abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:38:55 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85572188
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:37 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ja precies...had gisteren een berichtje gestuurd naar ene SuzanneDutch ofzo en die heeft gewoon geen antwoord gegeven en we zijn nu al zeker 15 uur verder... Keihard allemaal :P
:D.

En ze is wel gewoon online.

:N.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:42:27 #52
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_85572303
quote:

[..]

Ja precies...had gisteren een berichtje gestuurd naar ene SuzanneDutch ofzo en die heeft gewoon geen antwoord gegeven en we zijn nu al zeker 15 uur verder... Keihard allemaal :P
Wat een rotwijf ! Vast ook zo'n aandachtshoer... :P
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_85572304
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:32 schreef Viking84 het volgende:

Wat een agressief profiel trouwens: http://www.okcupid.com/profile/kavanagirl
Zouden er echt mensen reageren? :o.
Komt allemaal nogal geforceerd over op mij.
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:43:03 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85572323
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:42 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Komt allemaal nogal geforceerd over op mij.
En gefrustreerd.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:44:58 #55
97868 Krullehoofd
pi_85572373
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En gefrustreerd.
En lelijk :')
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:45:49 #56
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_85572404
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:32 schreef Viking84 het volgende:

Wat een agressief profiel trouwens: http://www.okcupid.com/profile/kavanagirl
Zouden er echt mensen reageren? :o.
Christ.. En ze kijkt ook nog eens flink chagrijning.. :{ Geen wonder dat ze alleen is, als ze zich IRL ook zo gedraagd :')
"Kijk maar lekker bij het Engels, ik heb toch een hekel aan Nederlands"
Smeer 'm dan :P
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:45:51 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85572406
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:44 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

En lelijk :')
Misschien daarom gefrustreerd? Maar ze woont wel dichtbij.
Zak over het hoofd en...? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85572431
quote:

[..]

:P c_/
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:46:47 #59
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_85572434
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vergeet vooral de duckttape niet. Ze vreet je met huid en haar op :')
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_85572452
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En gefrustreerd.
Ook dat, eerste wat ik denk is ach arm mens, vast enorm gepest vroeger en misschien nu nog wel. En nu denkt ze vast dat ze, door zich zo te profileren, overkomt als een stoere, onafhankelijke vrouw waar niet mee te spotten valt. Terwijl ze zo juist het tegenovergestelde bereikt.
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:47:33 #61
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_85572455
quote:

[..]

:D _O-
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_85572458
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:45 schreef Civilian het volgende:

[..]

Christ.. En ze kijkt ook nog eens flink chagrijning.. :{ Geen wonder dat ze alleen is, als ze zich IRL ook zo gedraagd :')
"Kijk maar lekker bij het Engels, ik heb toch een hekel aan Nederlands"
Smeer 'm dan :P
En als je dat niet begrijpt dan is het niet wat want Engles is toch mijn eerste taal.

Ik ben bang. Ik heb gekeken en nu ziet ze dat ik keek en ik vind het eng. Wat een eng profiel! :'(
pi_85572483
quote:

[..]

Maar misschien he, wil ze even goed nadenken hoe ze gaat reageren. Ik zou niet te snel oordelen. 8-)
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:50:06 #64
97868 Krullehoofd
pi_85572537
quote:

[..]

Gadverdamme. Daar word ik gewoon spontaan impotent van... :') :') :')
  Moderator zondag 22 augustus 2010 @ 15:51:27 #65
9859 crew  Karina
Woman
pi_85572575
Er staan wel meer rare zinnen in dat profiel en ze schrijft I met een i en volgens mij moet dat toch echt met een hoofdletter, goh wat is ze toch goed in Engels :')

Raar mens en die foto lijkt ook net iemand van 15 of zo :? die heel eng kijkt.

Ik heb zelf nog geen profiel aangemaakt daar, ik heb over een week vakantie, dan heb ik tijd zat. Profiel op Badoo en Paiq ga ik denk ik weghalen, dat chatten is niet zo mijn ding. Ik stuur liever een mailtje en spreek dan na een paar mailtjes af. Voor chatten heb ik geen geduld.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:54:31 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85572679
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:47 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Ook dat, eerste wat ik denk is ach arm mens, vast enorm gepest vroeger en misschien nu nog wel. En nu denkt ze vast dat ze, door zich zo te profileren, overkomt als een stoere, onafhankelijke vrouw waar niet mee te spotten valt. Terwijl ze zo juist het tegenovergestelde bereikt.
Precies dat idd! Door dat soort profielen merk je heel duidelijk dat ze bepaalde dingen uit het verleden nog niet verwerkt heeft. Ook wel treurig idd.
Niet meer actief op Fok!
pi_85572694
Over uiterlijk gesproken. Voor de OkC'ers onder ons hebben jullie ook een email gekregen? Is wel alweer een tijdje terug, maar heb hem nog, datum 24 juni. Een stukje:

We are very pleased to report that you are in the top half of OkCupid's most attractive users. The scales recently tipped in your favor, and we thought you'd like to know.

How can we say this with confidence? We've tracked click-thrus on your photo and analyzed other people's reactions to you in QuickMatch and Quiver.

This new status won't affect your actual match percentages, which are still based purely on your answers and desired match's answers. But the people we recommend will be more attractive. Also! You'll be shown to more attractive people in their match results.

Suddenly, the world is your oyster. Login now and reap the rewards. And, no, we didn't just send this email to everyone on OkCupid. Go ask an ugly friend and see.

Your new elite status comes with one important privilege:

You will now see more attractive people in your match results.

Leuk hoor, maar ik hoop niet dat ze deze trend voort gaan zetten, wordt wel erg hotornot zo. -O-
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:55:45 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85572712
Ik wil mailen, chatten (want dan krijg je een beetje een indruk van hoe iemand is als 'ie niet een kwartier kan nadenken over elke zin :P) en als het chatten leuk is: afspreken. Ik ben nu al ruim een week aan het mailen met iemand via OKC en ik ben uitgepraat :'). Zij ook, denk ik, want haar reply laat wel lang op zich wachten. Boeie. Next! 8-).
Niet meer actief op Fok!
  Moderator zondag 22 augustus 2010 @ 15:59:51 #69
9859 crew  Karina
Woman
pi_85572853
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil mailen, chatten (want dan krijg je een beetje een indruk van hoe iemand is als 'ie niet een kwartier kan nadenken over elke zin :P) en als het chatten leuk is: afspreken. Ik ben nu al ruim een week aan het mailen met iemand via OKC en ik ben uitgepraat :'). Zij ook, denk ik, want haar reply laat wel lang op zich wachten. Boeie. Next! 8-).
Die mannen die ik treft die "zeggen" dus amper iets, ik moet elke keer ondervragertje spelen. Misschien heeft het iets met leeftijd te maken, dat ze er niet mee zijn opgegroeid of zo? Daar word ik zo moe van en daar heb ik geen geduld voor.

Meestal zijn ze na 2 zinnen uitgepraat en sommige komen dan maar met "zal ik even langskomen" of "kom even bij mij langs, een bakkie doen" :') yeah right, doe ik meteen.

Mailtjes zijn meestal wel wat uitgebreider.

@Nathalie: lekker oppervlakkig zeg, echt Amerikaans.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_85572882
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:55 schreef Viking84 het volgende:
chatten (want dan krijg je een beetje een indruk van hoe iemand is als 'ie niet een kwartier kan nadenken over elke zin :P)
Daarom heb ik een hekel aan chatten. Ik typ met het twee vinger systeem en heb dus even tijd nodig. Ik hoef niet lang na te denken over wat ik wil zeggen maar voordat ik de zin afgemaakt heb staat de volgende vraag alweer in mijn scherm.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 22 augustus 2010 @ 16:02:14 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85572908
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:59 schreef Karina het volgende:

[..]

Die mannen die ik treft die "zeggen" dus amper iets, ik moet elke keer ondervragertje spelen. Misschien heeft het iets met leeftijd te maken, dat ze er niet mee zijn opgegroeid of zo? Daar word ik zo moe van en daar heb ik geen geduld voor.

Meestal zijn ze na 2 zinnen uitgepraat en sommige komen dan maar met "zal ik even langskomen" of "kom even bij mij langs, een bakkie doen" :') yeah right, doe ik meteen.

Mailtjes zijn meestal wel wat uitgebreider.

@Nathalie: lekker oppervlakkig zeg, echt Amerikaans.
Maar mailen loopt ook sneller dood als je er te lang mee doorgaat. Chatten doe je nog eens spontaan. Je ziet hem/haar online komt en denkt: "oh even aanspreken!". Dat maakt het contact ook minder geforceerd, vind ik.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 22 augustus 2010 @ 16:03:06 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85572940
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:01 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Daarom heb ik een hekel aan chatten. Ik typ met het twee vinger systeem en heb dus even tijd nodig. Ik hoef niet lang na te denken over wat ik wil zeggen maar voordat ik de zin afgemaakt heb staat de volgende vraag alweer in mijn scherm.
:D.

"Wat ben je lang aan het typen!"
"Ben je met meerdere vrouwen aan het chatten? :("
"Pff, wat duurt het lang, ik ga weer, doei!"

:').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 22 augustus 2010 @ 16:09:23 #73
97868 Krullehoofd
pi_85573123
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:55 schreef Natalie78 het volgende:
Over uiterlijk gesproken. Voor de OkC'ers onder ons hebben jullie ook een email gekregen? Is wel alweer een tijdje terug, maar heb hem nog, datum 24 juni. Een stukje:

We are very pleased to report that you are in the top half of OkCupid's most attractive users. The scales recently tipped in your favor, and we thought you'd like to know.

How can we say this with confidence? We've tracked click-thrus on your photo and analyzed other people's reactions to you in QuickMatch and Quiver.

This new status won't affect your actual match percentages, which are still based purely on your answers and desired match's answers. But the people we recommend will be more attractive. Also! You'll be shown to more attractive people in their match results.

Suddenly, the world is your oyster. Login now and reap the rewards. And, no, we didn't just send this email to everyone on OkCupid. Go ask an ugly friend and see.

Your new elite status comes with one important privilege:

You will now see more attractive people in your match results.

Leuk hoor, maar ik hoop niet dat ze deze trend voort gaan zetten, wordt wel erg hotornot zo. -O-
Interessant concept... 8-)

Toen zat ik nog niet op OKC. Moet je daarvoor een hoop 4/5 sterren beoordelingen hebben gehad ?
  zondag 22 augustus 2010 @ 16:09:54 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85573135
*mopper*.

Kreeg net een chatverzoek op RP van iemand die duidelijk m'n profiel niet had gelezen. Wat ontzettend ergerniswekkend :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85573174
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:09 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Interessant concept... 8-)

Toen zat ik nog niet op OKC. Moet je daarvoor een hoop 4/5 sterren beoordelingen hebben gehad ?
Geen idee, ik neem aan dat ze het wel op met die data beoordelen ja. Jammer, want wie zegt dat ik alleen op pretty boys val? En wie bepaalt of iemand aantrekkelijk is of niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')