Kusje terugquote:
OH YOUquote:
Donthatequote:
greotjens aan de kat.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kusje terug![]()
[..]
OH YOU
[..]
Donthate
Seckz?quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nergens over volgens mij.. er werd gewoon wat geluld
dampende stomende wilde langdurige?quote:
PATJENSMATJENquote:
Dampende katjes? Hoe moet ik dat zien/?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dampende stomende wilde langdurige?
zie een paar posts hoger.....quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dampende katjes? Hoe moet ik dat zien/?
Ik niet snap. Ik seckz.quote:
Kwantummechanica.quote:
Sokosoko Queen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:07 schreef Bellatrix het volgende:
Kwaliteit. dit topic heeft het nodig.
Man of vrouw?quote:
het beweegt weer intussenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie een stilstaand beeld van wat strandgangers
Laat dan maar.quote:
ach hoeft niet altijd naaktnaakt te zijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... maar das toch niet naaktnaakt? das bikininaakt
Lekker gemixt, zoals rucola met ijsbergsla.quote:
Zonde van de rucola.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker gemixt, zoals rucola met ijsbergsla.
Ik dacht dat je naaktnaakt bedoeldequote:Op zondag 22 augustus 2010 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach hoeft niet altijd naaktnaakt te zijn
Maar als anderen vertikken om te posten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:11 schreef iBenny het volgende:
4-op-een-rij-posts doen we niet (meer) aan
Ja, met wie?quote:
5 wel?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:11 schreef iBenny het volgende:
4-op-een-rij-posts doen we niet (meer) aan
Met mij. Stripkwartet.quote:
Ik zeg ahoy maatje.quote:
Flikkert op vuilakquote:
Niet vergeten, maar wel genegeerd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vergeet de 'niet gedefinieerden' niet.
Kwalijkheid.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet vergeten, maar wel genegeerd.
Vergeten. Een beetje zielig. Een beetje alleen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:16 schreef Koen66 het volgende:
Hoe voelt dat Bella, als enige vrouw hier
Kroelen doe je maar met de poes.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vergeten. Een beetje zielig. Een beetje alleen.
En dit soort opmerkingen zijn wel een beetje jammer. Ik voel me al zo corpulent.quote:
Sorry.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dit soort opmerkingen zijn wel een beetje jammer. Ik voel me al zo corpulent.
dan heb je een edit-knopquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar als anderen vertikken om te posten.![]()
Wat denk je zelf?quote:
Wat denk ik zelf, ik zou doorgaan tot de elf.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan heb je een edit-knop
[..]
Wat denk je zelf?
Dat was niet het geval, nog binnen een minuut reageerde er al iemand (ik namelijk, zoals ik al sinds 22.30 ongeveer aan het reageren benquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar als anderen vertikken om te posten.![]()
Okan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was niet het geval, nog binnen een minuut reageerde er al iemand (ik namelijk, zoals ik al sinds 22.30 ongeveer aan het reageren ben).
Het leukste... pffft... de sfeer denk ik danquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat was het leukste wat je op het festival hebt gezien Benny?
Okn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:28 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat -n bij al die enkele-woord-posts mag van mij ook wel kappen eigenlijk.
Was da voor gemauw?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:28 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat -n bij al die enkele-woord-posts mag van mij ook wel kappen eigenlijk.
3J's gaan volgend jaar naar het songfestivalquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het leukste... pffft... de sfeer denk ik dan
3Js vond ik opvallend goed, Jurk! vind ik niet echt iets voor op een festival - zijn meer luisterliedjes -, Rowwen Heze vond ik bagger, VanVelzen is gewoon een ras-entertainer, N&S deden het erg leuk en Paul de Leeuw had ook wel iets aparts zo op een festival.
De 3Js vinden steeds meer hun weg, mooi om te zien. Leuke samenvatting zo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
3Js vond ik opvallend goed, Jurk! vind ik niet echt iets voor op een festival - zijn meer luisterliedjes -, Rowwen Heze vond ik bagger, VanVelzen is gewoon een ras-entertainer, N&S deden het erg leuk en Paul de Leeuw had ook wel iets aparts zo op een festival.
Paul de Leeuw.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ze het net zo deden als vandaag dan zouden ze misschien wel een kleine kans maken om hoge ogen te scorenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
3J's gaan volgend jaar naar het songfestival.
quote:
Klopt... viel mij ook al op. Was een stuk beter dan vorig jaar ook.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De 3Js vinden steeds meer hun weg, mooi om te zien. Leuke samenvatting zo.
30.000 man die meezingen met zijn liedjes... ik kreeg er kippenvel vanquote:
Jazeker, leuk om te volgen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... viel mij ook al op. Was een stuk beter dan vorig jaar ook.
Had je mijn tweets gezien?
Anneke Gronlohquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... viel mij ook al op. Was een stuk beter dan vorig jaar ook.
Had je mijn tweets gezien?
[..]
30.000 man die meezingen met zijn liedjes... ik kreeg er kippenvel van
Die duetten waren ook wel tof (Jeroen, N&S, Anneke Grönlo en Laura Jansen)
Maakt niet uit... dat vond ik dan weer grappig om te lezenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jazeker, leuk om te volgen.![]()
Vergeef me m'n voetbalspul, ik heb veel voetbalvolgers.
Ik heb geen zin in die umlaut.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:35 schreef Zeroku het volgende:
Kijkbuis FOK!kertjes. Het is Anneken Grönloh in plaats die onzin die jullie uitkramen.
Wat dezen meneer zegt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:35 schreef Zeroku het volgende:
Kijkbuis FOK!kertjes. Het is Anneken Grönloh in plaats die onzin die jullie uitkramen.
Het is Ümlautn.quote:
Ik ben vaste 1e elftalvolger van m'n club Excelsior'31. (inderdaad topklasser) Ik reis ze met 3 vrienden vanaf begin vorig seizoen achterna.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maakt niet uit... dat vond ik dan weer grappig om te lezen
Alleen deze keer had ik het neit zo gevolgd... je was naar een wedstrijd van een topklasser?
Ja maar gewoon zijquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond dr vreselijk
En ze had een kapsel alsof ze een ufo op dr hoofd had
hihi, jij maakt nu ook een foutjequote:Op zondag 22 augustus 2010 01:35 schreef Zeroku het volgende:
Foutjens maken is menselijk, tochnquote:
Liesbeth Listquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar gewoon zijNet zoals Liesbeth List.
Klopt... maar je probeert ons te verbeteren en dan doe je het zelf foutquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Foutjens maken is menselijk, tochn?
Haar articulatie is werelds.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet ik.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... maar je probeert ons te verbeteren en dan doe je het zelf fout
en die 'N'-s voegen niks toe...
Ik vind beide niksquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
D.-meneerquote:
Z'n gangetjequote:
Druk, en een beetje uitgeSC'edquote:Je was druk met andere dingen, dat je hier zo weinig te zien was?
Je hebt vast andere unieke dingetjes!quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mis dat stukje unieke intellect van D. wel.
eejjjjjjjjquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mis dat stukje unieke intellect van D. wel.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt vast andere unieke dingetjes!
Ik bedoelde het positiefquote:
Jazekerquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:46 schreef D. het volgende:
[..]
Jij lekker 'uitgerust' tijdens je vakantie?
Mening bijgesteld over Belgien?quote:
Je N blijft hangen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:51 schreef Patje1987 het volgende:
iBey heb je og ees tijd op biekort te kijke aar het plaatje wat ik aar je pm heb gestuurd voor i de OP?
Over klakkeloos gesproken....quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Neem ik klakkeloos van je aan, nu je dit zegt.
Trustequote:Op zondag 22 augustus 2010 01:52 schreef D. het volgende:
[..]
Over klakkeloos gesproken....
Ik was eigenlijk op weg naar bed, zonder te klakken dus
Welterusten allen
quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:52 schreef D. het volgende:
[..]
Welterusten allen
Ik weet dat we onze verschillen hadden in het verleden, maar niet alles wat ik zeg is een aanvalquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Neem ik klakkeloos van je aan, nu je dit zegt.
Doein.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:52 schreef D. het volgende:
[..]
Welterusten allen
Ejjjjjj Dquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie nu pas 'liefdesliedjes'![]()
Oja, ik was dus weg![]()
Mooi heaquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie nu pas 'liefdesliedjes'![]()
Oja, ik was dus weg![]()
Dat was ik...quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mening bijgesteld over Belgien?Of was dat iemand anders.
Mooi zo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was ik...
Zoveel heb ik neit van de Belgen en de Belgische taal kunnen 'genieten'.
Mja, moet het wel iets bijstellen.
O, die tijd ben ik al voorbij. Dat ik uitspraken van jou als aanval zie.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet dat we onze verschillen hadden in het verleden, maar niet alles wat ik zeg is een aanval.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:51 schreef Patje1987 het volgende:
iBey heb je og ees tijd op biekort te kijke aar het plaatje wat ik aar je pm heb gestuurd voor i de OP?
Kusjes op je alles.quote:
Yay. Trustequote:
Oh gelukkigquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, die tijd ben ik al voorbij. Dat ik uitspraken van jou als aanval zie.
Vertel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik denk er vaak nog met weemoed aan terug. Mooi was die tijd
.
Wat een onstuimigheid was dat. Niet te definiëren, maar het was er.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik denk er vaak nog met weemoed aan terug. Mooi was die tijd
.
Dat valt niet samen te vatten. Idols 3quote:
Jullie hadden ruzies in IDO?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, die tijd ben ik al voorbij. Dat ik uitspraken van jou als aanval zie.
: ((quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat valt niet samen te vatten. Idols 3. IDO
.
Ok topquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:56 schreef iBenny het volgende:
Weltrusten D.
[..]
Zal 'm binnenkort weer fftjes in orde maken. Heb ook een plaatje van DeZwabber gekregen, dus die zet ik er dan ook wel meteen bij/in
Ik deed vooral erg mijn best om mijn misnoegen te uiten.quote:
Ik weet m'n eigen gedragingen niet meer te omschrijven.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik deed vooral erg mijn best om mijn misnoegen te uiten.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik deed vooral erg mijn best om mijn misnoegen te uiten.
at heb ik ook altijd met Amerika. Geen idee.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:02 schreef iBenny het volgende:
Niemand hier die toevallig weet hoe ik de Duitse popstars kan kijken he?
Probeerde het net via de site ervan, maar ik kan dan neit kijken omdat ik niet in Duitsland woon.
Amerika kan je vaak wel live meekijken met verschillende streamingsites. Hoe dat met terugkijken zit, weet ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
at heb ik ook altijd met Amerika. Geen idee.
Vast wel... maar ik dacht dat er misschien wel een simpelere manier voor wasquote:
Dat vat het voor geen meter samen. Het is een oeuvre.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, wacht... Rauzer gaf daar volgens mij gister een link over.
Ons lekker maken met sappige bitchvechten en dan dit. ANTICLIMAXquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat vat het voor geen meter samen. Het is een oeuvre.
Ik kan er niet meer van maken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ons lekker maken met sappige bitchvechten en dan dit. ANTICLIMAX
Het was een epische periode. Een zomer van vuur.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat vat het voor geen meter samen. Het is een oeuvre.
Maar jij bent nooit bij Woodstock geweest. Dus dan kun je het niet vergelijken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Een beetje de Woodstock van IDO. Je moest er bij zijn om het te snappen en mee te maken.
Je hebt gelijk, het is ook niet te vergelijkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar jij bent nooit bij Woodstock geweest. Dus dan kun je het niet vergelijken.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is ook niet te vergelijken.
Nee dat was gewoon een goed punt. Een geniaal punt.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zet er voor vandaag een punt achter.
Doorgaan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Crap ik wilde om 2 uur stoppen en nu is het al te laat.
Dat lijkt me duidelijk, maar tot hoe laat. Ik wil namelijk slapen. Maar ik kan slecht stoppen op lelijke tijdstippenquote:
Lekker slapen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:15 schreef iBenny het volgende:
Ik ga ook mijn bed maar opzoeken... gevonden!![]()
Slaap lekker
Heb ik ook last van, maar heb geleerd altijd door te gaan ALTIJD.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk, maar tot hoe laat. Ik wil namelijk slapen. Maar ik kan slecht stoppen op lelijke tijdstippen.
Dat is obsessief.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik heb geen problemen met ergens mee stoppen. Alleen doe ik dat het liefst op hele uren. Als dat niet kan op halve, maar die vind ik al stommer, en als dat niet gaat op kwartieren, maar dat vind ik echt stom.
En alle tijden daartussen zijn gewoon achterlijk.
Ik heb dat ook met sommige dingen. Voel me altijd zo kut als ik daar aan denk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja he? Gelukkig ben ik niet zo gedisciplineerd dat ik me er heel erg aan hou, maar ik "voel" het er wel bij.
quote:
Gone with the Wind.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:53 schreef Symphonic het volgende:
Waar zijn de nachtelijke SC sessies gebleven
Wat een hoerquote:Op zondag 22 augustus 2010 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen pat
Waarom denken overburen nooit aan de mensen die nog slapen?
Overbuurman ging zoon wakker maken: WAKKER WORDEN!!!! Zo hard dat nu geloof ik de hele buurt wakker is
ga hem schoppen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En nu keihard muziek draaien
`quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]nee joh hij is heel groot en sterk en heeft criminele vriendjes
dus ik durf niet
Online wel jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
`
Nou en, jij hebt fok-vriendjes, die zijn erger dan criminelen!
Fokpowerquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
`
Nou en, jij hebt fok-vriendjes, die zijn erger dan criminelen!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:33 schreef Myraela het volgende:
Hmm. Als ik zou zeggen dat ik zou uithijgen na het soppen zouden mensen mij heel raar aankijken.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:33 schreef Myraela het volgende:
Hmm. Als ik zou zeggen dat ik zou uithijgen na het soppen zouden mensen mij heel raar aankijken.
Dat valt toch wel mee, uurtje werk daarna met de beentjes omhoog.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
Nergens zin in vandaag....
Maar ik moet wassen en de slaapkamer opruimen
Ben je het volgende FOK!scharreltje van Remlove?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:14 schreef Kally het volgende:
![]()
Ik heb gisteren een meet gehad, dat was echt heel erg leuk, Remlof is een toffe gast
Komen wel enkele toffe namen bij BCR.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee, uurtje werk daarna met de beentjes omhoog.
Hier is City Racing in de buurt, maar het weer ziet er niet best uit
Ja tis ook echt 2x vallen en ik ben op de Willemsbrug, maar zo'n racefan ben ik nou ook weer niet om me er helemaal zeiknat voor te laten regenenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komen wel enkele toffe namen bij BCR.
Denk dat dat wel voor meer mensen geldtquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja tis ook echt 2x vallen en ik ben op de Willemsbrug, maar zo'n racefan ben ik nou ook weer niet om me er helemaal zeiknat voor te laten regenen
kallyquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:14 schreef Kally het volgende:![]()
Ik heb gisteren een meet gehad, dat was echt heel erg leuk, Remlof is een toffe gast
Ow en nog was opvouwen... en strijkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee, uurtje werk daarna met de beentjes omhoog.
Hier is City Racing in de buurt, maar het weer ziet er niet best uit
Heyquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:14 schreef Kally het volgende:
![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je het volgende FOK!scharreltje van Remlove?
LL85 welquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:21 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Als iemand een toffe gast is moet je meteen neuken dan?
Ik heb zo vreselijk gelachen, zat ik daar als enige vrouw tussen 3 mannen, maar wat een gekken allemaal, echt buikpijn van het lachenquote:
ehh.. jaa?!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:21 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Niet?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:21 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen symp
Hoe is het met doggy?
quote:
O doe ik dat steeds verkeerd danquote:
wie waren de overige 2 mannenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb zo vreselijk gelachen, zat ik daar als enige vrouw tussen 3 mannen, maar wat een gekken allemaal, echt buikpijn van het lachen
Teun en Willem-Jozef (WJ) en Wj is echt helemaal van god losquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie waren de overige 2 mannen
Leeeuuukquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen Benny
HOe was Nick???![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dus als wij meeten, weet je wat je te doen staat!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dus als wij meeten, weet je wat je te doen staat!
trouwens ik heb woensdag een date met n gozur uit rdam..quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
trouwens ik heb woensdag een date met n gozur uit rdam..die k al 7 jaar ken ofzo, via internet..
Al gelezen.quote:
quote:
Het is beiden, hier hoort die -n wel, het gaat om personen als zelfstandig naamwoord.quote:
Niet de extra 'N'quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is beiden, hier hoort die -n wel, het gaat om personen als zelfstandig naamwoord.
Ik moest giecheleN.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is beiden, hier hoort die -n wel, het gaat om personen als zelfstandig naamwoord.
Weet ik.quote:
quote:
Hallo Patjen, Hoe gaat het Patjen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:35 schreef Patje1987 het volgende:
Zooow Patjen is ook weer wakker, goede dag allemaal
Goed hoor Patjen, en met Patjen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hallo Patjen, Hoe gaat het Patjen?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:35 schreef Patje1987 het volgende:
Halloballo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:35 schreef Patje1987 het volgende:
Met Patjen ook! Niet eens brakquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Goed hoor Patjen, en met Patjen?
Nooit gewetenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet vandaag, had vrijdag alles al gedaan, lekker lui dagje vandaagquote:
Hoi Kallyquote:
Hoiquote:
Netjensquote:
Deze is so sweetquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Hahahahaa, oh mai kott!!!
Op de manier waarop je het bracht ik: Oh, dat zal niet veel goeds zijn, toen zag ik het filmpje, het stukje waarin ze praat, dacht ik: nou, misschien is ze wel heel goed, en toen ging ze zingen, en toen dacht ik, NEEEENN dit kan toch niet..., en toen dacht ik: ze laten dr vast ook nog door... en ja hoor
Wat een cutie!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze is so sweet
Wel afkijken hoor
En nu ga ik echt wat doen
quote:
Ik heb gisteren met Remlof zitten drinken, tis dat ik nog auto moest rijdenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet echt even bijkomen na 2 dagen met veel bier.![]()
Hopelijk staan m'n voeten me toe om het hardlopen weer te hervatten de komende week.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
En die gast leeft op bier, kun je siewosie niet tegenop drinken.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
En die gast leeft op bier, kun je siewosie niet tegenop drinken.
X Factor UK nu aan het kijkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:44 schreef Rauzer het volgende:
Net Benidorm Bastards gekeken, ik vond het maar tegenvallen.
Volgens mij is m'n humor soms te slecht. Ik vind het bij vlagen wel lollig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:44 schreef Rauzer het volgende:
Oh ik vond het soms ook wel grappig hoor, maar ik had er meer van verwacht. Veel te snel gemonteerd allemaal, twee seconden in slow-mo de reactie en hup de volgende grap alweer. En sommige grappen waren gewoon te flauw, dat met die waaier bijvoorbeeld. En die hardloper hoorde neem ik aan bij de crew, anders is dat ook wel ernstigquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij is m'n humor soms te slecht. Ik vind het bij vlagen wel lollig.
ja zaten wel wat grappige stukjes tussen, maar nee, heb niet op de grond gelegen van het lachenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:44 schreef Rauzer het volgende:
Nee klopt, op de grond liggen van het lachen is wel een flinke stap te ver.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja zaten wel wat grappige stukjes tussen, maar nee, heb niet op de grond gelegen van het lachen
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er lachen?
genante situatie met schoonouders....
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee klopt, op de grond liggen van het lachen is wel een flinke stap te ver.
Je had die wesp eerst moeten kopen voor 50 cent.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb die wesp 4 keer geslagenEn nog was hij niet dood, dus ben ik erop gaan staan. En nu issie plat
Kut! Verkeerd topicquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
OMFG.... X Factor UK begint echt goed dit jaar.
Lekkere hotte boybandLekkere gast komt net voor bij...
Waarom hebben wij geen lekkere mannen bij X Factor
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had die wesp eerst moeten kopen voor 50 cent.
Omdat wij X Factor NL hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
OMFG.... X Factor UK begint echt goed dit jaar.
Lekkere hotte boybandLekkere gast komt net voor bij...
Waarom hebben wij geen lekkere mannen bij X Factor UK
hahaquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kon m'n gniffel uit de kast halen.
Ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
Krijgt onze X Factor ook audities met publiek?
Heb je de eerste aflevering van X Factor UK gezienquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaa, dan kan ik met muziekband zingn
Die meet wordt steeds vager.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
Krijgt onze X Factor ook audities met publiek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |