Ik heb bier, nouja bijna dan.quote:
* Oceanview aka Pantyboy gaat naar tomaat52 aan en belt aan.quote:
* tomaat52 laat de eend binnen.quote:
* Dagoduck heeft 6pack bier meegenomenquote:
YWquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:10 schreef EcktenBaas het volgende:
Mijn appartement zijn ook gebouwd!
Bedankt!
Klopt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:28 schreef LeaderRoel het volgende:
Dit is een soort Habbo Hotel, maar dan 99999999x beter
Dottey, wanneer plaats nu deze?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:31 schreef Hameren_Yzer het volgende:
Mijn Anti-terreurinterventie is nog niet in het flatgebouw terug te vinden:
Het verdiep:
[ afbeelding ]
Met daarboven, links:
[ afbeelding ]
en rechts aan het raam:
[ afbeelding ]
Dottey kan niet alles tegelijk, geef haar wat tijd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:32 schreef Hameren_Yzer het volgende:
[..]
Dottey, wanneer plaats nu deze?
Cool, is dat eigenlijk een schilderij? Zo ja, welke (maker/doek)? Of een linkje?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ afbeelding ]
en 1 voor onder de lemmings
http://weeswaakzaam.wazzu(...)e-hel-is-gevaarlijk/quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:38 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Cool, is dat eigenlijk een schilderij? Zo ja, welke (maker/doek)? Of een linkje?
http://duncanlong.com/golden_oldies.htmlquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:38 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Cool, is dat eigenlijk een schilderij? Zo ja, welke (maker/doek)? Of een linkje?
Jij blijft ook bezig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mogen deze op:
31C
[ afbeelding ]
en
31D
[ afbeelding ]
* tomaat52 laat Jan binnen en geeft 'm bierquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:39 schreef JanPiraat het volgende:
*JanPiraat klopt aan bij Tomaat52 en bedelt om bier of een euro
Geen plaatsquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ afbeelding ]
en 1 voor onder de lemmings
Sweet as hell. Ik ga binnenkort trouwens weer wat uitbreiding voor je maken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:36 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dottey kan niet alles tegelijk, geef haar wat tijd.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:38 schreef zyx1981 het volgende:
Ahw, je hebt mijn woonkamers gelijk maar naast elkaar gezet. Wat lief
VAKANTIE GANGER!quote:
Je bent er behoorlijk druk mee geweest, ziet er top uit. Je hebt zelfs een TTT gehaaldquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
VAKANTIE GANGER!
hoe vind je de updates?
een utopiaquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wat is een hemel zonder hel dan?
Ah toe, mn verfwerkplaats ah toe please ah toe... please! krijg je een biertjequote:Op zondag 22 augustus 2010 23:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jij blijft ook bezig.
Ik wil jou niet meer wijzigen tot en met morgen. Want jij veranderd jouw toko 10 keer op een dag.
Het is kei veel werk om aan te passen. Dus je wacht maar. Morgen heb je weer een kans om je final in te leveren.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ja goed hequote:Op maandag 23 augustus 2010 00:02 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Je bent er behoorlijk druk mee geweest, ziet er top uit. Je hebt zelfs een TTT gehaald.
hahaha maar daar voldoet ons flatje ook niet zo aan hey :pquote:
Goed, lekker weer enzo. Alleen het is zo'n eind rijden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja goed he![]()
Heb nog zat ideetjes om door te voeren om het leuk te houden in hier![]()
Hoe is/was je vakantie?
tis een f117 btw :pquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:09 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
hahaha maar daar voldoet ons flatje ook niet zo aan hey :p
gooi anders de b2 de lucht indie kan nou 1 maal niet vliegen in de kelder
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah toe, mn verfwerkplaats ah toe please ah toe... please! krijg je een biertje*IGNORE*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Maar dat verzoekje had ik al gepost voor jouw berichtquote:
We hebben daar en uitstekende lift voor .quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:09 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
hahaha maar daar voldoet ons flatje ook niet zo aan hey :p
gooi anders de b2 de lucht indie kan nou 1 maal niet vliegen in de kelder
joah maar het kreng vliegt tussen de wolken en dat in de kelder :pquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
We hebben daar en uitstekende lift voor .
bovendien hebben we POLITIE, LEGER, SUPERPOWER BOUNTY GUY wat EITECORPSEN en regenboogcarebare om utopia te houden ;P
Lees jij anders de OP nog even goedquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar dat verzoekje had ik al gepost voor jouw bericht
HA! jou moest ik hebben. Heb jij voor mij nog eens je balkon link?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft iemand mijn tuin al opgefleurd?
En nu?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Lees jij anders de OP nog even goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |