Ik sluit me hier volledig bij aan.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:47 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Het vreemd vinden dat je met iDeal niet in het buitenland kunt bestellenEn eigenlijk ben ik nog nooit een site tegengekomen die MoneyBookers ondersteunt (had er uberhaupt nooit van gehoord) Paypal is wel jammer maar de beetje serieuse online shopper heeft gewoon een creditcard (of kent iemand die er een heeft)
Sinji, kan jij vertellen hoe die lunar mariah's vallen vergleken met sb's of af1's?quote:Op donderdag 9 september 2010 00:51 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
For cheap fapfapfap. Ik raak echt verslaafd aan de Lunar zool
Ik heb Lunar's in dezelfde maat als mn SB's. Laatst een ander paartje Lunar's gepast en die zaten ook het beste in mn normale maat voor Nike.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
Sinji, kan jij vertellen hoe die lunar mariah's vallen vergleken met sb's of af1's?
ik ga der van uit dat die iets duurder zijn dan gemiddeld all star model, dus waarom die schoen voor dat geld?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:14 schreef Sala-adin het volgende:
Nee geen all stars
http://www.bbcicecream.com/
zag dat model (niet die kleur) in de britian nieuwsbrief.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:53 schreef Zwappel het volgende:
Die zool maakt het best wel een gothic schoen![]()
Als die zool gewoon 1 kleur was was ie wel een stuk vetter.
Ik vond deze ook wel vet op zich, maar geen idee waar ze te krijgen zijn.
[ afbeelding ]
in utrecht? zijn toch ook nep... gayfish?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:41 schreef Steve-O het volgende:
Wtf
[ afbeelding ]
Een dude vanmiddag op straat met deze
Amsterdam,quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:51 schreef vault_tec het volgende:
[..]
in utrecht? zijn toch ook nep... gayfish?
Dankquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:56 schreef Sinji het volgende:
Alles binnen EU is zonder douanekosten. Alles buiten EU boven ¤21 wel.
Mailen naar jezelf en je mail openen op je mac?quote:Op maandag 13 september 2010 14:45 schreef TheYoungerOne het volgende:
Nu kan ik mijn foto's niet op me mac krijgen via me iPhone 4.
Footlocker en nike store... Maar spizike'squote:Op maandag 13 september 2010 14:45 schreef TheYoungerOne het volgende:
Laatst mijn eerste paar Jordan Spizike's gekocht. Nu kan ik mijn foto's niet op me mac krijgen via me iPhone 4.
Wie weet een goede winkel in NL behalve Oqium in Rotterdam waar je Jordans kunt kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |