ik dacht dat ik er ergens een tweet van had gezien maar ja, die vind ik natuurlijk never meer terugquote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen natuurlijk, maar dat zou ik vreemd vinden. Officieel is er nog geen datum bekend en noem ik juli omdat het altijd rond die tijd begint
Nou, ik bedoelde meer de crew van Astraeusquote:Op donderdag 19 april 2012 09:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja man echt voorspelbaar dat ze alle onderzoekers uit Eureka ontvoerd hebben
??????
Nou vanaf het moment dat ze Zane hadden gezapt was het wel duidelijk. Maar verder ben ik heel benieuwd welke kant ze hiermee op gaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja man echt voorspelbaar dat ze alle onderzoekers uit Eureka ontvoerd hebben
??????
Hij leek een beetje op een oudere deputy Andyquote:Op donderdag 19 april 2012 12:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja, Beverly Barlowe en het Consortium
Maar die grijsaard naast haar kwam me bekend voor, ik kon hem echter niet plaatsen
nee echt? Waarom zou die Astraeus dan eerder en compleet onverwacht vertrokken zijn? Dat zou toch wel heel raar zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:22 schreef yavanna het volgende:
Ik vond hem ook op een oudere Andy lijken, de geestelijk vader van Andy wellicht?
Alles mbt die Beverly heb ik nu wel gehad, mede doordat ik die actrice niet kan uitstaan.
Mooi acteerwerk op het einde. Ik had het overigens wel ok gevonden wanneer de 4 jaar later echt zou zijn geweest.
quote:
Spoiler!quote:Op woensdag 25 april 2012 14:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oh wow ze hebben haar gewoon dood laten gaan!
Na de uitzending mogen de afleveringen gewoon zonder spoilers besproken worden.quote:
Inderdaad. Gewoon niet in dit topic komen tussen uitzending aflevering en dat je hem hebt bekeken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:01 schreef CrashO het volgende:
[..]
Na de uitzending mogen de afleveringen gewoon zonder spoilers besproken worden.![]()
er is een special effect die aanduid dat ze in virtual gebeuren zittenquote:Op zondag 29 april 2012 07:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon niet in dit topic komen tussen uitzending aflevering en dat je hem hebt bekeken.
Ik had gisteravond pas tijd. Holly dood, tragisch...
Was af en toe wel lastig te volgen, 2 verhaallijnen met dezelfde personages
ja klopt, maar het was wel opletten!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
er is een special effect die aanduid dat ze in virtual gebeuren zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |