Hij had, zo begreep ik, ook een beurt van haar kunnen krijgen. Maar zijn vrouw adviseerde hem om daar niet aan te beginnen. Dat zou de synergie tussen beiden mogelijk schade berokken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:23 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Het broekje van Sharon Stone cadeau gegeven aan Paul en is in de wasmand beland, haha. Echt maf zo'n filmset.
Dat ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:29 schreef Mike het volgende:
Ik zou het liefste zien dat Verhoeven drie uur lang niet onderbroken wordt, vooral als-ie over film praat. Ik vind Brandt Corstius dan alleen maar irritant.
Ben net alle Fellini's aan het downloaden 50 Gb ... Andere keerquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:29 schreef tong80 het volgende:
Mooi Htchcocl.
Het interviewboek met hem gelezen door Truffaut.
Elke film wordt behandeld. Aanrader.
Hij mag van mij best 3 uur over films maken praten, maar dan wel af-en-toe onderbroken door een kritische vraag van een interviewer die wel weet waar het over gaat.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:29 schreef Mike het volgende:
Ik zou het liefste zien dat Verhoeven drie uur lang niet onderbroken wordt, vooral als-ie over film praat. Ik vind Brandt Corstius dan alleen maar irritant.
Ik vind bijna alle fragmenten de moeie waard deze avond. Ten minste niet iemand die met The Office en Twin Peaks aan komt zetten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:31 schreef KingOfMars het volgende:
Wow, zowaar een écht interessant fragment zeg. Laten we hopen dat het langer dan 3,5 minuut krijgt.
Ben Hur? Fellini? Really...?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle fragmenten de moeie waard deze avond. Ten minste niet iemand die met The Office en Twin Peaks aan komt zetten.
Kijk North By Northwest, die is awesomequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:36 schreef Ringo het volgende:
Ik heb nog nooit een film van Hitchcock gezien,.
Ach, een klein stukje Ben Hur vind ik niet zo erg hoor, dat is geen film die ik jaarlijks kijk. En een scene uit Lawrence of Arabia vind ik ook okay, door Zomergasten heb ik die hele film nu bijna gezienquote:
The Birds, natuurlijk, die wel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kijk North By Northwest, die is awesomeSchieten, tieten, helicopters
"Niet erg" is wat anders als "ZOMG wat die Verhoeven nú weer uit z'n hoge hoed tovert... geweldig!". En dat is toch een beetje wat ik verwacht. Aan de andere kant vind ik Verhoeven extreme middelmatigeheid dus echt verrassend is het ook weer niet. Het zijn een beetje de geijkte deuntjes die -ie fluit.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach, een klein stukje Ben Hur vind ik niet zo erg hoor, dat is geen film die ik jaarlijks kijk. En een scene uit Lawrence of Arabia vind ik ook okay, door Zomergasten heb ik die hele film nu bijna gezien
Ik raad je echt van harte Psycho aan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:36 schreef Ringo het volgende:
Ik heb nog nooit een film van Hitchcock gezien,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |