quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:37 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja precies...had gisteren een berichtje gestuurd naar ene SuzanneDutch ofzo en die heeft gewoon geen antwoord gegeven en we zijn nu al zeker 15 uur verder... Keihard allemaal
Wat een rotwijf ! Vast ook zo'n aandachtshoer...quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:37 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja precies...had gisteren een berichtje gestuurd naar ene SuzanneDutch ofzo en die heeft gewoon geen antwoord gegeven en we zijn nu al zeker 15 uur verder... Keihard allemaal
Komt allemaal nogal geforceerd over op mij.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:32 schreef Viking84 het volgende:
Wat een agressief profiel trouwens: http://www.okcupid.com/profile/kavanagirl
Zouden er echt mensen reageren?.
En gefrustreerd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:42 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Komt allemaal nogal geforceerd over op mij.
Christ.. En ze kijkt ook nog eens flink chagrijning..quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:32 schreef Viking84 het volgende:
Wat een agressief profiel trouwens: http://www.okcupid.com/profile/kavanagirl
Zouden er echt mensen reageren?.
Misschien daarom gefrustreerd? Maar ze woont wel dichtbij.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:37 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Vergeet vooral de duckttape niet. Ze vreet je met huid en haar opquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien daarom gefrustreerd? Maar ze woont wel dichtbij.
Zak over het hoofd en...?.
Ook dat, eerste wat ik denk is ach arm mens, vast enorm gepest vroeger en misschien nu nog wel. En nu denkt ze vast dat ze, door zich zo te profileren, overkomt als een stoere, onafhankelijke vrouw waar niet mee te spotten valt. Terwijl ze zo juist het tegenovergestelde bereikt.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En als je dat niet begrijpt dan is het niet wat want Engles is toch mijn eerste taal.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:45 schreef Civilian het volgende:
[..]
Christ.. En ze kijkt ook nog eens flink chagrijning..Geen wonder dat ze alleen is, als ze zich IRL ook zo gedraagd
"Kijk maar lekker bij het Engels, ik heb toch een hekel aan Nederlands"
Smeer 'm dan
Maar misschien he, wil ze even goed nadenken hoe ze gaat reageren. Ik zou niet te snel oordelen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:37 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Gadverdamme. Daar word ik gewoon spontaan impotent van...quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies dat idd! Door dat soort profielen merk je heel duidelijk dat ze bepaalde dingen uit het verleden nog niet verwerkt heeft. Ook wel treurig idd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:47 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ook dat, eerste wat ik denk is ach arm mens, vast enorm gepest vroeger en misschien nu nog wel. En nu denkt ze vast dat ze, door zich zo te profileren, overkomt als een stoere, onafhankelijke vrouw waar niet mee te spotten valt. Terwijl ze zo juist het tegenovergestelde bereikt.
Die mannen die ik treft die "zeggen" dus amper iets, ik moet elke keer ondervragertje spelen. Misschien heeft het iets met leeftijd te maken, dat ze er niet mee zijn opgegroeid of zo? Daar word ik zo moe van en daar heb ik geen geduld voor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil mailen, chatten (want dan krijg je een beetje een indruk van hoe iemand is als 'ie niet een kwartier kan nadenken over elke zin) en als het chatten leuk is: afspreken. Ik ben nu al ruim een week aan het mailen met iemand via OKC en ik ben uitgepraat
. Zij ook, denk ik, want haar reply laat wel lang op zich wachten. Boeie. Next!
.
Daarom heb ik een hekel aan chatten. Ik typ met het twee vinger systeem en heb dus even tijd nodig. Ik hoef niet lang na te denken over wat ik wil zeggen maar voordat ik de zin afgemaakt heb staat de volgende vraag alweer in mijn scherm.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:55 schreef Viking84 het volgende:
chatten (want dan krijg je een beetje een indruk van hoe iemand is als 'ie niet een kwartier kan nadenken over elke zin)
Maar mailen loopt ook sneller dood als je er te lang mee doorgaat. Chatten doe je nog eens spontaan. Je ziet hem/haar online komt en denkt: "oh even aanspreken!". Dat maakt het contact ook minder geforceerd, vind ik.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Die mannen die ik treft die "zeggen" dus amper iets, ik moet elke keer ondervragertje spelen. Misschien heeft het iets met leeftijd te maken, dat ze er niet mee zijn opgegroeid of zo? Daar word ik zo moe van en daar heb ik geen geduld voor.
Meestal zijn ze na 2 zinnen uitgepraat en sommige komen dan maar met "zal ik even langskomen" of "kom even bij mij langs, een bakkie doen"yeah right, doe ik meteen.
Mailtjes zijn meestal wel wat uitgebreider.
@Nathalie: lekker oppervlakkig zeg, echt Amerikaans.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:01 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Daarom heb ik een hekel aan chatten. Ik typ met het twee vinger systeem en heb dus even tijd nodig. Ik hoef niet lang na te denken over wat ik wil zeggen maar voordat ik de zin afgemaakt heb staat de volgende vraag alweer in mijn scherm.
Interessant concept...quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:55 schreef Natalie78 het volgende:
Over uiterlijk gesproken. Voor de OkC'ers onder ons hebben jullie ook een email gekregen? Is wel alweer een tijdje terug, maar heb hem nog, datum 24 juni. Een stukje:
We are very pleased to report that you are in the top half of OkCupid's most attractive users. The scales recently tipped in your favor, and we thought you'd like to know.
How can we say this with confidence? We've tracked click-thrus on your photo and analyzed other people's reactions to you in QuickMatch and Quiver.
This new status won't affect your actual match percentages, which are still based purely on your answers and desired match's answers. But the people we recommend will be more attractive. Also! You'll be shown to more attractive people in their match results.
Suddenly, the world is your oyster. Login now and reap the rewards. And, no, we didn't just send this email to everyone on OkCupid. Go ask an ugly friend and see.
Your new elite status comes with one important privilege:
You will now see more attractive people in your match results.
Leuk hoor, maar ik hoop niet dat ze deze trend voort gaan zetten, wordt wel erg hotornot zo.
Geen idee, ik neem aan dat ze het wel op met die data beoordelen ja. Jammer, want wie zegt dat ik alleen op pretty boys val? En wie bepaalt of iemand aantrekkelijk is of niet?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:09 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Interessant concept...![]()
Toen zat ik nog niet op OKC. Moet je daarvoor een hoop 4/5 sterren beoordelingen hebben gehad ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |