Kusje terugquote:
OH YOUquote:
Donthatequote:
greotjens aan de kat.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kusje terug![]()
[..]
OH YOU
[..]
Donthate
Seckz?quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nergens over volgens mij.. er werd gewoon wat geluld
dampende stomende wilde langdurige?quote:
PATJENSMATJENquote:
Dampende katjes? Hoe moet ik dat zien/?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dampende stomende wilde langdurige?
zie een paar posts hoger.....quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dampende katjes? Hoe moet ik dat zien/?
Ik niet snap. Ik seckz.quote:
Kwantummechanica.quote:
Sokosoko Queen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:07 schreef Bellatrix het volgende:
Kwaliteit. dit topic heeft het nodig.
Man of vrouw?quote:
het beweegt weer intussenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie een stilstaand beeld van wat strandgangers
Laat dan maar.quote:
ach hoeft niet altijd naaktnaakt te zijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... maar das toch niet naaktnaakt? das bikininaakt
Lekker gemixt, zoals rucola met ijsbergsla.quote:
Zonde van de rucola.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker gemixt, zoals rucola met ijsbergsla.
Ik dacht dat je naaktnaakt bedoeldequote:Op zondag 22 augustus 2010 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach hoeft niet altijd naaktnaakt te zijn
Maar als anderen vertikken om te posten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:11 schreef iBenny het volgende:
4-op-een-rij-posts doen we niet (meer) aan
Ja, met wie?quote:
5 wel?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:11 schreef iBenny het volgende:
4-op-een-rij-posts doen we niet (meer) aan
Met mij. Stripkwartet.quote:
Ik zeg ahoy maatje.quote:
Flikkert op vuilakquote:
Niet vergeten, maar wel genegeerd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vergeet de 'niet gedefinieerden' niet.
Kwalijkheid.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet vergeten, maar wel genegeerd.
Vergeten. Een beetje zielig. Een beetje alleen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:16 schreef Koen66 het volgende:
Hoe voelt dat Bella, als enige vrouw hier
Kroelen doe je maar met de poes.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vergeten. Een beetje zielig. Een beetje alleen.
En dit soort opmerkingen zijn wel een beetje jammer. Ik voel me al zo corpulent.quote:
Sorry.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dit soort opmerkingen zijn wel een beetje jammer. Ik voel me al zo corpulent.
dan heb je een edit-knopquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar als anderen vertikken om te posten.![]()
Wat denk je zelf?quote:
Wat denk ik zelf, ik zou doorgaan tot de elf.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan heb je een edit-knop
[..]
Wat denk je zelf?
Dat was niet het geval, nog binnen een minuut reageerde er al iemand (ik namelijk, zoals ik al sinds 22.30 ongeveer aan het reageren benquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar als anderen vertikken om te posten.![]()
Okan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was niet het geval, nog binnen een minuut reageerde er al iemand (ik namelijk, zoals ik al sinds 22.30 ongeveer aan het reageren ben).
Het leukste... pffft... de sfeer denk ik danquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat was het leukste wat je op het festival hebt gezien Benny?
Okn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:28 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat -n bij al die enkele-woord-posts mag van mij ook wel kappen eigenlijk.
Was da voor gemauw?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:28 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat -n bij al die enkele-woord-posts mag van mij ook wel kappen eigenlijk.
3J's gaan volgend jaar naar het songfestivalquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het leukste... pffft... de sfeer denk ik dan
3Js vond ik opvallend goed, Jurk! vind ik niet echt iets voor op een festival - zijn meer luisterliedjes -, Rowwen Heze vond ik bagger, VanVelzen is gewoon een ras-entertainer, N&S deden het erg leuk en Paul de Leeuw had ook wel iets aparts zo op een festival.
De 3Js vinden steeds meer hun weg, mooi om te zien. Leuke samenvatting zo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
3Js vond ik opvallend goed, Jurk! vind ik niet echt iets voor op een festival - zijn meer luisterliedjes -, Rowwen Heze vond ik bagger, VanVelzen is gewoon een ras-entertainer, N&S deden het erg leuk en Paul de Leeuw had ook wel iets aparts zo op een festival.
Paul de Leeuw.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ze het net zo deden als vandaag dan zouden ze misschien wel een kleine kans maken om hoge ogen te scorenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
3J's gaan volgend jaar naar het songfestival.
quote:
Klopt... viel mij ook al op. Was een stuk beter dan vorig jaar ook.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De 3Js vinden steeds meer hun weg, mooi om te zien. Leuke samenvatting zo.
30.000 man die meezingen met zijn liedjes... ik kreeg er kippenvel vanquote:
Jazeker, leuk om te volgen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... viel mij ook al op. Was een stuk beter dan vorig jaar ook.
Had je mijn tweets gezien?
Anneke Gronlohquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... viel mij ook al op. Was een stuk beter dan vorig jaar ook.
Had je mijn tweets gezien?
[..]
30.000 man die meezingen met zijn liedjes... ik kreeg er kippenvel van
Die duetten waren ook wel tof (Jeroen, N&S, Anneke Grönlo en Laura Jansen)
Maakt niet uit... dat vond ik dan weer grappig om te lezenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jazeker, leuk om te volgen.![]()
Vergeef me m'n voetbalspul, ik heb veel voetbalvolgers.
Ik heb geen zin in die umlaut.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:35 schreef Zeroku het volgende:
Kijkbuis FOK!kertjes. Het is Anneken Grönloh in plaats die onzin die jullie uitkramen.
Wat dezen meneer zegt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:35 schreef Zeroku het volgende:
Kijkbuis FOK!kertjes. Het is Anneken Grönloh in plaats die onzin die jullie uitkramen.
Het is Ümlautn.quote:
Ik ben vaste 1e elftalvolger van m'n club Excelsior'31. (inderdaad topklasser) Ik reis ze met 3 vrienden vanaf begin vorig seizoen achterna.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maakt niet uit... dat vond ik dan weer grappig om te lezen
Alleen deze keer had ik het neit zo gevolgd... je was naar een wedstrijd van een topklasser?
Ja maar gewoon zijquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond dr vreselijk
En ze had een kapsel alsof ze een ufo op dr hoofd had
hihi, jij maakt nu ook een foutjequote:Op zondag 22 augustus 2010 01:35 schreef Zeroku het volgende:
Foutjens maken is menselijk, tochnquote:
Liesbeth Listquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar gewoon zijNet zoals Liesbeth List.
Klopt... maar je probeert ons te verbeteren en dan doe je het zelf foutquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Foutjens maken is menselijk, tochn?
Haar articulatie is werelds.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet ik.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... maar je probeert ons te verbeteren en dan doe je het zelf fout
en die 'N'-s voegen niks toe...
Ik vind beide niksquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
D.-meneerquote:
Z'n gangetjequote:
Druk, en een beetje uitgeSC'edquote:Je was druk met andere dingen, dat je hier zo weinig te zien was?
Je hebt vast andere unieke dingetjes!quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mis dat stukje unieke intellect van D. wel.
eejjjjjjjjquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mis dat stukje unieke intellect van D. wel.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt vast andere unieke dingetjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |