Hij had, zo begreep ik, ook een beurt van haar kunnen krijgen. Maar zijn vrouw adviseerde hem om daar niet aan te beginnen. Dat zou de synergie tussen beiden mogelijk schade berokken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:23 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Het broekje van Sharon Stone cadeau gegeven aan Paul en is in de wasmand beland, haha. Echt maf zo'n filmset.
Dat ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:29 schreef Mike het volgende:
Ik zou het liefste zien dat Verhoeven drie uur lang niet onderbroken wordt, vooral als-ie over film praat. Ik vind Brandt Corstius dan alleen maar irritant.
Ben net alle Fellini's aan het downloaden 50 Gb ... Andere keerquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:29 schreef tong80 het volgende:
Mooi Htchcocl.
Het interviewboek met hem gelezen door Truffaut.
Elke film wordt behandeld. Aanrader.
Hij mag van mij best 3 uur over films maken praten, maar dan wel af-en-toe onderbroken door een kritische vraag van een interviewer die wel weet waar het over gaat.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:29 schreef Mike het volgende:
Ik zou het liefste zien dat Verhoeven drie uur lang niet onderbroken wordt, vooral als-ie over film praat. Ik vind Brandt Corstius dan alleen maar irritant.
Ik vind bijna alle fragmenten de moeie waard deze avond. Ten minste niet iemand die met The Office en Twin Peaks aan komt zetten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:31 schreef KingOfMars het volgende:
Wow, zowaar een écht interessant fragment zeg. Laten we hopen dat het langer dan 3,5 minuut krijgt.
Ben Hur? Fellini? Really...?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle fragmenten de moeie waard deze avond. Ten minste niet iemand die met The Office en Twin Peaks aan komt zetten.
Kijk North By Northwest, die is awesomequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:36 schreef Ringo het volgende:
Ik heb nog nooit een film van Hitchcock gezien,.
Ach, een klein stukje Ben Hur vind ik niet zo erg hoor, dat is geen film die ik jaarlijks kijk. En een scene uit Lawrence of Arabia vind ik ook okay, door Zomergasten heb ik die hele film nu bijna gezienquote:
The Birds, natuurlijk, die wel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kijk North By Northwest, die is awesomeSchieten, tieten, helicopters
"Niet erg" is wat anders als "ZOMG wat die Verhoeven nś weer uit z'n hoge hoed tovert... geweldig!". En dat is toch een beetje wat ik verwacht. Aan de andere kant vind ik Verhoeven extreme middelmatigeheid dus echt verrassend is het ook weer niet. Het zijn een beetje de geijkte deuntjes die -ie fluit.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach, een klein stukje Ben Hur vind ik niet zo erg hoor, dat is geen film die ik jaarlijks kijk. En een scene uit Lawrence of Arabia vind ik ook okay, door Zomergasten heb ik die hele film nu bijna gezien
Ik raad je echt van harte Psycho aan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:36 schreef Ringo het volgende:
Ik heb nog nooit een film van Hitchcock gezien,.
Ja, dat is dom he. Dan valt het altijd tegen. Terwijl het best een goede uitzending is, vind ik. Qua gast dan, want die Jelle bakt er weer niks van.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En dat is toch een beetje wat ik verwacht.
Dat bedoel ik. Ook leuk als je een beenbreuk hebt.quote:
Heb je dat serieusquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Goed omschreven, dat je soms 's nachts echt helemaal in paniek raakt als je over de dood nadenkt.
Ik snap Jelle wel. Die kijkt 'm aan van "vent wat zit je dom te reutelen".quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is dom he. Dan valt het altijd tegen. Terwijl het best een goede uitzending is, vind ik. Qua gast dan, want die Jelle bakt er weer niks van.
Echt nooit last van!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Goed omschreven, dat je soms 's nachts echt helemaal in paniek raakt als je over de dood nadenkt.
Niet iedereen wordt er persé van wakker. Maar je kan er wel licht paniekerig over worden, liijkt me vrij normaal.quote:
Ik vind dat nogal een irritante houding voor een interviewer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik snap Jelle wel. Die kijkt 'm aan van "vent wat zit je dom te reutelen".
Mooi woord reutelen. Ik reutel jij reutelt wij hebben gereuteld.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik snap Jelle wel. Die kijkt 'm aan van "vent wat zit je dom te reutelen".
Was een garpje hoor Tijn. Die Jelle is net zo kut natuurlijk. Jammer dat dubbelkut niet positief is trouwens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal een irritante houding voor een interviewer.
Ik heb daar echt helemaal geen last van.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Niet iedereen wordt er persé van wakker. Maar je kan er wel licht paniekerig over worden, liijkt me vrij normaal.
Besef van vergankelijkheid is het grootste nadeel van ons bewustzijn.
Sowieso: Jimmy Stewart. Zo maken ze ze niet meer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:45 schreef tong80 het volgende:
Dat bedoel ik. Ook leuk als je een beenbreuk hebt.
Bij film mag het volgens mij niet veel langer of ze moeten de hele film aankopen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:43 schreef KingOfMars het volgende:
En dat waren weer 2 minuten. Echt hoor, zit er een minimum aan het aantal fragmenten dat ze moéten laten zien ofzo?
Ahkay, zou kunnen. Was dat altijd al zo? Kan me toch van vorige seizoenen herinneren dat ik wel eens hele stukken film heb zitten kijken (en nee niet de film die erna komt dusquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Bij film mag het volgens mij niet veel langer of ze moeten de hele film aankopen.
het is vast Gods wil geweest om jou de opdracht in het leven te geven om ruim 400.000 posts op een Internetforum te plaatsen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:49 schreef tong80 het volgende:
Mooie gedachte. Ik denk ook steeds meer na over leven en dood en of er geen groter plan is van iets dat we niet kunnen bevatten.
Ik heb ook wel eens (veel) langere stukken van iets gezien, maar volgens mij was dat vooral uit documentaires, die dan inderdaad helemaal aangekocht moesten worden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ahkay, zou kunnen. Was dat altijd al zo? Kan me toch van vorige seizoenen herinneren dat ik wel eens hele stukken film heb zitten kijken (en nee niet de film die erna komt dus).
Een kut is positief en twee kutten al helemaal.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Was een garpje hoor Tijn. Die Jelle is net zo kut natuurlijk. Jammer dat dubbelkut niet positief is trouwens.
Mocht dat zo zijn dan zijn we nog altijd hier en zal het ook op deze aardkloot moeten gebeuren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:49 schreef tong80 het volgende:
Mooie gedachte. Ik denk ook steeds meer na over leven en dood en of er geen groter plan is van iets dat we niet kunnen bevatten.
Wie zegt dat het een ie is ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
het is vast Gods wil geweest om jou de opdracht in het leven te geven om ruim 400.000 posts op een Internetforum te plaatsen.
Daar moet ie een bedoeling mee hebben gehad, denk je niet?
Daar zijn hele goede psychiaters voor, hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Eerste zomergasten sinds lange tijd waarbij ik niet wegzap. Maar goed, heb een filmtick
In het begin met Peter van Ingen begonnen ze om half acht. Kreeg je eerst een hele aflevering van een favoriete jeugdserie te zien en ze liepen uit tot in de nacht.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens (veel) langere stukken van iets gezien, maar volgens mij was dat vooral uit documentaires, die dan inderdaad helemaal aangekocht moesten worden.
Alles moet korter, sneller.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
In het begin met Peter van Ingen begonnen ze om half acht. Kreeg je eerst een hele aflevering van een favoriete jeugdserie te zien en ze liepen uit tot in de nacht.
Ik kan me nog wel een aantal afleveringen uit die tijd te herinneren. Volgens mij duurde het toen tot 00.15-00.30 ofzo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
In het begin met Peter van Ingen begonnen ze om half acht. Kreeg je eerst een hele aflevering van een favoriete jeugdserie te zien en ze liepen uit tot in de nacht.
Ik ook van jou golfer...quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar zijn hele goede psychiaters voor, hoor.
Niet alleen de jeugd hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Alles moet korter, sneller.
Anders zapt de jeugd weg.
De aandachtsspanne van een gemiddelde kijker is ongeveer 10 minuten.
Er staat me een aflevering bij waarbij de gast zegt, zo, nu zal zo wel iedereen hebben weggezapt dan kunnen we echt beginnen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Alles moet korter, sneller.
Anders zapt de jeugd weg.
De aandachtsspanne van een gemiddelde kijker is ongeveer 10 minuten.
Hulde.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er staat me een aflevering bij waarbij de gast zegt, zo, nu zal zo wel iedereen hebben weggezapt dan kunnen we echt beginnen.
Was dat niet na de puistquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er staat me een aflevering bij waarbij de gast zegt, zo, nu zal zo wel iedereen hebben weggezapt dan kunnen we echt beginnen.
Herenleed. Geniale woordkunstenaars uit de jaren 70.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik moet aan Herenleed denken, niewaar, niewaar, niewaar....
Integendeel, het geeft juist een heel bevrijdend gevoel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:46 schreef Supersoep het volgende:
Besef van vergankelijkheid is het grootste nadeel van ons bewustzijn.
Niet als je eeuwig wilt blijven bestaan...quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:07 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Integendeel, het geeft juist een heel bevrijdend gevoel.
Dan heb jij die mooie animatiefilm nog tegoed.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Damn ik zit in Timeshift te kijken en loop een minuut of 15 achter
Heb ik op DVDquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan heb jij die mooie animatiefilm nog tegoed.
Een ander pareltje van Dudok de Wit:quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:03 schreef golfer het volgende:
Father and Doughter.
Niet voor niets een Oscar gewonnen.
Dat is een ongezonde wens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:09 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Niet als je eeuwig wilt blijven bestaan...
Jel;le wordt wakker. En paul zegt het na 20 seconden weerquote:
Zwart-wit denken ook.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:12 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat is een ongezonde wens.
Oh ja, die is ook zo mooiquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:11 schreef servus_universitas het volgende:
Een ander pareltje van Dudok de Wit:
Is het niet zelfevident dat wat jij denkt dat gezond is, dat niet per se gezond hoeft te zijn?quote:
Die lachen we uit.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:19 schreef golfer het volgende:
Ben nu al benieuwd wat azijnpisser Bert Brussen morgen te melden heeft.
En het programma is nu pas afgelopen... Hoe doet ie dat zo snel ? Of gewoon ff tussendoor tijdens een fragmentje..quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Jelle heeft al meteen nieuws gemaakt:
http://www.parool.nl/paro(...)-Stille-Kracht.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |