Hou je je wel aan de afgesproken grootte zoals in OP?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:25 schreef zyx1981 het volgende:
Mag ik nog een woonkamer?
[ afbeelding ]
Dit is overigens een screenshot van een nog in bewerking zijnde SketchUpmodel. Momenteel ben ik zwaar aan het klussen en zo gaat mijn woonkamer/keuken (3x9m) er uit komen te zien. Het raamkozijn achterin is het enige wat tot nu toe zichtbaar is. Tzt volgt een fotoserie in het Klussen&wonen sub-forum![]()
Pantyboy.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef Oceanview het volgende:
Geachte directie van Fok! flat,
Het is mij opgevallen dat er onderverhuur aan de gang is in deze flat.
En dat tolereer ik niet als huurder,
ik eis dat deze onderverhuurders direct uit hun huis worden geschopt met alle dingen aandien.
Met vriendelijke groet
Oceanview
Kan hij niet worden bij gestreched? Dat als je hem aanklikt je wel het goede formaat ziet?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hou je je wel aan de afgesproken grootte zoals in OP?
Dus als iemand anders in de sloot springt doe jij het ook?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Kan hij niet worden bij gestreched? Dat als je hem aanklikt je wel het goede formaat ziet?
Edit: Ik ga het ff nalezen, niet aan het formaat gedacht nl.
Edit2: bij andere huiskamers zie ik dit ook wel eens gebeuren, zal wel goedkomen denk ik![]()
Waarvoor?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heey
Kan ik even bij jouw langskomen?
Check, ben onderwegquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus als iemand anders in de sloot springt doe jij het ook?
Nee, geintjeMaar je moet hem even iets kleiner maken dan is de pagina ook sneller geladen.
Ik heb bier, nouja bijna dan.quote:
* Oceanview aka Pantyboy gaat naar tomaat52 aan en belt aan.quote:
* tomaat52 laat de eend binnen.quote:
* Dagoduck heeft 6pack bier meegenomenquote:
YWquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:10 schreef EcktenBaas het volgende:
Mijn appartement zijn ook gebouwd!
Bedankt!
Klopt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:28 schreef LeaderRoel het volgende:
Dit is een soort Habbo Hotel, maar dan 99999999x beter
Dottey, wanneer plaats nu deze?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:31 schreef Hameren_Yzer het volgende:
Mijn Anti-terreurinterventie is nog niet in het flatgebouw terug te vinden:
Het verdiep:
[ afbeelding ]
Met daarboven, links:
[ afbeelding ]
en rechts aan het raam:
[ afbeelding ]
Dottey kan niet alles tegelijk, geef haar wat tijd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:32 schreef Hameren_Yzer het volgende:
[..]
Dottey, wanneer plaats nu deze?
Cool, is dat eigenlijk een schilderij? Zo ja, welke (maker/doek)? Of een linkje?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ afbeelding ]
en 1 voor onder de lemmings
http://weeswaakzaam.wazzu(...)e-hel-is-gevaarlijk/quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:38 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Cool, is dat eigenlijk een schilderij? Zo ja, welke (maker/doek)? Of een linkje?
http://duncanlong.com/golden_oldies.htmlquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:38 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Cool, is dat eigenlijk een schilderij? Zo ja, welke (maker/doek)? Of een linkje?
Jij blijft ook bezig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mogen deze op:
31C
[ afbeelding ]
en
31D
[ afbeelding ]
* tomaat52 laat Jan binnen en geeft 'm bierquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:39 schreef JanPiraat het volgende:
*JanPiraat klopt aan bij Tomaat52 en bedelt om bier of een euro
Geen plaatsquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ afbeelding ]
en 1 voor onder de lemmings
Sweet as hell. Ik ga binnenkort trouwens weer wat uitbreiding voor je maken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:36 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dottey kan niet alles tegelijk, geef haar wat tijd.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:38 schreef zyx1981 het volgende:
Ahw, je hebt mijn woonkamers gelijk maar naast elkaar gezet. Wat lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |