Mja zo iets als dit is al seizoenen niet meer voor gekomen dus ik durf dat gokje wel aan. En anders koop ik ze zelf wel weer terug.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zet een speler daarom ook nooit voor 0 op de TL... altijd voor een bedrag conform de vergelijking
Ik vind t achterlijk. Als ze er uit liggen moeten ze heel de tv verplaatsen imo niet all1 de gene die aflopen tijdens de down tijd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. Dat is dan ook hetgene waar ik meteen over geklaagd had toen HT net een paar uur eruit lag.
2.00 hier is ± 20.00 in Colombiaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:42 schreef Nixx- het volgende:
[..]
In pricipe zou je vanavond wel leuke deals kunnen maken tussen 22:00 en 2:00. (Als ik gok dat de meeste mensen hun spelers rond 20:00 laten aflopen).
En nog maar wat langer wachten. Pizza.quote:16:45 We will have to keep Hattrick offline for at least a few more hours, in order to increase the disk performance to open the site. Unfortunately, matches scheduled during this downtime will be played. Transfer deadlines will however be extended. We humbly apologize for all the inconveniences this may have caused you. Rest assured that we are working really hard to remedy the situation as quickly as possible.
je wil een nederlands vlaggetje krijgenquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:16 schreef Xummon het volgende:
[..]
je wil een nederlands vlaggetje krijgen
Jij nog eens hier.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:41 schreef Angelob het volgende:
Daar bij Hattrick zijn ze ook altijd wel heel goed met inschatten van tijden dat ze nodig hebben voor een reparatie.
Inderdaad weer een grote faal actie van de HT ICT-ers.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:49 schreef Angelob het volgende:
Je moet toch wat connecties met Hattrick hebben als HT zelf niet te bereiken is
Dat is erg klote ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:53 schreef Angelob het volgende:
En het ergste is nog, dat ik nooit buitenlandse friendly's speel alleen vandaag en dan precies in Duitsland. Wat vandaag gespeeld wordt, dag training
Het enigste irritante is dat ik mijn jeugd friendly voor mijn jeugd competitiewedstrijd van donderdag vroeg wilde spelen. Betwijfel of me dat nog gaat lukken op woensdag ochtend.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:53 schreef Angelob het volgende:
En het ergste is nog, dat ik nooit buitenlandse friendly's speel alleen vandaag en dan precies in Duitsland. Wat vandaag gespeeld wordt, dag training
Hier ook helaas, speel in italie en dat is ook vandaag. Kan me ook niet meer herinneren of ik een standaard opstelling heb gesaved voor de vriendschappelijke wedstrijden, hoop dat de schade beperkt blijft.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:53 schreef Angelob het volgende:
Ik sla meestal de opstelling die ik maak voor een bepaalde jeugdwedstrijd direct op als standaardopstelling omdat er vaak dingen veranderen in je jeugdteam (nieuwe pulls/promoties, nieuwe informatie over spelers) waardoor een standaardopstelling al snel achterhaald kan zijn...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:06 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Hier ook helaas, speel in italie en dat is ook vandaag. Kan me ook niet meer herinneren of ik een standaard opstelling heb gesaved voor de vriendschappelijke wedstrijden, hoop dat de schade beperkt blijft.
quote:24-08-2010 19:18:45 10 online gebruikers
Vrees het ergste...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:37 schreef Angelob het volgende:
Pff, geen opstelling in een oefenduel. Verlies ik nu mn training vrijdag?
Ik hoop voor je dat ze snel een update doen zodat ze je opstelling tenminste opslaan. Mocht t weer fout gaan straks.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:20 schreef Drassss het volgende:
Zo mijn orders zijn gedaan voor morgen, dat kan iig niet meer fout gaan!
Dat is waar, maar dan hoop ik gewoon dat mijn tegenstander geen standaard opstelling heeftquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze snel een update doen zodat ze je opstelling tenminste opslaan. Mocht t weer fout gaan straks.Trouwens dat hoop ik ook voor mezelf!!
Ik heb meteen mn opstelling voor zondag en voor volgende week zondag gemaakt. Je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan hoop ik gewoon dat mijn tegenstander geen standaard opstelling heeft
Jij bent ook zo iemand die zn geld ging halen toen Pieter Lakeman dat zei? je weet het maar nooitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb meteen mn opstelling voor zondag en voor volgende week zondag gemaakt. Je weet maar nooit!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jij bent ook zo iemand die zn geld ging halen toen Pieter Lakeman dat zei? je weet het maar nooit
Ik dus...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Natuurlijk niet!
Wie neemt er nou een rekening bij de dsb???![]()
az
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |