quote:
Geile meisjes.quote:
HOKJENquote:
Thanks.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag
Heb alleen 2. 3 is corpulent.quote:
Nee Bobbatrix, 3 heeft een coastercam, 2 niet.quote:
Oeh dat klinkt wel biseksueel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee Bobbatrix, 3 heeft een coastercam, 2 niet.
Zeker. Als ik in mijn eigen achtbaan zit word ik altijd een beetje emotioneel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt wel biseksueel.
Niets mis mee. Ik word altijd emotioneel als Monica Belluci anaal gepenetreerd wordt in Irreversible. Maar op een goede manier.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zeker. Als ik in mijn eigen achtbaan zit word ik altijd een beetje emotioneel.
Dat kan ik begrijpen. Als ik de ogen van Monica zie tijdens de penetratie kan ik duidelijk zien dat ze er geen plezier aan beleeft.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niets mis mee. Ik word altijd emotioneel als Monica Belluci anaal gepenetreerd wordt in Irreversible. Maar op een goede manier.
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen. Als ik de ogen van Monica zie tijdens de penetratie kan ik duidelijk zien dat ze er geen plezier aan beleeft.
Gaan we over de schreef? Sowwi ik ben nogal gevoelig.quote:
Ik begrijp je emoties, een praatgroep oprichten is na het lezen van deze reacties niet nodig.quote:
Wie is die chick.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik begrijp je emoties, een praatgroep oprichten is na het lezen van deze reacties niet nodig.
Oh daar wilde ik nog niet eens iets over kwijt, het was gewoon een algemene blijk van erkenning in de vorm van begroeting. Ik beeld me er altijd een statig knikje bij in, in de richting van de aanwezige personen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gaan we over de schreef? Sowwi ik ben nogal gevoelig.
Welke, uit mijn UI?quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh daar wilde ik nog niet eens iets over kwijt, het was gewoon een algemene blijk van erkenning in de vorm van begroeting. Ik beeld me er altijd een statig knikje bij in, in de richting van de aanwezige personen.
Ja, die.quote:
Gegroet, mijn waerde Erikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh daar wilde ik nog niet eens iets over kwijt, het was gewoon een algemene blijk van erkenning in de vorm van begroeting. Ik beeld me er altijd een statig knikje bij in, in de richting van de aanwezige personen.
quote:
Ik geef alleen de info.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg flashbacks van dit gesprek over die chick.
quote:
Banana Mango Hihighschoolquote:
okquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:49 schreef DeLuna het volgende:
DIE EENS NIET ZO NETJES PRATEN, IK KAN ER NIET MEER TEGEN![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil je nuekn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:49 schreef DeLuna het volgende:
DIE EENS NIET ZO NETJES PRATEN, IK KAN ER NIET MEER TEGEN![]()
![]()
![]()
![]()
Die film heb ik gezien, ik vond hem echt tegenvallen, hou meestal wel van die films.quote:
Ik vind 'm heel erg fijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die film heb ik gezien, ik vond hem echt tegenvallen, hou meestal wel van die films.
Waar, wanneer?quote:
Gisteren, Helmond.quote:
Geoden regels.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:16 schreef yvonne het volgende:
In KLB zijn we hard bezig met ruimen.
Wat ook verdwenen is zijn de regels, daar is een set nieuwe regels voor in de plaats gekomen, ik plaats ze vast kunnen jullie er vast aan wennen..
Doe normaal
:
Geen privacygegevens (Hyves, foto's etc.)
Geen plaatjes, alleen in de slowchat
Geen bagger, iedereen weet wat dat is, gaan we niet meer uitleggen.
Geen flamewars/jailbait en andere ongein
Blijf ontopic
Normale TT en normale OP.
Stop wat moeite in je topic
Lok geen moderatie uit
Voor verzonnen topics koop je maar een dagboek
Doe normaal
: (((((quote:
Mierlo is beter inderdaad.quote:
Ja, dat gaat vast en zeker lukken.quote:
Ja, want Mierlo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat gaat vast en zeker lukken.
Doemarkt.quote:
Doeland.quote:
Ik vind dat niet normaal.quote:
Je kunt ook gewoon Erik roepen, hij is er namelijk voor zijn users wanneer die hem nodig hebben.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind dat niet normaal.
Ik ga topicreporten.
Dat ga ik niet meer reddenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Thanks.
Vanavond geef ik een feestje in Club Noa in Leeuwarden. Kom je ook?
Als ik nu zou vertrekken en er rijden nog treinen dan kom ik zo rond een uur of 4 aanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ga ik niet meer redden
Limburg?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik nu zou vertrekken en er rijden nog treinen dan kom ik zo rond een uur of 4 aan.
Eindhoven jongeh. En ik ben lui dus dat duurt allemaal maar.quote:
Eindhoven, 14.gif.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eindhoven jongeh. En ik ben lui dus dat duurt allemaal maar.
Oja. Ja dat en Friesland.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eindhoven jongeh. En ik ben lui dus dat duurt allemaal maar.
Dan ben ik er om 23:25.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik nu zou vertrekken en er rijden nog treinen dan kom ik zo rond een uur of 4 aan.
Ik zou doodgaan aan een overdosisquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:05 schreef Zeroku het volgende:
Als ik nu ga, kom ik nooit in Friesland, want Friesland.
Ik zou huilen van de taal, de cultuur, de omgeving en de koeien.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou doodgaan aan een overdosis.
Ja.quote:
Frodoquote:
Koeien hebben ze ook in Brabant.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zou huilen van de taal, de cultuur, de omgeving en de koeien.
Maar in mindere mate.quote:
Nee, ik ben niet zo sociaal.quote:
Nee, die zijn allemaal dood. We hebben ze verplaatst met dolfijnen. Omdat we dol-fijn zijn.quote:
Zonder vlekjes.quote:
Ik moest giechelen als een 6-jarig meisje dat haar eerste barbie krijgtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, die zijn allemaal dood. We hebben ze verplaatst met dolfijnen. Omdat we dol-fijn zijn.
Tenzij ik aan de noodrem trek. Hihi trek.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:08 schreef Socios het volgende:
De laatste trein komt om 02.01u aan in Leeuwarden, hoor.
Geinig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, die zijn allemaal dood. We hebben ze verplaatst met dolfijnen. Omdat we dol-fijn zijn.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo sociaal.
En ik ben chagrijnig, dus aan mij heb je niks.
Hij is aan het raven op Zand.quote:
Nehh, geen zin.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag.
Of je wil nueken?
Oké, dan ga ik wel met Zero verder, die is ook vrouwelijk.quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oja dat had ik al gelezen
Issie met z'n chickie ?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik wel met Zero verder, die is ook vrouwelijk.
Er rijden geen treinen meer vana roterdam centraalquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe kan dat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er rijden geen treinen meer vana roterdam centraal
Ja iedereen is naar Friesland.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:18 schreef Koen66 het volgende:
Voor een zaterdagavond errug rustigjes hier
Omdat op 5 over 11 de laatste trein naar Leeuwarden gingquote:
hoe lang doe je er met de auto overquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat op 5 over 11 de laatste trein naar Leeuwarden ging
En dan zou ik 5 over 2 arriveren
3 uur in de trein..... Pffffff
en Socios zit te fokkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja iedereen is naar Friesland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |