En bedankt... (dat punt heb ik dus nu net deze week bereiktquote:Op woensdag 1 september 2010 21:01 schreef Frag_adder het volgende:
Gefeliciteerd!
Nee joh, het gaat pas hard wanneer je bent afgestudeerd en gaat werken, vanaf dat moment is je leven een grote sleur
Leraar.quote:
Lekker gezellig onder de autistenquote:
Twee trouwens. Ik trek nú een fles Chivas van 18 open.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:42 schreef Ascendancy het volgende:
Hoeveel flessen glenn fiddich heb je inmiddels zelf gekocht? En gefeliciteerd uiteraard
Maar ga jij volgend jaar dan Biomedische Wetenschappen doen? Dan ga ik regelen dat ik je mentor dan wordt
Het is ook mijn dronken spam-topicquote:Op donderdag 2 september 2010 18:14 schreef Frag_adder het volgende:
Van een anime topic naar een Studie / OV jaarkaart topic naar een whisky topic xD het is niet erg consequent hier
すべてを忘れていたquote:Op donderdag 2 september 2010 18:14 schreef Frag_adder het volgende:
Van een anime topic naar een Studie / OV jaarkaart topic naar een whisky topic xD het is niet erg consequent hier
Vergeet allesquote:Op donderdag 2 september 2010 18:39 schreef Frag_adder het volgende:
Helaas, mijn japans is een beetje roestig sinds een paar dagen.
Alles is vergeten? of wat staat er
waarom chivas als je voor 't zelfde geld ook een betere single malt kan krijgenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Quir het volgende:
[..]
Twee trouwens. Ik trek nú een fles Chivas van 18 open.
QFT.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:46 schreef zquing het volgende:
[..]
waarom chivas als je voor 't zelfde geld ook een betere single malt kan krijgen
Johnnie Walker green+ zijn ook allemaal goed te doen, maar een beetje singlemalt is al stukken lekkerderquote:Op donderdag 2 september 2010 20:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
QFT.
Hoewel Chivas wel een goeie blended is.
is er alquote:Op donderdag 2 september 2010 20:59 schreef hexje het volgende:
Bij FOT is er toch nog plek voor een sc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |