Dats al wat beterquote:Op zondag 26 september 2010 21:45 schreef Steve-O het volgende:
[..]
deze net besteld
http://i903.photobucket.c(...)anthracite_birch.jpg
Jammer van de toebox.quote:Op zondag 26 september 2010 21:45 schreef Steve-O het volgende:
[..]
deze net besteld
http://i903.photobucket.c(...)anthracite_birch.jpg
Ooehhh, waar gehaald deze?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef EddyAlbena het volgende:
Gisteren paar schoenen gekocht:
[ afbeelding ]
80 euro
+ busje om waterdicht te maken.
Weet iemand hoe dit te gebruiken? Het prayen staat er gewoon op, maar niet hoe vaak en wanneer.
Moet ik het bijv. alleen doen voordat ik ze ga dragen, of juist elke dag een keer besprayen voor een bepaalde tijd?
De jaren 90.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef frame-saw het volgende:
Waar kan je LA Gears met lichtjes krijgen?
Jaquote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef frame-saw het volgende:
Waar kan je LA Gears met lichtjes krijgen?
Of is deze vraag echt notdone in dit topic?
Nee ze worden weer geproduceerd als het goed is.quote:
Probeer een tweedehands winkel.. Heb ze wel eens gezien in die winkels. Lichtjes doen het niet meer natuurlijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:29 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee ze worden weer geproduceerd als het goed is.
Maar goed, doen jullie maar lekker snobistisch over schoenen, dan zoek ik wel weer verder
quote:
En andere schoenen met lichtjes? Het gaat mij niet eens echt om de schoen, ben geen sneakerfan meer maar ik wil echt de blits maken met lichtjes. Heb een kleine maat, dus kan kinderschoenen aan, maar ik zie nergens schoenen met lichtjes liggen.. iemand tips?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Probeer een tweedehands winkel.. Heb ze wel eens gezien in die winkels. Lichtjes doen het niet meer natuurlijk.
Dus omdat mijn mening anders is ben ik een n00b?quote:Op donderdag 30 september 2010 02:24 schreef krioro het volgende:
LA Gear is tof voor vrouwen, stel n00bs. Geen idee waar te krijgen though, behalve in de VS.
Ik heb ze een jaar of twee geleden nog gezien onder kids. Misschien moet je kinder schoenenwinkels afgaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:41 schreef frame-saw het volgende:
[..]
En andere schoenen met lichtjes? Het gaat mij niet eens echt om de schoen, ben geen sneakerfan meer maar ik wil echt de blits maken met lichtjes. Heb een kleine maat, dus kan kinderschoenen aan, maar ik zie nergens schoenen met lichtjes liggen.. iemand tips?
Niet alleen voor vrouwen, ook voor witte negers.quote:Op donderdag 30 september 2010 02:24 schreef krioro het volgende:
LA Gear is tof voor vrouwen, stel n00bs. Geen idee waar te krijgen though, behalve in de VS.
Wat voor winkels? Perry Sport of Schoenenreus? (sportwinkels of cheapassschoenenwinkels)quote:Op donderdag 30 september 2010 15:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb ze een jaar of twee geleden nog gezien onder kids. Misschien moet je kinder schoenenwinkels afgaan.
Geen idee wat voor winkels.. Zul je zelf moeten zoeken. Ik kom amper in schoenenwinkelsquote:Op donderdag 30 september 2010 16:50 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Wat voor winkels? Perry Sport of Schoenenreus? (sportwinkels of cheapassschoenenwinkels)
Geen zin om de drukke stad in te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |