quote:
Geile meisjes.quote:
HOKJENquote:
Thanks.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag
Heb alleen 2. 3 is corpulent.quote:
Nee Bobbatrix, 3 heeft een coastercam, 2 niet.quote:
Oeh dat klinkt wel biseksueel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee Bobbatrix, 3 heeft een coastercam, 2 niet.
Zeker. Als ik in mijn eigen achtbaan zit word ik altijd een beetje emotioneel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt wel biseksueel.
Niets mis mee. Ik word altijd emotioneel als Monica Belluci anaal gepenetreerd wordt in Irreversible. Maar op een goede manier.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zeker. Als ik in mijn eigen achtbaan zit word ik altijd een beetje emotioneel.
Dat kan ik begrijpen. Als ik de ogen van Monica zie tijdens de penetratie kan ik duidelijk zien dat ze er geen plezier aan beleeft.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niets mis mee. Ik word altijd emotioneel als Monica Belluci anaal gepenetreerd wordt in Irreversible. Maar op een goede manier.
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen. Als ik de ogen van Monica zie tijdens de penetratie kan ik duidelijk zien dat ze er geen plezier aan beleeft.
Gaan we over de schreef? Sowwi ik ben nogal gevoelig.quote:
Ik begrijp je emoties, een praatgroep oprichten is na het lezen van deze reacties niet nodig.quote:
Wie is die chick.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik begrijp je emoties, een praatgroep oprichten is na het lezen van deze reacties niet nodig.
Oh daar wilde ik nog niet eens iets over kwijt, het was gewoon een algemene blijk van erkenning in de vorm van begroeting. Ik beeld me er altijd een statig knikje bij in, in de richting van de aanwezige personen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gaan we over de schreef? Sowwi ik ben nogal gevoelig.
Welke, uit mijn UI?quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh daar wilde ik nog niet eens iets over kwijt, het was gewoon een algemene blijk van erkenning in de vorm van begroeting. Ik beeld me er altijd een statig knikje bij in, in de richting van de aanwezige personen.
Ja, die.quote:
Gegroet, mijn waerde Erikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh daar wilde ik nog niet eens iets over kwijt, het was gewoon een algemene blijk van erkenning in de vorm van begroeting. Ik beeld me er altijd een statig knikje bij in, in de richting van de aanwezige personen.
quote:
Ik geef alleen de info.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg flashbacks van dit gesprek over die chick.
quote:
Banana Mango Hihighschoolquote:
okquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:49 schreef DeLuna het volgende:
DIE EENS NIET ZO NETJES PRATEN, IK KAN ER NIET MEER TEGEN![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil je nuekn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:49 schreef DeLuna het volgende:
DIE EENS NIET ZO NETJES PRATEN, IK KAN ER NIET MEER TEGEN![]()
![]()
![]()
![]()
Die film heb ik gezien, ik vond hem echt tegenvallen, hou meestal wel van die films.quote:
Ik vind 'm heel erg fijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die film heb ik gezien, ik vond hem echt tegenvallen, hou meestal wel van die films.
Waar, wanneer?quote:
Gisteren, Helmond.quote:
Geoden regels.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:16 schreef yvonne het volgende:
In KLB zijn we hard bezig met ruimen.
Wat ook verdwenen is zijn de regels, daar is een set nieuwe regels voor in de plaats gekomen, ik plaats ze vast kunnen jullie er vast aan wennen..
Doe normaal
:
Geen privacygegevens (Hyves, foto's etc.)
Geen plaatjes, alleen in de slowchat
Geen bagger, iedereen weet wat dat is, gaan we niet meer uitleggen.
Geen flamewars/jailbait en andere ongein
Blijf ontopic
Normale TT en normale OP.
Stop wat moeite in je topic
Lok geen moderatie uit
Voor verzonnen topics koop je maar een dagboek
Doe normaal
: (((((quote:
Mierlo is beter inderdaad.quote:
Ja, dat gaat vast en zeker lukken.quote:
Ja, want Mierlo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat gaat vast en zeker lukken.
Doemarkt.quote:
Doeland.quote:
Ik vind dat niet normaal.quote:
Je kunt ook gewoon Erik roepen, hij is er namelijk voor zijn users wanneer die hem nodig hebben.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind dat niet normaal.
Ik ga topicreporten.
Dat ga ik niet meer reddenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Thanks.
Vanavond geef ik een feestje in Club Noa in Leeuwarden. Kom je ook?
Als ik nu zou vertrekken en er rijden nog treinen dan kom ik zo rond een uur of 4 aanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ga ik niet meer redden
Limburg?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik nu zou vertrekken en er rijden nog treinen dan kom ik zo rond een uur of 4 aan.
Eindhoven jongeh. En ik ben lui dus dat duurt allemaal maar.quote:
Eindhoven, 14.gif.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eindhoven jongeh. En ik ben lui dus dat duurt allemaal maar.
Oja. Ja dat en Friesland.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eindhoven jongeh. En ik ben lui dus dat duurt allemaal maar.
Dan ben ik er om 23:25.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik nu zou vertrekken en er rijden nog treinen dan kom ik zo rond een uur of 4 aan.
Ik zou doodgaan aan een overdosisquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:05 schreef Zeroku het volgende:
Als ik nu ga, kom ik nooit in Friesland, want Friesland.
Ik zou huilen van de taal, de cultuur, de omgeving en de koeien.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou doodgaan aan een overdosis.
Ja.quote:
Frodoquote:
Koeien hebben ze ook in Brabant.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zou huilen van de taal, de cultuur, de omgeving en de koeien.
Maar in mindere mate.quote:
Nee, ik ben niet zo sociaal.quote:
Nee, die zijn allemaal dood. We hebben ze verplaatst met dolfijnen. Omdat we dol-fijn zijn.quote:
Zonder vlekjes.quote:
Ik moest giechelen als een 6-jarig meisje dat haar eerste barbie krijgtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, die zijn allemaal dood. We hebben ze verplaatst met dolfijnen. Omdat we dol-fijn zijn.
Tenzij ik aan de noodrem trek. Hihi trek.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:08 schreef Socios het volgende:
De laatste trein komt om 02.01u aan in Leeuwarden, hoor.
Geinig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, die zijn allemaal dood. We hebben ze verplaatst met dolfijnen. Omdat we dol-fijn zijn.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo sociaal.
En ik ben chagrijnig, dus aan mij heb je niks.
Hij is aan het raven op Zand.quote:
Nehh, geen zin.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag.
Of je wil nueken?
Oké, dan ga ik wel met Zero verder, die is ook vrouwelijk.quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oja dat had ik al gelezen
Issie met z'n chickie ?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik wel met Zero verder, die is ook vrouwelijk.
Er rijden geen treinen meer vana roterdam centraalquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe kan dat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er rijden geen treinen meer vana roterdam centraal
Ja iedereen is naar Friesland.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:18 schreef Koen66 het volgende:
Voor een zaterdagavond errug rustigjes hier
Omdat op 5 over 11 de laatste trein naar Leeuwarden gingquote:
hoe lang doe je er met de auto overquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat op 5 over 11 de laatste trein naar Leeuwarden ging
En dan zou ik 5 over 2 arriveren
3 uur in de trein..... Pffffff
en Socios zit te fokkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja iedereen is naar Friesland.
Ja.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik wel met Zero verder, die is ook vrouwelijk.
Men is nog onderweg. Friesland is niet om de hoek (godzijdank).quote:
Om de hoek? Friesland is onder mij, het is overal. Als ik naar buiten ga, als ik binnen ben. Als ik slaap. ALTIJDDDquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Men is nog onderweg. Friesland is niet om de hoek (godzijdank).
Och èrme.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Om de hoek? Friesland is onder mij, het is overal. Als ik naar buiten ga, als ik binnen ben. Als ik slaap. ALTIJDDD
Ik ween voor je.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Om de hoek? Friesland is onder mij, het is overal. Als ik naar buiten ga, als ik binnen ben. Als ik slaap. ALTIJDDD
Vind je Friesland leuk om in te wonenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zelf mijn tranen houden het niet droog.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik fietste vanmiddag van het sportpark naar huis en onderwijl had ik het met een maatje over clown Henkie, als metafoor zijnde. Zegt er ineens een voetganger die voorbijloopt hoi. Blijkt hij Henk te heten...
Kan jouw poes dat ook.quote:
Ja?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vind je Friesland leuk om in te wonen
What are the odds.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik fietste vanmiddag van het sportpark naar huis en onderwijl had ik het met een maatje over clown Henkie, als metafoor zijnde. Zegt er ineens een voetganger die voorbijloopt hoi. Blijkt hij Henk te heten...
Tijd om ze te onthullen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bella d'r poes kan vast allerlei kunstjes![]()
Zeg ik toch.quote:
Kuisheidsgordel :3quote:
Die kan uit.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeg ik toch.
[..]
Kuisheidsgordel :3
quote:
quote:
Koevoet.quote:
Neuhquote:
Kutrauzer.quote:
Geen lekkere neut genomen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beetje keelpijn ook
Duizelig en koppijn
Weltrusten
quote:
Truste dan maar hequote:Op zondag 22 augustus 2010 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beetje keelpijn ook
Duizelig en koppijn
Weltrusten
Zat je nou te kutten? Met Luis.quote:
Opwindend.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Halloooo![]()
Ik ben- lichtelijk, hahaa:')= aamgeschoten!
Patjeeequote:Op zondag 22 augustus 2010 00:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Halloooo![]()
Ik ben- lichtelijk, hahaa:')= aamgeschoten!
quote:
Ga je nu je kleren uitdoen enzo?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
(nog) niet lam.. wel in een ver staduim van aangeschoten!
Weet ik toch.quote:
Ja vuigaard, ik schok.quote:
17 jaar. Ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:51 schreef Koen66 het volgende:
Whahaah dacht dat dat een meid was die gast die er net op was
Wil je dat dan? Het zou me niet bijzonder verbazenquote:
Feessie gehad ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
(nog) niet lam.. wel in een ver staduim van aangeschoten!
Nee hoor, verre van.quote:
Waarom geen Wodka¿quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben ondertussen wel braaf aan de sprite gegaan!
Ja, te veel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weer genoeg trieste vertoningen....
Nou ja, ik ben graag gewaarschuwd. Dus dan vraag ik het maar direct, voordat er zo ineens een blote pielemuis hier op m'n scherm staat.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wil je dat dan? Het zou me niet bijzonder verbazen.
Is alles op 2 dagen opgenomen of heeft die Simone maar zo weinig verschillende kleren?quote:
Nou... het was de bedoeling eerst, dat er een collega een biertje kwam drinken, toen ging er nog een mee, en toen nog een, en latrer kwam de vriendin van een van de collega's ook niet(tevens ook collega) en toen waren het heel veel biertjes en goldstrikjes, en tequilatjes, en sambuca'TKES.. en toen gingen we nog eten bestellen, shoarma, en kebab!quote:
Klinkt spannendquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:14 schreef PatriQue89 het volgende:
![]()
[..]
Nou... het was de bedoeling eerst, dat er een collega een biertje kwam drinken, toen ging er nog een mee, en toen nog een, en latrer kwam de vriendin van een van de collega's ook niet(tevens ook collega) en toen waren het heel veel biertjes en goldstrikjes, en tequilatjes, en sambuca'TKES.. en toen gingen we nog eten bestellen, shoarma, en kebab!
En de bedoeling was 1 biertje, maar toen zaten ze hier nog 5 uur langer
Maar, super gezellig![]()
Jammer.quote:
Jij dus wel. Geef het nog een paar jaartjes.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Homo word je niet vriend! Zei Paul de Leeuw zelluf
Hahaha dat zijn altijd de leukste, onverwachte feessiesquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:14 schreef PatriQue89 het volgende:![]()
[..]
Nou... het was de bedoeling eerst, dat er een collega een biertje kwam drinken, toen ging er nog een mee, en toen nog een, en latrer kwam de vriendin van een van de collega's ook niet(tevens ook collega) en toen waren het heel veel biertjes en goldstrikjes, en tequilatjes, en sambuca'TKES.. en toen gingen we nog eten bestellen, shoarma, en kebab!
En de bedoeling was 1 biertje, maar toen zaten ze hier nog 5 uur langer
Maar, super gezellig![]()
Jij wel, gaHY!quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ze inderdaad maar twee dagen opnames hadden ofzoquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is alles op 2 dagen opgenomen of heeft die Simone maar zo weinig verschillende kleren?
Het kan blijkbaar.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je mist daar toch even Henk Temming denk ik.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ze inderdaad maar twee dagen opnames hadden ofzo. En Simone
. Stomste jurylid ooit.
Ze straalt idd niet alteveel uitquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ze inderdaad maar twee dagen opnames hadden ofzo. En Simone
. Stomste jurylid ooit.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zeker, ik heb zelf nof een kusje gehad
Ohja. En eigenlijk vind ik HJ Smits ook nog vervelender. Maar Simone voegt zo niets toe. Behalve een nooit stil kunnen zittende entiteit tussen Maurice en Marc-Marie. Met gekke lippen en een standaard zin als "Ik hoor dat je wel/geen techniek hebt".quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je mist daar toch even Henk Temming denk ik.
Kloptt, en volgende week hebben we BBQ op het werk (en ik heb nog niks geregeldquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hahaha dat zijn altijd de leukste, onverwachte feessies
Als je ergens heengaat met het idee 'nu gaat het knallen' dan stelt het iets te vaak teleur....
Yay.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zeker, ik heb zelf nof een kusje gehad
The lucky few.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik kom er alleen sporadisch uit voor Erik en Patriekje.
on lufquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Boh gij bofkont.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh, en, 2 zelfs! van een jongen, en die is kei-lekker!
o dat heb ik ook.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
quote:
Ohjee, ik heb dat toch niet vervloekt met mijn opmerkingquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kloptt, en volgende week hebben we BBQ op het werk (en ik heb nog niks geregeld) En daarna gaan we uit, maar dat gaat de bom worden
Zeg ik dat dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ken ook nog andere Eriken hoor. Ik bedoel heus jou niet
.
nee hjoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ohjee, ik heb dat toch niet vervloekt met mijn opmerking
Klopt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee maar je zegt ook niet dat het niet zo is. [ afbeelding ]
Die is lekker thuis in Keulenquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was je alleen of was je vriendin ook mee
Doe eens niet zo corpulent.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee maar je zegt ook niet dat het niet zo is. [ afbeelding ]
Joke, one luf!quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:25 schreef Koen66 het volgende:
Djiez, die zingende jezusdame dat moet toch wel een act zijn(Popstars)
Lijkt me wel. En die krijgen gewoon door sbs betaald om het nog een keer op te voeren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:25 schreef Koen66 het volgende:
Djiez, die zingende jezusdame dat moet toch wel een act zijn(Popstars)
Met Zero?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had natuurlijk nu gewoon keihard sex moeten hebben
Zero is een lekker mals hapje.quote:
Dat hoorde ik je moeder ook zeggen toen ze aan het bevallen was en jij eruit kwam.quote:
Ok.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat hoorde ik je moeder ook zeggen toen ze aan het bevallen was en jij eruit kwam.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat hoorde ik je moeder ook zeggen toen ze aan het bevallen was en jij eruit kwam.
Ik ookquote:
Doet dat pijn?quote:
FOK! is homofoob.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:32 schreef PatriQue89 het volgende:
waarom zegt fok dat er foutieve waarden in mijn profiel staan als ik deze wil aanpassen??
TEVENS 6000ste post!
trusten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:37 schreef PatriQue89 het volgende:
ik niet, aaleen hoogtevrees en homofobie..
En nu gaat ik ij mijn bedje liggen... moe, plus aangeschoten, plus ik weet niet ;')
Doeioiii![]()
![]()
![]()
greotjens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:37 schreef PatriQue89 het volgende:
En nu gaat ik ij mijn bedje liggen... moe, plus aangeschoten, plus ik weet niet ;')
Doeioiii![]()
![]()
![]()
Truste Patquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Doeioiii![]()
![]()
![]()
Kusjes op je bobbaquote:
Kusje op je plasgat,quote:
Kusje op dat hete plekje.quote:
Welke bedoel je precies?quote:
Koen fopt niet zomaar.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een fopje maakte! Maar toch ging ik googlen
.
Recht zo die gaat.quote:
Bos.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ken toch maar een Erik joh gekkie!
Waar dacht je dat ik dat woord vandaan hadquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een fopje maakte! Maar toch ging ik googlen
.
En welke is dat dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ken toch maar een Erik joh gekkie!
Zelf bedacht als fopje.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waar dacht je dat ik dat woord vandaan had
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:39 schreef PatriQue89 het volgende:
En voor erIK EN bemmie natuurlijk twoluff!!![]()
bennie hoe was je vakansjie?
Dat noemen ze gewoon homo hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:43 schreef Zeroku het volgende:
angst voor mooie vrouwen. Wordt ook venustrafobie genoemd
Mjam Lekker hapjem, is ze zingle/quote:
Geen idee. Fax het haar?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mjam Lekker hapjem, is ze zingle/
Das toch een jongen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mjam Lekker hapjem, is ze zingle/
Dan nog. mjamm mmelkkeahquote:
Lekker hequote:
Naam, plaats, tlfnmmer plz?quote:
Ff no kiddos, vind je die groen/gele haren niet ontzettend stoer?quote:
hij zit auf den foks, zoek hem maar zelf.quote:
Ik geef het door.quote:
Ja, dat vind ik niet ontzettend stoer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ff no kiddos, vind je die groen/gele haren niet ontzettend stoer?
Je hebt toch geen kut, dus nergens last van?quote:
Oh, bummerquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik niet ontzettend stoer.
Misschien als het egaal groen was, of ton sur ton.quote:
Of wat?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien als het egaal groen was, of ton sur ton.
Mooien liedje.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:53 schreef Avey het volgende:
66 55 red battleships
40 earthlike planets
3 holes 2 tits
1 fork in it's side
Zero tears in their eyes
Ik las Zero, dus goede post.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:53 schreef Avey het volgende:
66 55 red battleships
40 earthlike planets
3 holes 2 tits
1 fork in it's side
Zero tears in their eyes
Ton sur ton. Tint op tint.quote:
Ah en dat houdt in?quote:
Hiij date alleen mensen met een tint. Mocroquote:
Verschillende tinten van dezelfde kleur bij elkaar.quote:
*Giechel*quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hiij date alleen mensen met een tint. Mocro