In die steeg ja viel me ook al op toen ik daar afgelopen zomer wasquote:
De supreme winkel in NYC valt ook vies tegen.quote:Op maandag 6 september 2010 22:14 schreef Steve-O het volgende:
[..]
In die steeg ja viel me ook al op toen ik daar afgelopen zomer was
Mensen waren er allemaal zo positief over dus ik dacht dat een bezoekje geen kwaad kon. Kwam daar en dacht echt wtf? Mijn local sneakershop heeft bijna alles wat zij hadden en meer.quote:Op maandag 6 september 2010 23:02 schreef Meneer_Agent het volgende:
Mensen hebben verkeerde verwachtingen, Supreme is vrijwel hetzelfde als toen het open ging in 94, alleen wat meer spullen van hun eigen merk.
Die zijn best nice om mee te sporten. Ben ook benieuwd waar deze te koop zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 19:41 schreef Fugie het volgende:
Weet iemand waar in rotterdam er nike lunar mariah's te halen zijn?
In het bijzonder deze:
[ afbeelding ]
Die zijn wel nice. Lekker schoentje voor erbij voor het sporten. Wat is het exacte model weet je dat zo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:31 schreef Drive-r het volgende:
Ik denk dat het deze gaan worden, leuke colaboration van Size?
[ afbeelding ]
Volgens hun site "Nike Lunar Mariah - size? exclusive".quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die zijn wel nice. Lekker schoentje voor erbij voor het sporten. Wat is het exacte model weet je dat zo?
Ik las het zojuist op de site. Ik vind deze nog wel lachen voor erbij:quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:38 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Volgens hun site "Nike Lunar Mariah - size? exclusive".
1 van de weinige adidas schoenen die ik ook nog op een lijstje heb staan ergensquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik las het zojuist op de site. Ik vind deze nog wel lachen voor erbij:
http://size.co.uk/webapp/(...)1_453719_-1_footwear
Ik heb verder ook geen Adidas schoenen meer (op een enkel paar na) maar deze zou ik zo aan mn collectie toevoegen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
1 van de weinige adidas schoenen die ik ook nog op een lijstje heb staan ergens
De Lunar serie loopt gewoon errrg lekker.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:51 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
For cheap fapfapfap. Ik raak echt verslaafd aan de Lunar zool
Het vreemd vinden dat je met iDeal niet in het buitenland kunt bestellenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:10 schreef Zwappel het volgende:
Die caliroots is wel een mooie site, maar je kan er dus niet met PayPal/MoneyBookers/iDeal bestellen![]()
Ik sluit me hier volledig bij aan.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:47 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Het vreemd vinden dat je met iDeal niet in het buitenland kunt bestellenEn eigenlijk ben ik nog nooit een site tegengekomen die MoneyBookers ondersteunt (had er uberhaupt nooit van gehoord) Paypal is wel jammer maar de beetje serieuse online shopper heeft gewoon een creditcard (of kent iemand die er een heeft)
Sinji, kan jij vertellen hoe die lunar mariah's vallen vergleken met sb's of af1's?quote:Op donderdag 9 september 2010 00:51 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
For cheap fapfapfap. Ik raak echt verslaafd aan de Lunar zool
Ik heb Lunar's in dezelfde maat als mn SB's. Laatst een ander paartje Lunar's gepast en die zaten ook het beste in mn normale maat voor Nike.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
Sinji, kan jij vertellen hoe die lunar mariah's vallen vergleken met sb's of af1's?
ik ga der van uit dat die iets duurder zijn dan gemiddeld all star model, dus waarom die schoen voor dat geld?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:14 schreef Sala-adin het volgende:
Nee geen all stars
http://www.bbcicecream.com/
zag dat model (niet die kleur) in de britian nieuwsbrief.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:53 schreef Zwappel het volgende:
Die zool maakt het best wel een gothic schoen![]()
Als die zool gewoon 1 kleur was was ie wel een stuk vetter.
Ik vond deze ook wel vet op zich, maar geen idee waar ze te krijgen zijn.
[ afbeelding ]
in utrecht? zijn toch ook nep... gayfish?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:41 schreef Steve-O het volgende:
Wtf
[ afbeelding ]
Een dude vanmiddag op straat met deze
Amsterdam,quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:51 schreef vault_tec het volgende:
[..]
in utrecht? zijn toch ook nep... gayfish?
Dankquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:56 schreef Sinji het volgende:
Alles binnen EU is zonder douanekosten. Alles buiten EU boven ¤21 wel.
Mailen naar jezelf en je mail openen op je mac?quote:Op maandag 13 september 2010 14:45 schreef TheYoungerOne het volgende:
Nu kan ik mijn foto's niet op me mac krijgen via me iPhone 4.
Footlocker en nike store... Maar spizike'squote:Op maandag 13 september 2010 14:45 schreef TheYoungerOne het volgende:
Laatst mijn eerste paar Jordan Spizike's gekocht. Nu kan ik mijn foto's niet op me mac krijgen via me iPhone 4.
Wie weet een goede winkel in NL behalve Oqium in Rotterdam waar je Jordans kunt kopen?
Link doet het niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:43 schreef Fugie het volgende:
donderdagavond besteld en vandaag in huis:
[ afbeelding ]
DHL = lief
Lekkerquote:
o ow, ik ben herkendquote:
wut?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mijn volgende Lunar's worden toch een paartje Free's.
Bedoel de huidige Nike Free's. Niet de Lunar serie. Was naar Lunar lite's aan het kijken ten tijde van het schrijven. Misverstandquote:
Yes sirquote:Op woensdag 15 september 2010 09:19 schreef HAL9000S het volgende:
Sportschoen als in peformance schoen?
Voldoet aan alle symptomen van een fake site.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:46 schreef dustinoo het volgende:
is een winkel als www.nike-black.com betrouwbaar?
want 25 euro voor een paar dunks is wel erg goedkoop...
iemand hier ervaring mee?
mm okequote:Op woensdag 15 september 2010 18:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voldoet aan alle symptomen van een fake site.
Prijs, en kijk even naar die site?quote:Op woensdag 15 september 2010 18:57 schreef dustinoo het volgende:
[..]
mm oke
hoe kan ik dat zien of het wel of niet fake is?
niks raars aan tochquote:Op woensdag 15 september 2010 18:59 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Prijs, en kijk even naar die site?![]()
Tevens: sinji, weet dat niet over die ACG?![]()
Denk je dat dat echt is?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:08 schreef shiftsix het volgende:
ik zie de laatste tijd steeds minder nikes en steeds meer duurdere merken als dsquared, gucci, dior en d&g enzo. dat was een paar jaar terug echt niet zo
Lelijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:55 schreef TIM-846 het volgende:
Nu ik toch bezig ben.. Heeft er hier iemand ervaring met de site size.co.uk?
Wat vinden jullie eigenlijk van deze? Ik weet niet wat ik er van moet vinden..[ afbeelding ]
Ik ken de site niet, maar ik woon in Londen en het is waarschijnlijk mijn favoriet sneakershop. Ik werk er gelukkig om de hoekquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:55 schreef TIM-846 het volgende:
Nu ik toch bezig ben.. Heeft er hier iemand ervaring met de site size.co.uk?
Wat vinden jullie eigenlijk van deze? Ik weet niet wat ik er van moet vinden..[ afbeelding ]
sopsopsopquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:14 schreef HAL9000S het volgende:
Vies weer ----> schoeller.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok ok ok ok
Draag ze nooooit meer en ik heb geld nodig fapquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:58 schreef vault_tec het volgende:
waarom sell je je grapes bigfoot?
ga je laney's halen volgend jaar btw?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:14 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Draag ze nooooit meer en ik heb geld nodig fap
Mwah misschien, ik haat elke nieuwe jordan-release dus ff kijken hoe de kwaliteit/shape is.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:21 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ga je laney's halen volgend jaar btw?
@ 290 sqm:quote:Op woensdag 15 september 2010 16:52 schreef vault_tec het volgende:
Waar ken je nike acg kopen (liefst een winkel in NL)
[ afbeelding ]
Naar de winkel gaan? Meeste winkels (zeker in grotere steden) stocken wel tot US13.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:16 schreef Banzaiaap het volgende:
Iemand tips hoe ik dat het beste aan kan pakken, grote schoenmaten kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |