Dat is ook zo. Ik hoef er ook niet perse op nu en alles is dan mee genomen natuurlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik hoef toch niets op hattrick nu. Vorige maand 1000 minuten erbij
Hebben ze geen RAID 5 daar? Nieuwe HD er in en klaar.quote:15:20 HT-time: Hattrick is down due to a major hard disk malfunction. This will take some time to fix, we will probably not be back online for several hours. Transfer engine was stopped around 15.20, and all deadlines during downtime will be extended.
wtf is Raid 5 nou weer?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:21 schreef Armageddon het volgende:
Oops!
[..]
Hebben ze geen RAID 5 daar? Nieuwe HD er in en klaar.
Dat is een systeem dat als er een HD failt dat de boel gewoon door draait. Dan pak je een nieuwe HD en die schuif je er on the fly in. Zonder dat er iets down gaat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
wtf is Raid 5 nou weer?Ik heb reet 34 is dat ook goed?
ff rekenen, vanaf 15.20 zijn de transvers stil gelegd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:27 schreef Drassss het volgende:
Verdomd over 30 min zou mijn Linkshalf aflopen.. Nu moet ik goed opletten ( met die extra transferuren ) wanneer zijn nieuwe deadline is...
Ah weer wat geleerd. Of ik t ook onthouden ga is t 2e maar toch bedankt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat is een systeem dat als er een HD failt dat de boel gewoon door draait. Dan pak je een nieuwe HD en die schuif je er on the fly in. Zonder dat er iets down gaat.
Zul je zien dat het 04.00 gaat worden en dat een maffe Colombiaan hem binnen hengelt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff rekenen, vanaf 15.20 zijn de transvers stil gelegd.
You're welcomequote:Op maandag 23 augustus 2010 16:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah weer wat geleerd. Of ik t ook onthouden ga is t 2e maar toch bedankt.
Hoelang schuiven ze de transfers op?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:31 schreef Outpost76 het volgende:
ff rekenen, vanaf 15.20 zijn de transvers stil gelegd.
Deadline + downtimequote:Op maandag 23 augustus 2010 16:34 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hoelang schuiven ze de transfers op?
hehehehehe ik hoop het niet voor je en anders wordt t gewoon nacht werkquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zul je zien dat het 04.00 gaat worden en dat een maffe Colombiaan hem binnen hengelt.
quote:
Dat ligt er aan wanneer ze weer online zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:34 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hoelang schuiven ze de transfers op?
quote:Transfer engine was stopped around 15.20, and all deadlines during downtime will be extended.
Dit dus... Mijn spelers zullen ook wel aflopen op een ongunstig tijdstip...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zul je zien dat het 04.00 gaat worden en dat een maffe Colombiaan hem binnen hengelt.
Ik moet zeggen dat dit wel 1 van de redenen zijn dat ik minder fan ben van het op EUR 0,- van een speler op de tl zetten... Achja doe je niks aan en dus maar hopen dat HT snel weer draait.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dit dus... Mijn spelers zullen ook wel aflopen op een ongunstig tijdstip...
Tenzij ze voor 20.00 weer in de lucht zijn, maar dat zal wel niet.
Major Disk Failure... Kom op zeg, alles wordt tegenwoordig toch in raid uitgevoerd...
Ze staan er voor de verandering eens niet voor 0 op deze keer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit wel 1 van de redenen zijn dat ik minder fan ben van het op EUR 0,- van een speler op de tl zetten... Achja doe je niks aan en dus maar hopen dat HT snel weer draait.
Dat scheeltquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ze staan er voor de verandering eens niet voor 0 op deze keer.
Dan nog... Ik ben nu bezig om veel geld te verdienen, en ik wilde nu kijken wat een pop mij gemiddeld zou opbrengen als ik de spelers verkoop op mijn favoriete verkoop moment. Nu heb ik dus geen referentie materiaal...quote:
quote:NOTICE: This domain name expired on 07/28/2010 and is pending renewal or deletion
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Klik je eens op een van de linkjes die HT geeft om te bekijken tijdens de downtime, krijg je dit:
[..]
Dan gaat zelfs mijn spelers zijn deadline het niet halenquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:06 schreef Drassss het volgende:
During routine maintenance today, our disk cabinet supplier introduced an upgrade to firmware which resulted in our database being erased. This means we need to go back to a backup which was made a few hours earlier on Monday. Because of the enormous amount of data needed to be restored, this will take at least all night to get done. We will then need to sort through the inconsistencies in the data and let the heart of Hattrick catch up for the down time. We are hopeful to be back online by tomorrow afternoon. At this point we can't guarantee that we will be back before Cup games start, but it is our goal and we will keep you updated throughout Tuesday
Zozo flinke problemen dus..
Ik wel (friendly althans). Ik moet nog 3 nieuwe trainees. Ik speel nu in een opstelling waar 3 spelers te weinig staan opgesteld.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dan gaat zelfs mijn spelers zijn deadline het niet halen![]()
Ach, mn opstelling voor woensdag staat, als ik maar mag ballen dan.
Niemand hier in grote troubles voor de beker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |