Ik vond het altijd zo grappig als mensen die helemaal niks met KLB te maken hadden, gingen zeggen dat ze blij waren dat KLB dicht was.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:11 schreef Lakitu het volgende:
Deze hele ervaring heeft me wel dit geleerd: ONZ is kankersad![]()
/Care. Dat is gewoon uitlokking.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo grappig als mensen die helemaal niks met KLB te maken hadden, gingen zeggen dat ze blij waren dat KLB dicht was.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:00 schreef Sok. het volgende:
Wat we zoeken:
FOK!sters die er zo uit zien:
[ afbeelding ]
Met een maximale leeftijd van 16.
Precies. Vaak ook ONZ'ers, die wat mij betreft bij geen enkel onderwerp whatsoever een mening mogen hebben. Kijk waar ze postenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo grappig als mensen die helemaal niks met KLB te maken hadden, gingen zeggen dat ze blij waren dat KLB dicht was.
Ik was helemaal niet blij, kwamen al die doemdenkers in ONZquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
In het vorige deel hadden we een nieuwe sma, die fariytalessuck, of is ze niet spang genoeg voor die homies?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef Lakitu het volgende:
Gooi dit in de OP BT, het geldt nog
[..]
quote:
Ik ben er op geattendeerd maar ze is too old.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
In het vorige deel hadden we een nieuwe sma, die fariytalessuck, of is ze niet spang genoeg voor die homies?
Sowieso, het is ONZIN, ONZINquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was helemaal niet blij, kwamen al die doemdenkers in ONZ
Oprotten met je stomme chicks Laki!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef Lakitu het volgende:
Gooi dit in de OP BT, het geldt nog
[..]
Whehe die lijkt op een meisje die stage heeft gelopen bij ons.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
In het vorige deel hadden we een nieuwe sma, die fariytalessuck, of is ze niet spang genoeg voor die homies?
Jordeh kwam er meequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oprotten met je stomme chicks Laki!
Deze smaquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oprotten met je stomme chicks Laki!
wat doe jij hier eigenlijk ?quote:
Ik kwam er vroeger, toen ONZ nog leuk was.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, het leukste forum op FOK! als KLB dicht is, kijkje nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |