quote:2011 Ford Mustang V6 Sets HP/MPG Record
Published Jun 24, 2010
Just the Facts:
2011 Ford Mustang V6 set a new horsepower/mpg record at Bristol Motor Speedway.
The Mustang averaged 48.5 mpg at an average speed of 43.9 mph.
The car completed 1,457 laps at the speedway on a single tank of gas.
BRISTOL, Tennessee — It's definitely not a speed record, but the 2011 Ford Mustang with V6 engine has set a record on the racetrack nonetheless. The Mustang with the new 3.7-liter, 305-horsepower DOHC V6 and six-speed transmission averaged a very impressive 48.5 mpg over 1,457 laps of the Bristol Motor Speedway at an average 43.9 mph. The entire run used up one tank of gasoline.
Ford had promoted the economy run as the Mustang 1,000-Lap Challenge and asked people to guess the number of laps the 2011 Mustang V6 could run on a single tank of gasoline. Out of 51,000-plus contestants, 24 people guessed the correct number of laps of the half-mile track, Ford said. One of those guessers will have his or her name randomly drawn to win a 2011 Mustang V6 on Thursday afternoon.
David Ragan, who generally drives the No. 6 UPS Ford Fusion for Roush Fenway Racing, and Ford engineers Seong Park, Tom Barnes, Jonathan Mehl and Carl Ek made up the five-man driving team for the Bristol event, rotating once an hour. The total distance, 776.5 miles, took them 17 hours and 40 minutes. Ford notes that it added up to more miles driven than the total of both NASCAR Sprint Cup races held at Bristol each year.
Ford said minimal use of A/C, keeping rpm low, avoiding sudden stops and starts and "steady and consistent driving" were the keys to the high mpg.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
de bank gaat met Tim mee begrijp ik?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:40 schreef Anne het volgende:
Mijn broek heeft afgegeven op de bank![]()
.
*gooit er een kussen op.
Niemand gezien.
Uhmmm, ik durf het bijna niet te vragen, maarreehhh.. verf loopt toch alleen door als... ehhhquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:40 schreef Anne het volgende:
Mijn broek heeft afgegeven op de bank![]()
.
*gooit er een kussen op.
Niemand gezien.
Neequote:Op zondag 22 augustus 2010 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de bank gaat met Tim mee begrijp ik?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uhmmm, ik durf het bijna niet te vragen, maarreehhh.. verf loopt toch alleen door als... ehhh![]()
teruglezende exenquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:44 schreef Anne het volgende:
Ow, wel slim natuurlijk. Als ie het terug leest weet ie het alsnog.
Als morgen alle kussens anders liggen, weet ik waarom.
Maak op alle kussens zo'n zelfde vlek, dan hoort het zoquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:44 schreef Anne het volgende:
Ow, wel slim natuurlijk. Als ie het terug leest weet ie het alsnog.
Als morgen alle kussens anders liggen, weet ik waarom.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maak op alle kussens zo'n zelfde vlek, dan hoort het zo
Nouja, ze waren al fucked up door de katten. Maakt niet uit.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
teruglezende exen![]()
en wel matig, als er iets rap afschrijft zijn het banken
Nee, daarmee bedoel ik niet dat vrouwen aan mijn paal mogen krabbenquote:
quote:
Ziedaar de reden dat ik alleen tweedehands banken haalquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Nouja, ze waren al fucked up door de katten. Maakt niet uit.
Ik wist niet dat ik een kat mocht nemen, toen we de bank kochtenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ziedaar de reden dat ik alleen tweedehands banken haal
Moet binnenkort maar weer eens op zoek naar 'nieuwe'
Gisteren op NGC docu zitten kijken over de ZO6quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?![]()
Ik ook trouwens hoor600pk uit zo'n brullende V8 *fap* *fap*
Topgearquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Gisteren op NGC docu zitten kijken over de ZO6
Fijn hequote:Op zondag 22 augustus 2010 11:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
TopgearDat geluid ook
*fap**fap*
quote:
quote:From: creator@bigfatsimulations.com
Sent: Saturday, August 21, 2010 7:58 PM
To: <knip>
Subject: Airport Madness 3
Thank you for purchasing! Below is a link to your download page:
http://www.bigfatsimulations.com/air/*knip*
Regards,
BFS Team
Hij doet deed het inmiddels, maar inderdaad wat een schijtweer daaarquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:39 schreef Sounddragon het volgende:
Zal een fijne puinzooi zijn met die buien tussendoor; wel beter voor de bandjes en het driften
Dat wordt nog watquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:52 schreef Anne het volgende:
http://www.trilulilu.ro/djandrew10/52326eef446527! Hoe oud zijn die koters?
goed, het punt is aangebroken dat ik de erotisering van de samenleving te ver vind gaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:52 schreef Anne het volgende:
http://www.trilulilu.ro/djandrew10/52326eef446527! Hoe oud zijn die koters?
Daddy ??quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:18 schreef Anne het volgende:
"dadelijk heb je weer een heel wagen en motorpark"
Hij werkt niet mee, SD.
Wat is er niet normaal aan dan ?? die kids doen hun best ?? en voor hun leeftijd vind ik het nog een soort van goed gaan ookquote:
Weet je wat je eens zou moeten proberen? Niet zo hard rijdenquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:53 schreef Anne het volgende:
[..]
![]()
.
En daar gaan we weer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze dragen lingerie!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat is er niet normaal aan dan ?? die kids doen hun best ?? en voor hun leeftijd vind ik het nog een soort van goed gaan ook
De outfits zijn wel een beetje suggestief, maar ik zie niks wat ik aanstootgevend zou kunnen vinden eigk, of ligt dat aan mij
pervquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat is er niet normaal aan dan ?? die kids doen hun best ?? en voor hun leeftijd vind ik het nog een soort van goed gaan ook
De outfits zijn wel een beetje suggestief, maar ik zie niks wat ik aanstootgevend zou kunnen vinden eigk, of ligt dat aan mij
Wel eens in een gemiddeld zwembad of op het strand gekeken in de zomer ??quote:
Ja man, zat ook meteen zwaar te fappen hierquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:53 schreef Anne het volgende:
[..]
![]()
.
En daar gaan we weer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar staan ze volgens mij niet met hun kontjes en buikjes te schudden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel eens in een gemiddeld zwembad of op het strand gekeken in de zomer ??
Het is dans outfitje; als ze ermee naar school zouden gaan werd het een ander verhaal![]()
quote:
Typisch volk wel weerquote:
gaan juichen bij een crashquote:
jaquote:
quote:Corvette C5, dat grafhok wil ik nog niet naast mijn Jeep hebben al kreeg ik er geld bijDe enige Corvette die kans maakt is het origineel. De rest zijn lelijk en stom.
Er zijn al best veel bedrijven die dat doen, maar ik denk als je daar zelf zit inderdaad dat je echte juweeltjes kan scorenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:25 schreef Barcaconia het volgende:
Iedere dag zie ik hier ZO veel spul staan dat in NL flink geld waard is. Ik weet zeker dat als ik een jaartje in een zonnige niet-zout staat ga wonen dat ik rijk kan worden door auto's naar NL te sturen.
Vaak staat het hier gewoon langs de kant van de weg oud te worden. Mk1 Mustangs, mk1 vettes, Chevettes, pickups, noem het maar op
heb je zelf ingesteld grapjasquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:20 schreef Barcaconia het volgende:
Ik krijg tegenwoordig mailtjes van BB wanneer er weer een Kurzhauber gespot is. Alex, zeg eens als de sodemieter tegen die spotters van je dat ze naar Brabant afreizen
juistquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:27 schreef BaraCuda het volgende:
Die oude toddebak rot net zo hard als een oude Alfa
Plastic willen we!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:30 schreef BaraCuda het volgende:
Aan de buienradar te zien ligt Anne weer onder het bed
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenlandquote:DRACHTEN - Bij een dragrace in Drachten is zondagmidag een dodelijk slachtoffer gevallen. Motorcoureur John van Geytenbeek kwam om het leven doordat zijn motor explodeerde.
Dat weet ik koekwaus. Dan mag ik nog wel wachten op bepaalde spotsquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je zelf ingesteld grapjas![]()
De meeste Brabantse BB leden zijn DAF verzamelaars touwens
heb geen brabantritjes in de planning voorlopig helaas.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat weet ik koekwaus. Dan mag ik nog wel wachten op bepaalde spots
Heftig spulquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
Dit is die motor waar mee dat gebeurd is. Is blijkbaar een nieuwe aanwinst al ik het hier lees.
http://www.explosiondragr(...)hp?f=4&t=1209&p=6909
Da's niet duurquote:Nu 1e jaar gratis
Tim kost ¤ 2,25 per kwartaal. Maar omdat Tim nieuw is, betaalt u het 1e jaar helemaal niets. Profiteer van dit aanbod en meld u aan voor Tim.
Dat ga ik niet eens kijkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:03 schreef BaraCuda het volgende:
Doe het zelf liposuctie
Jezus wat een fucking freak
Jouw Tim was duurder?quote:
Huh ??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Huh ??Nee, die lijers houden zich nooit aan de planning van de gidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu is er schansspringen ipv tennis. Het is godverdomme zomer!
Hier; troostprijsquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, die lijers houden zich nooit aan de planning van de gids![]()
Nu is er schansspringen ipv tennis. Het is godverdomme zomer!
Die zie ik nou nooit op de baanquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier; troostprijs![]()
[ afbeelding ]
Vandaar ook dat je naar een andere sportclub gaat toch ??quote:
Juistquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vandaar ook dat je naar een andere sportclub gaat toch ??
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:02 schreef Sounddragon het volgende:
Lijkt er wel op, maar geen aktiepic's te vinden natuurlijk
Na het zien van deze foto heb ik de volgende vraag: Kun je met die schotels ook "Hart van Nederland" bekijken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het net hebben ze voor het gemak weg gehaald, maar daar gaat het niet om
Volgens mij kun je daar alles mee ontvangen wat je wilquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Na het zien van deze foto heb ik de volgende vraag: Kun je met die schotels ook "Hart van Nederland" bekijken?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Na het zien van deze foto heb ik de volgende vraag: Kun je met die schotels ook "Hart van Nederland" bekijken?
Zou Alexxx's krabpaal ook geschikt zijn?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:14 schreef lipje het volgende:
[..]
Dan moet je die schotels wel vast maken aan die paal van je
Ik denk tijd genoegquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar alles mee ontvangen wat je wilAls je daar tijd voor hebt natuurlijk.
Gisternacht weer hilarische tafrelen met de krabpaal... Had iemand voorhet eerst over de vloer, en de dame inkwestei heeft echt weken gezeurd voro ze die foto mocht zien.. en nu zag ze de paal ineens livequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zou Alexxx's krabpaal ook geschikt zijn?
Er loopt echt niet alleen maar blond rond daar hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik denk tijd genoeg* Alfisti valt niet op blond
Dan is dat toch nog eerder gebeurd dan bij Joranquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Peter R. de Vries rectaal onderzocht
PTA............. het nieuwe KPDquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
toch mooi dat er in de PTA SC eerder word gereageerd op een vinger in een kont dan op de onthulling van de stig
Die onthulling had iedereen al live gezien natuurlijk, en is dus oud nieuwsquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
toch mooi dat er in de PTA SC eerder word gereageerd op een vinger in een kont dan op de onthulling van de stig
Jij werkt 4 dagen?quote:
Waarom neem je dan de maandag vrij?!?quote:
Geen keuze!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Waarom neem je dan de maandag vrij?!?
Wat een kutbaas!quote:
Regel maar watquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat een kutbaas!
Ik zou overstappen naar een concurrent
Ik weet dat er behoorlijk wat vacatures zijn.... PM me anders even wat je ongeveer doet/wilt doen en je achtergrond en waar je wilt werken....quote:
Ik PM je morgen.. ehh, straks dus evenquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik weet dat er behoorlijk wat vacatures zijn.... PM me anders even wat je ongeveer doet/wilt doen en je achtergrond en waar je wilt werken....
Ga eens slapen jijquote:Op maandag 23 augustus 2010 02:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik PM je morgen.. ehh, straks dus even.
Je had natuurlijk ook die mug een handje kunnen helpen....quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:44 schreef Anne het volgende:.
Eerst een kutmug die me wakker hield tot een uur of 4. (dus naar logeerkamer gegaan)
Toen Tim die me wakker maakte om 6 uur om te vragen wat ik op de logeerkamer deed.
En nou net mijn bazin die me vraagt waar ik blijf, omdat ze niet goed op het rooster heeft gekeken.*klaarwakker
!
Nvm makelaar is altijd wel goed.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:13 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom bestaan er zoveel makelaars?![]()
Iemand enig idee of je ergens kan nagaan of het een fatsoenlijke makelaar is?
Goede tip dat NVM gebeuren. Daar staan ze allemaal op een rijtjequote:Op maandag 23 augustus 2010 10:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nvm makelaar is altijd wel goed.
En voor de rest babbeltje maken en kijken of jij je prettig voelt bij hem?
yepquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom heeft dat Airport madness niet wat meer afwisseling?
Ik ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:02 schreef Alfisti het volgende:
Ik hoop het ooktot nu toe vind ik de emergencies het leukste
Ja inderdaadquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:08 schreef Alfisti het volgende:
Die kleine vliegtuigjes zijn zo kutik vergeet ze elke keer en dan crashed er weer in een groot vliegtuig
En zorg dat je een kiest die fatsoenlijke foto's maakt, er zit nogal wat rommel tussen, ook bij de NVMquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Goede tip dat NVM gebeuren. Daar staan ze allemaal op een rijtje
Ja dat is inderdaad een punt ja. Soms zie je echt vreselijke schijtfoto's op fundaquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En zorg dat je een kiest die fatsoenlijke foto's maakt, er zit nogal wat rommel tussen, ook bij de NVM
Oh en Mark, gefeliciteerd
Geen idee, misschien wel. Maar naar mijn idee moet een makelaar toch zelf weten hoe hij het beste foto's kan maken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:20 schreef Sounddragon het volgende:
Mag je die foto's niet zelf aanleveren dan ??
Ja nogal; ben al een paar keer de tuin ingehold voor een reddingsaktie van rondfladderende goederenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:42 schreef BaraCuda het volgende:
Hemeltje lief kinders, wat woeit het toch
Houtkachels willen nog wel eens een plukje rook puffen als je ze smoort, en dat slaat nogal aan op witte plafondplatenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:55 schreef ook_gek het volgende:
Waarom heb je een plafond kachel dan?
En dank je wel paladijn
Ik ben blij dat m'n auto niet op de oprit stond, want daar ligt nu een zandbak en een ijzeren plantending (of wat het ook moge wezen) van de buren.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja nogal; ben al een paar keer de tuin ingehold voor een reddingsaktie van rondfladderende goederen
Zijn nu de jaarlijkse plafondschoonmaakbeurt aan het doen; fijn zo'n houtkachel![]()
Ik wil niks meer met ze te maken hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:56 schreef Sounddragon het volgende:
Da's wel dé manier om van je steenslag af te komen op kosten van die lieve buurtjes van je
oorlog?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wil niks meer met ze te maken hebben
Er komt wel toevallig een militair naast me te wonenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
oorlog?![]()
* Alfisti graaft alvast loopgraven en start de pantserhouwitser
fixed !quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Er komt wel toevallig een militair naast me te wonen.
Die man is zeg maar even breed als dat ik groot ben.
Vast niet, die tankluiken zijn niet zo grootquote:
Jammer dat het geen brandweer is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Kan nog kloppen ook. Want volgens mij was ie niet heel veel groter dan ik.
Maak je daar maar niet druk om, dat zit meer dan goedquote:
Heb ooit 1 aflevering gezien dat ze iemand z'n personelijke spullen in de snoep automaat gedaan hadden. Dat was wel een geniaal stukjequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:38 schreef BaraCuda het volgende:
The Office is echt een geniale serieWat een vreselijke onzin
kloptquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:38 schreef BaraCuda het volgende:
The Office is echt een geniale serieWat een vreselijke onzin
Dat doen die bergers dus.. Het viel mij al op hoe vrolijk hij was toen hij mijn wagen kwam halenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:28 schreef Sounddragon het volgende:
Net weer een sollicitatie de deur uit gekeild als autoberger; lekker Alfa's en Lada's van de vluchtstrook plukken, en de eigenaren uitlachen onderweg naar de sloperij
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:28 schreef Sounddragon het volgende:
Net weer een sollicitatie de deur uit gekeild als autoberger; lekker Alfa's en Lada's van de vluchtstrook plukken, en de eigenaren uitlachen onderweg naar de sloperij
Bij mij de Lincoln en mijn motorfiets, al was die laatste meer uit voorzorg (aanrijdingsschade) en omdat ik weinig trek had om nog 100 km snelweg te gaan doen met een brakke voorvork..quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:45 schreef PeuRac het volgende:
De enige auto die bij mij ooit geborgen hoefde te worden, was een Opel
Laten ze bij de Lincoln zo'n trailer komen die vrachtwagens kan trekken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij mij de Lincoln en mijn motorfiets, al was die laatste meer uit voorzorg (aanrijdingsschade) en omdat ik weinig trek had om nog 100 km snelweg te gaan doen met een brakke voorvork..
Mijn Opeltje heeft nog nooit een bergingsauto van dichtbij gezien![]()
Volgens mij gaan alle auto's wel eens kapot
Neh, past nét op een oprijwagen; geen porum, maar het gaat wélquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Laten ze bij de Lincoln zo'n trailer komen die vrachtwagens kan trekken?
7,5 liter V8 met 43pk?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, past nét op een oprijwagen; geen porum, maar het gaat wél![]()
[ afbeelding ]
Noopz, alleen als het meer als een meter achter de auto uitsteekt, daarbij zitten er zwaailichten op die kar, en is er sowieso geen copper die je aanhoudt met een bergingsautoquote:
neuh, 5 liter met 125 pony's ofzo, maar wel met een warehouse aan koppelquote:
achterste as moet dit toch zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Noopz, alleen als het meer als een meter achter de auto uitsteekt, daarbij zitten er zwaailichten op die kar, en is er sowieso geen copper die je aanhoudt met een bergingsauto![]()
[..]
neuh, 5 liter met 125 pony's ofzo, maar wel met een warehouse aan koppel
Nee, je haalt wat dingen door elkaarquote:
Die heb ik gezien jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:29 schreef BaraCuda het volgende:
Mooi jaHad je deze ook al gezien?
http://www.dumpert.nl/med(...)yamaha_r1_motor.html
Nee?!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Die heb ik gezien ja.
D'r stond ook ff iemand op een hond, hoorde je dat?
zelfde filmpjequote:Op maandag 23 augustus 2010 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn computer loopt vast als ik op dumpert kom, heb je een printscreentje voor me?
Na een hele dag werken had je dat nooit gedaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ja ja, en dat op de maandagavond!
Inderdaadquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Na een hele dag werken had je dat nooit gedaan
Same herequote:Op maandag 23 augustus 2010 20:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Inderdaad
vandaag, op boodschappen en stof zuigen na, helemaal niks gedaan ook
Hoe raad je dat zoquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:04 schreef Alfisti het volgende:
Wat leuk! Wat gaan we doen?Jouw Alfa overschrijven op mijn naam?
hij verkoopt ze daarna wel weer als nieuwquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
wtf is liekendiek? Een sloopbedrijf?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:40 schreef densmee het volgende:
[..]
hij verkoopt ze daarna wel weer als nieuw
vergelijkbaar met jetcars
niceeeeeeeeeeeequote:Op maandag 23 augustus 2010 20:31 schreef PeuRac het volgende:
death wish![]()
@lex, anne's filmpje is van een brandweerman die wat rook ingeademd had bij t blussen van een flinke wiet plantage
Da's cannabis wierook, en dat ruikt in de verste verte niet naar the real thingquote:
148000 inmiddelsquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Kilometerstand:141.781 km
Dan zijn ze gewoon op
Wierookquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's cannabis wierook, en dat ruikt in de verste verte niet naar the real thing
weet ik, kutzooiquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's cannabis wierook, en dat ruikt in de verste verte niet naar the real thing
ken ik alquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:52 schreef Anne het volgende:
Alex, ouch sjpesjaal veur dich; lier dit moar vas oet diene kop, want det kumt vas trök mit vastelaovend en dan moos ge waal det leedje mit kónne zinge.
http://www.dumpert.nl/med(...)ek_is_mich_dat_.html
Ik volg het nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:52 schreef Anne het volgende:
Alex, ouch sjpesjaal veur dich; lier dit moar vas oet diene kop, want det kumt vas trök mit vastelaovend en dan moos ge waal det leedje mit kónne zinge.
http://www.dumpert.nl/med(...)ek_is_mich_dat_.html
die kende ik al lang en breed vóór mjjn cursus Venloooooos zelfsquote:
Die vent moeten ze echt een spuitje gevenquote:
Maok dè ge wegkom mit oew Broabants!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:01 schreef Barcaconia het volgende:
Ik volg het wel maar Limburgs klinkt echt als aids in mijn oren.
Brabantsquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Maok dè ge wegkom mit oew Broabants!
Kweetnie, maar ik mis het liedje eigenlijk?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die vent moeten ze echt een spuitje geven
Ongetwijfeld, maar wel eentje die overal in het land verstaanbaar isquote:
Het ging meer om Rowwen Hèze in het algemeenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Kweetnie, maar ik mis het liedje eigenlijk?. Ik hoor alleen maar #TRGYWEHWGY@T^%#@#&*@$(#RJEBVFYVG#*(#UJ-takkeherrie-@^@%#^@&*#URJEEKR#.
Ik heb nog nooit het probleem gehad dat iemand mij niet verstondquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar wel eentje die overal in het land verstaanbaar is
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:14 schreef PeuRac het volgende:
Hoe moeilijk is het om accentloos te praten
Tongvallen zijn tof, accenten minderquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
Accenten zijn tof zeurkous![]()
Dat accent van Ilse de Lange bijvoorbeeld
dei dan weer net nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
Accenten zijn tof zeurkous![]()
Dat accent van Ilse de Lange bijvoorbeeld
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:24 schreef BaraCuda het volgende:
Brabants![]()
NL: Dit behoort tot de mogelijkheden!
Br: Dè ken!
NL: Hieromtrent kunnen wij u geen enkele zekerheid bieden!
Br: We witten ut nie!
NL: Zou u dat nog eens willen herhalen?
Br: Wè?
NL: Zulks ben ik geenszins van plan!
Br: Denkut toch nie!
NL: Ligt dat in de lijn der verwachtingen?
Br: Zu dè?
NL: Hiermee verwacht ik geen problemen te ondervinden!
Br: Hendig zat!
NL: Dit wordt door mij als bijzonder spijtig ervaren!
Br: Des sunt!
NL: Hetgeen u verteld, verbaasd mij ten zeerste!
Br: Wè zeddu nou?
NL: Deze informatie is geheel nieuw voor mij!
Br: Daor wik niks van!
NL: Het leven van een Brabander gaat niet over rozen!
Br: Tis wè!
NL: Ligt dat binnen het kader van uw bevoegdheden?
Br: Meudde gij dè wel?
NL: Kunt u mij een prognose geven van de winstcijfers?
Br: Wè schuift dè?
En bedanktquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef BaraCuda het volgende:
Amsterdams en Rotterdams vind ik trouwens wel zum kotzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
QFTquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:36 schreef Barcaconia het volgende:
Komt omdat daar alleen maar tuig woont.
Sinds ik weg ben uit de stad is het beter gewordenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:36 schreef Barcaconia het volgende:
Komt omdat daar alleen maar tuig woont.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sinds ik weg ben uit de stad is het beter geworden
die hele agglomeratie is vol met tuig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow kut, dus ik moet naar Friesland ??quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die hele agglomeratie is vol met tuig hoor
De hele randstad moeten ze een meer van makenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die hele agglomeratie is vol met tuig hoor
Wil de reserve belg ff dimmenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De hele randstad moeten ze een meer van maken"Randstadmeer"
Lul niet, want dan moeten jullie zélf werkgelegenheid gaan creëerenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De hele randstad moeten ze een meer van maken"Randstadmeer"
Kut, daar heb je een puntquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lul niet, want dan moeten jullie zélf werkgelegenheid gaan creëeren
Nee, ik krijg over 2 weken al bezoek van iemand uit regio rijnmond, dus het quotum van september is dan al vol! Augustus quotum is ook al vol. Maximum één rijnmonder per maand, maximaal 48 uur, in Fryslân...quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow kut, dus ik moet naar Friesland ??
Veel meer animo is er ook niet denk ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik krijg over 2 weken al bezoek van iemand uit regio rijnmond, dus het quotum van september is dan al vol! Augustus quotum is ook al vol. Maximum één rijnmonder per maand, maximaal 48 uur, in Fryslân...
goddank niet inderdaad, mooi optiefen met dat volk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Veel meer animo is er ook niet denk ik
Het is : Hét Gooi, dimwitquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Gooi is op een heuvel gebouwd, die mag blijven.
Maar jij gedraagt je niet als een Randstedelingquote:
* Alfisti geeft Alexxxx een perenijsjequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Gooi is op een heuvel gebouwd, die mag blijven.
Maakt niet uit! Als het maar mag blijvenquote:
Brabo's zijn ook kei-tofquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar jij gedraagt je niet als een RandstedelingIk ga er gewoon vanuit dat zo iemand in Brabant woont. Zoals alle toffe mensen
![]()
Da's Brabants.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Brabo's zijn ook kei-tofof was dat kei gebeuren nou Limburg's?
Na overleg:quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Brabo's zijn ook kei-tofof was dat kei gebeuren nou Limburg's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |