abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:31:36 #1
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_85583674
Er zijn vreselijke beelden gemaakt en online gezet van een woedende Pakistaanse menigte die twee broers (15 en 17) lynchen. Ze werden aangezien voor dieven, maar bleken later onschuldig.

Op de beelden die met een mobiele telefoon zijn opgenomen worden de jongens doodgeslagen met knuppels en stenen. De omstanders doen niet meer dan kijken of beelden filmen met een telefoon. Ook de aanwezige politie doet niks. Na afloop werden ze ondersteboven gehangen. De Pakistaanse krant The News vraagt zich af: 'Is dit wie we zijn? Wilden?'

Een minister heeft vandaag de ouders van de jongens bezocht. Er zijn tien verdachten aangehouden waaronder vier politiemannen. Het incident komt Pakistan niet zo goed uit. De wereld maakt zich op om geld in te zamelen voor hulp wegens de overstromingen in Pakistan.

Waarschuwing: de beelden laten niks aan de verbeelding over. Je kunt ze hier zien

http://www.liveleak.com/view?i=01d_1282455999
http://www.realitatea.net/frati-ucisi-pakistan_733661.html
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_85583726
Dat is lullig :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_85583787
Maar ze hebben met zijn allen wel veel lol gehad.

[ Bericht 27% gewijzigd door paddy op 23-08-2010 11:59:40 ]
pi_85583800
honest mistake, can happen to anyone.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 augustus 2010 @ 21:35:32 #5
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85583912
Jongens jongens wat een volk toch :{
pi_85583966
Buitengewoon triest waartoe menigtes toe in staat zijn als ze de kans krijgen.
pi_85584020
wel weer typisch dat dit nu ineens nieuws is :') Dit gebeurd dagelijks in vele delen van de wereld.
pi_85584150
Gewoon geen geld overmaken naar 555 worden ze vanzelf gestraft voor hun walgelijke daden :Y
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  Moderator zondag 22 augustus 2010 @ 21:41:11 #9
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_85584246
Echt sick.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_85584296
Wat een beesten.
pi_85584310
Nu die dieven gestraft zijn is er alleen geen woedende menigte meer om die moordenaars te straffen.
pi_85584368
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:39 schreef OpperTokkie het volgende:
Gewoon geen geld overmaken naar 555 worden ze vanzelf gestraft voor hun walgelijke daden :Y
Niet de hele bevolking van Pakistan is daarvoor verantwoordelijk.
pi_85584412
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:42 schreef Picchia het volgende:
Nu die dieven gestraft zijn is er alleen geen woedende menigte meer om die moordenaars te straffen.
Het is opgenomen dus misschien worden de daders gepakt.
pi_85584608
:X :N
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_85584619
Wat een pauper land. Idioten daar.

Een moordenaar of verkrachter de doodstraf ok maar dit gaat nergens over.
  † In Memoriam † zondag 22 augustus 2010 @ 21:48:24 #16
34726 Fratz
Max
pi_85584630
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Dat is lullig :D
jemig man, we hebben het hier over mensen hoor, niet over de nieuwste film?
ik heb een heel klein stukje gezien dat was genoeg. vreselijk.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  Donald Duck held zondag 22 augustus 2010 @ 21:57:15 #17
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_85585137
Niks aan de hand mensen. Negeer het en vooral lekker geld blijven doneren aan die arme lui
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_85585172
gadverdamme.. om misselijk van te worden.... triest dat zoiets kan!
pi_85585367
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:57 schreef krullebol81 het volgende:
gadverdamme.. om misselijk van te worden.... triest dat zoiets kan!
Inderdaad. En bij de tech support klonken ze nog zo vriendelijk.
pi_85585429
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Niks aan de hand mensen. Negeer het en vooral lekker geld blijven doneren aan die arme lui
dit soort dingen gebeuren overal
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:02:37 #21
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85585479
Ik kom stoer over en zo, maar ik durf die beelden niet eens te bekijken. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_85585588
Ik durf echt niet te kijken, wat een middeleeuwse toestanden .... :(
pi_85585722
Wat een hypocriet gelul zeg.
HALLOOOOOOO, de slachtoffers zijn ook Pakistanen!

Ik vind het een beetje moeilijk te geloven dat sommige huilies zogenaamd iets geven om deze jongens die gelyncht zijn terwijl ze op hetzelfde moment het volk waartoe ze behoren aan het bashen zijn :')

DOESN'T MAKE ANY FUCKING SENSE :(

Je kunt niet zeggen ik vind het zielig voor ze, let's nuke all of them? WTF!?!?!?!?
pi_85585741
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:43 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Welnee, zo werkt dat daar niet.

Dit is gebruikelijk in die landen, ik ben weleens op reis bij een auto-ongeluk uitgekomen waar de bestuurder net vermoord was. De groep die dat deed was zo groot dat niemand wist wie wat had gedaan, en al wisten ze het zeiden ze natuurlijk niets.
pi_85585765
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kom stoer over en zo
Dat valt reuze mee hoor.
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:08:56 #26
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_85585844
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:37 schreef ASroma het volgende:
wel weer typisch dat dit nu ineens nieuws is :') Dit gebeurd dagelijks in vele delen van de wereld.
Vooral in ontwikkelingslanden.
pi_85586081
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:07 schreef cumcumber het volgende:

[..]

Welnee, zo werkt dat daar niet.

Dit is gebruikelijk in die landen, ik ben weleens op reis bij een auto-ongeluk uitgekomen waar de bestuurder net vermoord was. De groep die dat deed was zo groot dat niemand wist wie wat had gedaan, en al wisten ze het zeiden ze natuurlijk niets.
In Pakistan?
Zeker heftig!
pi_85586161
Gruwelijke beelden, met geen woorden te beschrijven.
Dat er niet 1 iemand op durfde te staan en ertegenin durfde te gaan, kan ik mij voorstellen. Ze gingen tekeer als beesten. Zelfs als die jongens al dood zijn wordt ermee omgegaan als slachtafval.
:{
pi_85586403
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:14 schreef tinoburg het volgende:
Dat er niet 1 iemand op durfde te staan en ertegenin durfde te gaan, kan ik mij voorstellen. Ze gingen tekeer als beesten. Zelfs als die jongens al dood zijn wordt ermee omgegaan als slachtafval.
Snel geld overmaken dan :Y :Y
Ik zwaai naar dieren.
pi_85586451

Sinds wanneer is stelen erger dan iemand vermoorden? Middeleeuwse praktijken :r

En maar storten op giro 555 . Want zeg nou zelf, deze mensen verdienen uw hulp :N
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator zondag 22 augustus 2010 @ 22:20:00 #31
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_85586461

Tja....

Bron
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_85586582
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:14 schreef tinoburg het volgende:
Ik zag ergens in de beelden een man die een met een stok meppende man toesprak en aan de arm naar achteren trok. Niet dat het veel hielp, maar toch.

Verder walgelijke beelden natuurlijk. En helaas is dit een veel voorkomend verschijnsel in veel ontwikkelingslanden (en eigenlijk overal waar menigten aan te pas komen, er staan ook beelden van Amerikaanse tieners die en masse een iemand de tering in trappen op het net). In reisgidsen wordt soms zelfs gewaarschuwd om goed na te denken of je wilt gaan gillen als je gerold of bestolen wordt, omdat het kan uitdraaien op een lynchpartij vlak voor je neus.

Het is -vooral in landen als Pakistan- ook nog een direct gevolg van het falen van de rechtstaat. Niemand gaat naar de politie in geval van diefstal oid want die doet toch geen kont zonder steekpenningen of tegen de lokale windbuil en zijn clan die hen in zijn zak heeft. Dan ga je dingen zelf "oplossen" en aangezien het gros er onopgeleid, gefrustreerd en clan-georiënteerd is krijg je dan dit :X
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:22:40 #33
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_85586642
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:43 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik hoop dat je post een grap is.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_85587020
ziek
  † In Memoriam † zondag 22 augustus 2010 @ 22:41:17 #35
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_85587680
Ze werden voor overvallers, die pas daarvoor een aantal mensen hadden vermoord, aangezien.

Tja en dan is er geen hoor en wederhoor of een uitgebreid proces maar gaat men direct over op oog om oog.

Toont toch wel weer aan dat volksgerichten ook niet ideaal zijn.
pi_85588474
quote:
In a column Sunday, commentator Ghazi Salahuddin wrote that the Sialkot attack and the desperation of the poor caught in the floods are "rooted in the potential inability of the state to protect and look after the citizens."

"These things are possible because the successive ruling elites do not really love Pakistan," Salahuddin wrote. "They have never loved this country and the present government does not deserve to be blamed more for its lapses than the previous ones

http://www.foxnews.com/wo(...)er-anguish-pakistan/
Ach gut, en laat ik nu denken dat dit soort dingen gebeuren ondanks een fijne en betrokken regering. Wie had dát nou gedacht zeg, dat decennia lang wanbestuur, zakkenvullen en corruptie zou leiden tot uitwassen. :')

Over een week wordt duidelijk dat het helemaal niet zo toevallig was dat deze twee jongens uitgekozen waren, want er schijnt dus iets te spelen aangaande het "recht" om ergens cricket te mogen spelen en daar zal wel weer een lokale windbuil een vinger in de pap hebben want dat is de dagelijkse praktijk in Pakistan waar kasten en sociale klasse het politieke veld bepalen.

Oh ja, er zijn ook dagelijks dit soort incidenten waarbij vrouwen tot pap geslagen worden of in de fik gestoken in het kader van de publieke eerbaarheid maar dat is iets minder mediageniek want dat zijn hoeren die hun plaats moeten kennen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † zondag 22 augustus 2010 @ 23:08:35 #37
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_85589177
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:21 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het is -vooral in landen als Pakistan- ook nog een direct gevolg van het falen van de rechtstaat. Niemand gaat naar de politie in geval van diefstal oid want die doet toch geen kont zonder steekpenningen of tegen de lokale windbuil en zijn clan die hen in zijn zak heeft. Dan ga je dingen zelf "oplossen" en aangezien het gros er onopgeleid, gefrustreerd en clan-georiënteerd is krijg je dan dit :X
Denk dat dit de kern is inderdaad. Wat dat betreft kun je het met recht middeleeuwse toestanden noemen (hoewel je ook in het westen echt niet zover terug in de tijd hoeft voor lynchpartijen).

Er verschijnen ook regelmatig filmpjes van lynchpartijen uit Zuid Amerika. Totaal andere cultuur, andere religie, andere geschiedenis. Wat ze gemeen heben is het ontbreken van een functionerend rechtssysteem, veel corruptie en machtsmisbruik. Plus een laag(on)opgeleide bevolking en weinig welvaart.
pi_85589429
Maak vooral geld over naar 555 kunnen ze voortaan aluminium-knuppels gebruiken. :')

Vreselijk. :N
pi_85590724
http://www.dailymail.co.u(...)l?ito=feeds-newsxml#

Video of lynch mob killing two teenage brothers sparks mass demonstrations across Pakistan

By Daily Mail Reporter
Last updated at 7:00 PM on 22nd August 2010

A horrifying video of a crowd watching a mob beat two teenage brothers to death has sparked mass demonstrations in Pakistan.
The video, broadcast on Pakistani news channels, shows a lynch mob taking turns to savagely beat the two boys with sticks, drawing blood from them before dragging and hanging their dead bodies from a nearby pole.
But perhaps just as shocking is that none of the dozens of people and police watching tried to stop the vicious attack.

It is now thought the boys, who were on their way to play cricket in Sialkot, an eastern Punjab province, may have been mistaken for robbers by the group who decided to deliver brutal justice for their supposed crime last Sunday.

The scenes have outraged Pakistanis, some who are questioning how their society could passively watch the shocking killings without intervening.

The News, an English-language daily newspaper, wrote: 'Is this what we are? Savages? So utterly bereft of a speck of humanity that a crowd of ordinary men are passive spectators to public murder?'

The government has responded to the attack after civic groups condemned the killings and youths held demonstrations.
As details have emerged authorities appear increasingly confident the two boys - Moiz Butt, 17, and his brother Muneeb, 15 - were innocent.
The two went to play cricket after praying and eating breakfast, carrying a bag with them containing game equipment, said Mujahid Sherdil, a top government official in the district.

They were sons of a middle-class man who deals in fabric for soccer balls. Moiz was honoured with the title 'Hafiz' for having memorized the Muslim holy book, the Quran.
An armed robbery had taken place in the vicinity of the cricket field so residents were on alert and police were nearby.
When the boys appeared with a bag they were thought to be the robbers Mr Sherdil said.
He added, however, that more information was still being sought.
The boys were believed to have been in fights over the past few days for the right to play on the cricket ground, which was about a mile from their home.
Stations showing the video blurred out some of the more graphic images of the boys' bloodied bodies, but several faces in the crowd are clearly identifiable, including several police officers in uniform who watched.
Punjab province Police Chief Tariq Saleem said the government has ordered two separate inquiries into the killings.
'This incident is highly condemnable, especially in the police presence,' Saleem said after visiting the boys' family. 'All accused, including police, will be arrested soon. '

Federal Interior Minister Rehman Malik visited the family of the two boys Sunday in Sialkot and issued an appeal for citizens to come forward with evidence to help the
investigation.

He said at least 10 suspects have been arrested, including four police officers.
Malik criticised the spectating police officers' lack of action, saying they should have at least fired their guns in the air to disperse the crowd.
He also said the disgusted nation are baying for the mob's blood.
'It is not the kind of incident any civilized society can afford,' he said. 'The whole of Pakistan wants the people involved to be punished. And we are getting demands from the nation that they should be hanged at the very place where they murdered the two brothers.
'
The brothers' killings came as Pakistan's government is reeling from other crises, including the worst flooding in decades. The calamity appears to have further eroded confidence in the government.
One newspaper commentator Ghazi Salahuddin wrote that the Sialkot attack and the desperation of the poor caught in the floods that have ravaged the country are "rooted in the potential inability of the state to protect and look after the citizens.'
'These things are possible because the successive ruling elites do not really love Pakistan,' he wrote.
'They have never loved this country and the present government does not deserve to be blamed more for its lapses than the previous ones.'
Over the past two years, police and even soldiers have been caught on video beating suspects. In 2008, in two separate incidents in less than a week, crowds set fire to suspected robbers in the southern city of Karachi.

In the first incident, a picture of men lying like logs in a fire made the front pages of newspapers.

Lekker primitief weer.
pi_85590819
Mijn geld krijgen ze niet. :{w Niet dat ik ooit wat geef aan 555 of andere ramp collecte's.
  zondag 22 augustus 2010 @ 23:55:31 #41
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_85591056
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:46 schreef Marlan het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)l?ito=feeds-newsxml#

Video of lynch mob killing two teenage brothers sparks mass demonstrations across Pakistan

By Daily Mail Reporter
Last updated at 7:00 PM on 22nd August 2010

A horrifying video of a crowd watching a mob beat two teenage brothers to death has sparked mass demonstrations in Pakistan.
The video, broadcast on Pakistani news channels, shows a lynch mob taking turns to savagely beat the two boys with sticks, drawing blood from them before dragging and hanging their dead bodies from a nearby pole.
But perhaps just as shocking is that none of the dozens of people and police watching tried to stop the vicious attack.

It is now thought the boys, who were on their way to play cricket in Sialkot, an eastern Punjab province, may have been mistaken for robbers by the group who decided to deliver brutal justice for their supposed crime last Sunday.

The scenes have outraged Pakistanis, some who are questioning how their society could passively watch the shocking killings without intervening.

The News, an English-language daily newspaper, wrote: 'Is this what we are? Savages? So utterly bereft of a speck of humanity that a crowd of ordinary men are passive spectators to public murder?'

The government has responded to the attack after civic groups condemned the killings and youths held demonstrations.
As details have emerged authorities appear increasingly confident the two boys - Moiz Butt, 17, and his brother Muneeb, 15 - were innocent.
The two went to play cricket after praying and eating breakfast, carrying a bag with them containing game equipment, said Mujahid Sherdil, a top government official in the district.

They were sons of a middle-class man who deals in fabric for soccer balls. Moiz was honoured with the title 'Hafiz' for having memorized the Muslim holy book, the Quran.
An armed robbery had taken place in the vicinity of the cricket field so residents were on alert and police were nearby.
When the boys appeared with a bag they were thought to be the robbers Mr Sherdil said.
He added, however, that more information was still being sought.
The boys were believed to have been in fights over the past few days for the right to play on the cricket ground, which was about a mile from their home.
Stations showing the video blurred out some of the more graphic images of the boys' bloodied bodies, but several faces in the crowd are clearly identifiable, including several police officers in uniform who watched.
Punjab province Police Chief Tariq Saleem said the government has ordered two separate inquiries into the killings.
'This incident is highly condemnable, especially in the police presence,' Saleem said after visiting the boys' family. 'All accused, including police, will be arrested soon. '

Federal Interior Minister Rehman Malik visited the family of the two boys Sunday in Sialkot and issued an appeal for citizens to come forward with evidence to help the
investigation.

He said at least 10 suspects have been arrested, including four police officers.
Malik criticised the spectating police officers' lack of action, saying they should have at least fired their guns in the air to disperse the crowd.
He also said the disgusted nation are baying for the mob's blood.
'It is not the kind of incident any civilized society can afford,' he said. 'The whole of Pakistan wants the people involved to be punished. And we are getting demands from the nation that they should be hanged at the very place where they murdered the two brothers.
'
The brothers' killings came as Pakistan's government is reeling from other crises, including the worst flooding in decades. The calamity appears to have further eroded confidence in the government.
One newspaper commentator Ghazi Salahuddin wrote that the Sialkot attack and the desperation of the poor caught in the floods that have ravaged the country are "rooted in the potential inability of the state to protect and look after the citizens.'
'These things are possible because the successive ruling elites do not really love Pakistan,' he wrote.
'They have never loved this country and the present government does not deserve to be blamed more for its lapses than the previous ones.'
Over the past two years, police and even soldiers have been caught on video beating suspects. In 2008, in two separate incidents in less than a week, crowds set fire to suspected robbers in the southern city of Karachi.

In the first incident, a picture of men lying like logs in a fire made the front pages of newspapers.

Lekker primitief weer.
Heel goed dit, echt heel goed.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  maandag 23 augustus 2010 @ 00:08:59 #42
78918 SeLang
Black swans matter
pi_85591603
Al die figuren die het gezellig met hun telefoon staan te filmen :{
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_85592301
Wat leven we toch in een zieke wereld. Het erge is dat dit in dergelijke landen dagelijkse kost is.
pi_85592360
Ik werd er gewoon misselijk van ik kon er niet naar kijken en dat heb ik niet vaak, maar dit is sick
pi_85592374
Wat een verschrikkelijke beelden om te zien, :r

Ik verbaasde me ontzettend over 2 details.
1) een klein jongetje, ik schat 5-7 jaar, staat met een stok op het overleden slachtoffer in te beuken, en niemand doet er iets aan.

2) Nadat de slachtoffers zijn overleden worden ze op de aanhager rondgereden met een Tractor ervoor.
Hoe kan je in godsnaam overdag over straat rijden met 2 vermoorde jongetjes, en niemand doet iets
-O-

Ik begrijp dat Pakistan een andere cultuur hanteert dan wij kaaskoppen, maar de cultuur daar, die zal ik op deze wijze nooit begrijpen :N
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
pi_85592385
Dat complete dorp wat ook achter die truck aan rijdt met hun scootertjes. :')
pi_85593208
Ik kijk niet naar dit soort dingen.
  maandag 23 augustus 2010 @ 08:37:54 #49
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85596271
Ben gewoon echt misselijk van die beelden :{
The truth was in here.
pi_85596332
Tsja, ook niets anders verwacht van haatbaarden
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 23 augustus 2010 @ 08:51:25 #51
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85596440
Mensen die denken dat het hier niet zou kunnen gebeuren :') Vertel eens, waarom steekt er ook bijna niemand een poot uit als er iemand op straat in elkaar geslagen word hier in Nederland?
The truth was in here.
pi_85596648
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 08:51 schreef Bastard het volgende:
Mensen die denken dat het hier niet zou kunnen gebeuren :') Vertel eens, waarom steekt er ook bijna niemand een poot uit als er iemand op straat in elkaar geslagen word hier in Nederland?
Alsof volwassen mensen echt hier met zijn alle twee tieners gaan aanvallen en ook nog kinderen aanmoedigen hetzelfde te doen 8)7
pi_85597104
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 09:03 schreef Zeurnietzo het volgende:

[..]

Alsof volwassen mensen echt hier met zijn alle twee tieners gaan aanvallen en ook nog kinderen aanmoedigen hetzelfde te doen 8)7
dat komt omdat het Nederlandse rechtssysteem gewoon werkt. In dit soort krottenwijken is geen rechtstaat dus nemen ze zelf het recht in handen, mob justice.
pi_85598650
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:55 schreef IHVK het volgende:
Ik kijk niet naar dit soort dingen.
Amen to that.
pi_85598833
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:26 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat leven we toch in een zieke wereld. Het erge is dat dit in dergelijke landen dagelijkse kost is.
En in ons land wordt nooit geweld gebruikt?

Wat dacht je van al die kinderen die mishandeld worden? Dat is onze dagelijkse kost.
Wel lekker achter gesloten deuren natuurlijk. Het enige verschil is dat onze rechtstaat redelijk werkt. In landen als Pakistan, wat dictaturen zijn, is er geen rechtstaat.

Even terzijde dat dit walgelijke daden zijn.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_85598998
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:50 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

Het zijn wel allemaal idioten ;)
Ah, de eerste Nederlandse dwaas heeft zich ook al gemeld. ^O^
pi_85599047
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:36 schreef rutger05 het volgende:
Buitengewoon triest waartoe menigtes toe in staat zijn als ze de kans krijgen.
Precies. En een boze menigte is overal gevaarlijk. Of zijn we de rellen in HvH al vergeten? Dat is hetzelfde kaliber mensen alleen nu in een totaal andere omgeving.
pi_85599528
Wat bezielt mensen die dit soort kuddegedrag vertonen toch?
Cool story, Hansel.
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:26:52 #59
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_85599935
Je kunt als individu niks doen als je er tussenstaat, dan slachten ze jou af.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_85601015
Zo gek is het niet. Het grootste deel van het volk is moslim en doet aan de ramadan. Geef mij overdag geen eten en ik word ook gek.

Maar dit is natuurlijk wel echt te gek voor woorden. |:(
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_85601063
Dit is de mens.

Een beest.
pi_85601074
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Zo gek is het niet. Het grootste deel van het volk is moslim en doet aan de ramadan. Geef mij overdag geen eten en ik word ook gek.

:|W
Allah Al Watan Al Malik
pi_85601437
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

Je hebt zeker nu ook nog niet gegeten.

|:(
pi_85601555
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:55 schreef Chooselife het volgende:
Dit is de mens.

Een beest.
De mens is net zo beest als engel.

In de goede omstandigheden een engel en in de slechte omstandigheden een beest.
pi_85601727
achterlijke mensen
pi_85602801
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:49 schreef Paul-89 het volgende:
Mijn geld krijgen ze niet. :{w Niet dat ik ooit wat geef aan 555 of andere ramp collecte's.
Dat krijgen ze zowiezo niet.Corrupt kutland, bijna niets komt terecht bij het volk dat het nodig heeft, maar bij een aantal rijke mensen die nog rijker worden.
Ze hebben ook nog een x-miljoen over van Haitti wat niet gebruikt kan worden door de corruptie aldaar.

Dus: :W 555
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_85604037
Dit is dus wat je krijgt als je het volk eigen rechter laat spelen.
pi_85604079
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:48 schreef vulkaan het volgende:
Wat een pauper land. Idioten daar.

Een moordenaar of verkrachter de doodstraf ok maar dit gaat nergens over.
Hier liep de meerderheid anders ook te juichen toen ze hoorden dat de politie een overvaller had doodgeschoten.
pi_85604105
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hier liep de meerderheid anders ook te juichen toen ze hoorden dat de politie een overvaller had doodgeschoten.
Als die een politiehond probeert dood te steken mogen ze hem best doodschieten ja.
pi_85604135
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:08 schreef waht het volgende:

[..]

De mens is net zo beest als engel.

In de goede omstandigheden een engel en in de slechte omstandigheden een beest.
Amen to that.
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2010 @ 13:17:04 #71
230491 Zith
pls tip
pi_85604151
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 08:42 schreef bijdehand het volgende:
Tsja, ook niets anders verwacht van haatbaarden
Idd, net als al die PVV-rechtsen die het ook toejuichen als verdachten worden gedood :r
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_85604256
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als die een politiehond probeert dood te steken mogen ze hem best doodschieten ja.
Nogmaals, als jij zo'n hond op je af ziet rennen klaar om aan te vallen, en je bent al niet goed bij je hoofd, plus je hebt een mes bij je, zou jij dan die hond niet neersteken ipv dat ie je grijpt? Nogal een reflex lijkt me. Maar dat doet er verder niet toe. Iedereen vond het maar al te prima dat een crimineel werd opgeruimd, want: niemand zal hem toch missen, dus dan is het goed! Vind dat een gevaarlijke mentaliteit.

Verder vind ik achteraf de actie van de politieagenten prima, maar de reacties van sommige mensen.... :|W Voor hetzelfde geld is het wel gewoon een normaal persoon die een psychose had gekregen of iets dergelijks (had gekund). En dan toch zulke dingen roepen. :N

Maar goed, dit is offtopic. Ik heb het filmpje in OP niet gezien trouwens.
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2010 @ 13:21:21 #73
230491 Zith
pls tip
pi_85604342
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:51 schreef waht het volgende:

[..]
In landen als Pakistan, wat dictaturen zijn...
:?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_85604352
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:17 schreef Zith het volgende:

[..]

Idd, net als al die PVV-rechtsen die het ook toejuichen als verdachten worden gedood :r
Het is wel grappig als die verdachten zichzelf doodrijden ofzo :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_85604467
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:17 schreef Zith het volgende:

[..]

En dan denken dat zulke dingen alleen in moslim landen kunnen gebeuren. :') Nee echt, het kan hier ook onder de juiste omstandigheden. Genoeg gekken voor die wel eigen rechtertje willen spelen, want het zijn maar criminelen hè, die horen geen rechten meer te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')