Ik slaap de komende uren nog niet hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:46 schreef Noukjee het volgende:
rustig hier.. volgens mij slaapt iedereen al?!
nou inderdaad,het komt hier echt met bakken tegelijk uit de hemel vallen en ik heb zo een sollicitatie (op Maria d'r werkquote:Op maandag 23 augustus 2010 06:20 schreef Merel het volgende:
Goeiemorgen! Vanochtend is een mooie ochtend om m'n regenpak te testen
Het regende hard ja! Maar daar word ik altijd heel vrolijk vanquote:Op maandag 23 augustus 2010 06:51 schreef _aurum_ het volgende:
Succes! Het gaat hier dusdanig los dat je zelfs met regenpak binnen 5 minuten nat bent
ik gooi er altijd water uit de waterkoker overheen. Duurt zo lang voor het is opgenomen en voldoende is afgekoeld.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:04 schreef Blurred86 het volgende:
succes Cali!
en Tink: ik maak mijn havermout ook altijd met water, kan gewoon op precies dezelfde manier als dat je met melk zou doen (waarom 15 min laten staan aurum?). Ik kook altijd stukjes banaan mee met mijn havermout, dat wordt heerlijk zacht en zoet, yum
Ah dat lijkt me dan een moment dat ik ook wel een beetje zelfmedelijden zou hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:02 schreef ihatefastcars het volgende:
Deel van familie woont in het buitenland, en verschillende vrienden ook. En dan bleef de resterende familie ook nog eens achter en ging ik in mijn eentje naar huis....kortom, zelfmedelijden galore.
Ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef Noukjee het volgende:
Heeft iemand dat schema van SHE een keer geprobeerd/gevolgd/volgehouden?
Ik ga het eens proberen. Dat Amerikaanse prefab spul maak je immers ook met water aan. Dankj je voor de tip.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wat misschien ook een workaround is, ik eet het al jaren zo:
havermout, kaneel en zoetstof in een kommetje. Als je het lekker vindt nog wat rozijntjes erbij. Kokend water erover, doorroeren en 15 min laten staan totdat 't water opgenomen is en het op eet temperatuur is.
Ik mis de melk niet
Leuk is anders, maar het gebeurt echt maar 2x per jaar ofzo. En beter had ik naast droge sokken ook andere schoenen meegenomen. Over anderhalf uur moet ik die schoenen sowieso weer aan namelijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:08 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Wat kut om de hele dag in klamme kleding op je werk te moeten zitten. Ik zou daar behoorlijk chagrijnig van worden
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |