quote:The sleepy Pacific Northwest town of Eureka is hiding a mysterious secret. The government has been relocating the world’s geniuses and their families to this rustic town for years where innovation and chaos have lived hand in hand. U.S. Marshall Jack Carter (Colin Ferguson) stumbles upon this odd town after wrecking his car and becoming stranded there. When the denizens of the town unleash an unknown scientific creation, Carter jumps in to try to restore order and consequently learns of one of the country’s best kept secrets.
vergeet 7 niet danquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Leuke serieMoet ep 5 en 6 nog kijken, zal dat de komende dagen eens doen
quote:
Ik vond haar met lang blond haar leuker.quote:
Verdween i de laatste aflevering van S2quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:46 schreef dapluiz het volgende:
Wel lang geleden dat die Beverly in de serie zat toch ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
Och natuurlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:37 schreef Mirel het volgende:
"Tall leggy blond. Slinky red dress."
Over wie heeft Grant het hier toch?
whehe, ik moest dit ff opzoeken, wel leuke verwijzingquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Och natuurlijk
En Stark even terug
geen ideequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:37 schreef Mirel het volgende:
"Tall leggy blond. Slinky red dress."
Over wie heeft Grant het hier toch?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:43 schreef PhalanX het volgende:
oh mijn god... wat een brilliante verwijzing naar True Blood
Omdat die ene waarvan ik de naam niet zal zeggen zei:Was dat noodzakelijk naar True Blood dan? Het hoort toch tot de algemene kenmerken van vampiers dat ze geen reflectie in de spiegel hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kans lijkt me wel vrij groot ja, aangezien Stark vorig seizoen in True Blood zatquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:06 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Was dat noodzakelijk naar True Blood dan? Het hoort toch tot de algemene kenmerken van vampiers dat ze geen reflectie in de spiegel hebben?
Oh, dat had ik even gemistquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:10 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Die kans lijkt me wel vrij groot ja, aangezien Stark vorig seizoen in True Blood zat
Van mij mag die wel terug komen trouwens, wat een droogkloot is het en hij en Carter zijn te grappig samen
Nope. En volgende week de (voorlopig) laatste.quote:
Moet het vanavond nog zien, maar was wel te verwachten door de wending van Claudia vorige week met Todd.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:03 schreef mr4hughz het volgende:
in een ware house 13 komt fargo ook ff langs wel leuk
Same here, maar dan zonder de verliefdheidquote:Op woensdag 8 september 2010 14:20 schreef sanakthe het volgende:
Door Eureka ben ik dus ook Warehouse 13 gaan kijken. Ik ben verliefd op Claudia
Jawel hoor, zie dit topic: Warehouse 13 (USA) - 2e seizoen net gestartquote:Op woensdag 8 september 2010 17:44 schreef sbientje het volgende:
Er is geen Warehouse13 topic toch? Misschien wordt het daar eens tijd voor dan
Ik ga hem zo kijkenquote:Op maandag 22 november 2010 12:25 schreef MakuMaku het volgende:
Volgens wiki beginnen op 7 december weer nieuwe afleveringen van Eureka. Nog maar 2 weekjes wachten
huh? Het verhaal speelde volgens mij zeg maar 'deze kerst', alleen wanneer ie het vertelde was mij niet duidelijk..quote:Op woensdag 8 december 2010 23:01 schreef IemandNiemand het volgende:
Snap er niks van; hij vertelt een verhaal waarin Fargo altijd al directeur was?
dat vond ik ookal zo raar ze zitten er toch nog maar 1 kerst en opeens is fargo daar ook directeur...quote:Op woensdag 8 december 2010 23:01 schreef IemandNiemand het volgende:
Snap er niks van; hij vertelt een verhaal waarin Fargo altijd al directeur was?
Hij verzint een verhaal en vertelt het aan die kids hoor. Vandaar dat het kan. Het zijn niet herinneringen van deze tijdlijn. Die heeft hij geeneens aangezien ze er allemaal sinds kort inzitten.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef angel008 het volgende:
[..]
dat vond ik ookal zo raar ze zitten er toch nog maar 1 kerst en opeens is fargo daar ook directeur...
of ze moeten opeens ook herinneringen van die tijdlijn hebben...
afgezien van dit kleine detail vond ik het een leuke kerst special
Haha, in de nieuwe aflevering hoor je er weer niks over.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:59 schreef angel008 het volgende:
episode was niet super maar ook niet verkeerd![]()
fargo echt weer met zn speeltjes, maar hij krijgt volgens mij nu toch wel flink op zn sodemieter...
en zal er dan toch nog een nieuwe relatie opbloeien? eigenlijk zijn de relaties die er eerst niet waren er helemaal en diegene die er waren moeten helemaal opnieuw beginnen o.0
Die nieuwe atrice? Jij kent Felicia Day niet? Die is superbekend onder de interneters.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:31 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Haha, in de nieuwe aflevering hoor je er weer niks over.
Maar ik vond deze aflevering wel leuk. Heb aan het begin moeten lachen om Eye of the Tiger.Die nieuwe actrice mag ook wel blijven, met Fargo kan het wel een comisch duo worden.
Sorry, ik ken haar niet. Heb haar Wiki opgezocht, de series en films waarin zij speelt, ken ik gewoonweg niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:52 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Die nieuwe atrice? Jij kent Felicia Day niet? Die is superbekend onder de interneters.
Eindelijk weet ik nu waar ik haar van ken, zij doet ook The Guild. Ik wist dat ik haar ergens van kende, maar ik kon er maar niet opkomen :0.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:52 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Die nieuwe atrice? Jij kent Felicia Day niet? Die is superbekend onder de interneters.
dat was inderdaad goudquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:41 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb echt hardop zitten lachen om Carters blijdschap en om z'n teleurstelling toen hij bij de bank kwam. En inderdaad leuk om na 3,5 seizoen het probleem uit de begintune te zien.
Je bedoelt het huidige? Dat is namelijk het 2e gedeelte van het 4e seizoen, geen heel seizoen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:22 schreef angel008 het volgende:
jammer alleen dat het nieuwe seizoen voor maar 6 afleveringen is getekend
http://www.stumbleupon.co(...)4/syfy-eureka-sixth/quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je bedoelt het huidige? Dat is namelijk het 2e gedeelte van het 4e seizoen, geen heel seizoen.
Of het volgende? If so, inderdaad jammer
toch wel ? en ik dacht dat ze wel doorgingen ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:56 schreef Johnny Blaze het volgende:
Het zesde seizoen van Eureka is inmiddels ook van de baan. Seizoen 5 wordt het laatste seizoen.
oh ik dacht dat dit het laatste seizoen was.. hmmm gelukkig want dit was niet echt satisfying eind..quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:59 schreef yavanna het volgende:
Gelukkig is dit nog niet het einde, zou wel een mega vervelende finale cliffhanger zijn dan. Er komt nog een aflevering in december en volgend jaar nog 1 season van 12 afleveringen. Dan is het helaas voorbij.
Dan is het ook wel mooi geweest. Ik vond het begin van dit seizoen iets minder bijvoorbeeld. De laatste paar afleveringen waren weer leuker.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:59 schreef yavanna het volgende:
Gelukkig is dit nog niet het einde, zou wel een mega vervelende finale cliffhanger zijn dan. Er komt nog een aflevering in december en volgend jaar nog 1 season van 12 afleveringen. Dan is het helaas voorbij.
Daar ga ik ook van uit inderdaad. Ze is de hele tijd al verdacht!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:31 schreef DaFrenk het volgende:
Leek me wel dat die Senator er meer van af wist. Die was nogal panisch toen de problemen met de koeling optraden en de lancering mogelijk uitgesteld zou worden.
ik dacht dat het in januari zou beginnen.. hoe kom ik daar an bij..quote:Op woensdag 7 december 2011 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is een speciale Kerstaflevering voor Eureka (en Warehouse 13 ook geloof ik). Was erg leuk! Het nieuwe (en laatste) seizoen begint ws gewoon in juli zoals elk seizoen.
Het zou zomaar kunnen natuurlijk, maar dat zou ik vreemd vinden. Officieel is er nog geen datum bekend en noem ik juli omdat het altijd rond die tijd begintquote:Op woensdag 7 december 2011 17:55 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik dacht dat het in januari zou beginnen.. hoe kom ik daar an bij..
ik dacht dat ik er ergens een tweet van had gezien maar ja, die vind ik natuurlijk never meer terugquote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen natuurlijk, maar dat zou ik vreemd vinden. Officieel is er nog geen datum bekend en noem ik juli omdat het altijd rond die tijd begint
Nou, ik bedoelde meer de crew van Astraeusquote:Op donderdag 19 april 2012 09:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja man echt voorspelbaar dat ze alle onderzoekers uit Eureka ontvoerd hebben
??????
Nou vanaf het moment dat ze Zane hadden gezapt was het wel duidelijk. Maar verder ben ik heel benieuwd welke kant ze hiermee op gaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja man echt voorspelbaar dat ze alle onderzoekers uit Eureka ontvoerd hebben
??????
Hij leek een beetje op een oudere deputy Andyquote:Op donderdag 19 april 2012 12:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja, Beverly Barlowe en het Consortium
Maar die grijsaard naast haar kwam me bekend voor, ik kon hem echter niet plaatsen
nee echt? Waarom zou die Astraeus dan eerder en compleet onverwacht vertrokken zijn? Dat zou toch wel heel raar zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:22 schreef yavanna het volgende:
Ik vond hem ook op een oudere Andy lijken, de geestelijk vader van Andy wellicht?
Alles mbt die Beverly heb ik nu wel gehad, mede doordat ik die actrice niet kan uitstaan.
Mooi acteerwerk op het einde. Ik had het overigens wel ok gevonden wanneer de 4 jaar later echt zou zijn geweest.
quote:
Spoiler!quote:Op woensdag 25 april 2012 14:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oh wow ze hebben haar gewoon dood laten gaan!
Na de uitzending mogen de afleveringen gewoon zonder spoilers besproken worden.quote:
Inderdaad. Gewoon niet in dit topic komen tussen uitzending aflevering en dat je hem hebt bekeken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:01 schreef CrashO het volgende:
[..]
Na de uitzending mogen de afleveringen gewoon zonder spoilers besproken worden.![]()
er is een special effect die aanduid dat ze in virtual gebeuren zittenquote:Op zondag 29 april 2012 07:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon niet in dit topic komen tussen uitzending aflevering en dat je hem hebt bekeken.
Ik had gisteravond pas tijd. Holly dood, tragisch...
Was af en toe wel lastig te volgen, 2 verhaallijnen met dezelfde personages
ja klopt, maar het was wel opletten!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
er is een special effect die aanduid dat ze in virtual gebeuren zitten
quote:Op zondag 29 april 2012 07:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon niet in dit topic komen tussen uitzending aflevering en dat je hem hebt bekeken.
Ik had gisteravond pas tijd. Holly dood, tragisch...
Was af en toe wel lastig te volgen, 2 verhaallijnen met dezelfde personages
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:59 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]Ze zullen op een of andere manier wel iets bedenken waardoor ze terug kan komen. Ik heb er wel vertrouwen in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zullen vast een manier vinden om d'r in een andy like persoon/robot te krijgen... Maar tot die tijd heb ik wel medelijden met Fargo (ook al is het dan maar een serie)quote:
Ik vond haar ook een aanwinst voor de serie. Henry is goed als evil genius maar ik mag het karakter te graag, liever niet.quote:Vind het wel jammer dat ze Holly eruit hebben geschreven of in ieder geval dood hebben laten gaan. Vond haar juist zo lekker positief, beter hadden ze die vrouw van Henry dood laten gaan, was weer lekker hardcore voor hem, zo van dat ie een evil genius wordt.
Mwahahaha, i told you so!quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:25 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Ze zullen op een of andere manier wel iets bedenken waardoor ze terug kan komen. Ik heb er wel vertrouwen in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Gray op 15-07-2012 10:23:53 ]
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:40 schreef CrashO het volgende:
Hij is vaker langsgekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb net de laatste aflevering gezien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door IemandNiemand op 15-07-2012 15:00:28 ]En toen was er niets!
heb het vanaf dag 1 gezien maar was dat stukje aan het einde helemaal vergetenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:21 schreef yavanna het volgende:
Vandaag de laatste aflevering gezien. Wel een leuk grappige ep en een bij Eureka passend einde. Zal deze serie toch best wel missen.
Stukje aan het eind klopt ook niet helemaal..quote:Op zondag 15 juli 2012 15:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
heb het vanaf dag 1 gezien maar was dat stukje aan het einde helemaal vergeten
het ging erom dat in ep 1 ze zichzelf zagen rijdenquote:Op zondag 15 juli 2012 15:21 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Stukje aan het eind klopt ook niet helemaal..
Heb net Aflevering 1 van Seizoen 1 gekeken..
En zo zit er wel meer in dit seizoen waarvan ik denk "huh hoe zit het daarmee.."
Ja, maar in ep 1 zagen ze zichzelf rijden in dezelfde auto (zilvere sedan). Nu zagen ze zichzelf rijden in die sedan, maar reden zelf in de politie jeep.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:22 schreef Friday12 het volgende:
het ging erom dat in ep 1 ze zichzelf zagen rijden
Dat + dat het zichzelf zien rijden ergens in Seizoen 1 (volgens mij ook aflevering 1) opgelost was.. waaorm dat was e.d.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:30 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ja, maar in ep 1 zagen ze zichzelf rijden in dezelfde auto (zilvere sedan). Nu zagen ze zichzelf rijden in die sedan, maar reden zelf in de politie jeep.
Had leuker geweest als ze in de auto uit ep1 nu wegreden, want dan het het via die wormhole een Eureka moment kunnen zijn naar toen ze arriveerden.
Warehouse 13 gaat ook richting cancellation.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:50 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
Was een ontzettend leuke serie met een goed einde. Erg jammer dat ze ermee moeten stoppen.
Had btw al een klein vermoeden dat ze zichzelf zouden tegenkomen op het moment dat ze met zn 2e in de auto zaten met de regen buiten.
Hoop dat ik een vervanger kan vinden voor deze serie, we hebben in ieder geval nog Alphas & Warehouse 13 al zijn deze toch net wat minder vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |