Omdat het nu down is en je niet elke dag hoeft in te loggen daardoor?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mijn plezier in Hattrick gewoon weer terug
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Omdat het nu down is en je niet elke dag hoeft in te loggen daardoor?
Er zitten geen nieuwe HD's in. Maar de DB is waarschijnlijk maar op 1 cluster gerestored. En deze moeten nu dus gesynced worden naar de redundante systemen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:03 schreef Armageddon het volgende:
Dat bericht klopt. Als je er allemaal nieuwe HD's in propt dan moeten ze eerst een uur of drie syncen. Afhankelijk van de hoeveelheid data. Wat lopen daar voor een stel pruts it'ers rond?
Dan ben je niet de enige. Ik heb er al meer iets dergelijks zien typen hiero.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mijn plezier in Hattrick gewoon weer terug
Ik krijg verdikkeme ontwennings verschijnselen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Omdat het nu down is en je niet elke dag hoeft in te loggen daardoor?
Klopt maar ik las toch ook echt iets van gecrashte HD'squote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zitten geen nieuwe HD's in. Maar de DB is waarschijnlijk maar op 1 cluster gerestored. En deze moeten nu dus gesynced worden naar de redundante systemen.
Waar ik gewoon niet bij kan, is dat zelfs de redundante systemen hetzelfde probleem hebben. Ergens is iets goed fout gegaan daar gisteren.
Dat was de eerste suggestie. En toen kwamen ze erachter dat de firmware update de DB op de HD's had gewist.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Klopt maar ik las toch ook echt iets van gecrashte HD's
Die jeugdpull zal zijn training gewoon krijgen. En het ligt eraan of je hem nog voordat de wedstrijd begint in de opstelling kunt zetten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:39 schreef Merson het volgende:
Nu is mn trainee niet verkocht en heeft mn jeugdpull zn laatste training niet gehad en kan ik m morgen niet opstellen en shizzle! Zo slecht dit voor mn team en financien!
De transvers zijn uitgesteld en met een beetje mazzel komen ze weer online zodat je gewoon je opstelling nog kan maken voor morgen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:39 schreef Merson het volgende:
Nu is mn trainee niet verkocht en heeft mn jeugdpull zn laatste training niet gehad en kan ik m morgen niet opstellen en shizzle! Zo slecht dit voor mn team en financien!
Neuh. Ik heb net mijn salaris gekregen en dat was hoger dan ik had verwacht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:40 schreef Xummon het volgende:
nog meer mensen die schuimbekkend op de grond liggen doordat ze last hebben van afkickverschijnselen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:40 schreef Xummon het volgende:
nog meer mensen die schuimbekkend op de grond liggen doordat ze last hebben van afkickverschijnselen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:24 schreef Outpost76 het volgende:
Ik krijg verdikkeme ontwennings verschijnselen!
Als je dan hier even klikt, dan kun je daarna weer inloggen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:41 schreef Merson het volgende:
Ja maar! Ja maar! IK MOET INLOGGUH!!!1
Wat Xummom zegt dus.
* Merson maakt een topic report.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je dan hier even klikt, dan kun je daarna weer inloggen.
Ja, flauw. Ik weet het...
Ik heb me weten in te houden om te klikken uit nieuwschierigheid!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je dan hier even klikt, dan kun je daarna weer inloggen.
Ja, flauw. Ik weet het...
Er gebeurd anders niets. Je wordt pas uitgelogd nadat je nog een keer op een knopje hebt geklikt. Maar het is toch best handig, ik heb even al mijn andere sessies er maar even uitgegooid net.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb me weten in te houden om te klikken uit nieuwschierigheid!
Nee. Reset cookie is alleen op je huidige PC. Daarmee kun je niet alle sessies uitloggen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:49 schreef Merson het volgende:
Dat is toch hetzelfde als 'reset cookie'?
WTF! Ik sta 5 keer ingelogd? Hoe kan dat nou?
Zeker geen afkick verschijnselen. Maar wel de behoefte om het volgende te doen:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:40 schreef Xummon het volgende:
Ik zag voor ik op het quote knopje klikte toch niet waar je link me naar toe zou sturen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er gebeurd anders niets. Je wordt pas uitgelogd nadat je nog een keer op een knopje hebt geklikt. Maar het is toch best handig, ik heb even al mijn andere sessies er maar even uitgegooid net.
Je kan er toch gewoon overheen zweven met de muis en dan krijg je t in die balk linksonder te zien toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zag voor ik op het quote knopje klikte toch niet waar je link me naar toe zou sturen.Ik ben dus best trots dat ik niet geklikt heb.
yupquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:04 schreef Merson het volgende:
[..]
Je kan er toch gewoon overheen zweven met de muis en dan krijg je t in die balk linksonder te zien toch?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:04 schreef Merson het volgende:
[..]
Je kan er toch gewoon overheen zweven met de muis en dan krijg je t in die balk linksonder te zien toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]had je me dat niet een paar jaar geleden kunnen vertellen!!???
Zelfs ik wist ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iedereen weet dit toch? Hoe kan het dan dat jij het niet wist?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja wrijf t er nog ff extra in!![]()
![]()
Jah ehhh weet ik veul!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
iedereen weet dit toch? Hoe kan het dan dat jij het niet wist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit wel jah. Inm is dat al ff donker blond\ bruin geworden.quote:![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:26 schreef Drassss het volgende:
En ze hebben het al naar 17.00 gezet...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:30 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als ze het nog veel later maken dan ben ik aan het fitnessen terwijl mijn middenvelders aflopen.
quote:Hattrick announces:
14:25 HT-time: We regret any inconvenience this may cause you.
alle transfertijden zijn toch ook opgeschoven?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:30 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als ze het nog veel later maken dan ben ik aan het fitnessen terwijl mijn middenvelders aflopen.
Niet helemaal. Alleen de transfers die tijdens de downtime af zouden zijn gelopen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
alle transfertijden zijn toch ook opgeschoven?
Dus stel dat ik een speler op de tl zou hebben gezet op maandag 14.55 dan verloopt ie gewoon donderdag? Er even van uit gaande dat ze het vandaag weer aan de praat krijgen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Alleen de transfers die tijdens de downtime af zouden zijn gelopen.
Ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus stel dat ik een speler op de tl zou hebben gezet op maandag 14.55 dan verloopt ie gewoon donderdag? Er even van uit gaande dat ze het vandaag weer aan de praat krijgen.
Normaal gesproken wel ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:32 schreef Nixx- het volgende:
Dus stel dat ik een speler op de tl zou hebben gezet die verloopt op maandag 16:00.
Ze krijgen de back-up van 15:00 op woensdag 0:00 aan de praat, dan verloopt hij dus af op woensdag 1:00.
Dat is matig zeg. Zo zijn er door de downtime dus veel managers die niet op de tl hebben kunnen zoeken en mijn speler niet hebben kunnen spotten waardoor de kans bestaat dat hij er dan dus voor veel minder uit gaat.....quote:
Ik hoor nachtwerk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:32 schreef Nixx- het volgende:
Dus stel dat ik een speler op de tl zou hebben gezet die verloopt op maandag 16:00.
Ze krijgen de back-up van 15:00 op woensdag 0:00 aan de praat, dan verloopt hij dus af op woensdag 1:00.
Ik zet een speler daarom ook nooit voor 0 op de TL... altijd voor een bedrag conform de vergelijkingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is matig zeg. Zo zijn er door de downtime dus veel managers die niet op de tl hebben kunnen zoeken en mijn speler niet hebben kunnen spotten waardoor de kans bestaat dat hij er dan dus voor veel minder uit gaat.....![]()
![]()
[..]
Ik hoor nachtwerk.
Ik ben wel uit op een goedkope speler.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:36 schreef Outpost76 het volgende:
Dat is matig zeg. Zo zijn er door de downtime dus veel managers die niet op de tl hebben kunnen zoeken en mijn speler niet hebben kunnen spotten waardoor de kans bestaat dat hij er dan dus voor veel minder uit gaat.....![]()
![]()
Ik hoor nachtwerk.
Yup. Dat is dan ook hetgene waar ik meteen over geklaagd had toen HT net een paar uur eruit lag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
In pricipe zou je vanavond wel leuke deals kunnen maken tussen 22:00 en 2:00. (Als ik gok dat de meeste mensen hun spelers rond 20:00 laten aflopen).quote:
Mja zo iets als dit is al seizoenen niet meer voor gekomen dus ik durf dat gokje wel aan. En anders koop ik ze zelf wel weer terug.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zet een speler daarom ook nooit voor 0 op de TL... altijd voor een bedrag conform de vergelijking
Ik vind t achterlijk. Als ze er uit liggen moeten ze heel de tv verplaatsen imo niet all1 de gene die aflopen tijdens de down tijd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. Dat is dan ook hetgene waar ik meteen over geklaagd had toen HT net een paar uur eruit lag.
2.00 hier is ± 20.00 in Colombiaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:42 schreef Nixx- het volgende:
[..]
In pricipe zou je vanavond wel leuke deals kunnen maken tussen 22:00 en 2:00. (Als ik gok dat de meeste mensen hun spelers rond 20:00 laten aflopen).
En nog maar wat langer wachten. Pizza.quote:16:45 We will have to keep Hattrick offline for at least a few more hours, in order to increase the disk performance to open the site. Unfortunately, matches scheduled during this downtime will be played. Transfer deadlines will however be extended. We humbly apologize for all the inconveniences this may have caused you. Rest assured that we are working really hard to remedy the situation as quickly as possible.
je wil een nederlands vlaggetje krijgenquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:16 schreef Xummon het volgende:
[..]
je wil een nederlands vlaggetje krijgen
Jij nog eens hier.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:41 schreef Angelob het volgende:
Daar bij Hattrick zijn ze ook altijd wel heel goed met inschatten van tijden dat ze nodig hebben voor een reparatie.
Inderdaad weer een grote faal actie van de HT ICT-ers.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:49 schreef Angelob het volgende:
Je moet toch wat connecties met Hattrick hebben als HT zelf niet te bereiken is
Dat is erg klote ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:53 schreef Angelob het volgende:
En het ergste is nog, dat ik nooit buitenlandse friendly's speel alleen vandaag en dan precies in Duitsland. Wat vandaag gespeeld wordt, dag training
Het enigste irritante is dat ik mijn jeugd friendly voor mijn jeugd competitiewedstrijd van donderdag vroeg wilde spelen. Betwijfel of me dat nog gaat lukken op woensdag ochtend.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:53 schreef Angelob het volgende:
En het ergste is nog, dat ik nooit buitenlandse friendly's speel alleen vandaag en dan precies in Duitsland. Wat vandaag gespeeld wordt, dag training
Hier ook helaas, speel in italie en dat is ook vandaag. Kan me ook niet meer herinneren of ik een standaard opstelling heb gesaved voor de vriendschappelijke wedstrijden, hoop dat de schade beperkt blijft.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:53 schreef Angelob het volgende:
Ik sla meestal de opstelling die ik maak voor een bepaalde jeugdwedstrijd direct op als standaardopstelling omdat er vaak dingen veranderen in je jeugdteam (nieuwe pulls/promoties, nieuwe informatie over spelers) waardoor een standaardopstelling al snel achterhaald kan zijn...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:06 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Hier ook helaas, speel in italie en dat is ook vandaag. Kan me ook niet meer herinneren of ik een standaard opstelling heb gesaved voor de vriendschappelijke wedstrijden, hoop dat de schade beperkt blijft.
quote:24-08-2010 19:18:45 10 online gebruikers
Vrees het ergste...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:37 schreef Angelob het volgende:
Pff, geen opstelling in een oefenduel. Verlies ik nu mn training vrijdag?
Ik hoop voor je dat ze snel een update doen zodat ze je opstelling tenminste opslaan. Mocht t weer fout gaan straks.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:20 schreef Drassss het volgende:
Zo mijn orders zijn gedaan voor morgen, dat kan iig niet meer fout gaan!
Dat is waar, maar dan hoop ik gewoon dat mijn tegenstander geen standaard opstelling heeftquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze snel een update doen zodat ze je opstelling tenminste opslaan. Mocht t weer fout gaan straks.Trouwens dat hoop ik ook voor mezelf!!
Ik heb meteen mn opstelling voor zondag en voor volgende week zondag gemaakt. Je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan hoop ik gewoon dat mijn tegenstander geen standaard opstelling heeft
Jij bent ook zo iemand die zn geld ging halen toen Pieter Lakeman dat zei? je weet het maar nooitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb meteen mn opstelling voor zondag en voor volgende week zondag gemaakt. Je weet maar nooit!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jij bent ook zo iemand die zn geld ging halen toen Pieter Lakeman dat zei? je weet het maar nooit
Ik dus...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Natuurlijk niet!
Wie neemt er nou een rekening bij de dsb???![]()
az
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |