Het is zelfs nog mogelijk om donderdag vroeg een wedstrijd te spelen, maar dan moet je die na woensdag avond wel zelf regelen. Geen idee welk land nog zo laat speelt. Uit mijn hoofd dacht ik Duitsland en Roemenie en Canada die aan de late kant zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:18 schreef Drassss het volgende:
Voor half 8 savonds heb je nog een pot toch? Dat moet wel lukken lijkt me. Al is het haast werk..
Naar mijn weten niet omdat de vliegtuigen om half 6 dinsdags op zijn laatst vertrekkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:26 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Het is zelfs nog mogelijk om donderdag vroeg een wedstrijd te spelen, maar dan moet je die na woensdag avond wel zelf regelen. Geen idee welk land nog zo laat speelt. Uit mijn hoofd dacht ik Duitsland en Roemenie en Canada die aan de late kant zijn.
LOL... ja klopt... Je moet dan een NL friendly regelen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef Drassss het volgende:
Naar mijn weten niet omdat de vliegtuigen om half 6 dinsdags op zijn laatst vertrekken( het regelen van een oefenduel heb ik het over natuurlijk ).
zal dus wel weer een hoop drugsgeld achterzittenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zul je zien dat het 04.00 gaat worden en dat een maffe Colombiaan hem binnen hengelt.
18:00u, scheelt toch weer 30 minutenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Naar mijn weten niet omdat de vliegtuigen om half 6 dinsdags op zijn laatst vertrekken( het regelen van een oefenduel heb ik het over natuurlijk ).
Als we nu allemaal zo denken, wie gaat het dan posten?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:11 schreef Nixx- het volgende:
Kan ik hier op de hoogte worden gehouden wanneer HT weer on-line komt?
Ik heb geen zin om te blijven checken.
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:00 schreef Drassss het volgende:
Update 09:50: We have now restored all data from a backup taken around 15.00 yesterday (which means not that much data has been lost). We're checking for inconsistencies in the restored data now, and estimate to be back online before lunch.
Voor 12 uur dus!
Dat zal ongetwijfeld maar dit zal toch niet global zijn? Ik ga er eigenlijk meer van uit dat t Europees is. Als het wel global is dan is t wel erg knudde dat ze afhankelijk zijn van 1 hd....quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Er zijn toch ook cupgames op dinsdag?
Ook mijn B team training is weg mochten ze t niet op tijd fixen. En zoals Nixx en Drassss al zeggen het kan nog. Hattrick zelf geeft wel wat hoop :quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef vanpers het volgende:
Had nog geen oefenwedstrijd, weg training dus![]()
![]()
Maar ja dat belooft nog niets. Ik ga iig wel met regelmaat checken of ik er op kan om zsm mn opstelling te fixen.quote:Update 09:50: We have now restored all data from a backup taken around 15.00 yesterday (which means not that much data has been lost). We're checking for inconsistencies in the restored data now, and estimate to be back online around noon.
Alle wijzigingen na 15.00 gistermiddag zijn weg. Dat kan niet veel zijn aangezien ze om 15.20 plat lagen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld maar dit zal toch niet global zijn? Ik ga er eigenlijk meer van uit dat t Europees is. Als het wel global is dan is t wel erg knudde dat ze afhankelijk zijn van 1 hd....
![]()
[..]
Ook mijn B team training is weg mochten ze t niet op tijd fixen. En zoals Nixx en Drassss al zeggen het kan nog. Hattrick zelf geeft wel wat hoop :
[..]
Maar ja dat belooft nog niets. Ik ga iig wel met regelmaat checken of ik er op kan om zsm mn opstelling te fixen.
Ik weet het. Ik kan ook lezen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alle wijzigingen na 15.00 gistermiddag zijn weg. Dat kan niet veel zijn aangezien ze om 15.20 plat lagen.
Ik neem aan dat ze die updates nog wel draaien. Tenzij heul de wereld met het zelfde te maken heeft gehad maar dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
Doemscenario: als de gezondheidsupdates niet zijn doorgegaan scheelt me dat een slok op de borrel in de verdediging. Met nog twee updates zou mn spelertje het ongetwijfeld gehaald hebben, maar zonder updates
Je kon toch geen Engelsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik kan ook lezen.![]()
![]()
[..]
Ik neem aan dat ze die updates nog wel draaien. Tenzij heul de wereld met het zelfde te maken heeft gehad maar dat lijkt me sterk.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan uiteraard wel Engels! Ik had all1 geen idee waar door je wissel fout ging.Daarbij was t zondag avond en ik was erg moe.
Doelstellingen:
• Handhaving
• Een spits en of een mid erbij
• Toekomstig trainer aanschaffen
• Mijn jeugd goed laten renderen
• Wat leuke jeugdspelers promoveren
Dat weet ik wel zekerquote:Tenzij heul de wereld met het zelfde te maken heeft gehad maar dat lijkt me sterk.
Eerst een inlog scherm krijgen.quote:
quote:Service Unavailable
HTTP Error 503. The service is unavailable.
quote:Hattrick announces:
Sorry to have to take the site down again, but the new disks are too slow as it seems. We're investigating.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:30 schreef Drassss het volgende:
Al die verslaafde proberen natuurlijk allemaal tegelijk ht binnen te komen.
Dan zijn t echt een stelletje sukkels dat heel de wereld afhankelijk is van 1 hd. Zeker met een toch behoorlijk populair spel als hattrick is.quote:
Wel afhankelijk van 1 database. En dat is juist omdat alles op elkaar van invloed kan zijn/isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zijn t echt een stelletje sukkels dat heel de wereld afhankelijk is van 1 hd. Zeker met een toch behoorlijk populair spel als hattrick is.![]()
![]()
Wat FVP zegt. En daarnaast, je wilt niet dat het ene land voordeel krijgt op het andere indien een gedeelte plat ligt. Of ALLES moet plat, of niets.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zijn t echt een stelletje sukkels dat heel de wereld afhankelijk is van 1 hd. Zeker met een toch behoorlijk populair spel als hattrick is.![]()
![]()
Zie de ICT leek eens even gelijk hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat FVP zegt. En daarnaast, je wilt niet dat het ene land voordeel krijgt op het andere indien een gedeelte plat ligt. Of ALLES moet plat, of niets.
Ja ok maar die kan je backuppen op meerdere servers verdeeld over de wereld. Als er dan 1 down is kunnen de andere het opvangen zodat het niet algeheel down is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wel afhankelijk van 1 database. En dat is juist omdat alles op elkaar van invloed kan zijn/is
Dat hoeft toch niet? Als je een kerst versiering hebt die paralelgeschakelt is gaat toch ook niet heel je snoer uit? Lijkt me dat dat met internet en computers nog makkelijker te regelen is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat FVP zegt. En daarnaast, je wilt niet dat het ene land voordeel krijgt op het andere indien een gedeelte plat ligt. Of ALLES moet plat, of niets.
Het is niet één HD. Het is een heel cabinet. Dat zijn heeeeel veeeeel HD's. Wel eens gezien hoe dat eruit ziet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
1 of meer ik vind t raar voor zo een "groot" wereld wijd spel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is niet één HD. Het is een heel cabinet. Dat zijn heeeeel veeeeel HD's. Wel eens gezien hoe dat eruit ziet?
Back-up, is wat anders dan dat 2 DB's over de hele wereld constant synchroon moeten draaien. Doordat er heel veel activiteit rond de hele wereld is, wil het zeggen dat er ontzettend veel data steeds tussen de servers moeten gaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok maar die kan je backuppen op meerdere servers verdeeld over de wereld. Als er dan 1 down is kunnen de andere het opvangen zodat het niet algeheel down is.
[..]
Dat hoeft toch niet? Als je een kerst versiering hebt die paralelgeschakelt is gaat toch ook niet heel je snoer uit? Lijkt me dat dat met internet en computers nog makkelijker te regelen is.
Dit dus, en dat keer veel!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1 of meer ik vind t raar voor zo een "groot" wereld wijd spel.
Het mag ook wel een wat kleiner plaatje zijn. Tering...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dit dus, en dat keer veel!
[ afbeelding ]
hi res ftw.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het mag ook wel een wat kleiner plaatje zijn. Tering...
sjongejonge, wat een prutsers.. dikke amateurs daar zeg..quote:
quote:Hattrick announces:
Sorry to have to take the site down again, but the upgraded disks are too slow as it seems. We're investigating, together with our hard disk supplier.
Ok duidelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Back-up, is wat anders dan dat 2 DB's over de hele wereld constant synchroon moeten draaien. Doordat er heel veel activiteit rond de hele wereld is, wil het zeggen dat er ontzettend veel data steeds tussen de servers moeten gaan.
Dit zal ten koste gaan van de performance voor de gebruikers. Je zou dan blij mogen zijn als je met de huidige capaciteit van HT dan op 5000 gebruikers tegelijk zou zitten.
1 DB voor de hele wereld is gewoon de enige juiste oplossing.
Ik dacht al zo iets ja. Vraag me wel af hoeveel hattrick er zal hebben.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dit dus, en dat keer veel!
[ afbeelding ]
Ze hebben hulp ingevlogen dus hou hoop!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
sjongejonge, wat een prutsers.. dikke amateurs daar zeg..
ik denk dat we blij mogen zijn als we überhaupt deze week nog op HT kunnen..
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Firmware updates. Ze blijven leuk...
quote:During routine maintenance yesterday, our disk cabinet supplier introduced an upgrade to firmware which caused all our disks to crash. Because of this we had to restore our databases from a backup, taken about half an hour before the disk crash. This morning we've checked for inconsistencies in the restored data, and the site is ready to launch. Unfortunately, the disk performance is too slow to open the site. We need to wait until our redundant hard disks have finished synching their data, and this will take some hours more. We hope to be back around 16:00. We regret any inconvenience this may cause you.
Gammaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:01 schreef Drassss het volgende:
During routine maintenance yesterday, our disk cabinet supplier introduced an upgrade to firmware which caused all our disks to crash. Because of this we had to restore our databases from a backup, taken about half an hour before the disk crash. This morning we've checked for inconsistencies in the restored data, and the site is ready to launch. Unfortunately, the disk performance is too slow to open the site. We need to wait until our redundant hard disks have finished synching their data, and this will take some hours more. We hope to be back around 16:00. We regret any inconvenience this may cause you.
Hehehehe. Ik zou zeggen ga soliciteren. Hulp kunnen ze iig wel gebruiken volgens hun 1 na laatste berichtje. :quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:03 schreef Armageddon het volgende:
Dat bericht klopt. Als je er allemaal nieuwe HD's in propt dan moeten ze eerst een uur of drie syncen. Afhankelijk van de hoeveelheid data. Wat lopen daar voor een stel pruts it'ers rond?
quote:We're investigating, together with our hard disk supplier.
ik neem aan dat dit hun laatste klus was.. anders zie ik het voor de toekomst somber in..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:03 schreef Armageddon het volgende:
Dat bericht klopt. Als je er allemaal nieuwe HD's in propt dan moeten ze eerst een uur of drie syncen. Afhankelijk van de hoeveelheid data. Wat lopen daar voor een stel pruts it'ers rond?
Komt door een update van hun leverancier he.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik neem aan dat dit hun laatste klus was.. anders zie ik het voor de toekomst somber in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |