Geef maar aan mij .. en jij ook naatje_1 dan paint ik je balkon welquote:
quote:waar blijft mijn sauna? Ik had hem al lang ontworpen maar hij is nog niet gebouwd...
Ik zou OP aanklagen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:45 schreef delavalmonteur het volgende:
waar blijft mijn sauna? Ik had hem al lang ontworpen maar hij is nog niet gebouwd...
Misschien moet je dan naar de dokterquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:53 schreef JanPiraat het volgende:
Ik lig al 3 dagen in coma in mn appartement, sorry voor de lucht...
En mijn Apple Store en appartement zijn ook nog niet gebouwd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:45 schreef delavalmonteur het volgende:
waar blijft mijn sauna? Ik had hem al lang ontworpen maar hij is nog niet gebouwd...
Hou je je wel aan de afgesproken grootte zoals in OP?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:25 schreef zyx1981 het volgende:
Mag ik nog een woonkamer?
[ afbeelding ]
Dit is overigens een screenshot van een nog in bewerking zijnde SketchUpmodel. Momenteel ben ik zwaar aan het klussen en zo gaat mijn woonkamer/keuken (3x9m) er uit komen te zien. Het raamkozijn achterin is het enige wat tot nu toe zichtbaar is. Tzt volgt een fotoserie in het Klussen&wonen sub-forum![]()
Pantyboy.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef Oceanview het volgende:
Geachte directie van Fok! flat,
Het is mij opgevallen dat er onderverhuur aan de gang is in deze flat.
En dat tolereer ik niet als huurder,
ik eis dat deze onderverhuurders direct uit hun huis worden geschopt met alle dingen aandien.
Met vriendelijke groet
Oceanview
Kan hij niet worden bij gestreched? Dat als je hem aanklikt je wel het goede formaat ziet?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hou je je wel aan de afgesproken grootte zoals in OP?
Dus als iemand anders in de sloot springt doe jij het ook?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Kan hij niet worden bij gestreched? Dat als je hem aanklikt je wel het goede formaat ziet?
Edit: Ik ga het ff nalezen, niet aan het formaat gedacht nl.
Edit2: bij andere huiskamers zie ik dit ook wel eens gebeuren, zal wel goedkomen denk ik![]()
Waarvoor?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heey
Kan ik even bij jouw langskomen?
Check, ben onderwegquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus als iemand anders in de sloot springt doe jij het ook?
Nee, geintjeMaar je moet hem even iets kleiner maken dan is de pagina ook sneller geladen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |