quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Player.quote:
JA NEEquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:34 schreef GenusButeo het volgende:
WEET JE WAT TOF IS OM TE DOEN, EEN HEEL TOPIC VULLEN MET #PO'S TOT EN MET DRIEHONDERDPO
quote:
Ja, kom. Vanaf volgende topic.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ja kom laten we dat voortaan alleen maar doen in het Turkentopic!!!!
quote:
Pokkewerk. Stel ik zou nu een topic openen..quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:34 schreef GenusButeo het volgende:
WEET JE WAT TOF IS OM TE DOEN, EEN HEEL TOPIC VULLEN MET #PO'S TOT EN MET DRIEHONDERDPO
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:39 schreef Squirrel.D het volgende:
nog 21 minuten en ik ben vrijgezel mijn wijf zeurt te veel
Jemigquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pokkewerk. Stel ik zou nu een topic openen..
zG, WTFquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pokkewerk. Stel ik zou nu een topic openen..
quote:
Ik verklaar dat topic legendarisch.quote:
zolang ik er lol in blijf houden zal je me hier zien rondhangen vrees ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wanneer gaat iedereen stoppen met fokken? Of zitten we hier later met z'n allen in oud?l,.
wanneer we van elkaar scheiden om 00:00quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wanneer gaat iedereen stoppen met fokken? Of zitten we hier later met z'n allen in oud?l,.
Goed.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:46 schreef BrandX het volgende:
Hoi
hoe gaat het met mijn ramadanTurken?
IHVK ik ga je met wik laten trouwenquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Goed.![]()
Hoe gaat het met onze nietRamadanmaarwelvechtsportBrandX?
ja goed!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Goed.![]()
Hoe gaat het met onze nietRamadanmaarwelvechtsportBrandX?
Zo?quote:
Nee.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:48 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
IHVK ik ga je met wik laten trouwen
O, dus je sluit mij buiten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:46 schreef BrandX het volgende:
Hoi
hoe gaat het met mijn ramadanTurken?
Nee, ik ben gewoon Turks, maar ik doe niet mee met de Ramadan.quote:
Ies haram.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:48 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
IHVK ik ga je met wik laten trouwen
Tof! Waar ga je heen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja goed!
keb een huisje gekregen, en ik ga vrijdag 14 dagen op vakantie, en op mijn werk komt alles nu eindelijk op zijn pootjes terecht
edit: oh en ik ga dinsdag een proefles krav maga nemen
Thanks!quote:
Oh? waarom niet? Geen moslim (meer)? Of ziek?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon Turks, maar ik doe niet mee met de Ramadan.![]()
Google is echt leuk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tof! Waar ga je heen?
EN wat is Krav maga
http://nl.wikipedia.org/wiki/Krav_magaquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tof! Waar ga je heen?
EN wat is Krav maga
Eerste, ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:54 schreef BrandX het volgende:
Oh? waarom niet? Geen moslim (meer)? Of ziek?
ik ga in de buurt wonen van waar ik nu woon, maar helemaal van en voor mezelfquote:
Nice! Is het huis al helemaal af, of moet je nog vloeren en zo leggen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ga in de buurt wonen van waar ik nu woon, maar helemaal van en voor mezelf
groot apartement, vlak bij het strand
Omdat IHVK zojuist heeft opgeroepen tot een showdown.quote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gewoon, omdat dat kan in Nederland!
er ligt al mooi laminaat, maar de muren moeten wel helemaal geschilderd worden enzo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nice! Is het huis al helemaal af, of moet je nog vloeren en zo leggen?
wtf, ik zou zweren dat dit net ergens anders stondquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
er ligt al mooi laminaat, maar de muren moeten wel helemaal geschilderd worden enzo.
Tis nog even de vraag of ik dat voor elkaar ga krijgen (ik ga al vrij snel over) nog deze zomer, en anders wordt dat dit voorjaar.
Maar ga wel helemaal kijken hoe ik e.e.a. in ga richten, wat voor spullen ik nodig heb enz. Heb nog nooit zo groot gewoond!![]()
ohw, jullie gaan elkaar weer de tyfus in vloeken en bashen en schreeuwen en trollen en flamen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Omdat IHVK zojuist heeft opgeroepen tot een showdown.
Ali en ik?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw, jullie gaan elkaar weer de tyfus in vloeken en bashen en schreeuwen en trollen en flamen?
So what else is new in this thread
Leuk hè, inrichten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
er ligt al mooi laminaat, maar de muren moeten wel helemaal geschilderd worden enzo.
Tis nog even de vraag of ik dat voor elkaar ga krijgen (ik ga al vrij snel over) nog deze zomer, en anders wordt dat dit voorjaar.
Maar ga wel helemaal kijken hoe ik e.e.a. in ga richten, wat voor spullen ik nodig heb enz. Heb nog nooit zo groot gewoond!![]()
Daar ben je in een paar uurtjes toch mee klaar, waar wacht je op?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Leuk hè, inrichten.
Ik ben al twee maanden bezig met m'n kamer.Maar komende week maak ik het eckt eckt af. Geverfd, laminaat gelegd, al m'n spullen (van de IKEA
) liggen er al. Alleen nog in elkaar zetten.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, wacht. Die stomme bilmiyorem verwart mij.
mag ik die ene tranny in je nieuwe kamer batsen..quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Leuk hè, inrichten.
Ik ben al twee maanden bezig met m'n kamer.Maar komende week maak ik het eckt eckt af. Geverfd, laminaat gelegd, al m'n spullen (van de IKEA
En jij ook mijn man.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:03 schreef IHVK het volgende:
Ayça de komende 24 uur ben je mijn vrouw he.
Dat je het weet.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw, jullie gaan elkaar weer de tyfus in vloeken en bashen en schreeuwen en trollen en flamen?
So what else is new in this thread
Niet veel praten en eten maken jij.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
En jij ook mijn man.
Dat je het weet.
Sowieso, vrouwen. Ik trouw liever met Burakius.quote:
wanneer gaan wij trouwen..quote:
ja heel leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Leuk hè, inrichten.
Er zullen geen tranny's worden gebatst in mijn kamer, dat doe je maar in je blue light district.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:04 schreef turnazz het volgende:
[..]
mag ik die ene tranny in je nieuwe kamer batsen..
30 minuten was het, squirrel.d heeft de regels veranderd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
En jij ook mijn man.
Dat je het weet.
2 zielen, 1 gedachte. Dat had ik net even voor je geregeld.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Sowieso, vrouwen. Ik trouw liever met Burakius.
maak even een corba voor mij nu je toch in de keuken bezig bent..quote:
Klopt. Als ik zin heb, ga ik aan de slag.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar ben je in een paar uurtjes toch mee klaar, waar wacht je op?
Ksstquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:06 schreef turnazz het volgende:
[..]
maak even een corba voor mij nu je toch in de keuken bezig bent..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |