abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 mei 2006 @ 10:05:20 #1
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_38075917
Het nieuwe televisie-seizoen staat weer op het punt om te beginnen, oude series verdwijnen om plaats te maken voor een stel nieuwe series. Een van die series is Eureka.

The sleepy Pacific Northwest town of Eureka is hiding a mysterious secret. The government has been relocating the world’s geniuses and their families to this rustic town for years where innovation and chaos have lived hand in hand. U.S. Marshall Jack Carter (Colin Ferguson) stumbles upon this odd town after wrecking his car and becoming stranded there. When the denizens of the town unleash an unknown scientific creation, Carter jumps in to try to restore order and consequently learns of one of the country’s best kept secrets.

Een aantal acteurs uit deze serie zijn ervaren in het medium, zo zien we Matt Frewer terug in deze serie, Frewer is onder andere bekend van de teleivisefilm Generation X en Steven Spielberg's serie Taken. Ook zien we Greg Germann in deze opduiken, Germann is bekend van Ally McBeal maar ook van de serie Ned and Stacy.

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  maandag 22 mei 2006 @ 11:01:10 #2
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_38077301
Op welke zender is dit te zien, welke tijd, per wanneer op de buis??
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 22 mei 2006 @ 11:03:18 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_38077360
Klinkt leuk, maar heb ook dezelfde vragen als RedFever007...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 22 mei 2006 @ 12:35:38 #4
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_38080012
Per wanneer op de Nederlandse buis? Geen flauw idee, maar vanaf 18 Juli is het op de Amerikaanse beeldbuis te zien, wat wil zeggen dat je de 19de met behulp van een Spaanse roze tover-pony met vleugels genaamd Torrentia De La Hoyez Isos Huntez deze serie ook kunt bekijken.

SciFi channel zal het uitzenden, en ze zullen beginnen met een 2 uur durende Premiere...

http://www.scifi.com/eureka/
I'm hungry!
  maandag 22 mei 2006 @ 14:05:06 #5
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_38083027
Cool, klinkt goed. Ben benieuwd wat die scientific creation zal blijken in te houden.

*volgen gaat*
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 17 juli 2006 @ 22:44:55 #6
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_39922492

Ben benieuwd
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 17 juli 2006 @ 22:57:02 #7
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_39922980
Klinkt leuk. Maar eens even opzoeken als hij op tv geweest is.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_39923647
Ik dacht: een topic over de geniale film Eureka!
maar nee hoor
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:28:47 #9
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_39939907
Vanavond dus de eerste aflevering van deze serie...

bekijk ook eens op de officiele site de teasers, ziet er grappig uit. Ik heb er in ieder geval goed zin in, in deze serie.
I'm hungry!
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:09:03 #10
3140 PhalanX
Technarchy
pi_39972039
De eerste aflevering heb ik zojuist gezien, en het is een blijver wat mij betreft. Een grappige combinatie van science fiction en humor, met een vleugje geheimzinnigheid er doorheen. Het staat vrij hoog op mijn lijstje van series die ik ga volgen in ieder geval.

Ik zie wel in dat er de mogelijkheid bestaat dat de serie genadeloos kan branden als ze het niet kunnen presteren om een goede verhaallijn op poten te zetten, en ze telkens terugvallen op een standaard plot.

Maar voorlopig geef ik de serie het voordeel van de twijfel dankzij een grappige en boeiende beginaflevering.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_40004040
Pilot was erg leuk Zeker een sere die ik blijf volgen..
  donderdag 20 juli 2006 @ 10:48:22 #12
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_40004173
Ik had nogal wat negatieve recensies gelezen, maar vond de pilot erg leuk. Komische personages en potentie om een leuke verhaallijn op te zetten, al vind ik de betrokkenheid van de overheid/het leger een beetje suf. Het was toffer geweest als die wetenschappers zelf hun stadje moesten verdedigen, omdat het project ooit was afgebroken en zij zelf waren doorgegaan... ofzo.

Maar ik ben benieuwd naar wat ze er van maken.

Die halve koe was wel tof trouwens.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_40027952
In de aftiteling van het nieuwe seizoen van 'the 4400' zat een teasertje voor deze serie. Dus maar eens gekeken en het is idd een leuke serie. Alhoewel er veel acteurs van andere SciFi series inzitten (die leger commandant speelt z'n rollen erg goed) en ik een beetje sceptisch ben over wat voor verhaallijn een heel seizoen gaat krijgen, ben ik optimistisch ingesteld.
Leuke psychiater trouwens!
half elf
pi_40028515
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 22:50 schreef staalltje het volgende:
In de aftiteling van het nieuwe seizoen van 'the 4400' zat een teasertje voor deze serie. Dus maar eens gekeken en het is idd een leuke serie. Alhoewel er veel acteurs van andere SciFi series inzitten (die leger commandant speelt z'n rollen erg goed) en ik een beetje sceptisch ben over wat voor verhaallijn een heel seizoen gaat krijgen, ben ik optimistisch ingesteld.
Leuke psychiater trouwens!
Het lijkt me toch dat ze er een aardig verhaal van kunnen maken met een sheriff die mysteries op moet gaan lossen ofzo
pi_40029376
Jawel, maar dan zou ik een verhaallijn gaan missen. Dan wordt het minder interessant (kan natuurlijk opgevangen worden met humor en inventiviteit).
half elf
pi_40029558
ja oke daar heb je idd gelijk in ja
pi_40033159
Ik vond de pilot best wel saai
  vrijdag 21 juli 2006 @ 02:10:31 #18
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_40035211
Net de eerste aflevering gekeken en heb me goed vermaakt. Zeer geestig en ook de nodige spanning, goed uitgebalanceerd dus. Behalve Jack en zijn dochter vond ik ook vooral agente Lupo erg grappig.

Mijn aandacht werd trouwens ook getrokken door die aankondiging voor "Who wants to be a superhero". Even nagezocht en volgens IMDB is het een soort Apprentice/Next Top Model voor superheldenwannabe's. Klinkt wel leuk!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_40045100
Het viel me vies tegen. Ben na een half uur afgehaakt... stom gedoe....
pi_40053171
Heb de eerste aflevering gezien.
En viel me erg mee denk wel dat ik het blijf volgen
  vrijdag 21 juli 2006 @ 18:03:50 #21
19242 yavanna
Results may vary.
pi_40054042
Ik vind het wel een leuke aflevering en ga zeker weer kijken.
Inderdaad hopen dat ze op niveau blijven.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 24 juli 2006 @ 12:36:17 #22
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_40129664
Ik heb er erg om gelachen. Leuke serie!
pi_40129953
Ik vond de pilot erg leuk, zie ook erg veel potentieel voor diverse en humoristische verhaallijnen in de serie. Zeker een serie die ik ga blijven volgen .
pi_40203448
Zojuist tweede / derde (ligt eraan of de pilot als 2 afleveringen gezien moet worden) episode gezien. Ik vond deze minder goed dan de pilot, het verhaal was VEEL te voorspelbaar.
Ik ga het volgende week nog wel een kans geven, maar hoop dat het dan toch echt beter is.

SARAH was wel een leuke vondst overigens...
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_40204163
Deze ep vond ik ook beduidend minder, alleen de stukjes met het huis waren echt weer heel leuk .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')