Ik, ik heb mijn A team er staan, hoezo?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dan gaat zelfs mijn spelers zijn deadline het niet halen![]()
Ach, mn opstelling voor woensdag staat, als ik maar mag ballen dan.
Niemand hier in grote troubles voor de beker?
Ben benieuwd wat ze gaan doen als Cup matches het niet halen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik wel (friendly althans). Ik moet nog 3 nieuwe trainees. Ik speel nu in een opstelling waar 3 spelers te weinig staan opgesteld.
Waarschijnlijk 0,niets...quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze gaan doen als Cup matches het niet halen.
ik ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:17 schreef Drassss het volgende:
* Hoopt dat zijn tegenstander geen standaard opstelling heeft *
Dat ben ik dus ook, heb er heel wat voor gepuzzeld.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Blij dat ik toch gisteravond vast m'n beker-opstelling gezet heb
Ik heb mijn opstelling helemaal in orde, inclusief wissels en penaltynemersquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En dan wordt er geloot wie doorgaan ofzo?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sorry for the inconvience.
De matches zullen gewoon gespeeld worden. Alleen kan niemand meer een goede opstelling maken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En dan wordt er geloot wie doorgaan ofzo?
Die ook nog ja. We kunnen nu alleen speculeren, laten we hopen dat het goed komt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:24 schreef Drassss het volgende:
Je zal maar wachten op het uitdagen van een woensdag pot, omdat je een vlaggetje wil. Ben je ook goed nat
ach ja hoe vaak hebben we dat al niet gezien de afgelopen jaren?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
Sowieso. Updates test je eerst uti op een test systeem, zeker firmware updates. Niet meteen op het functioneel systeem...
Ik vind het toch een beetje amateuristisch...
Gelukkig heb ik mn vlaggetje al geregeld. Ik heb mn opstelling all1 nog niet gemaakt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:24 schreef Drassss het volgende:
Je zal maar wachten op het uitdagen van een woensdag pot, omdat je een vlaggetje wil. Ben je ook goed nat
Het enigste probleem dat ik heb is dat ik een nieuwe middenvelder wilde kopen vanmiddag. Ongeveer 2 uur nadat alles was gestopt. Deze wilde ik woensdag gelijk laten spelen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
Als ze op tijd online zijn!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:51 schreef Xummon het volgende:
morgen en woensdag gelukig vrij, dus ik kan altijd mijn team nog op tijd aanpassen
quote:At this point we can't guarantee that we will be back before Cup games start, but it is our goal and we will keep you updated throughout Tuesday.
Er zijn toch ook cupgames op dinsdag?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ze op tijd online zijn!
[..]
Als dinsdag alles gefixed is lukt het nog prima op tijd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef vanpers het volgende:
Had nog geen oefenwedstrijd, weg training dus![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |