Pauzeer je tussendoor wel? Dat hielp mij geweldig. Even snel een bakje koffie drinken. Het kostte tijd, maar ik voelde me het tweede uur net zo fit als het eerste.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
Succes morgen.
Ik had 2 uur vandaag. My god, begon zo goed... 2de uur was echt ;e. Falen met parkeren, falen op de snelweg, voelde echt weer net als de 1ste les. Wat een amateur ben ik soms ook, allemachtig.
Waar? Ik doe dan motor namelijk.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Ik mag de 20e weer op trouwens
Bredaquote:Op donderdag 2 september 2010 16:53 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Waar? Ik doe dan motor namelijk.
Bussum.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
BredaJij woont meer naar het noorden en oosten toch?
Nee, en ik moet bekennen dat ik ook amper eet 's morgens voor een les. Krijg amper een hap door m'n keel van de zenuwen.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:06 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Pauzeer je tussendoor wel? Dat hielp mij geweldig. Even snel een bakje koffie drinken. Het kostte tijd, maar ik voelde me het tweede uur net zo fit als het eerste.![]()
Geslaagden: gefeliciteerd!
Dan zal ik je niet tegenkomen onderwegquote:
Ben je voor elke rijles zenuwachtig? Weet je ook waarom?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, en ik moet bekennen dat ik ook amper eet 's morgens voor een les. Krijg amper een hap door m'n keel van de zenuwen.
Nee, als de vorige les goed ging ben ik de volgende amper of niet zenuwachtig. Maar hoe meer fouten ik maak hoe nerveuzer ik word voor de komende les. Stom hequote:Op donderdag 2 september 2010 19:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Ben je voor elke rijles zenuwachtig? Weet je ook waarom?
Waarvoor ben je zenuwachtig dan? Dan ie afslaat? Dan moet je dat gewoon nog een paar keer oefenen en nadenken en niet meteen die koppeling oplaten komen. Gas bijgeven moet je denken! Voor de rest moet je niet aan mensen achter je denken, jij bent zelf bezig en verantwoordelijk en gewoon rustig aan doen. Niets aan de hand.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, als de vorige les goed ging ben ik de volgende amper of niet zenuwachtig. Maar hoe meer fouten ik maak hoe nerveuzer ik word voor de komende les. Stom he
Nah, niet afslaan. Gewoon dat je andere mensen aan het hinderen bent, maar daar moet je schijt aan hebben ja.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:13 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Waarvoor ben je zenuwachtig dan? Dan ie afslaat? Dan moet je dat gewoon nog een paar keer oefenen en nadenken en niet meteen die koppeling oplaten komen. Gas bijgeven moet je denken! Voor de rest moet je niet aan mensen achter je denken, jij bent zelf bezig en verantwoordelijk en gewoon rustig aan doen. Niets aan de hand.
Je sloopte stukje bij beetje de lesauto? Hoe gaat dat nu dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:00 schreef Purdey het volgende:
Ik was ook voor elke les zenuwachtig hoor. Omdat ik elke keer best stomme dingen deed was ik bang dat ik het überhaupt nooit zou halen, en dat elke les sowieso een faal zou zijn. Ook sloopte ik elke week wel iets aan de auto, wat ook wel meer zenuwen teweeg bracht.
Mijn eigen auto is way minder gammel dan m'n lesauto. Daar brak steeds een onderdeel afquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:41 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Je sloopte stukje bij beetje de lesauto? Hoe gaat dat nu dan?
hahaha. De auto mocht jou gewoon nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Mijn eigen auto is way minder gammel dan m'n lesauto. Daar brak steeds een onderdeel afDe beugel om de stoel naar voren te doen heb ik een aantal keer in mn handen gehad, de binnenspiegel viel er een keer af, het hendeltje om de zijspiegels te stellen brak af..Mn limonadeflesjes begonnen te spuiten.
Denk het ook, moest direct aan de film "Christine" van Stephen King denken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hahaha. De auto mocht jou gewoon niet
Ai da's lastig inderdaad. Kun je niet een paar lessen extra nemen? Het zou zuur zijn om daarop te zakken. Welke auto leste je eerst en nu?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:37 schreef journeyoflife het volgende:
Over twee weken heb ik mijn praktijk examen,
Ik heb het gevoel dat ik het niet in een keer ga halen.
Mede door dat mijn rijinstructeur nu een andere auto heeft, slechte timing.
Ik kan maar niet wennen aan die nieuwe auto...
Ik reed in een ford en, en heb nu 2 lessen in een skoda gereden. Ik merk gewoon echt veel verschil.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:46 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ai da's lastig inderdaad. Kun je niet een paar lessen extra nemen? Het zou zuur zijn om daarop te zakken. Welke auto leste je eerst en nu?
Die ga ik even googelen, heb wel 'The stand' van Stephen King gezien, dus ik heb al een genre vermoedequote:Op vrijdag 3 september 2010 16:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Denk het ook, moest direct aan de film "Christine" van Stephen King denken.
Je bent beter af met een paar extra lessen. Eet goed, slaap goed en bedenk wat je allemaal nog moet leren. Als je tot de conclusie komt dat je alles wel kunt, dan ben je klaar voor je examenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef journeyoflife het volgende:
[..]
Ik reed in een ford en, en heb nu 2 lessen in een skoda gereden. Ik merk gewoon echt veel verschil.
Bij de nieuwe auto geef ik al gauw teveel gas.. Ook qua stuur beweging voelt het veelste licht aan.
Ja ik ga proberen om nog een aantal lessen te nemen. Ik ben benieuwd...
Mijn rijinstructeur gaf me advies om aantal lessen nog voor het examen te nemen.
Maar eerlijk gezegd zal denk ik mijn concentratie juist afnemen.
Wat denken jullie is dat juist misschien verstandig?
Klopt, en dan leer je ook weinig meer en da's zonde.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:09 schreef twiFight het volgende:
Bij meer dan een uur rijden gaat je concentratie al snel achteruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |