quote:Op zondag 29 april 2012 07:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon niet in dit topic komen tussen uitzending aflevering en dat je hem hebt bekeken.
Ik had gisteravond pas tijd. Holly dood, tragisch...
Was af en toe wel lastig te volgen, 2 verhaallijnen met dezelfde personages
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:59 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]Ze zullen op een of andere manier wel iets bedenken waardoor ze terug kan komen. Ik heb er wel vertrouwen in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zullen vast een manier vinden om d'r in een andy like persoon/robot te krijgen... Maar tot die tijd heb ik wel medelijden met Fargo (ook al is het dan maar een serie)quote:
Ik vond haar ook een aanwinst voor de serie. Henry is goed als evil genius maar ik mag het karakter te graag, liever niet.quote:Vind het wel jammer dat ze Holly eruit hebben geschreven of in ieder geval dood hebben laten gaan. Vond haar juist zo lekker positief, beter hadden ze die vrouw van Henry dood laten gaan, was weer lekker hardcore voor hem, zo van dat ie een evil genius wordt.
Mwahahaha, i told you so!quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:25 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Ze zullen op een of andere manier wel iets bedenken waardoor ze terug kan komen. Ik heb er wel vertrouwen in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Gray op 15-07-2012 10:23:53 ]
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:40 schreef CrashO het volgende:
Hij is vaker langsgekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb net de laatste aflevering gezien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door IemandNiemand op 15-07-2012 15:00:28 ]En toen was er niets!
heb het vanaf dag 1 gezien maar was dat stukje aan het einde helemaal vergetenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:21 schreef yavanna het volgende:
Vandaag de laatste aflevering gezien. Wel een leuk grappige ep en een bij Eureka passend einde. Zal deze serie toch best wel missen.
Stukje aan het eind klopt ook niet helemaal..quote:Op zondag 15 juli 2012 15:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
heb het vanaf dag 1 gezien maar was dat stukje aan het einde helemaal vergeten
het ging erom dat in ep 1 ze zichzelf zagen rijdenquote:Op zondag 15 juli 2012 15:21 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Stukje aan het eind klopt ook niet helemaal..
Heb net Aflevering 1 van Seizoen 1 gekeken..
En zo zit er wel meer in dit seizoen waarvan ik denk "huh hoe zit het daarmee.."
Ja, maar in ep 1 zagen ze zichzelf rijden in dezelfde auto (zilvere sedan). Nu zagen ze zichzelf rijden in die sedan, maar reden zelf in de politie jeep.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:22 schreef Friday12 het volgende:
het ging erom dat in ep 1 ze zichzelf zagen rijden
Dat + dat het zichzelf zien rijden ergens in Seizoen 1 (volgens mij ook aflevering 1) opgelost was.. waaorm dat was e.d.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:30 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ja, maar in ep 1 zagen ze zichzelf rijden in dezelfde auto (zilvere sedan). Nu zagen ze zichzelf rijden in die sedan, maar reden zelf in de politie jeep.
Had leuker geweest als ze in de auto uit ep1 nu wegreden, want dan het het via die wormhole een Eureka moment kunnen zijn naar toen ze arriveerden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |