kon al tijdelijk van het huis van een kennis gebruik maken, maar dan kan ze zich niet inschrijven en dat levert problemen op met studiefinanciering en zo.quote:
Denk aan je toekomst dan. Schrijf je in, heb je een huurhuis wanneer je rond de 50/55 bent.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tenzij je 30 jaar staat ingeschreven kun je moeilijk een betaalbare woning daar krijgen, hoor.
Zulks scherp in de ochtend. Bedankt.quote:Het is overigens een heel huis.
Lees mijn klacht over mensen die het woord 'bekken' gebruiken maar eens, met name als het woord "bekken" uitgesproken wordt door een persoon als die flapdrol van PostalGold. Staat ergens op de vorige pagina.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:29 schreef zarGon het volgende:
"Een heel huis" bekt voor geen meter, trouwens.
Ik heb een heel huis gekocht..
Waren er geen spiegles in de winkel?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe denk je? Voor de spiegel... heheEn die ander is iets te tuttig voor mijn stijl.
Ik dacht ook net aan hoe "het bekt" klinkt..quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lees mijn klacht over mensen die het woord 'bekken' gebruiken maar eens, met name als het woord "bekken" uitgesproken wordt door een persoon als die flapdrol van PostalGold. Staat ergens op de vorige pagina.
En "een heel huis" klinkt prima.
Jawel, maar ik was drie kwartier naar twee tassen aan het kijken en kwam er na die tijd nog steeds niet uit. De beste oplossing is dan om beide tassen te kopen en thuis verder te gaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waren er geen spiegles in de winkel?
Even erg als "kliko" dus. Het komt door die irritante K's. Het kutte is dat mijn naam met een k eindigtquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik dacht ook net aan hoe "het bekt" klinkt..Ik zweer het je, TWEE ZIELEN EEN GEDACHTE!!
Weet jij een synoniem voor 'bekken' dat bestaat uit één woord?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lees mijn klacht over mensen die het woord 'bekken' gebruiken maar eens, met name als het woord "bekken" uitgesproken wordt door een persoon als die flapdrol van PostalGold. Staat ergens op de vorige pagina.
En "een heel huis" klinkt prima.
Drie kwartier lang twee tassen chekcen. Vrouwen,quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel, maar ik was drie kwartier naar twee tassen aan het kijken en kwam er na die tijd nog steeds niet uit. De beste oplossing is dan om beide tassen te kopen en thuis verder te gaan.
Net zoals "koek" en "een stukje"quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Even erg als "kliko" dus. Het komt door die irritante K's. Het kutte is dat mijn naam met een k eindigt.
Normaal gesproken ben ik niet zo, maar we waren sowieso lang in die winkel, m'n vader ging schoenen kijken. Ben snel met kleding, behalve met schoenen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Drie kwartier lang twee tassen chekcen. Vrouwen,.
Synoniem van bekken: bassinquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet jij een synoniem voor 'bekken' dat bestaat uit één woord?
Of koekoek!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Net zoals "koek" en "een stukje"
En nu eentje dat lekker ligt in de mond.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Synoniem van bekken: bassin
Synoniem van bekken: heupgewricht
Synoniem van bekken: kom
Synoniem van bekken: muilen
Synoniem van bekken: tongen
Synoniem van bekken: waterbekken
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik niet zo, maar we waren sowieso lang in die winkel, m'n vader ging schoenen kijken. Ben snel met kleding, behalve met schoenen.Heb nooit in m'n leven schoenen gekocht die ik echt mooi vond.
Een lastige, napim.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 03:47 schreef Ayca het volgende:
Maar zG. je weet toch Ik..ik...hou van je..
WTF is deze, Ayca?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Dat ik deze heb gemist.quote:Op maandag 23 augustus 2010 05:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ramazan'a güvenme, yerim seni kız.
Hoe bedoel je wat niet? Het gaat erom dat dat mijn zinnetje is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:05 schreef Ayca het volgende:
Nee zo bedoelde ik het toch helemaal niet!....
Je kan niet zomaar alle zinnetjes claimen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je wat niet? Het gaat erom dat dat mijn zinnetje is.
Geen zin.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waarom heb je dan ook niet geslapen.
Ik bedoel gister msn kizim.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Geen zin.
En het is nog maar 12 uur, dat valt best mee.
Wacht maar, ik ga gewoon patent aanvragen op mijn geweldige vocabulaire.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar alle zinnetjes claimen.
Nee, ik ga over een uurtje.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:14 schreef GenusButeo het volgende:
Emel, ben je ook onderweg naar A'dam?
Ik zwaai wel naar je als ik je tegenkom.quote:
Hehehe.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wacht maar, ik ga gewoon patent aanvragen op mijn geweldige vocabulaire.
Sinan heeft je hiertoe aangezet hè? Geef toe. Ik heb jullie wel door.
Ik houd fok en prive graag gescheiden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik zwaai wel naar je als ik je tegenkom.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik houd fok en prive graag gescheiden.![]()
Mja, je herkent me toch niet. En jij bent er eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |