Niet alleen voor vrouwen, ook voor witte negers.quote:Op donderdag 30 september 2010 02:24 schreef krioro het volgende:
LA Gear is tof voor vrouwen, stel n00bs. Geen idee waar te krijgen though, behalve in de VS.
Wat voor winkels? Perry Sport of Schoenenreus? (sportwinkels of cheapassschoenenwinkels)quote:Op donderdag 30 september 2010 15:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb ze een jaar of twee geleden nog gezien onder kids. Misschien moet je kinder schoenenwinkels afgaan.
Geen idee wat voor winkels.. Zul je zelf moeten zoeken. Ik kom amper in schoenenwinkelsquote:Op donderdag 30 september 2010 16:50 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Wat voor winkels? Perry Sport of Schoenenreus? (sportwinkels of cheapassschoenenwinkels)
Geen zin om de drukke stad in te gaan
Nee, jullie zijn gewoon te jong om te weten. En: jij die wat zegt over een andere mening mogen hebbenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:23 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dus omdat mijn mening anders is ben ik een n00b?
MJ is wel zo ongeveer de enige die ermee weg kan komen.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:18 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Niet alleen voor vrouwen, ook voor witte negers.
Te jong om te weten?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn gewoon te jong om te weten.
[..]
MJ is wel zo ongeveer de enige die ermee weg kan komen.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:00 schreef HAL9000S het volgende:
Nog snel een recycle nu ze nog exclusief zijn
[ afbeelding ]
Half maatje te groot.. Jammer..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:48 schreef Fugie het volgende:
Mijn lunar mariah photo blue 10.5 zijn te koop, zijn te klein voor mij.
[ afbeelding ]
nee het is vaak nep, maar ik doel meer op het feit dat de smaak van veel mensen veranderd isquote:
Ik heb dus 10 (44) als ze dat waren geweest had ik ze wel van je overgenomen. Helaas.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
bij mij dus half maatje te klein
Heb ze nu in 45, net of ik grote voeten heb
'quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:00 schreef HAL9000S het volgende:
Nog snel een recycle nu ze nog exclusief zijn
[ afbeelding ]
Dat type wel... Net als schwalbes en concentratiekampen... het staat ze gewoonquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:24 schreef HAL9000S het volgende:
Oh ik wist niet dat alleen moffen adidas dragen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:29 schreef SuperheldG het volgende:
[..]
Dat type wel... Net als schwalbes en concentratiekampen... het staat ze gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |